کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

صرفا جهت نوشتن

نمی‌دونم چرا از صبح همه‌ش داره این شعر تبلیغاتی تو ذهنم پلی می‌شه (اونم کاملا ریتمیک و با موسیقی!): "بی‌خیال هر کاری، وقتی مَکِنزی داری". تازه گاهی هم کلمه مکنزی رو فراموش می‌کردم به جاش کلمه راپونزل پخش می‌شد! 🤦‍♀️😂و البته حتی یادم نبود مکنزی چی هست. رفتم سرچ کردم دیدم تن ماهیه! ولی جالبه منی که انقد بصری‌ام هیچی از صحنه‌های این پیام بازرگانی تو ذهنم نیس.


به هر حال من که مکنزی ندارم مجبور شدم در حین پخش این آهنگ تو ذهنم، تو واقعیت برم سر کلاس آنلاین و بعد هم بقیه کارهام رو انجام بدم!


یه زمانی هم یکی از دوستام کلیپ "زن" رو تو اینستا منتشر کرده بود و من خیلی خوشم اومده بود. بعد هر بار می‌دیدمش یا حتی بهش فکر می‌کردم، تا چند روز تو ذهنم پلی می‌شد که: همیشه بوده باورم، که با تو من برابرم، اگه قویه بازوهات، به جاش منم یه مادرم (و دقیقا با سبک و شور و حال خواننده هم پلی می‌شد.) حالا اینو می‌شه گفت به خاطر این که این تیکه‌ش رو خیلی دوس داشتم! ولی مکنزی رو کجای دلم بذارم؟!😅




+ می‌دونم یه مدته پست‌هام خیلی الکی شده. فقط می‌خوام و نیاز دارم که چیزی (حالا هر چیز) بنویسم؛ همین! 

  • ادامه مطلب
آبان ...
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۳۲

اقا بنویس حداقل ما می خونیم حوصله مون سر نره 

پاسخ :

چشم 😊
x
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۰۳

منم عاشق وبلاگمم ....هر چند بیشتر برون ریزی منفی هست اما عجیب حالمو خوب می کنه از هر چیزی می نویسم حل میشه .... 

 

دارم فکر می کنم چی تو ذهنمه از آهنگ ها؟ واقعا تو حفظ جملات آهنگ ضعیفیم 

 

یه مدت « من تو رو هستم زیاد»

 

 

 

پاسخ :

من هر بار میام یه کامنت از این پست تایید می‌کنم دوباره مکنزی پلی می‌شه :)))
هانا
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۳

سلام 

داشتم رد میشدم گفتم یادآوری کنم

۹۰۹ ۲۳۰ ۱۲۰۲ یه زنگ بزن به زنگوله یه قصه بشنو

نمیدونم یادتونه این تبلیغو یا نه ولی رومختر ازین نبوده و نیستتتتت  😂😂😂

پاسخ :

سلام.
بله یادمه 😂
هوپ ...
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۵۷

الان کامنت یاسی رو خوندم گفتم بیام اعتراف کنم منم این کارو با خواهرم میکنم و بی بر و برگرد هرررر بار جواب میگیرم و فحش میخورم ازش! یعنی اینطوریه که خودم کرم مغزشو با کرم مغز جدید عوض میکنم.

پاسخ :

من به این نتیجه رسیدم که تو و یاسی رو باید کاملاً دور از هم نگه دارم! 😅 یکی از یکی بدجنس‌تر! 🤦‍♀️
محمد حسین
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۴۹

سلااام

:)))

پاسخ :

سلام.
جواب کامنتت🤦‍♀️

یاسی ترین
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۳۹

این کِرم‌های مغزی خیلی آزاردهنده هستن😁

من گاهی همسرم رو اذیت میکنم و یه شعری رو تو مخش میندازم تا شب درگیره

 

عیب نداره 

هر چقدرم شلنگ برداری آب ببندی تو پستات 😂😂 همینقدر که هستی و حرف میزنیم حال میده 😍 

همه‌ی پست‌ها که نباید وزین باشند 😂 

منم قدیما از این پستا مینوشتم. اون روزا هر روز مینوشتم:) 

پاسخ :

خیلی بدجنسی یاسی 😂


فدات عزیزم. مرسی دلداری می‌دی بهم 😅😘
سحر
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۱۹

سلام شارمین جان، امیدوارم که حال دلت خوب باشه، من یکی از همون شش خواننده خاموش وبلاگت هستم، از اون پست تا حالا هربار خواستم بنویسم که من یکی از اون شش تا هستم تنبلیم میومد، من تا زمانی که شما اون پستو گزاشتید فکر میکردم این یه کار کاملأ معمول هست و برای هر وبلاگ دهها ادم ناشناس میان، میخونن و خاموش میرن. فکر نمیکردم برای اون بلاگر کنجکاوی ایجاد کنه. در هر صورت خوشحالم که اینجارو میخونم امیدوارم شما هم خوشحال باشی که ما میخونیم😉

درضمن اینجور کلمات یا یک تیکه جمله که هی در ذهن ادم ایجاد میشه بصورت مکرر و ناخواسته از لحاظ علمی معروف هست به « خارش مغز»

پاسخ :

سلام عزیزم.
والا با این تنبلی که از خودت توصیف کردی، من واقعا ازت انتظار ندارم کامنت بذاری 🤭


عزیزم خوشحال شدم روشن شدی. البته منظورم این نبود که کسی منو خاموش نخونه. و واقعا هم این یه چیز خیلی طبیعیه که هر وبلاگی ده‌ها خواننده خاموش داره. به خاطر همینم منظور من اون ده‌ها خواننده خاموش نبود. در واقع منظورم اون‌هایی بود که خودشون بلاگر سرویس بیان هستن و از گزینه دنبال کردن وبلاگ‌های دیگه استفاده می‌کنن ولی گزینه دنبال کردن خاموش رو می‌زنن تا بقیه متوجه نشن دنبالشون کرده. 

معلومه که خوشحالم که می‌خونید :) هر کسی منو تو دنیای واقعی نمی‌شناسه، می‌تونه با خیال راحت این‌جا رو خاموش بخونه (هر چند خوشحال می‌شم اگه کامنت بذارید). هر کسی هم منو تو دنیای واقعی می‌شناسه می‌تونه این‌جا رو بخونه ولی دوست دارم این دسته از خواننده‌ها خاموش باشن :)


خارش مغز! اسم برازنده‌ایه!
حامد سپهر
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۳۳

منم معمولا صبحها که با ماشین میرم سرکار اون ترانه ‌ایی که پخش میشه میره تو مخم و همش تو ذهنم تکرار میشه:)

پاسخ :

🤦‍♀️🤭
_ Narges _
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۵۲

وای آره درکتون میکنم خودمم یه وقتایی همین کلیپای تبلیغاتی و یا کلیپایی که دیدم تو ذهنم تکرار میشه

پاسخ :

یه وقتایی چنان آهنگ‌های سخیفی تو ذهن آدم پلی می‌شه که فقط باید بره تو اتاقش و به کار زشتش فکر کنه!!! 😅🤦‍♀️
غزل سپید
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۱۴

سلام. وای چه با حال. منم خیلی ریتمیک از روش خوندم.خخخخ

اصلا هم پستت الکی نیست. من یادم افتاد که میخواستم یک موردی درباره همین مکنزی بنویسم وبلاگم که ننوشتم!

پسرم یک روز رفته بود سر کابینت و یهو گفت مامان این چیه؟ مکنزیه؟ رفتم دیدم قوطی تن ماهی دیده!خخ. حالا اصرار که درش رو باز کن من مکنزی بخورم. دیگه واسش توضیح دادم که باید اول بجوشه و ... الان مدتهاست ما تو خونه رسما به تن ماهی میگیم مکنزی. پسرمون هم خیلییی با لذت مکنزی میخوره.

چند وقت قبل تو یکی از وبلاگهای دیگه هم همین مورد رو دیدم. که بچه شون توی خونه فکر کنم مادر بزرگش تن ماهی دیده بود گفته بود مامان! مکنزی!

خلاصه شما که مشاور کودک هستی بدون بچه های این دوره زمونه تن ماهی نمیدونن چیه . میگن مکنزی

پاسخ :

سلام :)))

😂 خدا حفظش کنه...

پس مکنزی هم داره کار ساندیس رو می‌کنه. یه زمانی به همه‌ی آبمیوه‌ها می‌گفتن ساندیس! 😅
هوپ ...
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۵۶

هنوزم منم به جاش یه مادرم رو میخونی گریه ات میگیره؟

پاسخ :

شاید اگه دوباره کلیپش رو ببینم گریه‌م بگیره. نوشتمش نگرفت! 😊
ربولی حسن کور
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۵۳

سلام

پست تبلیغاتی میگذارین؟!

پاسخ :

سلام.
بالاخره منم باید از جایی زندگیم رو تامین کنم! 😅
ادم فضایی🧝‍♀️
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۵۹

واییXD

پاسخ :

😂
Reyhane R .
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۵۳

بنویس که خوش مینویسی.هرچی دلت گفت همون کارو انجام بده😍😊

 

من دیروز همش این بیت توک زبونم بود و هی میخوندمش.نمیدونم چرا🤭

سحر با باد میگفتم،حدیث آرزومندی،خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

 

خلاصه گفتم بگم ما فرهیخته ایم.مثه شما که نیستیم😎🤪😁

پاسخ :

فدات 😍
من برم خجالت بکشم 😂😂😂
گندم بانو
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۹

منم خیلی دلم میخواد بنویسم...

احساس میکنم دوباره دارم معتاد بیان میشم:))

پاسخ :

من انقد خوشحالم تو دوباره داری می‌نویسی که نگو 😍

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan