کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اشتباها به جای دست راست با دست چپت قفل گوشی‌ات را باز کردی؟! هشدار! دو هفته در خانه بمان! 😐😐😐

۱. طوری شده است که هر کدام از حالات جسمی و روحی‌ات را که همراه با کلمه کرونا، گوگل کنی، جواب می‌دهد که: بععععله... بعضی از مبتلایان به کرونا هم همین نشانه را داشته‌اند! اصلا سرچ کن: "دیشب خوابم نبرد+ کرونا". گوگل فوراً می‌گوید: "۲۰ دررصد از مبتلایان به کرونا، دیشب خوابشان نبرده است! محض احتیاط دو هفته منزل تشریف داشته باشید!"


۲. دلم می‌خواهد می‌شد با خیال راحت سرفه کنم، خسته و کوفته بشوم، غدد لنفاوی زیر گلویم دچار التهاب شود، گلویم بسوزد، پوست بدنم در اثر آلرژی قرمز شود، تب کنم، حالت تهوع داشته باشم و... و نگران هیچ چیز نباشم!


۳. امروز به خاطر بثورات پوستی (که قبلا هم گاهی به خاطر آلرژی تجربه‌اش می‌کردم)، افزایش ناچیز و هر از گاهی دمای بدنم (که شاید به خاطر گرمای هوا باشد)، درد خفیف سر و چشم‌هایم (که می‌تواند از کمبود خواب باشد) و خشکی گلو و احساس ضعف مختصر (که ممکن است به خاطر روزه باشد)، مراجع‌هایم را کنسل کردم. 


۴. از همه‌ی بیماری‌های واگیردار و بیماری‌هایی که نمی‌دانند با خودشان چند چند هستند متنفرم! شدیدا! 😬

  • ادامه مطلب
غ ز ل
۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۰۰

عجب اوضاعی شده

از هر طرف خبر کرونای دوست و فامیل میرسه

 

ان شاالله زودتر خوب بشید همه تون

پاسخ :

اتفاقا الان داشتم به مامان می‌گفتم اون اوایل آدم هیچ کس رو نمی‌شناخت کرونا گرفته باشه و شک می‌کردیم که اصلا کرونایی هست یا نه. ولی الان همه‌ی خونواده‌ها درگیرش شده‌ن.


مرسی عزیز دلم
هـی وا
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۰۶

الآن شما با هر علائمی برید دکتر میگن که احتمال داره کرونا باشه

چه بسا واقعا هم باشه

مثلا یکی از دوستان که سابقه سردردهای شدیدو داشت، چند روز سردرد داشت و رفته بود تست داده بود و مثبت شده بود!

یا خوده من کلا یک روز تب و لرز داشتم که تستم مثبت بود! البته عوارض بعد خوده کروناش بدتر بود :(

ولی در کل نباید زیاد حساس بود دیگه چون خوده فکر کردن بهش باعث ابتلا میشه انگار :| من که دیگه کلا بحث سطوح رو نادیده میگیرم بعد از اینکه گفتن احتمال ابتلا از سطوح خیلی خیلی پایینه

پاسخ :

دیگه شور پیچیدگی رو درآورده!

سارای ما هیچ علائمی نداشت، فقط چون تست باباش مثبت شده بود، با خواهرم رفتن تست دادن. بعد تست خواهرم منفی شد و تست سارا مثبت. در حالی که خواهرم با شوهرش روی یه تخت می‌خوابیدن و حتی یه بار هم از لیوان شوهرش آب خورده بود. ولی سارا هم اصلا و ابدا هیییییچ نشونه‌ای نداشت. حتی در حد یه سردرد خیلی کم. فقط روزای آخر یه کم بویایی‌ش رو از دست داد.

نباید حساس بود ولی محض احتیاط، باید به نشونه‌های احتمالی توجه کرد. مخصوصا برای من که هر روز با آدم‌های مختلفی سر و کار دارم.

دقیقا منم دیگه به سطوح اهمیت نمی‌دم! حتی دست‌هام رو هم کم‌تر می‌شورم. 
_ Narges _
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۱۸

منم متنفرم !

 

یادش بخیر اون روزایی که سرماخوردگی ساده ترین مریضی دنیا بود اما الان یه سرفه میتونه خیلییی خطرناک باشه

پاسخ :

خدا به زمین گرمش بزنه! 🤲

اینو گفتی یادم افتاد اون روزهای اوا کرونایی، یه بار من تو خیابون و در حالی که ماسک هم داشتم یه سرفه کوچولو کردم، پسری که از کنارم رد می‌شد، فوری ازم فاصله گرفت و زیرلبی گفت زهرمار! 😕
نیــ روانا
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۰۸

سلام

چمی بینم که همه علایم را داری و انکار هم میگنی

سرچ کردم گوگل گفت ۳۰ درصد مبتلایان انکار می کنند بیشین تو خونه 😂😂😂

پاسخ :

سلام.
وای آره ادم تمایل شدیدی به انکار داره 😂 من امروز تا حدود یک ساعت قبل از نوبت مراجع اولم، می‌گفتم چیزبم نیست و می‌رم! ولی در نهایت وجدان بیدارم! قانعم کرد که محض احتیاط، حداقل امروز رو نرم تا بعد ببینم چی می‌شه. 
وقتی‌ام می‌رم تو هال پیش مامان و بابا، ماسک می‌زنم، با این که خودشونم یه کوچولو علائم رو دارن.
هوپ ...
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۰۶

تا وقتی مثل من دو بار نرفتی پی سی ار بدی و یک بار هم خانوادگی فیریک نزنین و بابات نرفتن تست بدن، از ترس صحبت نکن. واسه هر سه بار یک هفته ده روز نرفتم سرکار. 

ولی راست میگی خدایی. من همیشه با خیال راحت الرژیمو داشتم، الان نمیتونم.

پاسخ :

من اسمش رو ترس نمی‌ذارم. احتیاطه. اگه واگیردار نبود، خیلی اهمیتی نداشت. من به خاطر واگیردار بودنشه که حساسم. 

دیگه بدتر از این که آدم آرزوی چیزایی رو بکنه که قبلا بابتش اذیت می‌شده؟! 😬🤦‍♀️
بنده خدا
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۴۲

اینکه بیماریه ... امان از آدمایی که نمیدونن با خودشون چند چندن!

پاسخ :

حالا فکر کنید ترکیب آدم‌هایی که نمی‌دونن با خودشون چند چندن و بیماری‌ای که نمی‌دونه با خودش چند چنده چی می‌شه! 🤦‍♀️
هانی هستم
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۴۲

بدترین قسمت کرونا همینه که هیچیش معلوم نیست. و گرنه با یک بیماری هر چند بد ذات که بدونیم به خودش چند چنده می‌دونیم چیکار کنیم ولی این یکی ... 

پاسخ :

دقیقا...
اتفاقا الان داشتم می‌گفتم ترجیح می‌دادم پزشکا می‌گفتن دقیقا این ده تا نشونه مشخص رو اگه تو خودتون دیدید، فرداش دار فانی رو وداع می‌گید (دور از جون همگی البته) ولی این قدر با این نشونه‌های احتمالی و عجیب و غریب گیج نمی‌شدیم!
گندم بانو
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۱۵

من همیشه خیلی زود سرما میخوردم. یعنی کافی بود یه ذره سردم بشه تا فوری سرما بخورم. یا مثلا هیچ وقت بعد از ساعت 4 حمام نمیرفتم، چون قطعا بعدش سرماخوردگی بود.

حالا میدونم مثلا زیر کولر لرزم گرفته و سرما خوردما، اما باز ته دلم یه جوریه:/

پاسخ :

منم قبلا زیاد سرما می‌خوردم و مهم هم نبود. ولی تو این یک سال و چند ماه خیلی مراقب بودم و اصلاً سرما نخوردم. 
الان تک‌تک این نشونه‌ها هم ممکنه دلیل دیگه‌ای داشته باشه ولی به قول تو بازم دلم یه جوریه. 
دیگه محض احتیاط، تو خونه هم بساط فاصله اجتماعی و ماسک راه انداختم! 😬
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan