کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از پشت صحنه‌های اینستاگرامی!

یکی از فالورهای پیج کاری‌ام، دایرکت داده و بی‌مقدمه پرسیده: "سلام. شما موتورسوار هم هستید؟" 😳 سین کردم و جواب ندادم. 

دو روز بعد برایم پست حاوی کلیپی را فرستاده که در آن، دختری موتورسواری می‌کند. و نوشته است: "ببخشید. خیلی شبیه شما بود. فکر کردم شما هستید." 😬 

به نظر من که هیچ شباهتی بهم نداشت؛ فقط شبیه من جیغ‌جیغ می‌کرد که خب، آن فالور، قطعاً جیغ‌جیغ‌های مرا ندیده بود! فکر کردم الکی دنبال بهانه می‌گردد تا سر حرف را باز کند.

کلیپ را برای شیرین و رفیق جان فرستادم و پرسیدم: "به نظرت این دختره شبیه منه؟😐😐😐" مطمئن بودم می‌گویند: "وااا! چه ربطی به تو دارد اصلا؟! چرا فکر کردی ممکن است شبیه تو باشد؟"

ولی ماجرا این طور پیش رفت که رفیق جان گفت: "وای لحظه اول فکر کردم واقعاً خودتی!" شیرین هم گفت: "وای آره خیلی." و دو دقیقه بعد دوباره پیام داد: "به سارا نشون دادم گفتم خاله شارمین رو ببین. گفت اِاِاِ... پس این‌جا کجاس دیگه؟!" یعنی سارا هم باور کرده بود 😄

حالا من آن کلیپ را می‌گذارم آن‌هایی که مرا دیده‌اند خودشان قضاوت کنند؛ آن‌ها هم که ندیده‌اند بدانند من احتمالاً این شکلی‌ام! 
  • ادامه مطلب
غ ز ل
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۲۵

یادش بخیر من راهنمایی که بودم موتور سواری هم میکردم و چه صدایی کرده بود تو منطقه محل سکونتمون

همه بهم میگفتن

اما یک بار چراغ موتور شکست بابا هم هیچی نگفت ولی دیگه ننشستم

اما پیش بیاد باز دوست دارم موتورسواری کنم

با داداش هم که اونقدر پشت موتورش نشستم تو روزای نوجونی که یکی از جذاب ترین خاطره هامه با داداشم

 

به نظر من خیلی شبیه نبود

البته شاید چون فقط تو عکس دیدمت

پاسخ :

وای خوش به حالت 😍
من خیلی دلم می‌خواس و می‌خواد. ولی هیج وقت به طور جدی از کسی نخواستم یادم بده. همیشه می‌گم اگه یه زمانی موتورسواری برای خانم‌ها مرسوم شد من حتما یاد می‌گیرم و یه موتور می‌خرم واسه دانشگاه رفتن ازش استفاده می‌کنم 😂

منم از موتورسواری با داداش‌ها خیلی خاطره دارم. مخصوصا آرمین که سوار می‌شدیم می‌رفتیم دور دور.



هر کی می‌گه شبیه نیس من خوشحال می‌شم 😁
نگار
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۳:۵۷

پس چقدر خوشگلید😍🤗 این خانومه هم شبیه ماه دوران بود یکم.

پاسخ :

مرسی لطف داری. من فقط در ناحیه‌ی چشم و ابرو حرفی برای گفتن دارم! به خاطر همین ماسک، کلا به نفعمه 😂
بنده خدا
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۲۹

ما هم که کلا هیچی ندیدیم ، ما هیچ ... ما نگاه !

پاسخ :

کلیپ رو گذاشته‌م که.
لیلی
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۲۶

من موتور سواری دوست ندارم حس ناامنی دارم از سرعت زیاد و عدم محافظت از اطراف. هر دختری که دوست داره به نظرم جسارتش زیاده

پاسخ :

من تو چیزای دیگه خیلی جسور نیستم ولی موتورسواری رو همیشه دوست داشتم و یه عالمه عکس دارم که سوار موتورم (البته بدون حرکت 🤦‍♀️). حتی با موتور خدمات دبیرستانمون هم عکس دارم! یا مثلا وقتی جایی بخوایم بریم و داداش‌هام با موتور باشن منم معمولا با یکی از اون‌ها می‌رم نه با ماشین. 
یاسی ترین
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۴۴

سلام 

کلیپو دیدم کامنتا رو هم خوندم حالا نمیدونم حس کنم یه کسی شبیه به تو دیدم یا نه 😂😂😂

پاسخ :

سلام یاسی جان.
والا خودمم توش موندم 😂😂😂
x
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۰۲

من احساس می کنم ۷۰٪ احساس خودت رو منتقل می کنه 

و ۲۰٪ سن شناسنامه ایش ازت کمتر هست 

 

............

 

می‌دونم خیلی متوجه نشدی چی گفتم اما بلد نیستم چجوری واضح تر توضیح بدم اولی رو :)))

 

شده یکی رو ببینی و حسی رو در تو ایجاد کنه که عمیقاً فکر کنی شبیه یکی دیگه اس؟ در صورتی که قیافتا شبیه نیست اما احساس مشابهی که تو روان تو ایجاد کرده باعث میشه احساس شباهت کنی در مورد اون شخص و نفر قبلی اش .... شباهت تون این مدلی هست نه ظاهری ... 

پاسخ :

متوجه منظورت شدم. :)
هوپ ...
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۴

نه به نظرم. شبیه نیستین

پاسخ :

مرسی ✋
پس فعلا ما ۴ به ۷ عقبیم 😁
_ Narges _
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۳۶

فکر کنم این دختررو بشناسم توی فیلم.

فکر میکنم یه بازیگر جنوبی باشه یا شمالی.

اگه فیلم آرام میگیریم بازی میکرد. حالا نمیدونم خودشه یا باز منم اشتباه فکر میکنم

پاسخ :

فکر کنم شبیه همه هست بنده خدا :)
_ Narges _
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۳۳

یادمه یه کلیپی بود یه دختر توی ماشین با لباس شبیه لباس بلوچ ها پوشیده بود و آهنگ میخوند . اینقدر شبیه دختر داییم بود که هر دفعه میدیدیم فکر میکردیم خودشه. جالبه خودشم خیلی باور کرده بود

پاسخ :

برا منم دو سه بار پیش اومده که کسی رو تو اینستا شبیه یکی از دخترهایرفامیل دیده‌م و همه، حتی خود اون دختر فامیل، تایید کرده‌ن. خیلی جالبه این شباهت‌ها.
نیــ روانا
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۰۳

موتورسوار کی بودی تو

بیا تک چرخ بزن چرخ زندگیمون بچرخه 🤣

 

+شبیهت هست 

پاسخ :

من از بچگی آرزو داشتم موتورسوار کنم، نه دوچرخه می‌خواستم نه ماشین. هنوزم همین‌طور 😉


+ خب پس تو هم تایید کردی 🤦‍♀️😅
‌‌ Mobina
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۲۰

هیچکدوم از اون شخصیت‌هایی که گفتی شبیه هم نبودن، گیج شدم کاملا 😐💔😂

پاسخ :

والا چی بگم. این‌ها رو ۴ فرد متفاوت بهم گفتن.🙄
ماه‌دوران رو همکلاسی دوران دکتری‌م می‌گفت
میترا حجار رو یکی از دوستای مجازی قدیمی که عکسم رو دید
نرگس محمدی رو دامادمون!
سارا خوئینی‌ها رو دخترعمه‌م.
نگار
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۱۳

من حدس میزنم شبیه ماه دوران باشید😍⁦♥️⁩

پاسخ :

ماه‌دوران رو من اصلاً نمی‌شناختم. تو دوران دکتری، همکلاسیم می‌گفت وقتی اونو می‌بینه انگار منو دیده. مخصوصا حالت نگاه و لبخندش. بعد که سرچ کردم به نظر خودمم تو بعضی عکساش خیلی شبیهم بود. 😊
رویا
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۱۱

از این شباهت ها منم برام زیاد پیش میاد 

مثلا من سفت و سخت معتقدم یکی از آشنا هامون شبیه حمید گودرزی هست و یکیش امیرحسین رستمی ولی تعداد کمی تایید کردن ولی هر موقع نگاهشان می کنم می گم چرا بقیه نمی بینند ؟؟ :-)

اتفاقا منم همین تیپی و شادی تصورت می کردم .

پاسخ :

ما هم یه نفر شبیه امیرحسین رستمی داریم. ولی وقتی من می‌گم دختراش خونم رو حلال می‌دونن 😅

:)))
معلوم الحال
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۸:۴۹

سلام

نمردیم و شارمینم دیدیم :) تک چرخم بلدین بزنین؟

پاسخ :

سلام.
😁
جانان
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۲:۰۰

سلام و درود شارمین خانوم عزیز 

 

نمیدونم چرا این پشت صحنه‌ی اینستاگرامی منو یاد مردمی انداخت ک (از بس هوش تصویری‌شون بالا بوده) 🤣 عکس امام‌شون رو تو ماه می‌دیدن !

خانوم دکتر ـ لازم شد یک تست هوش بصری از اونایی ک نظرشون مثبت بوده بگیری ! 😊

 

شاد و سلامت باشی 

 

پاسخ :

سلام و درود.
😁
ممنون. هم‌چنین شما
رنگین کمان
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۰۴

من همیشه دلم میخواست یه موتور مدل وسپا پریماورا۱۵۰ داشته باشم باهاش برم محل کارم 

اما متاسفانه به عنوان یه دختر نمیشه موتور سوار شد اینجا و البته اینکه الان پولمم نمیرسه یدونه نوشو بخرم بی تاثیر نیست :/

ادم گاهی یکیو میبینه یهو به نظرش میاد شبیه یه نفره که میشناسش درصورتی که شاید کوچکترین شباهتی نداشته باشه

پاسخ :

منم از نوجوونی عاشق موتورسواری بودم و هنوزم هستم. به همه‌ی وسایل نقلیه‌ی دیگه ترجیحش می‌دم. :)

بله معمولا هم اونایی که کم‌تر دیدنمون این شباهته رووحس می‌کنن 
نرگس بیانستان
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۵۶

خب من ندیدمت که :) 

 

پاسخ :

طبق روایات مختلف و متناقض، من شبیه میترا حجار ( در پلیس جوان)، ماهی‌دوران (در حریم سلطان)، نرگس محمدی (در ستایش ۱) و سارا خوئینی‌ها هم هستم و همه‌ی اونایی که ادعای شباهتم با یکی از این ۴ نفر رو دارن، خیلی سفت و سخت معتقدن خود خودشونم! حالا شما پیدا کنید سن پرتقال‌فروش را! 🙄😂
ربولی حسن کور
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۱۵

سلام

من شما را ندیده ام و طبیعتا نمیتونم بگم این دختر خانم شبیه شما هست یا نه؟

اما واقعا نفهمیدم چرا چنین صحنه ای باید تبدیل به کلیپ بشه و دست به دست بچرخه؟

آخه چیز خاصی توش نبود!

پاسخ :

سلام.
تو کپشن نوشته بود با موتورسواری دخترا موافقید؟
لابد تو کامنت‌ها هم در همین مورد بحث کرده بودن 😐


+ الان رفتم دوباره پیجی که این کلیپ رو گذاشته بود نگا کردم کلا موضوعش موتوره! پیج فروش لوازم و قطعات موتوره گویا.
محمد حسین
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۰۶

سلااام

حالا این موتور را از کجا آوردید؟

اونجا کجاست؟

 

فکر کنم این یه توطئه دست جمعی بوده

یه جور گفتید موتور سوار من گفتم حالا چه ویراژی میده طرف
به نظرم اون شخص اول یه چیز گفته بعد یه دلیل پیدا کرده براش

پاسخ :

سلام.
والا چه عرض کنم؟! :)

هیچ احتمال تبانی بینشون نیست.
بله منم وقتی اون پیام رو خوندم فکر می‌کردم یه چیزی تو نایه‌های مسابقات موتورسواری مد نظرشه 😐
خودمم همین فکر رو کردم. ولی برام جالبه که افراد نزدیک بهم تایید کردن.
مامانم هم گفت یه کم شبیهه ولی بابام گفت اصلا! 🙄
Reyhane R .
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۴۲

آره یکم صورتش بهت شبیه هست 😅

خیلی هم بیراه نگفته 🤭🤪

پاسخ :

ای بابا 😅🤦‍♀️
نرگس بیانستان
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۳۹

😅😅😅😅

ای دختر... خدا خفه ات نکنه... داشتم تو رو اینطوری تصور می‌کردم:)))

پاسخ :

😂
ولی به نظر خودم شبیهم نیستا :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan