کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

سخنی با هفت تا از خوانندگان این وبلاگ!

سلام به همه :)


شش نفر اولی که مخاطب این پست هستند، آن شش فرد محترمی هستند که مرا مخفیانه دنبال می‌کنند. راستش من هیچ مشکلی با خاموش دنبال شدن ندارم (هر چند خودم برای تک تک وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم گزینه‌ی دنبال کردن عمومی را می‌زنم). فقط کمی در موردتان کنجکاوم و دوست دارم بدانم آیا می‌شناسمتان؟ مثلا بلاگری هستید که من هم متقابلاً دنبالتان می‌کنم یا مثلاً گاهی برایم کامنت گذاشته‌اید یا باز هم مثلاً قبلاً دوست بوده‌ایم یا....؟ و هم‌چنین دوست دارم علت مخفی بودنتان را بدانم. مثلاً.... واقعاً برای این یکی هیچ مثالی به ذهنم نمی‌رسد و نمی‌توانم تصور کنم به چه دلیلی ممکن است کسی نخواهد بدانم که دنبالم می‌کند!

لطفاً شما شش نفر به صورت ناشناس برایم کامنت بگذارید و به این دو سوال جواب دهید. بعد هم همین طور مخفیانه ادامه دهید. گفتم که من مشکلی با این موضوع ندارم.


+ بقیه‌ی مخاطب‌ها! (می‌دانم به جز این هفت نفر بقیه‌تان هم دارید می‌خوانید!😏) آیا شما هم وبی را به صورت مخفی دنبال می‌کنید؟ اگر بله می‌شود دلیلش را بگویید؟ برایم جالب است بدانم.





و اما هفتمین مخاطبم در این پست، شخص شخیصی است که معرف حضور همگی هست و مطمئنم همه‌تان را دنبال می‌کند و هر چند وقت یک بار هم قطع دنبال کردن می‌زند و از نو دنبال می‌کند تا در ردیف اول دنبال‌کنندگان دیده شود! بله.... درست حدس زدید: "قیمت میلگرد"... خانم یا آقای قیمت میلگرد! من با شما و این همه تلاش برای دیده شدن هم مشکلی ندارم ولی خب باز هم کنجکاوم! واقعا فکر می‌کنی دانستن قیمت میلگرد برای چند نفر در بیانستان مهم باشد یا عنوان وبت را چه‌قدر جذاب می‌دانی که فکر می‌کنی اگر در صدر باشد حتماً بقیه کلیک می‌کنند، وارد وبت می‌شوند و آن را دنبال می‌کنند؟! باور کن روش خوبی را انتخاب نکرده‌ای. یک عالم روش‌های تبلیغاتی بهتر هست. به خاطر خودت می‌گویم! وگرنه من که مشکلی با در صدر قرار گرفتنت ندارم!



خب... بقیه‌ی دوستان! همگی خوب هستید؟! 🙄

  • ادامه مطلب
یاسی
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۵۶

آی پی رو آی دی نوشتم. یادته قبلا آی پی چک میکردیم؟:)

پاسخ :

عه یاسی شمایی؟! 🤦‍♀️
من چرا امروز این قدر حواس‌پرتم!
منم دوباره تو جواب نوشته‌م آی دی! 🙄
یاسی
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۰۹

آی دی چک میکنی دختر هنوز؟

بعید میدونم منظورت من باشم چون من هر وقت بیام با اسم یاسی کامنت میذارم ولی شخصا میام چون دنیات برام جذابه و نوع نگاهت و قلمت باعث میشه باوجود غم و شادی و یا هر احساسی که داری، یه لبخند بزنم و یادم بره...

هدف دیگه هم ندارم.

پاسخ :

نه این ربطی به آیدی نداره. من خیلی کم پیش میاد آیدی چک کنم. اینی که اینجا نوشتم مربوط به دنبال‌کننده‌هایی هست که چون موقع دنبال کردن، گزینه خاموش رو انتخاب می‌کنن، معلوم نیس کی هستن. فقط معلومه مثلا ۶ نفر منو دنبال می‌کنن که من نمی‌دونم کی هستند 😊


مرسی لطف داری. 

من شما رو با یاسی‌ترین اشتباه گرفته بودم 😄
رعنا
۰۱ ارديبهشت ۰۰ , ۰۸:۲۲

سلام.

ممنونم.

بله. می‌دونم؛ ولی متأسفانه روان‌شناس باتجربه رو نمی‌شناسم. 

پاسخ :

سلام.
خواهش می‌کنم. 🌺
امیدوارم پیدا کنی. اگه کسی رو می‌شناسی که اهل مشاوره رفتنه ازش پرس و جو کن شاید بهت معرفی کنه
تیلوتیلو
۰۱ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۴۹

سلام

من جزوشون نیستم؟

اون گزینه ای که گفتید توی بلاگ اسکای نیست

و من باهاش آشنایی ندارم

پاسخ :

سلام.
فکر کنم تا حالا چند بار برام کامنت گذاشتی و خاموش محسوب نمی‌شی. 😊
ربولی حسن کور
۳۱ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۰

اما توی بلاگ اسکای مشخص نیست که چه کسانی ما رو دنبال میکنن

پاسخ :

تازه بیان یه اپشن دیگه هم که داره اینه که وقتی یکی به کامنتت جواب بده خبر می‌ده :)
جانان
۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۷:۵۰

سلام و درود شارمین خانوم عزیز 

 

سپاسگزارم از لطف‌ات و شکر خدا بله خوبم ! 

امیدوارم ک حال شما هم خوب باشه !

منظورت از مخفی اگر همون خاموش خوندن هست ـ باید بعرض‌ات برسونم بله ، اکثر وبلاگها رو خاموش میخونم و گه گاهی هم بنا ب شرایط روحی خودم و گاهی هم مطلبی ک میخونم، نظری مینویسم اما همیشه خودم رو موظف میدونم ک اگر بلاگر سوالی کرده حتمن جواب بدم !

البته دلایل گوناگونی هم برای اینکارم دارم ک مهمترین‌شون کمبود وقت هست و یکی دیگه‌اش هم اینه ک مگر انسان هر حرفی شنید و مطلبی خوند باید حتمن نظرش رو بگه ؟ 

شاد و سلامت باشی 

 

پاسخ :

سلام.
خدا رو شکر. ان شالله همیشه خوب باشید.


ببینید تو پنل مدیریت وبلاگ‌ها یه گزینه‌ای هست که از طریق اون میشه وبلاگهای دیگه رو دنبال کنیم تا هر وقت به روز شدن متوجه بشیم. وقتی می‌خوایم وبلاگی رو دنبال کنیم می‌تونیم دنبال کردن عمومی رو بزنیم (مثل همه کسایی که تو قسمت دنبال‌کنندگان تو وب من می‌ینید). یه گزینه دیگه اینه که دنبال کردن خصوصیه که فقط صاحب وبلاگ می‌بینه. اما یه گزینه دنبال کردن خاموش هم داره که هیچ ردی ازش نیست. فقط یه گوشه نوشته که فلان تعداد شما رو به صورت خاموش دنبال می‌کنند. بیش‌‌‌تر این دسته از دنبال‌کننده‌ها منظورم بود.


من مشکلی با این قضیه ندارم. فقط چون خودم همیشه عمومی دنبال می‌کنم یه کم کنجکاو شدم. 
بله منم موافقم نیاز نیست آدم برای هر چیزی که می‌خونه نظر بده :)


ممنون. شما هم شاد و سالم باشید
ربولی حسن کور
۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۷:۲۴

سلام دوباره

من همین چند هفته پیش متوجه شدم که بلاگ اسکای هم این قابلیتو داره!

پاسخ :

سلام :)
چه خوب. فقط اگه می‌شد وب‌های سرویس‌های دیگه رو هم دنبال کنیم عالی بود. یعنی ما بیانی‌ها شما رو و شما بلاگ‌‌اسکایی‌ها ما رو! :))
رعنا
۳۱ فروردين ۰۰ , ۱۰:۵۹

همهٔ  نشونه‌هایی رو که گفتید،  دارم.  وقتی کارم پیش نمی‌ره،  مضطرب می‌شم. طوری که هم خودم رو اذیت می‌کنم هم بقیه رو. خیلی ایدئال‌گرام. تا یه کاری رو اون‌طور که دوست دارم انجام ندم،  آروم نمی‌شم.  واقعاً  همین‌طوره که می‌گید،  دوست دارم بهترین خودم رو نشون بدم. اهداف بلندپروازانه‌ای دارم.دوست دارم یه شبه موفق بشم.  هدف و برنامه‌ریزی می‌کنم؛ ولی متأسفانه سر برنامه نمی‌مونم. این رو هم بگم سر این مضطرب و ایدئال‌بودنه پایان‌نامه‌م چهار سال طول کشید.  متأسفانه یه جایی کاملاً رهاش کردم.  تو چالش ۹ تا لبخند سال ۹۹ به شما پیام دادم و نوشتم. درضمن،  الان فارغ‌التحصیل ارشدم و سنم داره بالا می‌ره و از این وضعیت خسته شدم. 

پاسخ :

رعنا جان به نظرم بهترین کار اینه که به یه روان‌شناس خوب مراجعه کنی و ازش کمک بگیری. البته من هم اگه کمکی از دستم بربیاد دریغ نمی‌کنم. ولی جلسات مشاوره رسمی یه چیز دیگه‌س. هیچ وقت برای تغییر دیر نیست.
دست ها
۳۱ فروردين ۰۰ , ۰۲:۱۴

من رفتم چک کردم. دیدم کسی رو مخفی دنبال نکردم چون میدونم به بعضیا احساس ناامنی میده. ولی وقتی هم دنبال میکنم آدرس وبلاگم رو نمیذارم و نمیدونم چرا یه بار یکی احساس ناامنی کرد!!

به هر حال ولی خودم با دنبال کننده‌های خاموش و مخفی اوکی‌ام. خاصیت وبلاگ همینه!

پاسخ :

منم احساس ناامنی نمی‌کنم. ولی به اون‌هایی که احساس ناامنی می‌کنن حق می‌دم. چون اکثرا مخفیانه می‌نویسن.
Mina
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۸:۱۷

سلام شارمین روزت بخیر

من وبلاگ ندارم. و دوست دارم خودمو مخفی کنم چون عزت نفسم پایینه و از واکنشهای بقیه یکم نگران میشم..

خاطرات و نحوه بیان و نگرشتو دوست دارم.

موفق باشی

پاسخ :

سلام مینا جان. روز به خیر.
می‌فهمم چی می‌گی و واقعا امیدوارم یه روز بتونی با اعتماد به نفس و عزت نفس بالا وارد تعامل با دیگران بشی بدون این که به واکنششون حتی فکر کنی.


مرسی عزیزم. لطف داری
🌺
گندم بانو
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۷:۰۶

منم روم به دیوار گاهی بعضی پیجا رو مخفی دنبال میکنم!!

بازم به این دلیل که اگه کامنت نذاشتم ناراحت نشن:))))))))

بعضیا که حسش نیست کامنت بدم ولی گاهی میخونمشون!

کلا من با کامنت درگیرم:)))

آها، بعضیا رو هم قطع دنبال زدم، وقتی میخوام دوباره دنبال کنم،مخفی میزنم. چون حس میکنم ضایع ست که ببینه تازه دارم دنبالش میکنم:)))) 

نمیدونم چرا این تصورو دارم که همه منتظرن من بهشون کامنت بدم یا مثلا فک میکنن اگه من آنفالوشون کرده بودم از غصه دق میکنن!:))))) فک کنم زیادی دچار خود خفن پنداری شدم 🙈🙈🙈🙈🙈

پاسخ :

😂

برو تو اتاقت به رفتار زشتت فکر کن گندم! 😅

ولی جدا دلایلت برام جالبه. چون هیچ کدومش اصلا به ذهن من نمی‌رسید.
YASAMAN G.R
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۵:۲۲

این مدت غیبتم توو بیان فک کنم باعث شده از چشم قیمت میلگرد و قیمت میلگردی ها دور بمونم😂 عاخع اصلا ندیدمشون بر خلاف خیلیا که دیدم که میگن که دیدن😅(چ جمله ای شد!😅)

 

من خودم خاموش دنبال نمیکنم کسی رو، ولی یه نفر بهم گفت که گاهی خاموش دنبال کردن بخاطر اینه که نمیخاد تو متقابلاً وارد وبلاگش بشی، یا اینکه فرصت کافی برای حضور ندارع و نمیخاد کامل دیده بشه... نمی‌دونم بازم😅

منم خاموش دارم، اوایل برام جالب بودن و خیلی دوس داشتم کشفشون کنم، ولی خب بعدش دیدم این مدل دنبال کردن انتخاب شخصی خودشون بوده و لابد دلیلی داره و هرچی من بگم بازم فایده ای ندارد😅

پاسخ :

😂 اتفاقا سین دال و یاسی‌ترین هم ازش شاکی‌ان! کامنت‌هاشون رو ببین برید بشینید کنار هم درددل کنید! 😅

من چک کردم برای این که طرف مقابل ادرس وبت رو متوجه نشه یه گزینه‌ای داره و نیازی به خاموش بودن نیست.
من دنبال کشفشون نیستم، با خاموش دنبال شدن یا خونده شدن هم مشکلی ندهرم. ولی برام جالبه دلیلشون رو بدونم.
فندوقی
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۳:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** *** ****** ****

سلام. من از وبلاگ نازلی و تیلو به وبلاگ شما رسیدم.

میدونید وقتی وبلاگتون بازه آدمای تنبلی مثل من میان سر میزنن و کامنت نمیزارن.

شرمنده ام حلال کنید.

وبلاگ خودم رو سالی دو سه بار آپدیت میکنم. چند تا پست آخرم رو چون حس های بد رو نوشته بودم و کلی فحش خورده بودم مخفی کردم.

پاسخ :

سلام فندقی جان.
چند باری وبلاگت رو خوندم. 

اصلا مشکلی نیست خاموش بخونی. البته که ترجیح میدم تعامل داشته باشیم ولی هر طور راحتی باش. دشمنت شرمنده.


فحش خوردی بابت حس‌های بد؟!!! خب مگه مجبورن بخونن که تازه فحش هم می‌دن؟! 😕
AE
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۴

عهههه :) 

 

من از اون قسمت درباره من که نوشته بودید فکر کردم اسم واقعی خودتونه:) 

 

سمت تهران اینا تدریس داشتید آیا؟ :))))

پاسخ :

فکر کنم یه کم زیادی به "شارمین امیریان" بودن عادت کردم! 🤦‍♀️

نه من هیچ وقت اون طرفا نبودم. فرضیه رد شد! :)))
رعنا
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۰۳

سلام.

روز به‌خیر.

من خوانندهٔ خاموشتونم. البته فکر می‌کنم یکی‌دوبار براتون کامنت گذاشتم. شیوهٔ نوشتنتان برایم جالب‌انگیزه. هدف خاصی از اینکه کامنت نمی‌ذارم، ندارم. آخه حرفی باقی نمی‌مونه. فقط بدونید که آدم موفقی هستید و واقعاً شما الگوم هستید. یه سؤالی چطور آدم می‌تونه تک‌بعدی نباشه؟ من مشکلم اینه. فقط می‌تونم یه‌کار انجام بدم. خیلی به خودم ضرر زدم.

پاسخ :

سلام رعنا جان.
روز له خیر.
بله عزیزم اسمت برام آشناست.
شما خیلی لطف داری به من.
من خوشحال می‌شم هر کسی این‌جا روومی خونه کامنت هم بذاره؛ ولی اینم درک می‌کنم که گاهی ممکنه ترجیح بدیم در سکوت وبلاگ بخونیم. 


راستش رو بخوای منم تا آخر دوران لیسانس کاملا تک بعدی بودم و جز درس خوندن هیچ کاری نمی‌کردم. ولی بعد از لیسانس که همزمان ارشد قبول شدم و یه کار نیمه وقت هم پیدا کردم مجبور شدم از این حالت در بیام و دیگه الان یه عالمه کار هست که همه رو انجام می‌دم.

ببین من نمی‌تونم یه راه حل شسته رفته دستت بدم. چون لازمه این کار اینه که بیش‌تر بشناسمت. پس فقط یه سری سرنخ بهت می‌دم خودت همین‌ها رو دنبال کن تا به جواب برسی:

۱. اگه فرد اضطرابی هستی حتما برای مدیریت اضطرابت از کتاب یا روان‌شناس کمک بگیر.

۲. تمرین کن که فقط به بهترین بودن رضایت ندی. در واقع باید بپذیری که تو انسان کاملی نیستی و ممکنه اشتباه کنی یا کاری رو در حد عالی انجام ندی. و این اصلا بد نیست

۳. قانون همه یا هیچ رو از زندگیت بریز دور! نگو اگه نمی‌تونم این کار رو به طور صد در صد عالی انجام بدم پس اصلا شروعش نمی‌کنم!

۴. برای خودت چند تا هدف بذار و برای رسیدن به اون هدف‌ها، برنامه‌ریزی منعطفی داشته باش. 

۵. از قدم‌های کوچیک شروع کن. اگه فقط روی کار الف متمرکز شدی، سعی کن در کنارش کار ب رو هم شروع کنی. ولی کار ب نباید خیلی سنگین باشه.
سین دال
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۴۰

@یاس‌ترین

 

اینکه کلا دنبالت نکنه بهتر از اینه که اولش دنبالت می‌کرده ولی دیگع ولت کرده باشه

یعنی دیگه دوستم نداره؟ 😫😫😫

این زخم خیانت دیدن هیچوقت جاش خوب نمی‌شه

پاسخ :

😂😂😂

حامد سپهر
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۱۴

احتمالا از دانشجوها هستن خب دانشجو هم حق داره آمار استاد رو داشته باشه:))

آقا قیمت میلگرد خیلی هم مهمه بذار بمونه:)

پاسخ :

:)) چون با اسم مستعار می‌نویسم بعید می‌دونم دانشجوها باشن.

اون که بعله! برای کسی که دستش تو کار خونه‌سازیه واقعا مهمه. و گویا خیلی هم قیمت‌ها بالاست (قیمت چی پایینه!😐)
یاسی ترین
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۰:۰۷

من خیلی ناراحتم 

چرا قیمت میلگرد منو دنبال نمیکنه 😢

پاسخ :

🤦‍♀️😂
سین دال
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۹:۴۱

ممنون

شما خوبین؟

😊

 

منم شیش تا دنبال کننده‌ی مخفی دارم 

هفت تا بودن یکی‌اشون رفت... 😢 💔💔💔

😂😂😂😂😂😂😂

برام مهم نیست اصلا

 

قیمت میلگرد یه مدته سراغ وبلاگ من نمیاد کلا

فکر کنم از دیده شدن تو اونجا ناامید شده :/

 

 

و اینکه بجز قیمت میلگرد افراد دیگه‌ی زیادی هم هستن که قطع دنبال می‌کنن میان و دوباره اول لیست 

حالا بعضیا شاید واقعا تصمیم می‌گیرن نخونن و بعد پشیمون می‌شن

چه می‌دونم

به هر حال تعداد دنبال کننده‌های منم مدام در نوسانه

هر روز کم و زیاد میشه :/

اینو می‌دونم چون توی یه عدد لب مرزی گیر کرده و هر روز سر می‌زنم ببینم رند میشه یا نه

در شرایط عادی وگرنه منم فاز اینکه اصلا مهم نیست کی دنبالم می‌کنه و کی نه و اون صفحه‌ی دنبال کننده‌ها رو باز کردن اصلا در شأن من نیست و... بر می‌داشتم :/

پاسخ :

قربونت😊

من یه بار اون اوایلی که اومده بودم بیان تو یکی از پست‌هام نوشته‌م فاز مخفی‌ها رو نمی‌فهمم دو سه تاشون آنفالو کردن 😅

من دقت نکردم کس دیگه‌ای این کار رو کرده باشه. قیمت میلگرد تند تند فالو آنفالو می‌کنه. یعنی همیشه می‌خواد نفر اول باشه. به خاطر همین متوجهش شدم.

من چند وقت یه بار به صفحه دنبال‌کننده‌هام سر می‌زنم اگه کسی جدید اضافه شده بود می‌رم می‌خونمش. ولی اصلا چک نمی‌کنم کی آنفالو کرده مگه این که فرد خاصی برام اهمیت خاصی داشته باشه. چون خودم تو فالو کردن و نکردن با کسی تعارف ندارم، دوس ندارم کسی تو رودربایستی دنبالم کنه (همین الان چراغ‌ها را خاموش می‌کنم هر کی تو رودربایستی فالو کرده آنفالو کنه😂)
ربولی حسن کور
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۸:۱۶

سلام

این دنبال کردن فکر کنم از اصطلاحات بیان باشه درسته؟

ما هم خوبیم ممنون!

پاسخ :

سلام.
بله. وقتی یه وبی رو دنبال می‌کنیم، به محض این که پست جدید می‌ذاره یه ستاره تو وب ما، و کنار آدرس وبش روشن می‌شه. این طوری دیگه نیاز نیست سر بزنیم ببینیم پست جدید گذاشته یا نه. :)
دُردانه ‌‌
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۵:۵۲

من دنبالت نمی‌کنم. نه خاموش نه روشن نه عمومی نه خصوصی. ولی تو فیدلی دارمت و جزو اولویتای بالا هم هستی. از اونجا می‌خونم و هر موقع کامنت بخوام بذارم میام.

شاید طرف وبلاگشو حذف کرده. فکر کنم اگه قبل از قطع دنبال کردن حذف کنن اسمشون همچنان تو لیست دنبال‌کنندگان می‌مونه. 

پاسخ :

مرسی دردانه :)

اِ؟! این رو نمی‌دونستم که وب رو حذف کنیم بازم دنبال‌کنندگی!مون می‌مونه.
هانی هستم
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۳:۵۷

ما خوبیم :)

شما چطورید؟

پاسخ :

:)
خدا رو شکر.
منم خوبم 😊
AE
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۲:۳۳

من جزء اون شش نفر نیستم ولی تقریبا جدیدا وبلاگ شما رو پیدا کردم و دنبال می‌کنم و گهگاهی هم خب کامنت گذاشتم :) 

 

من خودم اول کار  بسیار کنجکاوم بودم که ایا شما استاد دانشگاه ما بودید یا نه :)  که بعد اینطور حس کردم اسم وبلاگ گویا اصلا اسم مستعار نیست و من در اشتباه بودم ؛ با این حال حتی بعد از این هم به خوندن وبلاگتون ادامه دادم 

پاسخ :

بله یادمه :)

قبلا خیلی حساس بودم که مبادا دانشجوهام این‌جا رو بخونن. ولی الان دیگه نه زیاد.
البته "شارمین امیریان" کاملا مستعاره! اگه خواستید اسم دانشگاهتون رو بگید تا بگم اونجا تدریس کرده‌م یا نه.
:)
اول شخص
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۱:۴۸

سلام 

منم اول شخصم...

آشکارا دنبال کردم و میخونم مطالبو :)

پاسخ :

سلام اول شخص!
از آشنایی‌تون خوشحالم:)
آبلو موف
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۰:۳۶

خب خدا رو شکر که ناچار نشدم دوباره برم ابراز شرمندگی کنم :))

پاسخ :

:)

آبلو موف
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۰:۳۰

عه سه تا؟؟

من چند روز پیش مسیرم خورد به بلاگ آبلوموف عزیز و ضمن کامنت عرض کردم که وبلاگ جدیده و اگه باعث ناراحتیشه عوض کنم آدرس رو، گفتن جا تنگ نیست اسم عاریه‌ست و مشکلی نداره.

سومی کیه؟

پاسخ :

چک کردم متوجه شدم وبش رو جمع کرده. ادرسش این بود:
https://ablomof97.blog.ir/

اسم وبش ابلوموف بود و با اسم زهرا طلائی می‌نوشت.
نیــ روانا
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۰:۱۰

سلام

من که خوبم

فقط قرار بود یکی آدرس پیج شخصیشو بهم بده که نداده 🙄🙄

 

من قبلنا فقط ی وبلاگ داشتم که کاری بود و با مشخصات کامل خودم

برای همین پیج های غیرتخصصی رو مخفی دنبال میکردم (روم به دیوار شرمنده دیگه ولی مجبووور بودم)

بعد که این وبلاگ رو ساختم نه دیگه همه رو عمومی دنبال میکنم

کلا هم اندازه انگشت دو دست دنبال کننده دارم اوایل یوقتایی چکشون میکردم الان سپردمشون دست خدا که مراقبشون باشه و به راه راست هدایتشون کنه که منو دور نندازن 😂

و اصلا نمیدونم آیا دنبال کننده مخفی دارم یا نه

پاسخ :

سلام عزیزم.
خدا رو شکر :)

نه که خیلی دایرکتت رو چک می‌کنی! 😏

اهان! خب این قابل درکه به نظرم.
واقعا همه خواننده‌هامون در پناه حق باشن! :)

تو همون قسمت دنبال‌کنندگان تو پنل مدیریت، بالای صفحه نوشته فلان تعداد نفر شما را دنبال می‌کنند که فلان تعدادشون خاموش هستن. برو ببین داری یا نه. 
~ فاطیما
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۴

سلااام! :)

خوبید؟

فکر کنم اولین کامنت رو باید جای دیگه میدادم اما خب ببخشید :)

من یه مدت هست که این جا رو میخوندم. فاطیما هستم :))) 

پاسخ :

سلام فاطیما جان. :)
از آشناییت خوشحالم 😘
آبلو موف
۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۳

ازین دست وبلاگهای تجاری زیاده که معمولن نصف‌شب ها تمام قشون نویسنده‌شون رو میکشونن بلاگستان و آی پست پشت پست :))

 

من وبی رو مخفیانه دنبال نمیکنم، اما خودم هم تجربه دنبال شدن مخفیانه رو داشتم. فکر میکنم ازین بابت باشه که گاهی بعضی شخصی‌نویس ها نمیخوان خونده شن و میخوان فضا رو محدود به خودشون و افکارشون نگه‌دارن و بجای دنبال کردن خصوصی، حتا دست مایی که دنبال میشیم رو از بلاگشون کوتاه نگه میدارن.

شایدم اینطور نباشه، ولی چیز دیگه‌ای به ذهنم نمیرسه.

یه انتخاب شخصیه، چی بگم..

پاسخ :

این یکی از این جهت خیلی تو چشمه که مدام در حال فالو آنفالو کردنه. فکر نکنم حتی در این حد بخونه که متوج بشه مخاطب این پسته.

خب اگه کسی بخواد خونده نشه، فکر کنم می‌تونه گزینه نمایش ندادن ادرس وب رو بزنه و عمومی یا خصوصی دنبال کنه. باید تنظیمات رو دوباره ببینم. فکر کنم یه همچین آیتمی بود.

+ شما سومین آبلوموفی هستی که تو بیان دیده‌م. 😊
صـَ ـبا
۲۹ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۸

سلام 

من یه نفر رو مخفی دنبال می‌کنم؛ آشنای خیلی نزدیکه، نمی‌خوام بدونه می‌خونمش، چون اون وقت ممکنه دیگه نتونه راحت حرفای دلش رو بنویسه.

پاسخ :

سلام صبا جان.
خب فکر نکنم این در مورد مخفی‌های من صدق کنه. چون من خودم به همه می‌گم که وبلاگ دارم و با چه اسمی می‌نویسم. یعنی خانواده و فک و فامیل و دوستام می‌دونن و مشکلی هم ندارم بخونن. حتی خودم یه وقتایی کپی یا لینک بعضی پست‌ها رو براشون می‌فرستم. اما اگه کسی منو تو دنیای واقعی بشناسه و بدون این که بهم بگه، این‌جا رو بخونه واقعا ناراحت می‌شم. البته اصلا این طوری نیس که اگه یه آشنا این‌جا رو بخونه من کوچک‌ترین تغییری در نوشتنم و محتوام ایجاد کنم. ولی حس ناخوشایندی از مخفی‌کاری می‌گیرم. 
و راستش رو بخوای با کاری که شما می‌کنی هم موافق نیستم. اگه به هر دلیل، نمی‌خوای بدونه که می‌خونیش، به نظرم بهتره اصلا نخونیش. و به نظرم مخفیانه خوندن یه نفر، به اندازه سلب راحتیش برای نوشتن بده! 
خب البته این نظر شخصی منه و شاید شما موافق نباشی. 😊
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan