کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

برید تو اتاقتون به رفتار زشتتون فکر کنید!🤷‍♀️

پست قبلی رو رمزی کردم چون دیدم هر کی کامنت گذاشته یا راهکار واسه بچه‌دار شدن داده یا در مزایای این که بچه بابا داشته باشه حرف زده!!! 😳😳😳 خب من خودم همه‌ی این چیزا رو می‌دونم و اصلا دغدغه‌م اینا نیست! صرفا از یه خواب حرف زدم که یه فانتزی قدیمیه! 

و فانتزی اسمش روشه! یه چیز تخیلی که می‌دونی تو دنیای واقعی یا شدنی نیست یا اگه شدنی هم بود تو در واقعیت نمی‌خواستیش. وگرنه که اسمش یه چیزی مثل آرزو یا هدف یا نیاز می‌شد نه فانتزی! 

فانتزی با پلن هم فرق داره! یه چیزی نیست که روش فکر کرده باشی و ابعاد مختلفش رو سنجیده باشی و بر اساس همه‌ی شرایط، در موردش تصمیم گرفته باشی و نیاز باشه کسی بهت یادآوری کنه که این جاش رو اشتباه کردی یا این نکته رو در نظر نگرفتی! فانتزی فقط فانتزیه! 



با فانتزی مردم درست برخورد کنید 🤭

یاسی ترین
۱۷ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۷

مرسی خانم دکتررررر😚😚😚

واقعا خیلی ایده‌ی چرتی بوده فقط حادثه‌زاست

 

الهی عزیزم 😢😢😢😢

پاسخ :

فداتتت
تازه فکر کن یه وقت خدایی نکرده چنین اتفاقی برای یه بچه بیفته... واقعا وحشتناک‌تر می‌شه😓

یاسی ترین
۱۷ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۸

تکلیف ماهایی که دیر رسیدیم چیه 😂😂😂

استعلاجی قبول میکنید؟ (اشاره به چشمم دارم 😁 )

 

یه چند باری هست میخوام یه چیزی بگم 

چند وقته حس میکنم حال و حوصله‌ی قبل رو نداری 

کاش خوب باشی ❤❤❤

پاسخ :

تو فعلا که دوران نقاهتت رو می‌گذرونی هرررر چی بگی و هر کاری بکنی قبوله 😎
وای نمی‌دونی از وقتی پستت رو خوندم چه‌قدر روح پرفتوح اونی که به ذهنش رسیده تو بادکنک چراغ بذاره و اونی که ایده‌ش رو عملی کرده رو یاد کردم! آخه این چه ایده‌ایه؟!




بله عزیزم. درست متوجه شدی. از دو سه روز مونده به تابستون دوباره خیلی به هم ریختم. این فصل، سالگرد همه‌ی تلخیای زندگیمه 😔 
نیــ روانا
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۹:۰۲

من رمز میخوام 

پاسخ :

:)
گندم بانو
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۲:۵۹

ولی تو اون پست قبلی، تو اون پرانتزه، فکر کنم یه کلمه جا افتاده بود خانم دکتر:)))

 

بعدشم، اگه همون موقع که من گفتم اون پستو برا اون آقاهه فرستادی بودی، الان بچه فانتزیت بابا هم داشت:)))))

پاسخ :

تو که کلا بلاکی :))))

محمد حسین
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۲:۵۱

سلااام دوباره

من که همش دارم به رفتار زشتم فکر می‌کنم، باشه، اگر یادم بود به این هم فکر می‌کنم

خب شما باید مخاطب را درک کنید که به خود کلام واکنش نشون بده نه نسبتش با شما

و دیگر این که مرزش خیلی باریکه فانتزی و هدف، حتما فانتزی ها برنامه ها را تغییر میدن و بیلعکس!!

پاسخ :

سلام.
واکنش‌ها به خود کلام بود، بدون درک فحوای کلام! و این که این طور کلامها! اصولا در رابطه با نویسنده‌ش معنا پیدا می‌کنه و اصلا مگه میشه نسبتش با نویسنده ندید گرفته بشه؟!!!!!

مرزش که خیلی روشن و پررنگه و هیچ «حتمنی» در کار نیست. تنها رابطه این دو تا اینه که ممکنه یه زمانی بعضی از فانتزی‌ها با کلی تغییرات، در عمل به واقعیت بپیوندن. 

و البته اصل بحث اینه که به هر حال یه فانتزی مربوط به گذشته و یه خواب خنده‌دار که حس خوبی داده، و یه پست صرفا هیجانی و احساسی، این همه تجزیه و تحلیل و پیشنهاد منطقی و معقول نمی‌خواد!
سین دال
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۱

من دیر رسیدم کلا اون پست رو‌ندیدم :/

پاسخ :

:)
Nαrgєѕ 🌱
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۷

عه؟

پس من دیر رسیدم بخونم دیگه نمیخواد برم تو اتاق یعنی؟

البته من با فانتزی مردم خیلی درست برخورد میکنم :دی

پاسخ :

نه شما نرو :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan