کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

گل رو بو کن؛ شمع رو فوت کن!!!

از آن‌جایی که ۹۹ در صد محتوای پست‌های اخیرم غرغر شده است، امروز تصمیم گرفتم یک پست فقط با محتوای مثبت بنویسم!


۱. همین چند دقیقه پیش، به فکر خودم افتادم! برای خودم دل سوزاندم و تصمیم گرفتم از خودم دلجویی کنم. چه طوری؟ با کتاب خریدن برای خودم! 

چند روز پیش، مهدی به جای دانلود یک بازی، اشتباهاً نرم‌افزار فیدیبو را دانلود کرده بود و من هم با این که می‌دانستم استفاده نمی‌کنم گفتم حالا که دانلود شده نصبش کنم! 

خلاصه که امروز چرخی در فیدیبو زدم و ۵_۶ رمان معروف و پرفروش را داخل سبد خریدم گذاشتم. درست است که در دست گرفتن کتاب کاغذی لذت‌بخش‌تر است. ولی من فعلا امکان بیرون رفتن برای خرید کتاب ندارم و به شدت هم کتاب‌لازمم. پس دلم را خوش کردم که: در عوض قیمت هر کدام تقریبا نصف هزینه‌ی کتاب چاپی است. 

اما نقطه اوج ماجرا آن‌جا بود که وقتی کد تخفیف ۵۰ در صدی را (که فیدیبو برای خرید اولین کتاب بهم هدیه داده بود و من فکر می‌کردم فقط شامل یک کتاب می‌شود) وارد کردم، تخفیف روی کل خریدم اعمال شد و باید بگویم من با پرداخت در صد ناچیزی از پول یک کتاب چاپی، صاحب ۵_۶ کتاب الکترونیکی عالی شدم! 💃💃💃

+بعدازانتشارپست‌نوشت: تازه همین الان پیامک پرداخت هزینه کتاب‌ها را چک کردم و متوجه شدم در کارتم حدود ۵ برابر مبلغی که فکر می‌کردم پول دارم! 😂💃💃💃✌✌✌


۲. همسر دایی محسن، بدون استثنا هر سال برایم تبریک تولد می‌فرستاد؛ به جز سال پیش که روز تولدم، دو هفته بود همسرش را از دست داده بود 😔😔😔 امسال که دوباره پیام گرم و پرمهرش را در روز تولدم دریافت کردم، بیش‌تر از همه‌ی سال‌های قبل خوشحال شدم. همین که در حد یادآوری روز تولدم و ارسال پیامک حالش بهتر شده است هم جای شکر دارد.


۳. بانک ملت هم جزء تبریک‌گوهای پایه بود! حتی معمولا اولین کسی بود که تبریک می‌گفت. اما چند سال اخیر، که من کم‌تر با حساب ملتم کار می‌کنم انگار به تریچ قبایش برخورده بود و دیگر پیام تبریک نمی‌زد. امسال در فکر بودم یک سر بروم بانک ملت از دلش دربیاورم تا دوباره پیام بدهد! 😂 ولی از آن‌جایی که دل به دل راه دارد، خودش پیامک زد و با هم آشتی کردیم! بانک‌های دیگر هم تبریک گفتند (من در هر بانکی برای حقوق یکی از دانشگاه‌ها یا جاهای دیگری که همکاری دارم یا داشتم، یک حساب بانکی دارم!!!🙄) فقط بانک رفاه باید برود توی اتاقش و به کار زشتش فکر کند که با وجودی که من ۹۹ در صد کارهای بانکی‌ام را با او انجام می‌دهم، حتی یک تک‌زنگ هم نزد، چه رسد به پیام تبریک تولد!😒☹ (اِ... باز هم که غر زدم!🤦‍♀️)


۴. به مناسبت تولد من، ۲۰ تیر آب زنده‌رود را باز کردند! 😎😎😎 یک زمانی هم همسایه‌ی دیوار به دیوارمان، درست شب تولدم، همسایه‌ها را به مهمانی دعوت کرد (به مناسبت بازگشتش از سفر حج). آن شب وقتی دوستانم برای تبریک زنگ می‌زدند بهشان می‌گفتم همسایه‌مان شب تولدم مهمانی گرفته و همه‌ی اهل محل را دعوت کرده است! 😎😕


۵. مممم... چه طوری بگویم؟! .... راستش را بخواهید من دوباره هوس کرده‌ام کسی به چالش دعوتم کند! حالا خیلی خفن هم نبود نبود! ولی دلم چالش می‌خواهد! دیگر خود دانید! شما دست به کار می‌شوید یا خودم یک چالشی راه بیندازم آن سرش ناپیدا؟؟؟!!!😂

خودت باش
۲۶ تیر ۰۰ , ۰۸:۱۲

۱.من خیلی با کتاب الکترونیکی حال نمی کنم،اما وقتی پول ندارم بهش رو میارم!

۲.کلا از آدمایی که حس خوب میده...

۳.کاش همراه پیام تبریک به حساب مون اضافه میکردن!

۴.کلا همه دست ب دست هم می دن برا تولد شما، تا خوشحالت کنند.

پاسخ :

۱. هیچی کتاب کاغذی نمی‌شه.
۲. خیلی زیاد. خیلی مهربونه.
۳. والا :) البته فکر کنم پول همون پیامک رو هم از حسابمون کم می‌کنن 😂
۴. 😎😎😎
ربولی حسن کور
۲۵ تیر ۰۰ , ۱۶:۴۱

سلام

یعنی من هم فیدیبو را نصب کنم موجودیم پنج برابر میشه؟!

پاسخ :

سلام.
بله احتمالش هست 😂
هوپ ...
۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۴

فیدیبو واسه وقتایی که دسترسی به کتاب کاغذی نداری واقعا عالیه یه مدت طولانی مریدش بودم و بعد به اصل خویش بازگشتم.

 

چالش؟ شارمین؟ من چند تا از چالش های دعوتی رو نرفتم هنوز! فکر میکنم نتونم برم هیچ وقت :-))

پاسخ :

منم فکر نکنم دیگه حالا حالاها ازش استفاده کنم. :)


من مث این صداقتیا همه رو انجام دادم :)))
یاس ارغوانی
۲۴ تیر ۰۰ , ۲۱:۳۵

وایییی خیلییی خوشحال شدم که خوشتوناومده😀

من برم اسمتون رو توی لیست دعوتم بنویسم و به وبلاگ اجرا کننده هم بگم 

ممنونم دعوتم رو پذیرفتید♥️😀🌷 💙

پاسخ :

عزیزم :)
ممنون از شما که دعوتم کردی. حتما در اولین فرصت می‌نویسم
آرا مش
۲۴ تیر ۰۰ , ۲۰:۲۷

پس انگار خودم باید استین بالا بزنم

نمیدونم کی بشه برگزار کنم ولی حتما اگر انجام شد دعوتتون میکنم :))

پاسخ :

بله حتما منتظر دعوتتم :)
یاس ارغوانی
۲۴ تیر ۰۰ , ۲۰:۲۴

خب چالش رو من شروع نکردم ولی اجرا کردم

 

 از اینجا شروع شده

لینک

و من میتونم پنج نفر رو دعوت کنم گفتم ببینم اگه دوستدارید شمارو هم دعوت کنم :))

پاسخ :

وای عجب چالش خفنیه! دقیقا از اوناس که مو به تن آدم سیخ می‌شه! انقد برای من سهمگینه که حتی پست تو رو هم دو خطش رو خوندم و رها کردم تا یه فرصت مناسب‌تر بیام و بخونمش. با این حال فکر می‌کنم با توجه به شرایط روحی این مدتم خوبه که شرکت کنم و پیشاپیش دعوتت رو می‌پذیرم :)

+ اتفاقا رمانی که امروز دارم می‌خونم درباره‌ی مرگه
یاسی ترین
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۹:۴۱

ببخشیدا روم به دیوار 

کرم

😂😂😂

پاسخ :

😂
یه وقتایی از کرم هم به رده! ماره! 🐍🐍🐍
محمد حسین
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۸:۴۰

1. نه خیلی خوبه.

من شخصا نمیتونم الکترونیک بخونم.

 و یه چیز دیگه که الآن توضیح میدم: اینا مثل بقیه فروشنده ها از قانون مدیون کردن استفاده میکنند، چیزی که هزینه میکنند خیلی کمتر از ایناست ولی میگن ما به شما تخفیف دادیم.

اونا هم زود میفرستن کمتر از سه روز مییاد در خونه، رشد که همین طوره ولی رمان نداره، شهر کتاب هم نهایتا پنج روز میشه.

3. بی ذوق نیست، خسته است.

4. سپاس فراوان، میدونستید تا سه شنبه میخوان ببندن :(

5. بله دیدم، خوبه که قبول دارید :))

 

پاسخ :

منظورم از زود، همون لحظه‌ی خریده! به محض پرداخت، کتاب رو داری. من از انتطار برای رسیدن بسته پستی بدم میاد.

۴. چه بد :/ من هنوز نرفتم از نزدیک ببینم. فقط یه بار با ماشین از روی پل رد شدم 😭
۵. 🙄🤭😂
یاس ارغوانی
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۷:۵۵

تولدتون مبارک باشه از ته ته قلبم ارزو میکنم که سال پر از اتفاقای خوب و پر امید ی داشته باشید😊💚🌷

 

من یه چالش دعوتتون بکنم؟

پاسخ :

مرسی عزیزم😍😘


اگه چالش رو رسما در وبلاگت برگزار می‌کنی دعوتم کن :))
امیررضا ...
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۷:۱۷

من الان نفهمیدم تولدتونه یا نه؟😶

در هر صورت مبارک😂💙💙💙

بانک ملت واقعا جزو اولین ها برای تبریک تولدم بوده😂🤞🏻

خدا داییتون رو هم بیامرزه 🖤

پاسخ :

۲۰ تیر تولدم بود.
تشکر


مواظب باشید اذیتش نکنید قهر کنه! 😂


ممنون خدا رفتگانتون رو بیامرزه
گندم بانو
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۶:۱۵

بنویس رو کاغذ، بعد زیرش بنویس بیست تا از روش بنویسید و پخش کنید، یک نفر این کار را نکرد و تا آخر عمر کچل شد:))) 

پاسخ :

😂
آرا مش
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۶:۱۴

سلام :)

3. خداروشکر کنید حداقل یه پیامی درست در روز تولد میاد براتون. اونایی که تولد حقیقی و شناسنامه ایشون متفاوته چی بگننننن؟!  یه روزِ بی ربط یهو میبینی دینگگگ : تولدتون مبارک :\

 

راستش من یه چالشی درنظر دارم ولی فعلا حال ندارم برگزارش کنم نمیدومم قبلا ایا این چالش بوده یا نه ولی جالب میاد بنظرم؛ اگر دوست داشتین انجام بدین :)))

یه داستان کوتاه بنوبسید ترجیحا عجیب یا خنده دار و بی سر وته که شخصیتهاش دوستان بلاگرتون باشن و شخصیتها رو هم لینک کنید ته داستان

پاسخ :

سلام عزیزم.  :)

اتفاقا این یکی از مواردیه که بابتش همیشه خداوند بزرگ را شاکرم! 😅



خیلی بامزه‌س و در عین حال سخته! من هیچ وقت داستان‌پرداز خوبی نبودم. اما اگه چالش رو برگزار کنی و دعوتم کنی، قطعا انجامش می‌دم :)
آبان ...
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۵:۴۸

ببین شارمین ما فقط یه چالش هیجان انگیز دیگه داریم ..اونم اینه که بگم عکس ات بزاری 😅

تولدت ولی با تاخیر مبارک 

فیدیبو خوبه ها ..اما من حوصله ام به نسخه الکترونیک نمیکشه 

پاسخ :

😂😂😂
شش تا عکس می‌ذارم می‌گم من یکی از اینام یا یه عکس شلوغ می‌ذارم می‌گم حدس بزنید من کدومم! 🤭


مرسی عزیزم 😍

من کاغذی رو ترجیح می‌دم. ولی فعلا چاره‌ای نیس
گندم بانو
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۵:۴۱

و چی برای یه اصفهانی دلچسبتر از تخفیف اینطوری؟:))))))

 

+ تو رو به چالش جرات و حقیقت دعوت میکنم. برو همین پستو برای اون همسایه‌تون بفرست:)))))

پاسخ :

گفتم حالا ربطش می‌دید به اصفهان‌ها 😅


😂
هیچ شماره‌ای ازشون ندارم. باید برم وایسم تو حیاط با صدای بلند بخونم یا بنویسم رو کاغذ از دیوار بندازم اون ور!
یاسی ترین
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۵:۳۳

یادش بخیر کلاس ورزشی که قبلا آلما رو میبردم، مربیشون همیشه آخر کلاس به بچه‌ها میگفت گلو بو کن شمعو فوت کن 😂

مبارک باشه کتابات. کلی حال کن 😍😍😍

بابا هی از تولدت مینویسی ما هی دوست داریم تبریک بگیم 🤣🤣🤣

 

در مورد بند پنجم 😑😑😑😑 برو تو اتاقت به کار زشتت فکر کن 

... از خودته 😏😃

پاسخ :

این یکی از تمرین‌های تنفس عمیق واسه بچه‌هاس که برای کاهش اصطرب و تنش خیلی مفیده 😊


مرسی عزیزم 🤩😍😘

طوری نیس تبریک بگید! من تا آخر تیر ماه رو تولد خودم می‌دونم! 🤭

🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

چی از خودمه؟! متوجه نشدم 🙄



محمد حسین
۲۴ تیر ۰۰ , ۱۵:۰۸

سلااام

1. بازم نمیصرفه، بعضی سایتا که کتاب حقیقی میفروشن هم واقعا معتبرن، مثلا شهر کتاب آنلاین که البته بیشتر همین رمان و اینا داره

2. چه حس خوبی، خدا رحمتشون کنه

3. بانک رفاه خب بیشتر مال بازنشستگانه و از این قرطی بازی ها نداره :))

4. کارا خدا

5. راستی من نفهمیدم چالش شجاعت و حقیقت چی شد، برم ببینم

پاسخ :

سلااام.

۱. الان می‌خوای تو ذوق من بزنی؟!😒
من کاری به اعتبارش ندارم. می‌خواستم سریع به دستم برسه. و البته پولش هم واقعا کم شد. چرا میگید به صرفه نیست؟!

۲. مرسی. خدا رفتگان شما رو بیامرزه.

۳. آره مث خودم بی‌ذوقه! :)

۴. قدردان من باشید! الان دیگه پیاده‌روی‌هاتون بیش‌تر می‌چسبه!

۵. تقریبا همه‌ش رو پیچوندم! 🙄🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan