کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

نه؟ به کلاس آنلاین

۱. با خروج آب و هوا از سرمای سخت! زمستان، درِ اتاقم از صبح تا شب باز است و خب فکر می‌کنم کل همسایه‌ها بتوانند پا به پای دانشجوهایم در تک تک آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترمی که می‌گیرم شرکت کنند!😅 حس می‌کنم صدایم در کل محله می‌پیچد!


۲. یک خوبی دیگر تدریس با درهای باز! این است که در حیاط خانه‌ی ما همیشه صدای طبیعت جاری است! 😊 صدای گنجشک و کلاغ و فاخته و حتی گاهی بلبل (یا شاید هم قناری 🤦‍♀️). و این صداها می‌شود آهنگ پس‌زمینه تدریس. 😍 البته صدای بیل و کلنگ کارگرهای خانه بغلی، که کوبیده‌اند و از نو می‌سازند (و باعث شده‌اند خانه و زندگی ما هر لحظه زیر خاک باشد) هم هست و به شاعرانگی اوضاع لطمه می‌زند! 🤪


۳. باز هم از دانشجویانی که هرگز مرا ندیده‌اند دلبری کردم!😂 (شاعر می‌گوید: دل من از برد و روی از من نهان کرد🤦‍♀️😕). این دو پیام را اخیرا یکی از دانشجوهایم فرستاده است:

"میدونید الان به چی فکر می کردم....یه استاد به معنای واقعی کلمه که لیاقت این اسم رو داشته باشه، ویژگی هاش جوریه که فراتر از چیزی که باید به هنرجو یا شاگردش یاد بده یاد میده و همراهی و راهنماییش میکنه🥺❤ از همون دفعه اول یه جوری برخورد کردین که الان با هیچ کدوم از اساتید به اندازه شما احساس راحتی نمی کنم که سوالاتی که مربوط به درس نیستن بپرسم ازشون...❤"

  • ادامه مطلب
خودت باش
۱۹ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۳

یه بار بیا خونه ما کلاس آنلاین برگزار کن!همه صدایی پس زمینه میشه...

چه استاد جذابی هستی شما...

پاسخ :

😂
پس کامنت پست قبلت رو پس بگیر! 😏🤭
کامران
۱۸ فروردين ۰۰ , ۱۴:۳۷

ممنونم

پاسخ :

خواهش می‌کنم
کامران
۱۸ فروردين ۰۰ , ۰۹:۳۵

سلام مجدد

من وب ندارم. امکانش براتون نیست که برام ایمیل اش بکنید و یا اینکه در پاسخ به همین کامنت بنویسید؟

پاسخ :

workshop_torkaman

سلام.
خدمت شما 👆
تا اخر فروروین تخفیف داره
یاسی ترین
۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۳:۳۱

به به چه استاد گلی 😁❤

چه بلبلی چه فاخته‌ای😁

کارت درسته خانم دکتر ❤❤❤

پاسخ :

شعر گفتی برام؟! 😂😍
فدای تو ❤❤❤
کامران
۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۲:۲۹

سلام

لطفا پیج اون استادی که فرمودین، پکیج کارگاه هاش رو برای فروش گذاشته، برای منم بفرستید.

با سپاس

پاسخ :

سلام. لطفا ادرس وب بذارید‌.
نگار
۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۱:۰۰

استادی که مجازی بتونه دل ببره، خیلی کار درسته. ⁦♥️⁩

پاسخ :

😊 مرسی.❤
Sky Event
۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۰:۵۸

سلام

چه رشته یا درسی رو تدریس می کنین؟!

پاسخ :

سلام. روان‌شناسی و علوم تربیتی
-Narges -
۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۰:۵۰

موفق باشید :)

میخواستم در رابطه همین مشاوره و روانشناسی ازتون سوالی بپرسم . درگیر این مسئله شدم گفتم اگر اطلاعی دارید بهم کمک کنین

من خواستم بپرسم اگر دوره کارشناسی رو مثلا یه رشته مثل فلسفه یا جامعه شناسی بخونی میشه برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی خوند؟ یا نه باید حتما دوره روانشناسی عموم یا مشاوره رو خونده باشی؟

پاسخ :

مرسی :)
از شدن که می‌شه. یعنی هیچ منع قانونی نداره‌.
اما دو تا نکته رو هم باید بدونی.
اول این که برای تغییر رشته باید خیلی خوب و باکیفیت درس بخونی. چون اکثر رقبای کنکور شما کسایی هستن که ۴ سال روان‌شناسی یا مشاوره خوندن و از این جهت از شما جلوترن. نه این که ناامید بشی‌ها. خیلی‌ها رو می‌شناسم با همین شرایط قبول شدن. ولی باید جدی بگیری.
نکته دوم این که برای گرفتن مجوز کلینیک باید دو مدرک آخرت مثل هم باشه. مثلا ارشد روان‌شناسی و لیسانس جامعه‌شناسی داشته باشی نمی‌تونی مجوز بگیری. ولی اگه دکتری روان‌شناسی هم بگیری، چون ارشد و دکتریت هر دو روانه می‌تونی.
هانی هستم
۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۸:۵۹

سوالات غیر درسی به جاهای باریک نرسه صلوات! :))

پاسخ :

😂
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
-Narges -
۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۷:۰۴

سلام :)

یه سوال میتونم بپرسم؟ شما مشاوره خوندین؟

نگار بهم گفت شما مشاوره خوندین برای همین خواستم ببینم اگر صحت داره ازتون یه وسالی بپرسم

پاسخ :

سلام.
نرگس جان من مشاور کودک هستم.
محمد حسین
۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۱:۳۰

سلااام

چه خوب، خوش به حالشون

منم کلاس میخوام، حوصله م سر رفت

البته کلاس مجازی هم خوب نبود، حضوری هم خوب نبود

شما کارگاه خوب، ارزان!! الآن سراغ ندارید؟ در زمینه مصاحبه و آزمون باشه بهتره یا درمان شناختی رفتاری

من میخواستم بعد پایان نامه برم، ولی ظاهرا وقت دارم

پاسخ :

سلام :)
دقیقا چه کلاس می‌خواید پس؟! 😏


اگه در حیطه کودک و نوجوان منظورتون باشه، یکی از همکارهام داره برگزار می‌کنه. فکر کنم در مرحله ثبت نام باشه. پیجش رو تو اینستا براتون می‌فرستم.
اون استادی هم که قبلا بهتون گفتم خودم کارگاه‌هاش رو دو سه سال پیش رفتم، پکیج کارگاه‌هاش رو گذاشته برای فروش تا آخر فروردین هم تخفیف داره. نمی‌دونم پیجش رو دارید یا نه. اونم براتون می‌فرستم.
خودمم یه سری کارگاه دارم که حتما دیدید پوسترهاش رو. البته با این موضوعاتی که می‌گید من ندارم. 
ارزان برای افراد مختلف، تعریف متفاوتی داره :)
Amir .M
۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۱:۱۱

از قدیم گفتن استاد خوش اخلاق گلیست از گل‌های بهشت :)

پاسخ :

:)))
مرسی
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan