کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اما رفیق بر همه چیزی مقدم است...

از شدت خواب و خستگی دارم منفجر می‌شوم و تک تک سلول‌های بدنم التماس می‌کنند که تو را به آن کسی که می‌پرستی بگیر بخواب بذار ما هم کپه‌ی... ببخشید بی‌خوابی به سلول‌هایم فشار آورده بی‌ادب شده‌اند!


خلاصه که فقط آمده‌ام بگویم امروز عصر، وقتی در کلینیک، وسط تدریس در یک کارگاه آموزشی حضوری بودم، ناگهان "خودت باش" را در سالن انتظار دیدم و چنان از خود بی‌خود شدم که کلاس را رها کردم و رفتم او را محکم بغل کردم. گفت فقط آمده مرا ببیند و برود. بعد دوباره محکم هم را بغل کردیم و رفت...


نمی‌دانید دیدن دوستی مثل خودت باش، بعد از مدت‌های طولانی چه کیفی دارد!




شب به خیرررر😴😴😴😴

واران ..
۱۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۹

ببخشین 🙈

 

مرسی بابت توضیح تون 

من دیگه میرم تو افق محو میشم 🙈😅

 

 

پاسخ :

عزیزم 😅
خواهش می‌کنم. طبیعیه اشتباه بگیری؛ چون خودت باش معمولا دیر به دیر کامنت می‌ذاره و تو هم خیلی وقت نیست منو می‌خونی 😊
م.ت
۱۵ تیر ۰۰ , ۰۴:۲۶

سلام 

 

دیروز در حرم علی ابن موسی الرضا (ع) دعاگوی شما بودم . و دو رکعت نماز هم  هدیه به رفتگان شما کردم . ( برادر و دایی ... ) 

چون گاهی اوقات پست های شما حالمو خوب میکنه. ببخشید اگه کامنت نمیذارم و تو مشارکت ها شرکت نمیکنم. ولی همیشه به وب شما سر میزنم .

پاسخ :

سلام.
زیارت قبول.

ممنون. کامنتتون خیلی حس خوبی بهم داد. 
واران ..
۱۵ تیر ۰۰ , ۰۲:۱۲

منم میخوام از این دیدارها :(

منم هوپ رو میخوام 😣

بغل کنم :(

ولی من میدونم  خیلی خیلی کیف دارد .

 

با خوندن پستتون  الان خیلی وسوسه شدم بیام تهران :'(

ولی اگر پای سلامتی پدرم در میان نبود کرونا رو بیخیال میشدم و میرفتم تهران .

به امید روزی که منم  بتونم  هوپ رو  از نزدیک ببینم .

البته روزی که شما رو هم از نزدیک ان شاء الله ببینم ولی خب میدونم این نیاز به گذشت زمان داره .

 

+

بمونین برای هم دو دوست خوب و دوست داشتنی❤❤

دم هوپ گیانم گرم ❤❤

 

پاسخ :

واران جان منظورم از "خودت باش" هوپ (خودت باش رفیق) نبود عزیزم. خودت باش یکی از دوستای خیلی خوب دنیای واقعیمه که یه نسبت فامیلی نسبتا دور هم داریم و این‌جا رو می‌خونه و از سال‌ها پیش، با اسم "خودت باش" برام کامنت می‌ذاره چون به شدت معتقده که آدم همیشه باید خودش باشه و خودشم واقعا خودشه :)



ولی بازم امیدوارم یه روزی بتونی هوپ رو ببینی... امیدوارم خودم هم بتونم ببینمش چون واقعا دلم براش تنگ شده... و امیدوارم بعد از گذر زمان، یه روزی تو رو هم ببینم :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan