کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خدا را ای شکرپاره! مگر طوطی قنادی؟!

_ بابا پول بده برم برا تولد آجی شیرینی بخرم.

+ باشه بابا! بذار خودم شب که اومدم خونه می‌خرم.

_ نه بده من برم همین حالا بخرم و بیام. باید تو روز تولدش باشه. نباید دیر بشه.

# حالا اشکالی نداره آجی! من ناراحت نمی‌شم. بذار خود بابا شب می‌خره دیگه.

_ نه، من می‌دونم تو چه‌قد تولدت برات مهمه. باید تو خود روز تولدت بخرم. بابا پول بده می‌رم سریع می‌خرم میام.


نیم ساعت بعد:

# پس تو انقد "تولد اجی، تولد آجی" کردی نمی‌خوای یه شیرینی به خودم تعارف کنی؟!

_ من چی‌کار به تولد تو دارم؟! خودم دلم شیرینی می‌خواست! 😳






ده سال بعد:

آرمین منم دلم شیرینی می‌خواد لعنتی! منم شب تولدم دلم شیرینی زندگیم رو می‌خواد! دیگه نگو من چی کار به تو دارم... من بیشتر از همیشه دلم برات تنگه تو اولین تولدم بعد از رفتنت... 





+ بعدانوشت: فکر کردم حتما باید بیام و این رو بگم. می‌دونم خوندن این پست ناراحتتون می‌کنه. خودم هم لحظه‌ی نوشتنش حالم خیلی بد بود. ولی بعدش آروم‌تر شدم. یه استاتوس گذاشتم از صفحه‌ی قفل گوشیم که بک‌گراندش آرمینه و تقویمش روز تولدم. می‌خوام بگم غم دلتنگی و نبودن آرمین همیشه پس‌زمینه‌ی همه‌ی شادیام هست ولی باز هم شادی وجود داره؛ چون یقین دارم که آرمین هم شاد و خندونه. از شما هم ممنونم که شریک شادی و غمم هستید (۲۰ تیر ساعت ۸:۳۹)

ن. ..
۲۱ تیر ۰۰ , ۲۱:۵۱

من در مورد بابام این حس را دارم 

و در مورد تو من که اونجا نیستم ببینمت اما چرا هی زخمتو با ناخن می خراشی؟ چرا یه عکس گوشه اتاقت (و نه حتی روی دیوار) نمیذاری مثلا و نه روی گوشی؟ این یه پیشنهاده می تونی بهش فکر کنی 

پاسخ :

من در و دیوار اتاقم پر از عکس‌های کوچیک و بزرگه آرمینه.
تمام عکس‌های تولد تا ۲۱ سالگیش روی گوشیمه.
تصویر زمینه و تصویر پشت قفل گوشیم عکس آرمینه.
تو کیف پولم عکسش هست (البته از وقتی که خودشم پیشم بود عکسش تو کیفمم بود).
ولی همه‌ی این‌ها بهم حس خوب می‌ده نه بد. اون عکسی که تصویرزمینه‌ی گوشیمه وسط یه عالمه گل رزه و یه لبخند قشنگی داره که هر موقع می‌بینمش منم بهش لبخند می‌زنم مثل وقتی واقعا چشم تو چشم می‌شدیم. این حس خوبیه. خوشحالیش رو بهم القا می‌کنه، با چشماش باهام حرف می‌زنه. من نمی‌تونم و نمی‌خوام و نباید آرمینی رو که تو لحظه لحظه‌ی زندگیم بوده به یه عکس گوشه اتاقم تقلیل بدم.
ن. ..
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۸:۴۶

از بابام عصبانیم 

همه را ول کرده از سیزده فروردین 98 عکس پس زمینه گوشیش ننه شه که فوت کرده 

این فحشه به نظرم

قبلش خودش بود 

حالا ننه ش شده 

و بقیه ای که وجود ندارن 

 

 

پاسخ :

نمی‌دونم منظورت اینه که چرا من عکس آرمین رو گذاشتم پس‌زمینه یا فقط در مورد بابات این حس رو داری.
یاس ارغوانی
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۴:۵۲

تولدتون مبارک باشه.😊🌷

الان حتما آرمینم به شما فکر میکنه و براتون بهترینارو میخواد:)

 

پاسخ :

مرسی عزیزم
:)
رها
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۷

عزیزم تولدت مبارک 

منم خواهر جوونم رو از دست دادم ته تغاری خونه بی اندازه حالت رو میفهمم الهی بمیرم برا پدر مادرامون اونا چی میکشن. امیدوارم خدا طول عمر و صبر بی اندازه بده بهشون 

پاسخ :

مرسی رها جون
عزیزم... خدا رحمت کنه... سنگینترین غم دنیاست
فندوقی
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۵

سلام عزیز دلم . به به تو هم تیر ماهی هستی. تبریک میگم از ته دل از خدا میخوام  تنت سلامت و دلت شاد باشه و امسال به آرزوهات برسی.ببخش کمرنگم تو وب. یهو امروز یادت افتادم و اومدم پیشت.

میدونی کاملا حالتو درک میکنم چون منم عزیز از دست دادم و جای خالیش همیشه دیده میشه ولی کنارمونن. یه روز برات میگم که بابا اومده تو خوابمون و بهمون راهکار داده و فهمیدیم همیشه باهامونه. من خوشحالم جاشون خوبه فقط ما دلتنگیم

داداشتم با بودن تو کنار خانوادت خیالش راحته. پس تو هم شاد باش و بزار اونم نگرانت نباشه.

پاسخ :

سلام عزیزم. بله . تو هم هستی؟ :)
ممنون از تبریکت و آرزوهای قشنگت.

چه خوب که یادت بهم افتاد. مرسی.

خدا رحمتشون کنه. چه قدر این جور خوابهای واقعی دلچسبن. 
داداش منم گاهی خیلی واقعی  قشنگ به خوابم اومده و دلگرمم کرده
آتنه
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۳:۰۰

سلام:-)

تولدتون رو تبریک میگم،امیدوارم حال دلتون خوش باشه امسال و همیشه:-))

پاسخ :

سلام آریانه جان :)
مرسی عزیزم. سلامت باشی
واران ..
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۷

با تاخیر تولدت مبارک عزیز 🌸

بار اول که اومدم از بس پست تون سنگین بود و هست واقعا  قلبم به درد اومد و نتوستم چیزی بگم :(

خدا به دل عزیزت صبر بده شارمین عزیز 💚

روح شون شاد و یادشون در خاطرتون ماندگار 🙏💚

 

 

+

میدونم چی میکشی منم اوایل دلم نمی اومد بدون حضور مادرم تولد بگیرم ، تبریک تولد رو حتی تحریم کردم ! حتی نذاشتم کسی بهم تبریک بگه !

و هیچ  تولدی نمیگرفتم .

ولی بعدها برای اینکه روح مادرم شاد بشه و بتونم شادشون کنم برای خودم یه سری دلخوشی ها قائل شدم گفتم این شکلی مادرم مطمئنم

شاد میشه !

برای شادی اون اول از همه تلاش کردم بعد برای خودم.

چون میدونم شادی ماها باعث شادی اونا که ازمون دور شدن میشه !

امیدوارم حال دلتون خوب و خوش باشه اونقدر  که عزیز تون با شادی شما شاد و خوشحال باشن 🙏

پاسخ :

مرسی عزیزم..... من تا آخر تیر ماه رو هم تولد خودم به حساب میارم... اگه ببینم استقبال خوب بود تا آخر تابستون هم ممکنه تمدید کنم :)

سلامت باشی و ان شالله هیچ وقت غم نبینی.




خدا مادرت رو رجمت کنه واران جان. روحش در آرامش باشه. منم پارسال که دو هفته قبل از تولدم داییم رو از دست دادم، از روز تولدم متنفر بودم. امسال هم شاید اگه دوستام و خونواده و همکارهام دورم رو نمیگرفتن و فضام رو عوض نمیکردن، خیلی حالم بد می‌شد. ولی خدا رو شکر که دارمشون و خیلی کمکم کردن تا خوب باشم. هر چند اون پس زمینه غم همیشه هست.


بازم ممنون. امیدوارم تو هکم همیشه شاد و خندون باشی
مهربانو
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۵

دورت بگردم عزیز تیرماهیِ دلشکسته و بزرگوار من . 

تولدت بازم هزار بار مبارک باشه .. ارمین همینجاست کنارت، دراغوشت .. همونجا که حسش میکنی ولی با چشم سر نمیبینی 

پاسخ :

خدا نکنه عزیزم.
مرسی مرسی مرسی
فدای تو
هوپ ...
۲۱ تیر ۰۰ , ۰۹:۲۴

:-)

بازم تولدتو تبریک میگم تیرماهی جان. من خوشحال میشم حالات درونیت رو بخونم. این شادی همراه با غم پس زمینه رو. بنویس :-)

پاسخ :

مرسی عزیزم.

خودم هم دلم می‌خواد بنویسم ولی یه کم سخته نوشتنش. شاید یه سری پستهای رمزی با تعداد محدودتر خواننده بنویسم در این مورد و در مورد جلسات درمانی که با روانشناسم دارم اخیرا.
یاسی ترین
۲۱ تیر ۰۰ , ۰۱:۱۱

میشه وقتی داری پست میزاری اصلا به این فکر نکنی که دیگران ناراحت میشن یا نه؟؟ مرسی 😊❤

 

تولدت مبارک عزیزم 🌷🌷🌷🌷🌷🌷 

انقدر از آدمایی که تولدشونو دوست دارن خوشم میاد 😁

من مطمئنم روح برادر نازنینت الان برای تولدت خوشحاله 😍

پاسخ :

چشم 😊😍


مرررررسی ❤❤❤
😅 تازه من قبلا خیییییییلی بیش‌تر تولدم رو دوس داشتم. اگه زودتر با هم دوس شده بودیم بیش‌تر ازم خوشت می‌اومد 😂


فدات 
Reyhane R .
۲۰ تیر ۰۰ , ۲۳:۴۳

من از اون تصویر بک گراند گوشیت حس خوب گرفتم شارمین.

تولدت مبارک و شاد باشی از این به بعد همیشه الهی😘🌺🌺

پاسخ :

مرسی عزیز دلم ❤❤❤
Mavi Lotus
۲۰ تیر ۰۰ , ۲۱:۱۳

از دست دادن هیچ وقت فراموش نمیشه و دردش باقی می‌مونه اما امیدوارم شادی‌های بزرگ‌تری تجربه کنید تا رنج از دست دادن کم‌رنگ بشه.

آرزوی آرامش روحی برای عزیز از دست دادن‌تون دارم.

 

پاسخ :

تشکر 🌸🌸🌸
یاقوت
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۲

تولدت مبارک عزیز دلم :***...  بیا بغلم همین ..

پاسخ :

مرسی عزیزم. قربونت❤
گندم بانو
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۳:۰۱

کاش میتونستم یه ذره از بار غمت کم کنم....

پاسخ :

فدای دل مهربونت
سما نویس
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۲:۰۳

اشکم در اومد.نمیدونم حتی تبریک گفتن تولد کار درستیه یا نه.اما تولدتوننن مبارک.انشالله همیشه شاد و سلامت باشید

 

پاسخ :

مرسی عزیزم❤
غ ز ل بانو
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۵

ای جانم من به فدای اون دل تنگت

بیا بغلت کنم شارمین جانم

تولدت هزاران بار مبارک

 

یعنی فقط اونجای پستت که کلک زد واسه شیرینی :))))))

پاسخ :

قربونت عزیزم ❤❤❤


از همون بچگی همه‌ش منو سر کار می‌ذاشت! مثل همین الانش...
نگار
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۹:۳۸

تولد شما مبارک⁦❤️⁩ خیلی مبارک بشه ان‌شاللله امسال براتون..

پاسخ :

مرسی عزیزم ❤
محمد حسین
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۹:۳۴

سلام

تولدتون مبارک باشه

روح آرمین جان هم در آرامش و شادی 

پاسخ :

سلام.
ممنون
خدا رفتگانتون رو رحمت کنه
دُردانه ‌‌
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۹:۰۴

ایشالا زندگیت از این به بعد پر از شادی باشه و فقط بخندی. می‌دونم زندگی بی‌غم نمیشه ولی ایشالا که دیگه غم (مخصوصاً از این غم‌ها) نبینی و تا وقتی موهات مثل دندونات سفید بشه و پیر و فرتوت! بشی زندگیت فقط شادی باشه و شادی و شادی

تولدت هم مبارک :)

پاسخ :

ممنون دردانه جان ❤
نگار
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۴:۴۶

من بیشتر از اینکه به غم دل شما فکر کنم، به این فکر کردم که آرمین هم چه‌قدر دلتنگ شماست و این غمگین ترم کرد....

پاسخ :

عزیزم 😔
صبا ..
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۳:۱۶

شارمین جان، خیلی سخته و من واقعا هیچ کلمه ای رو قابل این نمی دونم که حجم دلتنگیت رو بیان کنه یا از سمت ما بخواد همدردی کنه.

 

ولی شاید الان آرمین هم زودتر رفته که شیرینی های اصلی رو زودتر بخوره! شیرینی هایی که بخاطر شیطنت و شوخ طبعیش نخواسته به تو بده!!

 

خیلی سختم بود واسه این پست بگم تولدت مبارک، ولی خب چون تولدت نزدیک تولدم هست یادم هست همیشه باید بهت تبریک میگفتم😊

مطمئنم اگر آرمین بود دوست داشت تو این روز شاد باشی.

 

پاسخ :

مرسی عزیزم.👌❤
غزل سپید
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۲:۴۳

شارمین...💔

پاسخ :

عزیزم 🌸🌸🌸
نیــ روانا
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۱:۳۴

تولدت مبارک شارمینم ❤️❤️❤️

پاسخ :

فدای تو استااااد جذااااب 😍😍😍😍
پریسا ..
۲۰ تیر ۰۰ , ۰۰:۵۹

آخ ای دل، ای دل تنها...

پاسخ :

😓🌸🌸🌸
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan