کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بازی وبلاگی: چالش و بلاگرش رو انتخاب کن!

! باید بگویم که در حال حاضر، ۴۲ ایده جمع‌آوری شده است که من کل آن‌ها را آن بالا، در صفحه‌ی "چالش‌دونی" گذاشته‌ام و هر کس هر وقت دلش خواست می‌تواند از آن‌ها برای نوشتن پست یا چالش راه انداختن استفاده کند.


اما خودمان قرار است چه کار کنیم؟! 


من همه‌ی ۴۲ چالش را در ادامه‌ی مطلب می‌گذارم و شما بیایید کامنت معمولی یا ناشناس بگذارید و در کامنت‌هایتان، هر کس را خواستید (دوستانتان، کسانی که خواننده‌ی خاموش وبشان هستید و...) به نوشتن در مورد هر کدام از چالش‌ها که دلتان می‌خواهد دعوت کنید. مثلا ممکن است بنویسید فلانی را به چالش شماره ۱۸ و بهمانی را به چالش شماره ۳۶ دعوت می‌کنم! 

سعی کنید نهایت بدجنسی‌تان را به کار ببرید و دیگران را به چالشی دعوت کنید که فکر می‌کنید خیلی دلشان نمی‌خواهد در آن شرکت کنند! 😵

اگر دعوتی‌هایتان این‌جا را نمی‌خوانند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که بیایند و کامنتتان را ببینند یا متن کامنت را (با ذکر محتوای چالش) برایشان بفرستید یا با عنوان "چالش و بلاگرش رو انتخاب کن" در وبتان قرار دهید. ولی لطفا این‌جا هم کامنت بگذارید تا بدانیم چه کسی به چه چالشی دعوت شده است. 

دعوتی‌ها هم بهتر است مقاومت نکنند و در چالش یا چالش‌هایی که به آن دعوت شده‌اند شرکت کنند (در وبلاگ خودشان)! 😁

+ ایده از آریانه 




چالش‌ها:


۱. ده بیست‌تا از وبلاگایی که می‌خونید رو معرفی کنید.


۲. اسم واقعی‌تون؟


۳. هر خواننده یه حقیقت بگه و یه شجاعت، نویسنده به انتخاب خودش یک کدوم رو بگه یا انجام بده... مثلا واسه شجاعت، همون پست صوتی جالبه، یا اینکه بره تو وبلاگ کسی که خاموش میخوندش، با اکانت خودش کامنت بذاره(سلام،وبلاگ خوبی دارید،من آپم!:-)...


۴. دوست داشتید چه نوع زندگی رو تجربه می کردید؟ 


۵. اگه پدر و مادر شدین یا الان هستین ولی به سابق برگردین چه کاری برای بچه‌ها ( نه لزوما بچه کوچیک ، کودکی و بزرگی ) انجام می‌دین و چه کارهایی انجام نمی‌دین (از تجربیات کودکی خودتون و پدر و مادری خودتون یا اطرافیانتون).


۶. ایا تا حالا رابطه فرازناشویی داشتید؟ جریان را تعریف کنید


۷. آیا به پارتنرتون  خیانت کردید؟ چرا و چه طور؟


۸. ماجرای اولین عشق شما؟


۹. ماجرای آخرین شکست عشقی شما؟


۱۰. از سه قسمت مختلف بدنت، به انتخاب خودت عکس بذار.


۱۱. خطاب به یکی از نویسندگان یکی از وبلاگ‌ها که انتظارش را ندارد یک نامه‌ی غیرمنتظره بنویس.


۱۲. کراشت که وبلاگ می‌نویسه رو در ده خط توصیف کن تا بقیه حدس بزنن کیه.


۱۳. ده وبلاگ نویس را انتخاب کن و بگو هر کدام شبیه چه حیوانی است.


۱۴. باحال ترین، یخ ترین، مهربان ترین، پرحرف ترین، غمگین ترین و روی اعصاب ترین بلاگرها از نظر شما؟


۱۵. فکر کن بدون هیچ محدودیتی می توانی برای یک روز هر طور دلت خواست زندگی کنی. آن یک روز را توصیف کن


۱۶. اهل موسیقی هستی؟ آهنگ مورد علاقه؟ بهترین خواننده؟ چه سازی را بیشتر از همه دوست داری؟ خودت هم میزنی؟ آواز میخونی؟ آخرین بار چه آوازی خوندی؟ رقصت چطوره؟ اولین رقصت کی و کجا بود؟ رقص اخیرت کی و کجا بود؟ داستان کوتاه بهتره یا بلند یا شعر یا هیچکدوم؟ بهترین شاعر؟ آخرین شعری که خوندی؟ بیتی که خیلی دوست داری؟ بهترین داستان نویس؟ آخرین داستانی که خوندی؟ شعرم گفته‌ی؟ خودتم داستان مینویسی؟ متن کوتاه چطور؟ نقاشی دوست داری یا خطاطی یا هیچکدوم؟ چه جور نقاشیی؟ خودتم میکشی؟


۱۷. ده مورد از چیزایی که ایجاد ترس و وحشت میکنن براتون...


۱۸. ده مورد از فانتزی‌هایی که تو ذهنتون هستند و دوست دارید اتفاق بیفتن ولی ممکنه خیلی‌هاشون خیلی دور و دراز باشند و هیچوقت اتفاق نیافتند... 


۱۹. ده تا از عادت‌های عجیب و غریبی که دارید تو زندگیتون...


۲۰. ده تا ویژگی خاصی که در مورد خودمون میدونیم...


۲۱. ده تا کار کوچک و معمولی روزمره که حالمون رو خوب میکنند...


۲۲. کلیشه برعکس: مثلا خانم ها بیان بگن چه چیزهایی از رفتارهایی که تو جامعه عرف و قانون هست اذیتشون میکنه.چیا بنظرشون نقض حقوق زنان هست و دوست دارن عوض بشه

 

۲۳. یه قصه رو با زبان مادریتون تعریف کنید. (منظور این که با لهجه‌ی شهرتون بخونید)


۲۴. از محتویات کیفتون عکس بگیرید و به اشتراک بذارید


۲۵. بهترین غلط هایی که در زندگی کردی چه بوده؟!.

منظورم اون غلط هایی که می گیم خدایا شکرت که اون غلطو کردمااا(برعکس اون غلطایی که می گیم خدایا شکرت اون غلطو نکردماا) 


۲۶. بدترین چیزهایی که حالتان را بد می کند یا احساس انزجار می کنید.


۲۷. قورمه سبزی یا پیتزا؟ چراا؟!. 


۲۸. ده سال بعد از ازدواجتون رو تصور کنید [و تصوراتتون رو بنویسید]


۲۹. اگر روحانی [=رییس جمهور فعلی] بودید چی کار می کردید؟ 


۳۰. اگر خارج بودید چی کار می کردید؟ چطور زندگی می کردید؟. 


۳۱. اگر فصانورد بودی و تنها تو فضا معلق و تنها می بودی چی کار می کردی؟. 


۳۲. برای خودمون مادر/پدر باشیم. 


۳۳. فردا چی می شه؟. 


۳۴. آیا تا حالا دوست پسر/دختر داشتین؟ اولین بوسه‌تون کی کجا و چه سنی؟ 


 ۳۵. دو تا عکس، اولی از اولین چت‌ها یا نحوه پیشنهاد پارتنرتون و دومی از اخرین چت (عاشقانه یا دعوایی)


۳۶. اولین باری که لو رفتین دوست دختر/پسر دارین یا سیگار میکشین چی شد 


۳۷. بحث در مورد تابوی بکارت


۳۸. رابطه با دختر بزرگتر/پسر کوچیکتر 


 ۳۹. در مورد پریود بنویسید


۴۰. از بدترین کارایی که تو زندگی کردیم بگیم 


۴۱. از کارای بدی که کردیم و لو رفتیم بگیم 


۴۲. خنده دار ترین کارهایی که توی مدرسه/ دانشگاه انجام دادیم حالا یا ضایع شدیم یا نشدیم و خفن بوده 

  • ادامه مطلب
ناشناس
۱۶ خرداد ۰۰ , ۲۰:۵۵

یه جوری شده که تو هم می شناسیش؟! :)))

گفتم بهش.خیالت راحت😁

پاسخ :

نه نمی‌شناسمش. قبلا دوستاش به دو تا چالش دعوتش کردن. الان چون شما ناشناس کامنت گذاشتید فکر کردم نمی‌خواید بدونه شما دعوت کردید و در نتیجه بهش خبر نمی‌دید و باز هم در نتیجه، خبردار نمیشه که دعوت شده.
Nαrgєѕ 🌱
۱۶ خرداد ۰۰ , ۱۸:۱۳

و یه چیز دیگه برای نگار هم اصلاح میکنم ۳۲,۱۹ رو بنویسه :)

پاسخ :

دست از سرشون برنمی‌داریا :))))
ناشناس
۱۶ خرداد ۰۰ , ۱۷:۱۴

سلام.حائل رو دعوت می کنم به چالش 20

پاسخ :

سلام. فکر نکنم اینجا رو بخونه. :)
آرا مش
۱۶ خرداد ۰۰ , ۱۰:۲۳

سلام :)

من نوشتم

http://harim-e-del.blog.ir/1400/03/16/post116

ترنج 🍃‌
۱۶ خرداد ۰۰ , ۰۲:۲۴

سلام.همون ریحانه الساداتم :دی

یعنی خوشم میاد انقدر شخصیتم ساده س کسی کنجکاوِ شماره های دیگه نمیشه😂

 

لبیک گفته می شود به زودی =)

 

 

من هم زری رو دعوت می کنم به 25،28  هیهیهی =))) D:

پاسخ :

سلام عزیزم
😁
زری ...
۱۶ خرداد ۰۰ , ۰۲:۱۰

خبببب سالام به دوستانی که این کامنت و میخونن

ریحانه السادات ۴۱ ، ۱۵

رها (شب گور درخیال)  ۴۱ ، ۴۲ ، ۲۵

جناب مهدی (ماستفت) ۱۵ ، ۸ ، ۲۵

نرگس مشکیه   ۴۲ ، ۴۱ ، ۳۹

امیلی ۸ (هار هار 😂😂)  ، ۴۱ ، ۲۵

فاطمه الف ۳۷ ، ۱۱ ، ۴۲

فاطمه حسینی  ۸ ، ۱۵  ، ۴۲ ، ۳۷ ، ۱۱ حداقل سه تاش =)

فاطمه کریمی ۸ 

جناب نقل بلاگ ۲۳ 

جناب ابوالفضل ۴۲

 جناب حائل. ۱۹ ، ۱۵

پاسخ :

زری ...
۱۶ خرداد ۰۰ , ۰۰:۳۰

خیر ، جهان هیچ خانم هستن

پاسخ :

اهان. مرسی :)
زری ...
۱۵ خرداد ۰۰ , ۲۳:۰۱

@نرگس

 

یه ده تا دیگه عم انتخاب میکردی تعارف نکن

پاسخ :

والا 😂
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۷:۴۱

نوشته شدد

 

کلیک

پاسخ :

مرسی :)
𝒩αrgєѕ 🌱
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۷

سین دال رو هم به چالش شماره 13 و تمام دیگه :)

پاسخ :

سین دال قبلا به ۱۳ دعوت شده و فکر کنم پستش رو هم گذاشت
𝒩αrgєѕ 🌱
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۴:۵۰

چیزاه یک نفر دیگه هم هست :)

فاطیما  رو به چالش شماره

 

15.13

دعوت میکنم.

 

پاسخ :

قشنگ از خجالت همه در اومدی :)
𝒩αrgєѕ 🌱
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۴:۴۲

و یک نفر دیگه هم زری هست که میبینم دعوت نشده داره قسر(قصر،غصر،غسر) در میره

36و 40 و 41  برم بهش بگم

اوممم جهان هیچ رو هم دعت میکنم به 40 و41 و 42 اخه خاطرات دوران مدرسش واقعا بامزه و عجیبه

پاسخ :

آره خوب می‌کنی زری رو دعوت می‌کنی؛ ذوق کرده بود دعوت نشده 😂
جهان هیچ، همون هیچ هست دیگه؟!
𝒩αrgєѕ 🌱
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۴:۲۷

خب بسم الله منم چند نفرو دعوت کنم به این چالش :دی

 

ماه بانو  رو به چالش 24 و2 و اوممم چند بگم 10 دعوت میکنم

شانسی گفتم :)

 

خانم  آرامش رو هم به همون چالشی که خودم دعوت بودم یعنی 24 دعوت میکنم.

 

و نگار رو هم به چالش شماره 12و 34 و 41 دعوت میکنم (نگار خبیث خودتی )

پاسخ :

😊
زری ...
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۴:۱۵

چه حس خوبیه که میبینم دعوت نشدم :دی

پاسخ :

همین الان دعوتی به چالش ۳ 😂
حامد سپهر
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۳:۲۱

سلام ممنون از دعوتتون

حقیقتش من یک ماهی بود که بخاطر بیماری مادر و بستری شدنشون توی بیمارستان زیاد فعال نبودم و در جریان این چالش نبودم 

چشم مینویسم ولی اگه چند روز به تاخیر افتاد منو ببخشید

آقا کراش‌م کجا بود آخه:)))

پاسخ :

سلام.
خواهش می‌کنم.
ان شالله خدا سلامتی‌شون بده. بلا دور باشه.

دیر نوشتن بهتر از هرگز ننوشته :)

نمی‌دونم والا! 😂
مریم بانو
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۹

شارمین دعوتت می‌کنم 26 

 

:)

 

راستش گیج شدم کامنتارو نخوندم نمیدونم این موردو بازم دعوت شدی یانه

پاسخ :

نه عزیزم دعوت نشده بودم. می‌نویسم حتما. :)
x
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۱

معلوم الحال رو به چالش شماره۱۸ دعوت می کنم 

پاسخ :

@معلوم الحال
رنگین کمان
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۲:۳۱

بله نظرات بسته است ولی تماس با من بازه 

اومدم اینجا براتون خصوصی رمز بذارم که گزینه خصوصی رو برداشتین

یه پیام تو قسمت تماس با من بهم بدین تا رمزو اونجا بفرستم براتون

پاسخ :

اهان باشه عزیزم.
فقط برای چالش جرات و حقیقت، کامنت‌عا رو باز می‌کنی دیگه؟ 😊
یاقوت
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۲:۰۵

آقا بهتر که باز نمی شد خدا هم یاری کرد نبینی اون پستو ... رفتم از دید خارجش کردم و الان حس یه پرنده سبکبالو دارم:)))

پاسخ :

بدجنس 😐
دیگه باهات دوس نیستم یاقوت (پابرزمین‌کوبان و جیغ‌کشان از صحنه خارج می‌شود و در همین حال، اطراف را می‌نگرد تا یک بزرگ‌تر برای چغلی بیابد!)
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۵ خرداد ۰۰ , ۱۰:۱۶

*ذوق

ممنون*-*

برگشتم خونه مینویسمشD:

پاسخ :

عزیزم :)
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۵ خرداد ۰۰ , ۰۹:۲۸

میشه خودمونم دعوت کنیم؟D:

پاسخ :

البته که میشه.

منم به چالش 42 دعوتت می‌کنم :)
رنگین کمان
۱۴ خرداد ۰۰ , ۲۳:۳۴

خانم شارمین منم نوشتم یکی از چالش هارو البته رمزی ولی قید کردم هربلاگری دلش بخواد بهش رمز میدم

پاسخ :

مرسی عزیزم. من همین‌جا اعلام می‌کنم که رمز می‌خوام :)


+ عزیزم انگار نظرات وبلاگت بسته‌س.
x
۱۴ خرداد ۰۰ , ۲۳:۰۵

منم تکالیفم رو نوشتم :دی

 

مالاکیتی چالش ۲۵

 

لینک پست چالش  کلیک 

 

 

http://malakiti.blogfa.com/post/1091

 

 

 

پاسخ :

ممنون شرکت کردی :)
غ ز ل
۱۴ خرداد ۰۰ , ۲۱:۵۳

آخه من از کجا عکس بزارم :)))))

پاسخ :

😂😂😂
دیگه خودت می‌دونی.
چالشی که واسه تو انتخاب کردم هم چاشنی بدجنسیش یه کم زیاد بود 😂
𝒩αrgєѕ 🌱
۱۴ خرداد ۰۰ , ۲۱:۳۰

من باید از محتویات کیفم عکس بگیرم  بزارم 😂 😂 😂

 

پاسخ :

خوبه که 😄 فقط قول بده بدون دخل و تصرف باشه‌ها :)))
آبان ...
۱۴ خرداد ۰۰ , ۱۷:۰۴

خب من نوشتم :) 

 

پاسخ :

خوندمش عزیزم. مرسی 😍
Reyhane R .
۱۴ خرداد ۰۰ , ۰۴:۵۶

قوربون دستت حالا که داری توضیح میدی ۳۲ رو هم توضیح بده که منظور چی هست و چی باید بنویسیم دقیقا؟🤔😅

پاسخ :

۳۲ رو نمی‌دونم واقعا! برداشت آزاده فکر کنم 😂
شاید منظور اینه که بنویسیم چه انتظاراتی رو از والدین داشتیم و برآورده نشده و چه طوری خودمون برای خودمون انجامشون بدیم یا چه طوری خودمون حامی خودمون باشیم یا خودمون رو تربیت کنیم. یه همچین چیزایی به ذهن من می‌رسه
نرگس بیانستان
۱۴ خرداد ۰۰ , ۰۳:۱۳

شارمین، هوپ من رو به 5 و 15 دعوت کرده. ولی من 5 رو اصلا نمیفهمم چیه :| یه توضیح بده قربون دستت :))

پاسخ :

ببین منظورش اینه که اگه مادری، فرض کن برگشتی به شروع مادر بودنت، ولی تجربه‌های مادر بودنت رو یادته. حالا  بگو با توجه به اون تجربه‌ها و هم‌چنین با توجه به رفتارهایی که مدر و مادر خودت باهات داشتن، تو چه کارهایی رو در مورد بچه‌ت انجام می‌دی و چه کارهایی رو نه.
اگه هم مادر نیستی تصور کن مادر شدی. بعد فکر کن با توجه به کارهایی که مامان و بابات کرده‌ن و تجربه‌هایی که رفتارهای اونها با خودت داری، چه طور نادری می‌شی و چه کارهایی رو در مورد بچه‌ت انجام می‌دی چیا رو انجام نمی‌دی.
تسنیم ‌‌
۱۴ خرداد ۰۰ , ۰۱:۱۱

سلام

من نویسنده‌ی وبلاگ را به چالش 11 یا 13 دعوت می‌نمایم :)

پاسخ :

سلام عزیزم.
عهههه!؟ وبلاگتو جمع می‌کنی و بقیه رو دعوت می‌کنی؟!😏😃 اونم به این موارد ؟! 🤦‍♀️
خودتم دعوتی به ۱۷ یا ۱۸. فکر کنم خاکستری هم دعوتت کرده بود. 
رسیدن
۱۳ خرداد ۰۰ , ۲۳:۰۴

https://rozaneeh.blogsky.com/1400/03/13/post-940/چالش-شارمین

ممنونم برای چالش 

پاسخ :

مرسی که شرکت کردید. میام می‌خونم حتما 😊
طیبه
۱۳ خرداد ۰۰ , ۲۱:۴۶

سلام شارمین خانم

منم در چالش ۲ و ۲۲ شرکت می کنم همینجا

اسم و فامیل واقعیم بارها گفتم تو وبلاگ خودم و دوستان، طیبه الیاسی ، برام هم هیچ اهمیتی نداره آشناها و یا فامیل ها یا همکارا وبلاگم رو بخونند، هرکی اتفاقی اومد وبلاگم و شناخت ، خوشش نیومد،خواست  بخونه و ادامه بده. خواست نخونه، هیچ اهمیتی نداره برام

۲۲

از حجاب اصلا بدم نمیاد ولی از اینکه آقایون مب تونند  یه تیشرت و یه شلوار بپوشند بیان بیرون با مهایتا یه پیراهن استین بلند و یه شلوار بپوشند بیام اداره ولی خانم ها ( در قم ) الزاما باید چادر بپوشند و بیان اداره ،معترضم و آرزو دارم برعکسش اتفاق بیفته و یه روز اقایون مقنعه و مانتو و چادر بپوشند و تو گرما با فرض نداشتن ماشین شخصی بچه به بعل سوار تاکسی یا اتوبوس بشن بیان اداره ،خانم ها به یه پیرهن و یه شلوار 

آخیش دلم خنک شددددد

البته من نباید کامنت میذاشتم چون اخرین بار تو کامنت های پست نظر سنجی دکتر ربولی پشت دستمو داغ کرده بودم ولی خب طیبه هستم و فراموشکار و سربه هوا

 

احتمالا دوباره کلی متهم میشم به دروغگویی و بی شرمی و عقده ای بودن و این جور اراجیف

 

ن. ..
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۷:۴۸

مثل خدابیامرز جناب دچار شده اخلاقم و حوصله متن طولانی ندارم برای همینم راستش بیست و یک و سی را هنوز نخونده ام :)))) 

پاسخ :

تنبل خانوم 😂
رنگین کمان
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۷:۰۳

بله منم شرکت میکنم فقط طبق پیشنهاد شما یکی باید جرات و حقیقت و ازم بپرسه و حکم کنه اون یه نفر کیه؟

فکر کنم هوپ حالش بهتر شده خداروشکر پس دعوتش میکنم به چالش شماره ۱۷ یا ۱۸ یا ۱۹

و شما هم دقیقا به یکی از این سه مورد

 

پاسخ :

مرسی عزیزم.
نه شما پست بذار بگو برات جرات_ حقیقت بگن. یعنی هر خواننده یه کامنت بذاره یه جرات _ حقیقت بگه شما یکیش رو انجام بدی:)

چشم منم می‌نویسم. ۱۹ رو البته قبلا نوشته‌م.  
ربولی حسن کور
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۵:۳۵

سلام

من دوتا چالشو انجام دادم دیگه هم انجام نمیدم!

لابد چالشی که دکتر هوپ فرمودن انجام دادم فردا یکی دیگه میاد یه چالش دیگه برام ردیف میکنه!

پاسخ :

سلام
😂
دیگه شهرت دردسر داره 😏
نسرین ⠀
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۵:۲۱

به نظرم خیلی چالش باحالیه. مرسی مرسی

 

پاسخ :

خواهش می‌کنم عزیزم.
می‌خوام این بار شانسکی و بدون مرور گزبنه‌ها دعوت کنم! 
دعوتت می‌کنم به چالش ۳۱
یاقوت
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۹

من نوشتم ولی خیلی بد شده و مسخره چرت محض دیگه

پاسخ :

من نمی‌دونستم تو وب داری یاقوت! گفته بودی؟! 🤔
الان میام می‌خونم عزیزم.
مرسی شرکت کردی




+ چرا باز نمی‌شه؟
مهربانو
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۵

دو روز نبودم ببین چه قشقری بپا شد /:

عاقا اینجا چرا استیکر نداره میخوام بخندم 

پاسخ :

والا 😂

دعوتت می‌کنم به چالش ۳ یا ۱۵ یا ۱۸😏
هوپ ...
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۱:۰۶

سلاااام من اومدم

خب بازم شکر سه نفر فقط گیر دادن بهم. بذار ببینم توی کامنتا چند نفرو میشناسم؟ به تک تکشون گیر بدم.

 

شارمین:٣٨و ٣٧ و ١٩ و ٢١و ١٤ و ١٧

آبان:٣٧ و ١٨ و ٢٩

نرگس: ١٥و ٥

سین دال:٣١ و ٤ 

آریانه: ٢٢و ١٩ و ١١ و ١٣

رنگین کمان:٢٨  و ١٥ و ٣٥

نیروانا: ٣١و ٥

ریحانه: ٣٢و ٥

ربولی حسن کور:١٧ و ٤٠ و ٢٢

ن...: ١٧ و ١٥ و٤

یاسی ترین:، ٣٥ و ٥

هیچ: ٣٧ و ١٦ و ٨ و ٤ 

دردانه: ١٩و ٢١ و ٨ 

گندم: ٣٧ و ٢٢و٣٥

معلوم الحال: ٣٤و  ٢١و ٤ 

نیمچه مهندس:١٩ و ٢٢ و٣٧ 

تا نیم ساعت دیگه که وقت ادیت دارم، واسشون چالش انتخاب میکنم.

پاسخ :

یا همه‌ی امامزاده‌ها و پدراشون!!! 😃

تو نیستی نیستی هر وقتم میای یهو کولاک می‌کنیا! 😂😂😂
الان یه شوک به نصف بیان وارد شد :)))
حالا چرا برا من انقد زیاد؟! 😄
۳۷🤦‍♀️🙄 نیروانا هم اینو دعوتم کرده. منم که هیییییییچ دعوتی رو رد نمی‌کنم.
۱۹ رو هم که نوشتم.
بقیه رو هم می‌نویسم کم کم :)
ناشناس
۱۳ خرداد ۰۰ , ۰۷:۲۹

پاسخ برای شماره 29:

خودمو می کشتم تا مردم از دستم راحت شوند و کمی شاد باشند

 

پاسخ :

🤦‍♀️
پشمآلِ پشمآلو
۱۳ خرداد ۰۰ , ۰۰:۵۶

عه منم هسم؟:دی 

ب قول تتلو بذار تو حال خودم باشـــــــــــم .. من و چن تا شـــــــمع:))

مرسی از تلاش شارمین و دعوت نیروانا .. چش میذارم تا اخر هفته 

پاسخ :

آری 😊
😂
زنده باشی. پس منتظریم
یاسی ترین
۱۳ خرداد ۰۰ , ۰۰:۴۸

عزیزم باعث افتخار منه تو وب شما رفت و آمد کردن 😊😍

 

پاسخ :

فدای تو بشم 😍😍😍
رسیدن
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۷:۵۹

خیییلی جالی بود هم پست هم کامنت ها.  منم گاهی خاموش و گاهی کامنتر خوندم شما رو .

نمیدونم باید دعوت بشم یا اینکه خودم ببینم با نوشتن راجب کدوم راحت ترم . 

درکل خیلی جالبه همه چالش ها

پاسخ :

دیدم که ریحانه دعوتت کرده.
البته بدون دعوت هم می‌شه نوشت؛ هدف نوشتنه :)
بقیه رو هم دعوت کن
Reyhane R .
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۷:۱۷

سلام.من نوشتم✋✌😊

پاسخ :

مرسی عزیزم :)😍
معلوم الحال
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۴:۴۶

سلام

انصافا چالش سختیه و نمیدونم چی باید بنویسم :((

پاسخ :

سلام.
فقط برای سرگرمیه :)
بقیه رو دعوت به نوشتن کنید.
گندم بانو
۱۲ خرداد ۰۰ , ۰۸:۲۸

اینکه تو یاقوت رو به چالش 36 یا 36 دعوت کردی، منو یاد انتخابات پیش رو انداخت! :))))))

پاسخ :

😂😂😂
باید از این دعوت متوجه بشی من اوضاع و احوالم چه جوریه که فکر می‌کردم تو رو دعوت کردم ولی نکرده بودم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
یاسی ترین
۱۲ خرداد ۰۰ , ۰۱:۵۵

اینجوری میشه که گیر آدمای اینجوری میفتیم یا مثلا یه وبی رو دنبال میکنم خوشم میاد از نوشتنش دارم کیف میکنم یهو یه پست عقیدتی میبینم میخوره تو ذوقم ولی به روی خودم نیاورده به دوستی خویش با آن افراد ادامه میدهم 😂😂😂

وای چقدر ترکیب اسلام آمریکایی خنده‌داره! راست میگن دیگه ببین چه حرفای زشتی میزنی 😂😂😂

 

ای جانم سارا❤❤❤

 

پاسخ :

من از الان گفته باشم منم مذهبی‌ما! نخوره تو ذوقت یه وقت 😂
البته خب فکر کنم از پیجم مشخص بود دیگه اگه می‌خواسته بخوره خورده 🤦‍♀️😴😂

والا! می‌بینی چه فساد و فحشایی تو بیان راه انداختم؟! 😂

جانت سلامت 😍😍😍
غزل سپید
۱۲ خرداد ۰۰ , ۰۱:۳۴

شارمین جان من در اولین فرصت مینویسم درباره چالشی که من رو بهش دعوت کردی اما نمیدونم چقدر بشه، چی بشه، یک قسمت باشه یا بیشتر، اصلا نمیدونم...

فقط یک پیشنهاد...میشه یک پستی بگذاری تقریبا ثابت یا یک جوری که بشه راحت پیداش کرد... هر کی چالش رو شرکت کرده لینک دسترسی به متنش رو بگذاری ما هم بریم بخونیم...باز هر کی هم دوستش رو دعوت میکنه و اونها مینویسن هم لینک بدن بهت که بگذاری توی همون پست...اینجوری دوستان جدید هم پیدا یکنیم و خب آشناییمون هم با یک پست جنجالی و باحال میشه دیگه

پاسخ :

هورااا 👏👏👏😂
هر چقدر هم بشه مطمئنم همه با اشتیاق می‌خونن. می‌تونی حتی ازش سوال امتحانی دربیاری همه با نمرات بالا پاس می‌شن😂


پیشنهاد خوبیه. امشب انجامش می‌دم حتما 😊
یاقوت
۱۲ خرداد ۰۰ , ۰۰:۳۴

باور می کنی گفتم برم دوست پسر بگیرم و چت کنم و اسکرین شات هاشو ضمیمه کامنت کنم با آیدیامون حتی (تو خیالپردازیم نکبت خیلی لاشی بود خیلی🤣) .می بینی ینی در این حد خراب رفاقت مجازیم :))))

پاسخ :

وای وای 😂😂😂😂
اقلا یه محجوبش رو انتخاب کن 🤦‍♀️ همون محجوباشونم تهش خراب درمیان 😂
یاقوت
۱۱ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۰

 اجازه ست چالش ۲۷ و شرکت کنم .. فک کنم خیلی چالش برانگیزه ..به خدا پناه می برم  :))))

پاسخ :

😂😂😂
حالا که این طور شد ۳۶ یا ۳۶ رو بنویس😈

می‌تونی بقیه رو دعوت کنی‌ها
دُردانه ‌‌
۱۱ خرداد ۰۰ , ۲۲:۵۳

من همه رو به چالش شمارۀ یک دعوت می‌کنم از جمله شما دوست عزیز :)

پاسخ :

چشم حتما 😊
این وفاداریت به پیشنهاد خودت قابل تحسینه. معلومه زن زندگی هستی 😂
نیــ روانا
۱۱ خرداد ۰۰ , ۲۰:۵۷

دعوت از پشمال برای مورد ۲۳

لهجه تهرونی هم قبوله 

بیا بنویس بلکه طلسم ننوشتنت بشکنه

پاسخ :

@پشمال
سین دال
۱۱ خرداد ۰۰ , ۲۰:۲۳

میشه من جواب خانوم آتنه رو اینجا بدم؟

اول اینکه کامنتشون رو دیدم بسی خوشحال شدم مدتی بود می‌خواستم بپرسم چرا خب با آدرسشون کامنت نمیدن که ما هم بتونیم وبلاگشون رو بخونیم. تلماسه شد انگار :))

اما نمیدونم مشکل از نت منه یا چی هرچقدر امتحان کردم صفحه کانون قرآن باز نشد :(

امیدوارم جواب ندادنم رو حمل بر بی‌ادبی نذاشته باشید

به روی چشم می نویسن:)

پاسخ :

@آتنه
^_^ khakestari
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۹:۲۰

ممنون از دعوتت شارمین جان حتما شرکت میکنم، فقط اینکه بعدا عایا لینک پستمون رو برات بفرستیم یا نه؟

 

+من هنوز شرکت نکرده، پست گذاشتم و کلی از بچه ها رو دعوت کردم :)))

پاسخ :

فدات
ممنون می‌شم بفرستی.
خیلی کار خوبی کردی 😍
یاسی ترین
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۹:۱۹

میخواستم به شماره ۱۲ دعوتت کنم شارمین، بعد فکر کردم دیدم من مگه چند تا آقای وبلاگی میشناسم که اینگونه پته‌ی کراشت را روی آب بریزیم🤔

منتفی شد.

ولی در کل مورد ۱۹ به نظرم خیلی بامزه س و دوست دارم هم تو هم نیروانا رو بهش دعوت کنم. 

پاسخ :

😂😂😂
کراش می‌تونه خانوم هم باشه‌ها.


خخخ... باشه عزیزم. می‌نویسم
هیـ ‌‌‌ـچ
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۹:۰۱

سلام به شما و آتنه خانم

مورد 30 رو هفته آینده روز دوشنبه می‌نویسم، روی چشم :)

پاسخ :

سلام.
چشمتون سلامت‌.
کسی رو دعوت نمی‌کنید؟
یاسی ترین
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۷:۵۱

چه فکری کردی این جور سوالای قبیح رو از من پرسیدی 😁

نمیشه پست نزارم اینجا تو کامنت جواب بدم 😂😂😂 اینطوری تعداد کمتری میخونن 😂😂😂

پاسخ :

😂😂😂
این‌جا انتظامات داره! برو خونه‌ی خودت حرفای قبیح بزن 😂
یاسی ترین
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۷:۴۶

خوب خوب خوب 

سلاملکم 

ببین کاراتا😁😁😁 با لهجه اصفهانی بخون

چرا ترویج فساد و فحشا میکنی بشین یه جا بچه 😂😂😂😂

تا الان داشتم دو تا پستت و کامنت‌هاشون رو میخوندم که کلی مفصل بودن😁

اول اینکه چرا تا کسی نیومد پاک میکنی خواهر من تو حتمن از اونایی که طرف پنج دقیقه سر قرار دیر کنه رفتی 😂😂😂 

بعدم اینکه آیا واقعا جو بیان مذهبیه؟ 🤦‍♀️ گفتما چرا اتفاقی هی اینجوری میشه😁😁😁 

بعدم اینکه روحیه‌ی هیجان‌خواهت خیلی بامزه‌س❤

من چالش دوست دارم 

اصن خوشم میاد یکی بهم گیر بده😂

پاسخ :

ملکُ سلام 😄

از سر بیکاری 😂😂😂


دقیقا از همونا بودم قبلا. الان باز یه ربع بیست دیقه صبر می‌کنم بعد می‌رم 😂😂😂

هی چه جوری می‌شه؟!
همین‌قدر بهت بگم که این‌جا یه نفر هست که چند وقت یه بار با یه اسم جدید برام پیام می‌ذاره میگه تو اسلام آمریکایی داری و پشت دین مخفی شدی و تظاهر به دین‌داری می‌کنی و من پی به اندیشه‌های شومت بردم! یه نفر دیگه هم دقیقا نقطه‌ی مقابل ولی اونم با اسامی مختلف؛ با من جوری رفتار می کنه که انگار من هم اسلام و هم انقلاب رو ایجاد کردم و در برابر تمام مشکلاتی که ایشون با این دو مقوله باید پاسخگو باشم 😂😂😂


باورت نمی‌شه من چقدر ادم غیرهیجان‌طلب و محافظه‌کاری‌ام! ولی واقعا دیگه این سکوت حوصله‌م رو برده بود.


ایول! پس منتظرم بنویسی‌ها😍😍😍


راستی سارا کلی ذوق کرد 😂😂😂
رنگین کمان
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۶:۳۸

منظورم اینه که به نظرم هیچکدومشون منو به چالش نمیکشن مثلا جوابای عمده اش نه هست

مثل خیانت و سیگار و دوست پسر و...و در نتیجه هیچی نمیشه نوشت 

فکر که میکنم موضوعی نیست بتونه منو به چالش بکشه جز یه مورد و اونم نوشتن از یک جراح و یک جراحی و یک بیمارستانه خاصه 

و باعث  شدین فکر کنم به اینکه چی منو میتونه به چالش بکشه 

البته این کارشما به نظرم خیلی خوشاینده چون باعث میشه همه علاقمند بشن به نوشتن و یه جنب و جوشی شکل بگیره تو بیان

خیلی زمان خوبی رو انتخاب کردید در تعطیلات شروع بخش جدید به سر میبرم و اتفاقا لذت میبرم از خوندن و نوشتن چالشها

پاسخ :

خب پس چالش خیلی مناسبی رو بهت پیشنهاد دادم. شرکت مس‌کنی دیگه؟ 😉


خدا رو شکر که حس خوب گرفتی 😊
سما نویس
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۶:۲۵

سلام سلام

من دو سوال دارم/

الان من باید راجب اون عددی که دعوت شدم بنویسم یا صبر کنم تا رای بیاره بعد؟

و اینکه عدد 20 یعنی ده خصوصیت خاص خودم رو بنویسم؟

پاسخ :

سلام عزیزم.
در مورد همون عددی که به چالشش دعوت شدی.
بله ویژگی‌های خاصی که کسی زیاد خبر نداره
ربولی حسن کور
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۵۷

سلام دوباره

ظاهرا خانم آتنه هوس کردن منو هم با جناب یه دوست درگیر کنن!

فعلا چالش صاحب وبلاگو اطاعت امر کردیم!

توی همین کامنتها

پاسخ :

سلام.
معلومه تو یک روز بدون محدودیت، خیلی کارهای بدی می‌کردید 😂😂😂
ن. ..
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۲۹

وای این شونزدهه چقدر قشنگ بود 

 

خاک تو سرت نشه ده را قشنگ بد میشه ازش برداشت کرد :))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

عه تو رو ننوشتم...
به چالش ۲۱ یا ۳۰ دعوتت می‌کنم

بله ۱۶ خیلی هنری و فرهیخته‌طوره.
خواهرم انحرافات ذهنیت رو اصلاح کن!😂😂😂

نیــ روانا
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۰۵

این یه دوست از اون دست آدمای حق به جانبه که فکر میکنه آسمون وا شده ایشون افتاده زمین

و از اون دست آدما که با دیدن عکس ناخن هم تحریک میشه

خیلی هم کار خوبی کردم قضاوتت کردم

بکشید بیرون بابا 

افسرده مون کردید

مگر تلویزیون میلیه؟ مگه روزنامه سراسریه؟

هیچم عمومی نیست

دوست نداری بفرما بیرون

در رو هم پشت سرت ببند

کسی مجبورت نکرده باشی تو این فضای منحرف کننده که

خسته مون کردید به خداااا

 

+ عی حال میکنم کامنت بدون تایید نمایش داده میشه شارمین نمیتونه سانسور کنه حرفامو 😂

 

پاسخ :

😂
اقلا بذار بیام شونه‌هات رو ماساژ بدم 😁

من از همین‌جا از همه دعوت می‌کنم برن تو وب نیروانا براش جرات/ حقیقت مشخص کنن 😈😄
آتنه
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۰۲

بیست و دو ۲۸

سین دال ۳۱

سما نویس ۲۰

آبان ۱۵

رنگین کمان ۲۶ یا ۲۸

نرگس ۱۹

خاکستری ۲۲

هیچ ۳۰

مالاکیتی ۲۵

معلوم الحال ۴

دکتر ربولی ۱۵

دردانه ۱۸

من جدا جدا وبلاگ همه‌ی دوستان میام،و ازشون خواهش و دعوت میکنم،به عنوان خواننده خاموش،نیمه روشن و...امیدوارم وقت داشته باشند و شرکت کنند:-)

راستی واسه خودمم نشستم یه عالمه فکر کردم،یادم اومد چهارده پونزده سالگی یه شکست عشقی شدید داشتم!،اونو مینویسم دوباره،پستی که دیشب نوشتم اصالت چالش رو میبره زیر سوال!:-)

پاسخ :

به به! 
خیلی خوب شد الان...



عه چه خوب! آره واقعا حالت از زیر چالش در رفتن داشت 😄
ربولی حسن کور
۱۱ خرداد ۰۰ , ۱۰:۵۵

سلام

۲۰۲۱۰۶۰۱_۱۰۱۲۵۶.jpg (JPEG Image, 4608 × 3456 pixels) — Scaled (22%)

پاسخ :

سلام.

چقدر مرتب و بی‌حاشیه 😄


مرسی

یه دوست
۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۲:۵۹

سلام

فکر نمیکنید این مواردی که شماره هاشو براتون مینویسم  توش هنجارشکنی و ریختن قبح برخی حرام ها و عادی جلوه دادن اونها هست؟ درسته اینجا وبلاگ شماست ولی یه جای عمومی هم هست و قطعا باید یرای کلماتی که می نویسین و افکار و خاطراتی که در ذهن مخاطب ایجاد میکنید یا به اون تحریصشون میکنید خودتونو مسیول بدونید😐

6 و7 و10 و 16 در مواردی و 17و 25 و34و  36و  37و 38و 41

پاسخ :

سلام.
مرسی از کامنتتون.
حرفتون در موارد ۶و ۷ و ۳۴ برام قابل قبوله و البته تا الان هیچ کس این دو مورد رو به کسی پیشنهاد نداده.
مورد ۱۰ چه ایرادی داره؟! 🤔 خود خدا هم پوشوندن همه‌ی اعضای بدن رو واجب نکرده‌. 
می‌شه بگید تو مورد ۱۶ چه چیز حرامی وجود داره و قبح چی می‌ریزه؟!
۱۷: ترس هم حرامه یعنی؟! 😳
۲۵: نمی‌دونم چرا از بعد منفی نگاه می‌کنید! گاهی آدم با بعضی اشتباهات رشد می‌کنه. این بد نیست.
۳۶ اگه از دید مثبت نگاه کنیم، ممکنه درس عبرت باشه
۳۷ در مورد بکارت حرفی زده بشه قبحش می‌ریزه؟!!! به نظرم یه پیش‌فرضی خو ذهنتون هست که هر کس بخواد در این مورد بنویسه قطعا می‌گه چرا روی بکارت تاکید می‌کنید بیخیالش بشید و... در حالی که ممکنه این نباشه. و این که تو یه همچین بحثی، ممکنه نکاتی مطرح بشه که برای بعضی از افراد مفید باشه. چرا فکر می‌کنید هر چیزی که از یه نظر جنبه جنسی داره، باید کاملا مسکوت بمونه؟ خیلی وقت‌ها همین سکوت‌های بی‌دلیل که از سر ترس از ریختن قبحه، خیلی بیش‌تر آسیب می‌زنه.
۳۸، نگفتیم که از رابطه غیر شرعی! شاید یه نفر با دختر بزرگتر ازدواج کرده! چرا انقدر ذهنتون می‌ره اون سمت؟!

۴۱ اگه ۴۱ رو می‌گید که ۴۰ رو هم باید بگید و هر دو شبیه همون مورد ۲۵ هستن
هوپ ...
۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۵۹

بچه ها من روزای خیلی سختی رو از لحاظ کاری داشتم در این هفته. واقعا روح و روانم نابوده و حالم خوب نیست. حالا بعدا شاید در موردش نوشتم.

مرسی از دعوتتون. حالم بهتر بشه مینویسم و دعوت میکنم.

پاسخ :

عزیز دلم 😢😢😢
اگه کاری از دست من برمی‌یاد بگو حتما. 
امیدوارم زودتر خوب بشی. 😘😘😘
رویا
۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۴۵

من اینجا ناشناس و خاموشم و طبیعتا نمی تونم کسی رو دعوت کنم ولی برای شما چالش شماره 5 که اصلا هم طرفدار نداشت .:-) گفتم که بی مزه بودند .

پاسخ :

اتفاقا چالش‌هات تو قسمت دوم (چالشی برای آینده) رای دارن. 😊


باوجود ناشناس و خاموش بودن، می‌تونی هر کسی رو دلت خواست دعوت کنی. چه از خواننده‌های این‌جا چه خواننده‌های وب خودت. 


من شما رو دعوت می‌کنم به: ۱۸
نیــ روانا
۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۲۵

هوپ: ۳۰

یاسی: ۲۵

نرگس: ۲۱

لطفا

پاسخ :

پس بدجنسیت فقط واسه من بود؟! 😂😂😂

نرگس بیانستان منظورته دیگه؟! مرسی که نذاشتی حس غربت کنه این‌جا 😄
Reyhane R .
۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۱۳

۱۹ منظور منم؟

اگه منم 😜 باش.

اولین فرصت مینویسم 🤗

پاسخ :

پ ن پ 😄
منتظرم عزیزم😍

تو هم بقیه رو دعوت کن
نیــ روانا
۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۴۲

ضمنا حقته دعوتت کنم به چالش ۳۷ 😂

پاسخ :

بدجنس 😂😂😂


من هیچ دعوتی رو رد نمی‌کنم. منتظرم همه دعوت کنن بعد شروع کنم به نوشتن در مورد همه‌ش...


بقیه رو هم می‌تونی دعوت کنیا
نیــ روانا
۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۴۱

آقا من پایه م

پیرزن از تاکسی خالی میترسونی؟؟؟😂😂

فقط بوگو عنوان پست چی باید باشه تا برم تو کارش 

+ صلیب می کشد بعد یادش میاید آن مال یک دین دیگر بوده 😱🚶

پاسخ :

😂😂😂
بنویس من برای این چالش انتخاب شدم! 😄


+ 😉
رنگین کمان
۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۳

الان من که با نوشتن هیچ کدوم از این چالش ها مشکلی ندارم غیرعادی حساب میشم؟ :/

پاسخ :

نه 😄
مورد ۳ رو بهت پیشنهاد می‌کنم
آتنه
۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۱:۱۵

سلام دوباره:-)

من پستمو نوشتم!:-)،حالا باز اگه دوستان خواستن تلافی ایده‌ی جَلَبمو دربیارن،بگن عکس بده،ویس بده و فلان و اینا،مینویسم!:-)))...

شما رو به ۸ دعوت میکنم:-)))

هوپ رو اگه منو نزنه به ۲۳!:-)،زبان مادری همه فارسیه دیگه...همون پست صوتی،لهجه هم نداشت،نداشت!:-))

بقیه رو هم یکی دوتا ناشناس دادن،میام ناشناس میذارم،الکی مثلا من نیستم،چون یا خاموش میخونمشون یا چراغم پرت پرت میکنه!:-))

پاسخ :

سلام عزیزم.
جدی؟ چه سرعت عملی. 😍 ازت تقدیر و تشکر می‌کنم 😁😍

۸؟؟؟ 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂😂 باشه می‌نویسم 🙄

اتفاقا منم خیلی دلم می‌خواست هوپ رو به ۲۳ دعوت کنم؛ ولی تجربه نشون داده یه کم سر به سرش بذاریم فوری آهش دامنگیر آدم می‌شه!


منظور همون لهجه محلیه. باید اصلاحش کنم. 

منتطر بقیه هم هستیم 😁
سین دال
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۲:۱۴

اوه مای گاد!

 

من اون 13 رو مینویسم فقط بذارید یکم بعدتر که پست چالشم دیده بشه 

پاسخ :

منتظرم عزیزم
نرگس بیانستان
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۲:۱۱

یا حضرت خدا :))))

خوشحالم تو وبلاگ تو جدیدم و کسی منو نمیشناسه که دعوت کنه :))))))

خدافسسسس (با سرعت میگ میگ در می رود) 😁

پاسخ :

من که می‌شناسمت 😈
به چالش ۴۱ دعوتت می‌کنم😈😈😈
غزل سپید
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۱:۵۳

یا خود خدا...

پاسخ :

از تقدیر فرار نکن غزل 😈😂
محمد حسین
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۰:۰۹

i cant understand, do you realy want me narrate a story in my first language

?what kind of them

پاسخ :

لهجه منظوره. 
^_^ khakestari
۱۰ خرداد ۰۰ , ۰۲:۰۲

شاااارمین یعنی بعضیاش قابلیت این رو داره که بعد از انجامش کلا وبت حذف کنی و در افق محو بشی :)))))

 

خب از حالا  منتظرم چالش دوستان رو بخونم

پاسخ :

اره واقعا...
خب تو رو به کدوم دعوت کنم؟؟؟ اها!  ۱۱ یا ۱۲🙄😄
شارمین امیریان
۱۰ خرداد ۰۰ , ۰۱:۳۳

دعوتی‌های من:

 

نیروانا: ۳ (داشتم اسم دعوتی‌هام رو چک می‌کردم ببینم مورد ۳ رو به کدوم پیشنهاد بدم! رسیدم به اسم تو، ناخودآگاه یه لبخند خبیثانه‌ای بر لبانم نقش بست! فهمیدم خودشه😂)

غزل سپید: ۸ (ماجرای آخرین عشقت رو هم بنویسی قبوله 😏😉)

آریانه: ۹

غ ز ل: ۱۰

هوپ ۱۱

سین دال: ۱۲ یا ۱۳

صخره‌نورد ۱۴

ریحانه:۱۹

محمدحسین: ۲۳

دردانه: ۲۴

خوت باش: ۲۸ 

یاسی: ۳۴

پاسخ :

آضافه می‌کنم: دکتر ربولی: ۲۴ یا ۲۳


مقابله به مثل هم نداریم! حرمت صاحب چالش رو نگه دارید 😂😂😂
آبان ...
۱۰ خرداد ۰۰ , ۰۰:۱۴

شارمین به چالش اسم واقعی 

خبیث هم خودتی 😅

پاسخ :

😂😂😂


اصلا خوبه مرتکب تقلب در چالش بشم و این گزینه رو حذف کنم! 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan