کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

سورپرااااایز 🤩

"خانم دکتر دو تا بسته پستی براتون اومده. گذاشتم رو میز تو اتاقتون."

این را خانم قاف، منشی کلینیک گفت. منتظر هیچ بسته‌ی پستی نبودم ولی واقعیت این است که من از بچگی عاشق این هستم که پست برایم چیزی بیاورد! به خاطر همین با کنجکاوی و خوشحالی به اتاقم رفتم. 

 

روی بسته‌ها با یک خط خیلی قشنگ، آدرس کلینیک و اسم مرا نوشته بود. به آدرس فرستنده نگاه کردم؛ یک آدرس عجیب و غریب که اصلاً در مخیله‌ام هم نمی‌گنجید که کسی از آن‌جا برایم چیزی بفرستد. انگار این بسته از ته دنیا آمده بود! :)

 

اسم فرستنده، مرا به یاد گندم انداخت؛ اسم همسر او بود، ولی من فامیلی‌اش را نمی‌دانستم و آن لحظه در ذهنم نبود که کجا ساکن هستند. پس تند و تند جعبه‌ی اول را باز کردم و قبل از هر چیز با این نامه خوشگل مواجه شدم:

 

لازم است بگویم همین نامه‌ی چندخطی دستنویس چه‌قدر مرا ذوق‌مرگ کرد؟! دلم می‌خواست همان لحظه نیروانا و گندم آن‌جا بودند و من جفتشان را محکم بغل و ماچ خیس می‌کردم.😅🤦‍♀️

 

این یکی از دلچسب‌ترین سورپرایزهای عمرم بود. در واقع باید بگویم هرگز اتفاق نیفتاده بود که این‌طوری هدیه بگیرم؛ این قدر خاص و غیرمنتظره. کار دست یک دوست نادیده در آن سر ایران از طرف یک دوست نادیده‌ی دیگر، در این سر ایران!

 

تند و تند جعبه‌ها را باز کردم و هدیه‌های خوشگلش را دیدم. من همیشه عاشق کارهای گندم بودم ولی از آن‌جایی که آدم خرید اینترنتی نیستم، هیچ وقت چیزی سفارش ندادم. البته که به کار گندم و همسرش کاملاً اطمینان دارم. ولی در کل سختم است بدون دیدن حضوری و کلی بالا و پایین کردن، چیزی بخرم. و حالا دو تا از قشنگ‌ترین هنرهای گندم در دست‌های من بود!

 

مراجعم از راه رسیده بود و مجبور شدم تند و تند کادوها و لبخندم را جمع کنم و بگذارم برای بعد. 

 

آخرین مراجع که رفت دوباره کادوهایم را نگاه کردم و بعد با یک نیش باز راهی خانه شدم. توی ذهنم داشتم حرف‌هایی که می‌خواهم به نیروانا و گندم بگویم را مرور می‌کردم و همان‌طور در حالت ذوق‌مرگ، کلید انداختم توی در خانه و ناگهان چیزی در ذهنم جرقه زد که لبخندم را به خنده تبدیل کرد و در دلم خطاب به نیروانا و گندم گفتم: بدجنسا!

 

موضوع از این قرار بود که گندم موقع ارسال بسته‌های مشتریان، عکس خریدشان را همراه اسم آن‌ها استوری می‌کرد و یک کار بامزه‌اش هم این بود که روی این استوری‌ها آهنگی مربوط به شهر یا استان گیرنده می‌گذاشت.

 

مثلاً هفته‌ی پیش، این را استوری کرد (کلیپش را گذاشته بودم ولی خیلی بی‌کیفیت شد. پس اسکرین‌شاتش را گذاشتم. حالا خودتان صدای اندی را روی این تصویر تصور کنید که دارد می‌خواند: چه خوش سر و زبونه، دختر اصفهونه، ازش وفا می‌ریزه، شاید مال تبریزه...")🤦‍♀️


و خب این استوری خیلی به دل من نشست. مخصوصاً که "دختر ایرونی" ترانه‌ی محبوب کودکی‌هایم بود و وقتی کلاس چهارم بودم و عروسی دایی‌های ارشدم بود و من، در عالم بچگی و جهالت، همه‌اش آن وسط بودم، همه می‌دانستند شارمین فقط با "دختر ایرونی" می‌رقصد و هم‌خوانی می‌کند! 🤦‍♀️😂 کلی خاطره از این آهنگ داشتم!

 

رفتم برای گندم نوشتم:



دفعه‌ی بعدی هم که وب گندم کامنت گذاشتم در جواب سلامم نوشت: سلام خانم امیریان از اصفهان و آیکون خنده گذاشت. نگو چه رازی را در سینه حبس کرده بود! 😂😂😂 در واقع خانم امیریان خود من بودم و نیروانا و گندم در پشت صحنه داشتند بهم لبخند ملیح می‌زدند و سعی می‌کردند سوتی ندهند! 

 

خلاصه که وقتی رسیدم خانه، برخلاف همیشه که مثل جنازه می‌افتادم تا اذان تمام بشود و با یک پارچ! نبات‌داغ افطار کنم، شروع کردم به عکس گرفتن از هدیه‌هایم و تعریف پر از ذوقِ کل ماجرا برای مامان و بابا.

 

البته عکس‌ها زیاد خوب نشد ولی دلم نمی‌آید شما نبینید:

 


  • ادامه مطلب
نیــ روانا
۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۲

سلام

قابل تو رو نداشت عزیزجانم

ممنونم از گندم عزیز که باعث شد با خیال راحت از بابت کیفیت کار جرات کنم برای خرید اینترنتی هدیه

برای خودم خیلی اینترنتی خرید میکنم و خوب یوقتایی هم پیش اومده وقتی رسیده دیدم اونی نیس که میخوام

و خوب طبعا نمیشه برای هدیه دادن همچین ریسکی کرد

+ اعتراف میکنم اگر من چنین شباهت اسمی و شهر رو میدیدم میرفتم کد رهگیری رو چک میکردم و سورپریز لو میرفت هرچند به روی خودم نمیاوردم 😂 البته این که فامیلی من خیلی تابلو هست و بعیده شباهت اسمی باشه هم بی تاثیر نیس 🤣

پاسخ :

سلام.
بی‌نهایت برام ارزشمند بود هم کارت و هم خود هدیه‌ت. بازم ممنونم ازت که انقد مهربونی.

من این طوری‌ام که حتی تو بهترین مغازه‌های شهر هم کلی زیر و رو می‌کنم و آخرشم چیزی نمی‌خرم. به خاطر همین اصلا اینترنتی خرید نمی‌کنم.🙄

+ می‌دونی خب تو شهر ما هم‌فامیل من خیلی زیاده. از یه طرفم هییییچ پس‌زمینه‌ی ذهنی نداشتم که یه زمانی یه نفر بخواد منو سورپرایز کنه.😅
نگار
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۵۳

من چند روز پیش داشتم پیج گندم رو می‌دیدم... دیشب خواب اون هدیه اولی‌ت رو می‌دیددددم😁😁 جلل الخالق😂

پاسخ :

😂😂😂
غزل سپید
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۵۰

سلام. چقدر عالی و قشنگ...واقعا حس و حال خوبیه. از این حس و حالهایم آرزوست. اینکه یک مجموعه ای برنامه ریزی کردن واسه اون لحظه ی سوپرایز واقعا آدم رو از ته دل شاد میکنه

روزت هم مبارک باشه خانم دکتر گل...

پاسخ :

سلام غزل جان.
ان شاا... تجربه می‌کنی.
برای من واقعا سورپرایز شدن یه چیز تعریف‌نشده‌ای بود! یعنی اصلا به عنوان چیزی که یه زمانی تو زندگیم اتفاق بیفته بهش فکر نمی‌کردم. به نظرم سوسول‌بازی می‌اومد 😂 ولی واقعا چسبید.
آره خیلی قشنگه.
مرسی عزیزم
یاقوت
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۰۵

خدا می دونه من از اون چیزایی که تو ظرف ریختی بیشتر خوشم اومد( تف و لعن بر شکم) ‌‌.. دمشون گرم ولی ...

پاسخ :

آخی 😅 قابل نداره. بگو بفرستم برات
دم افطار بود هر چی دستم رسید ریختم تو ظرف.

هوپ ...
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۵:۱۴

واقعا ما هم با خوندن این پست سورپرایز شدیم حسابی. چقدر قشنگ. خدایی چطوری شک نکردی به استوریه؟

پاسخ :

ببین آخه آدم اگه یه پس‌زمینه ذهنی داشته باشه یا یه درصد احتمال چیزی رو بده، شک می‌کنه. من اصلا برام قابل تصور هم نبود. خییییییییلی زیاد غیرمنتظره بود. 😃
سعید ‌‌
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۲۷

سلام

 

خیلی خوب بود، بنده هم با خوانش متن، هم ذوق کردم و هم خندیدم.

 

پاسخ :

سلام.

:))
نرگس بیانستان
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۲۱

اخیییی  من ک چشمام قلب قلبی شد 🥺😍

مبارکت باشه عزیزمممم

ب شادی استفاده کنی 

دم جفتشون گرم ^_^

پاسخ :

عزیزم 😍
ممنون نرگس جون.
خییلی گرم 😅
یه نفر(Arezooo)
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۰۸

سلام خانم دکتر...

این مدل غافلگیری واقعا لذتبخشه. منم یه بار برای تولدم اینجوری سورپرایز شدم. پست دیجی کالا یه بسته آورد و من فکر کردم برای برادرمه و تا چند ساعت بسته رو باز نکردم🤦‍♀️ چون برادرم یه شهر دیگه زندگی میکرد فکر کردم آدرس خونه ما رو داده😐

 

روزتون هم مبارک باشه❤

 

پاسخ :

سلام.
بله واقعا دلچسبه ☺

اخی 😅

ممنون ❤
محمد حسین
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۳۶

سلااام

خوش یه حالتون، دستشون درد نکنه، چه خوب، چه جالب :)

خونه آخر هدیه دوم از بالا، این که توش گذاشتین از ایناست که روش شبیه سوهانه وسطش گزه؟ اسمش نمیدونم چیه ولی خیلی خوبه، البته چربه.

پاسخ :

سلام.
:)

بله. اسمش گز سوهانیه. خیلی خوشمزه‌س. همین الان دلم خواست :)
معلوم الحال
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۲۴

حسودیم شد :(

 

پاسخ :

خدا قسمتتون کنه :)
مهسا
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۴۶

سلام.

خوش به حالت که دوستای به این خوبی داری، منم روز معلم رو بهت تبریک می گم، ای خانم دکتر، معلم، مشاور

پاسخ :

سلام.
مرسی :)
پشمآلِ پشمآلو
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۴۱

آااااو چقد بانمک و خوووب ^_^

پاسخ :

😊😘
آبان ...
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۳۱

چقدر خوشگل 

دم گندم و نیروانا گرم 

چقدر خوشگله 

کارهای گندم حرف نداره 

منم اون استوری دیدم خیلی خوش ام اومد از سبک تبلیغ اش 

برای هم بمونید همیشه ❤

پاسخ :

در جواب همه‌ی جمله‌هات باید بگم: واقعا ☺
مرسی آبان جان ❤
فامس (مهسا)
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۲۸

مبارکتون باشه😍

 

منم عاشقم اینم یکی اینجوری سوپرایزم کنه ولی خب متاسفانه نیست:) 

پاسخ :

مرسی مهسا جون.
ببین منم فکر نمی‌کردم باشه. ولی هست ☺
ان شاا... تو هم یه روز بیای تعریف کنی!
ربولی حسن کور
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۴۹

سلام

قشنگند 

حق داشتین ذوق کنین 

فقط خوب اون پولکی ها وسط راه نریختن :دی

پاسخ :

سلام.
ممنون.
محتویاتش رو که خودم داخلش گذاشتم :) به نظرم قشنگی این ظرف‌ها وقتی چیزی داخلشون باشه بیش‌تر به چشم میاد.
Mavi Lotus
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۴۶

مبارک باشه

امیدوارم همیشه از این اتفاق های خوب یک دفعه‌ای براتون بیفته.

پاسخ :

مرسی. 
برای شما هم همین‌طور
Reyhane R .
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۱۰

ای جانم 🥰😍

مبارکتان باشد (:

😊😊😊😊

پاسخ :

جانت سلامت عزیزم.😍
ممنون ریحان جون. سلامت باشی ❤
گندم بانو
۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۱۶

عزیزم تو اینستا برات یه وویس فرستادم گوشش کن حتما:**

پاسخ :

😘
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan