کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

با احتیاط وارد شوید!!!

مثلا خواستم یک بار هم که شده، دقیقه نودی نباشم و سوال‌های آزمون فردا و دو روز دیگر را امروز صبح طراحی کنم. سوال هفتم آزمون فردا را که ذخیره کردم برق رفت و تا دو ساعت و چهل و پنج دقیقه بعد هم نیامد! و دو ساعت و چهل و پنج دقیقه بعد زمانی بود که من فقط به آن اندازه فرصت داشتم که ناهار بخورم، لباس اتو بزنم و بپوشم و بروم کلینیک. تازه بین راه هم از آموزش دانشگاه زنگ زدن که شما در سامانه نوشتید 30 سوال ولی فقط 7 تا سوال طراحی کرده‌اید!

تا حدود ساعت 9 مراجع داشتم و بعد خسته و کوفته آمدم خانه و تا استراحتی بکنم و شامی بخورم شد الان. و الان؟! سامانه قطع است! :/ من خوابم می‌آید شدید! ولی سامانه نمی‌فهمد که! دانشجوها هم... استغفرالله...

از دو روز پیش که اعلام کرده‌ام این تعداد سوال و این مقدار زمان، دقیقه به دقیقه در گروه و دایرکت پیام می‌دهند و با استدلال‌های آبکی التماس می‌کنند که پنج دقیقه وقت را بیش‌تر کنم!!! :/ در حالی که من حتی یک ربع هم بیشتر از وقت استاندارد برایشان در نظر گرفته‌ام. همین چند دقیقه پیش رفتم در گروهشان سخنرانی غرایی در مورد ارفاق‌ها و اسان‌گیری‌هایم برایشان کردم و و ازشان خواستم این بحث را تمام کنند. مخصوصا از این بدم می‌آید که عین یک جمله را 20 نفر از 30 نفر عینا و پشت سر هم تکرار می‌کنند! نمی‌دانم مرا فاقد مهارت‌های ادراکی! فرض کرده‌اند یا فکر می‌کنند با تکرار یک حرف، مرا تحت تاثیر قرار می‌دهند.

خلاصه که در حال حاضر یک عدد شارمین محتاج خوابِ سوال‌طرح‌نکرده‌ی سامانه‌قطع رو به روی سیستم نشسته و فقط منتظر است یکی بیاید غلط املایی بگیرد یا یکی دیگر بگوید جراتت این است که این متن را بفرستی در گروه دانشجوهایت یا یکی بگوید من باهات موافقم ولی دانشجوها هم حق دارند یا... تا بلایی را که نمی‌توانم سر دانشجوها بیاورم، سر او بیاورم!!!!




+ چون معمولا شوخی و جدی من برای اطرافیان چندان روشن نیست، از همین تریبون اعلام می‌کنم که اگرچه واقعا در شرایط مساعدی نیستم و قطعی سامانه هم قوز بالا قوز شده است، ولی بند آخر صرفا شوخی است :)

ربولی حسن کور
۱۴ تیر ۰۰ , ۱۰:۱۵

سلام

شما هیچ غلط املائی نداشته، ندارید، و نخواهید داشت

موفق باشید

پاسخ :

سلام.
باور کنید منم این قدرها ترسناک نیستم :)))))))
نیــ روانا
۱۴ تیر ۰۰ , ۱۰:۰۱

سلام

الان میام واتساپ ویس میدم کامل میگم

البته من برای وادانا بلدما

ی فیلم هم تو آپارات بود اون دیگه تصویری و کامل بود ولی من که حوصله م نمیشد و هی میزدم جلو😁

اگر پیداش کردم لینک اونم برات میفرستم🌸😘

پاسخ :

سلام.
مرسی عزیزم. زحمت کشیدی.
هنوز بازش نکردم که یه فرصت مناسب بشینم قشنگ ببینم چه طوریه.

خیلی لطف کردی. تو شادیات جبران کنم :)
گندم بانو
۱۴ تیر ۰۰ , ۰۹:۲۴

اصن اینکه نقشم تو وبت اونقدر پر رنگه که کامنتم تو متن پست نوشته شده... همین برام بسه:))))

پاسخ :

می‌بینم که لبخند رضایت روی لبت نقش بسته :))))
غ ز ل بانو
۱۴ تیر ۰۰ , ۰۸:۵۴

یعنی دیشب میخواستم مچت رو بگیرم که تو شبا زود میخوابی. چی شده که آنلاینی؟

شانسم گفته دم پرت نپریدم :)))))

 

وای از این سوال طرح کردن ها

منم تلاش میکردم دقیقه نود نباشم اما یک وقتایی میشد. البته اون موقع چون حضوری بود دقیقه نود تو روزهای آخر ترم  میشد.

 

خدا قوت استاد. ماچ به کله ات :)))

پاسخ :

نه من معمولا زود خوابیدنم 12 هست.
:))) آره واقعا. من هر وقت خوابم بیاد بداخلاق می‌شم. دیگه فکر کن سامانه هم قطع باشه سوالم طرح نکرده باشم.



فدای تو
نیــ روانا
۱۴ تیر ۰۰ , ۰۴:۵۲

سلام

من سوال هام رو اول تایپ می کنم و بعد به صورت تکست وارد سامانه می کنم

روال هم همون روال ترم قبل و طرح ۱۰۰ الی ۱۵۰ سوال و استفاده از سوالات تصادفی برای کاهش همکاری گروهی! در پاسخ به سوالات هست

به خصوص در مورد سوالات تستی این روش کارآمدتره و لازم نیس برای تک تک سوالات تنظیمات رو انجام بدی 

برای تشریحی باید همون تک تک وارد بشه

ولی این که اول تو ورد تایپ میکنم باعث میشه حتی اگر سامانه قطع بشه من سوالاتم آماده باشه و هر وقت فرصت داشتم و برق و سامانه و قیف و کوفت وجود داشت سریع ثبت کنم

 

+امان امان امان از اون پیام های دانشجوها که تازه منو به عزت و شرف ترختور هم قسم میدن 😂😂 منم کلا ندید می گیرم 🚶 

پاسخ :

سلام.
لازمه که دو تا اعتراف بکنم!

اعتراف اول و کم‌تر مهم:
این دانشگاهی که دیشب داشتم سوال‌هاشون رو وارد می‌کردم و نیم ساعت دیگه امتحانشون شروع می‌شه، همیشه می‌گفتن هر کسی می‌خواد سوال‌ها رو تایپ‌شده بفرسته خودمون وارد سامانه می‌کنیم. این دفعه جمله‌بندیشون این طور بود که: اساتیدی که توانایی این رو ندارن که خودشون وارد کنند بفرستن ما وارد کنیم! منم تو دلم گفتم ناتوان خودتونید! و تصمیم گرفتم خودم وارد کنم. چون اون یکی دانشگاه رو همیشه خودم انجام داده بودم و تواناییش رو داشتم! 😉

اعتراف دوم و مهم‌تر:
آغاااااا.... نیرواناااااا.... من توانایی این روشی که گفتی رو ندارم 😂😂😂

من ترم قبل از هر کی پرسیدم چه طوری میشه سوال تصادفی وارد کرد بلد نبودن (تواناییش رو نداشتن!) دیگه بی‌خیالش شدم. یادم بده اقلا برای اون آخرین امتحان ازش استفاده کنم. اگه بدونی دیشب چه بدبختی کشیدم. نصف سوالها رو تو ورد تایپ کردم و بعد هر سوال یه سر به سامانه می‌زدم ببینم وصل شده یا نه. وقتی وصل شد بقیه سوالها رو تو خود سامانه نوشتم و بعد اومدم هر سوال رو یکی یکی و گزینه‌های هر سوال رو هم یکی یکی،کپی پیست کردم داخل سامانه😭



+ 😂😂 منم تا جایی که امکانش باشه ندید می‌گیرم ولی خب یهو دیگه ظرفیتم تکمیل می‌شه یه سخنرانی غرا تحویل می‌دم یکی یکی میان عذرخواهی و تشکر می‌کنن 😂 البته سخنرانی‌م خیلی محترمانه‌س‌ها! نه از اونا که دانشجو رو بشوره پهن کنه روی بند رخت!
غزل سپید
۱۴ تیر ۰۰ , ۰۳:۰۴

شارمین من با این تیکه که شدیددد خوابت میاد ولی به هر دلیلی کارت مونده و نمیشه هم عقب انداخت باهات عمیقا ابراز همدردی میکنم. چون آدم حس میکنه که خودشه که امتحان داره و درسهاش عقب مونده و مجبوره شب امتحان بیدار باشه! یکی از لذتهای شاگرد نبودن اینه که شب بتونی بخوابی مخصوصا شب امتحان!!!

خداکنه الان که اینو مینویسم اوضاعت بهتر باشه

پاسخ :

وای چه‌قدر خوب متوجه حالم شدی! دیشب من تا ساعت ۳ بیدار بودم و موقع خواب دقیقا به همین فکر کردم که من دانشجو بودم شب امتحان استادم خواب بود و من بیدار. حالا استادم، دانشجوهام خوابن و من بازم بیدار 🤭
خدا رو شکر الان اوضاع بهتره. فقط امیدوارم تو تایم امتحان برق نره.
دیشب می‌گن استاد ما برقمون قطعه نمی‌تونیم بخونیم و نمره‌مون کم می‌شه! یعنی دقیقا شب امتحان می‌خونن فقط! 🙄
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan