کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از وقتی فهمیدم نمی‌تونم جلوی خنده‌م رو بگیرم 🤣💉

همان‌طور که شاید بدانید، من در دو دانشگاه تدریس می‌کنم؛ مثلاً فرض کنید اسم یکی از دانشگاه‌ها الف است و دیگری ب.


 گزینه ۳ این پست  را دانشگاه الف گفته بود و همان طور که می‌دانید من خوش و خرم رفتم پرونده الکترونیک سلامت تشکیل دادم و برای واکسن کرونا ثبت نام کردم و اسمسش هم آمد و صبح جمعه، بعد از کلی توضیح برای این و آن در مورد این که چون استادم می‌توانم واکسن بزنم و کلی بحث با مسوول محل واکسیناسیون، واکسن زدم.


حالا تازه از دیروز دانشگاه ب اعلام کرده که واکسیناسیون اعضای هیات علمی را شروع کرده و دارد با کلی قر و ناز می‌گوید که حق التدریس‌ها فلان سایت ثبت‌نام کنند تا مجوز واکسنشان بیاید و فعلا مراجعه نکنند و از این جور حرف‌ها. 


من هم شاد و شنگول پیام‌ها را می‌خواندم و با دم نداشته‌ام گردو می‌شکستم و خدای عزّ و جلّ را سپاس می‌گفتم که قبل از این که این دانشگاه بخواهد این همه برایمان قر و قنبیل بیاید، از طرف آن یکی دانشگاه واکسن زدم.


خلاصه که هی با حالتی بین لبخند رضایت‌آمیز و پوزخند، پیام‌های دانشگاه ب را می‌خواندم و در دلم جشن عقد به پا بود تا این که عصر امروز، ناگهان پیامی به گروه دانشگاه الف ارسال شد که در آن نوشته بود امروز اسامی اساتید ارسال شده و فردا می‌توانیم برای واکسن زدن مراجعه کنیم! 😳😂🤦‍♀️


پس من جمعه از طرف کجا رفتم واکسن زدم؟! 🤷‍♀️ همین نیم ساعت پیش هم برایم پیامک آمد که فردا با کارت ملی و این پیامک برو واکسنت رو بزن استاد عزیز! 🤣 یعنی آن واکسن زدن من قاچاقی و خارج از نوبت بوده 🤣🤣🤣 چه قدر هم با آقاهه بنده خدا بحث کردم😂😂😂 حالا حق الناس نباشد به کمرم بزند 🤣🤣🤣

  • ادامه مطلب
GB
۲۴ مرداد ۰۰ , ۰۰:۴۴

منم خواستم همون موقع بهت اینو بگم..

نمیدونم از کجا، اما یه جورایی مشخص بود.. 

پاسخ :

:)
الی
۲۰ مرداد ۰۰ , ۱۰:۳۳

سلام شارمین جانم🥰

وای خدا😂😂😂 یاد ادرس پیدا کردنات افتادم، اینم یه چیزی تو همون مایه ها بود😂😂😂

 

پاسخ :

سلام عزیزم 😍

😂😂😂😂 راس می‌گیا... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂
یک زن
۱۹ مرداد ۰۰ , ۱۸:۲۵

والا ما هم استادیم وبی قر و فر وبی سوال و جواب واکسن زدیم، تازه مراکز واکسیناسیون یه قسمت جدا برای هیات علمی داشتن

پاسخ :

بله تو مراکز مخصوص اساتید سوال و جوابی در کار نیست.
یاس ارغوانی
۱۸ مرداد ۰۰ , ۱۱:۱۱

😅😃

پاسخ :

😁
𝓡𝓞𝓢𝓔 𝓡𝓪𝓘𝓝 =•=
۱۸ مرداد ۰۰ , ۰۶:۲۷

😂🙏چااب بود...

پاسخ :

😂😉
خودت باش
۱۸ مرداد ۰۰ , ۰۱:۱۱

ببون کاردا!!

ظاهراً همه چیز خر توخره...

پاسخ :

مامانم می‌گه انگار گفتن دیگه همه می‌تونن ثبت نام کنن 
آرا مش
۱۷ مرداد ۰۰ , ۲۳:۱۵

میشه این نتیجه رو هم گرفت که شما استاد دانشگاه ج هم هستید و خودتان خبر ندارید 😂😂

پاسخ :

لابد دیگه 😂😂😂
یاس ارغوانی
۱۷ مرداد ۰۰ , ۲۲:۴۹

منم با خوندش دارم از لون موقع هی میخندم😂😂

خیلی عالی بود باید یه داستان کوتاه از روش نوشت 😂

 

این جمله بار منفی داره تخریب گره🤣 

پاسخ :

😂😂
تو که دست به قلمت خوبه، حق انحصاریش رو می‌سپرم دستت بنویسش. :)


🤦‍♀️🤣
یاس ارغوانی
۱۷ مرداد ۰۰ , ۲۲:۳۸

😂😂😂😂😂😂

وای خدا 🤣🤣🤣😂😂😂 بنده خداهه پس حق داشت هی گیر بده😂😂🤣

 

اینم نتیجه گفتن اعلی برکنت ا... هه ته پستتون بود همیشه نتیجه منفی میده😂😂

پاسخ :

وای یاس من دل‌درد گرفتم از بس عصر تا حالا به این قضیه خندیدم😂😂😂

من فقط می‌خواستم غیرمستقیم اسم واکسنم رو گفته باشم نمی‌دونستم تاثیرش انقد قویه 🤣🤣🤣
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan