کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

و یه عالمه مثال به ذهنم رسید که نشون می‌داد حق باهاشه!

گفت: "بذار بهت بگم روزهای اول آشنایی‌مون چه دیدی بهت داشتم. تو برام آدمی بودی که همیشه در هاله‌ای از ابهام قرار داشتی و سخت می‌شد شناختت و بهت نزدیک شد؛ در عین حال که با محبت رفتار می‌کنی و به آدم حس خوبی می‌دی، یه چیزی تو رفتارت هست که انگار به دیگران می‌گه از یه حدی نزدیک‌تر نشو.‌ با من قاطی نشو! طول می‌کشه کسی رو به خودت راه بدی. هنوزم می‌بینم که با بقیه همین طوری رفتار می‌کنی."

خودت باش
۱۹ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** *****!!!

پاسخ :

تازه نظرات مخالف رو سانسور می‌کنم! 😎
بانوچـه ⠀
۱۷ فروردين ۰۰ , ۱۱:۵۴

:))

پاسخ :

😘
بانوچـه ⠀
۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۱:۵۹

کلاس چی بذارم؟ خیاطی؟ نقاشی؟ :دی

پاسخ :

خبرنگاری 😉
x
۱۶ فروردين ۰۰ , ۰۲:۴۸

این توضیح چقدر من بودم :))

پاسخ :

:)
خودت باش
۱۵ فروردين ۰۰ , ۲۲:۰۵

من خیلی این مدل رو دوست دارم...

پاسخ :

واسه همینه جذب من شدی 😎🤪
#خودشیفته
هوپ ...
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۵:۱۹

ارههه تا همین سال اخیر...

 

پاسخ :

فکر کنم چت‌های تا ۲ نصف شب، تصوراتت رو فروریخت 😂
ناشناس
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۵:۱۶

دوستت پسره؟

پاسخ :

چطور؟
هوپ ...
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۴:۱۹

دقیقا همینی شارمین خوب توصیفت کرده

پاسخ :

یعنی تو هم همین حس رو بهم داشتی؟! 😅


بانوچـه ⠀
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۳:۰۰

زیاد شنیدم اینو در مورد خودم. به نظرم میتونه حاصل نوشته‌هامون باشه. نمی‌دونم اون عزیزی که این حرف رو به شما زده از فضای مجازی بوده یا نه.

ولی چون اونایی که به من گفتن اکثرا از فضای مجازی بودن این برداشت رو دارم که اونچه در ذهنم میگذره رو با رودربایستی و مهربانی کمتری مینویسم پس این دیدگاه به وجود میاد

پاسخ :

دوست دنیای واقعیه.
میدونی ثریا جون من حسم به تو (قبلا هم بهت گفتم) این بود که کسی رو تحویل نمی‌گیری و کلاس می‌ذاری! 🤦‍♀️ و خب با این توضیحی که الان دادی موافقم. فکر می‌کنم دلیل این برداشت‌های اشتباه و دور از واقعیت از تو همین نحوه نوشتنت باشه. که البته چیز بدی هم نیست.:)
ولی چیزی که در مورد من می‌گفت یه کم فرق داره. واسه من برخورد محبت‌آمیز سر جاشه. ولی می‌گفت دور خودت یه مرز نامرئی کشیدی که به اطرافیان نشون می‌ده با وجودی‌که تحویلشون می‌گیری و دوستانه رفتار می‌کنی، نمی‌تونن به راحتی و به سرعت باهات صمیمی بشن و باید یه فاصله‌‌ای رو رعایت کنن. می‌گفت تو اون فاصله مرموز و جذاب به نظر میای! 😂
م.ت
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۱:۵۷

چه قشنگ 

 

پاسخ :

مرسی
soofi ae
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۱:۰۶

جالبه به منم همین رومیگن.ویکی ازدوستام میگه که این روش به نوعی محافظه کارانه است.

پاسخ :

به نظرم در حد متعادلش بد نیست :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan