کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بازم در مورد تولدم 🤭

یک مراجع کوچولوی پنج ساله دارم به اسم سپنتا که از آن مراجع‌های به شدت سخت است. بعد از ۵_۶ جلسه بازی‌درمانی، هنوز حاضر نیست بدون پدر و مادرش به اتاق بیاید و ترجیح می‌دهد با آن‌ها بازی کند تا من. البته نسبت به جلسات اول خیلی بهتر شده و حتی به گفته‌ی پدر و مادرش، هر جا می‌رود با خوشحالی در مورد من حرف می‌زند؛ ولی هنوز مسیر قابل توجهی پیش رو داریم.

تولد سپنتا، اوایل تابستان بود و این را خودش با ذوق فراوان بهم اطلاع داد و فردای تولدش هم گفت که جشن خیلی خوبی داشته و...من هم به او گفته بودم که مثل خودش تیر ماهی هستم و روز دقیق تولدم را هم بهش گفتم. 

هفته پیش قرار بود مامان و بابای سپنتا را تنها ببینم تا بتوانیم در مورد پیشرفت کار و... حرف بزنیم. برای دو روز بعد از تولدم نوبت داده شد. وقتی آمدند گفتند برای اولین بار، سپنتا اصرار داشته که او هم بیاید چون می‌خواسته روز تولدم را تبریک بگوید. می‌گفتند حتی ۲۰ تیر هم گفته امروز تولد اون خاله است که با هم بازی می‌کنیم!

اصلا فکر نمی‌کردم این فسقلی تولدم را به یاد داشته باشد، چه برسد به این که ذوق کند و بخواهد حضوری تبریک بگوید 😍 نمی‌دانید چه قدر ذوق کردم...
رهآ ~♡
۰۱ مرداد ۰۰ , ۱۹:۵۷

سلام. :)

شارمین جان امکان کامنت خصوصی نداره وبلاگت؟

پاسخ :

سلام عزیزم. نه :)
یاسی ترین
۲۸ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۲

یا خدا 😂😂😂😂

باز خوبه چند روز بیشتر نمونده.

حالا بزار شهریور بیاد 😎😎😎 بهت میگم حکومت با کیه

پاسخ :

خب البته گفتم که اگه فالورای گلم با لایک و کامنتهاشون حمایت کنن که خستگی پست گذاشتن از تنم در بره، تولدم رو تا آخر شهریور تمدید می‌کنم! دیگه خلاصه یه یک ماهی رو باید با هم کنار بیایم تو حکومت 😂
یاسی ترین
۲۸ تیر ۰۰ , ۱۳:۵۴

ببین برای چند روز باقی مونده از تیر بهت موضوع دادم دیگه کم‌کاری نکن 😂😂😂😂

پاسخ :

تازه غیر از این یه موضوع تولدی دیگه هم تو ذهنم هست 😂😂😂
یاسی ترین
۲۸ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۸

ای خدا ❤❤❤ عزیزم 

چقدر چسبیده بهت 😊😊😊

من موندم تو چرا اول تیر عکس پروفایلت رو عوض نکردی بزاری حکومت تیر ماهی ها 😂😂😂 

یا مثلا نوزده تیر بزاری تولد یه جیگری نزدیکه 😁😁😁😁

شایدم گذاشتی 😑 من که ندیدم 

پاسخ :

بله خیلی 😍😍😍



وای از این دو تا جمله متنفرم 😂
ولی منم یه دورانی خزبازی‌های خاص خودم رو داشتم واسه تولدم.
حالا باید تو دو سه روز باقیمونده از تیر ماه یه پست در موردش بنویسم
نگار
۲۷ تیر ۰۰ , ۲۳:۳۹

نه قبول نیست... این شادی‌ها، حق ماست.. مرداد هم پسا تولد برگزار کنیم.

پاسخ :

😂
حالا اگه ببینم خوب استقبال شد تا اخر تابستون تمدید می‌کنم 😎🤭
نگار
۲۷ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۸

نام وبلاگ: تولدانه هایم تمامی ندارد.😍

پاسخ :

:)))
دیگه تیرماه داره تموم می‌شه کم کم دست از سرتون برمی‌دارم :)
ربولی حسن کور
۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۳۹

سلام

امیدوارم مشکلش هرچه زودتر حل بشه

گرچه باعث میشه کمتر بیاد پیش شما

پاسخ :

سلام.
ان شالله تو شهر شما هم هیچ کس مریض نشه 😂😂😂
موجا ...
۲۷ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام عزیزم *** ** **** *** ******

*************

پاسخ :

سلام عزیزم. ۹ اول باید ۶ باشه. :)
خودت باش
۲۷ تیر ۰۰ , ۰۷:۴۷

خیلی خوب بود... منم پر ذوق شدم...

پاسخ :

😘😘😘
x
۲۶ تیر ۰۰ , ۲۲:۱۸

این تبریک حتی از تبریک زندایی هم شیرین‌تر بود 

مرسی که حس خویش رو به اشتراک گذاشتی :)

پاسخ :

😘
غ ز ل بانو
۲۶ تیر ۰۰ , ۱۸:۳۰

بچه ها محبت رو خیلی خوب درک می کنند و به بهترین شکل پاسخ میدن

پاسخ :

بله واقعا 😍
هوپ ...
۲۶ تیر ۰۰ , ۱۷:۳۲

ببین من قلب قلبی شدم تو که جای خود داری

پاسخ :

عزیزم 😍
Reyhane R .
۲۶ تیر ۰۰ , ۱۵:۱۷

+ شارمین یعنی قراره تا آخر تیر این بازی کثیف رو ادامه بدی؟؟؟😕😩

(اشاره به عنوان پستت😁😂😂)

پاسخ :

😂😂😂
یاس ارغوانی
۲۶ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۰

عزیزممم خدا برا پدر و مادرش حفظش کنه :))

 

و شمارو هم حفظ کنه برای این کوچولوها😊

پاسخ :

سلامت باشی 😘
یاقوت
۲۶ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۹

نمی دونم چرا ولی منم ذوق کردم;***

پاسخ :

😘🙋‍♀️
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan