کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

قصه‌ی ۱۴۰۰

سلام.

یکی از دوستان جذابم! که قصه‌گوی بین المللی است در استوری‌اش نوشته است:


اگه بخواید برای قصه‌ی سال جدیدتون یه اسم بذارید، چه اسمی انتخاب می‌کنید؟ 

سال‌های گذشته اگر می‌پرسید، من بدون معطلی اسمی انگیزشی (و لوس!🤦‍♀️) پیشنهاد می‌دادم؛ چیزی مثل "زیر باران خدا چترم را می‌بندم" (چه باکلاس شد! 🙄) یا "پنجره‌های روشن" یا حتی "من ستاره‌چین دشت رویا هستم!" 😐😶


در شرایطرفعلی ولی، هنوز پیشنهادی به ذهنم نرسیده است جز "می‌خواهم زنده بمانید"!😥 ولی حتما اسم‌های بهتری هم وجود دارد و دارم سعی می‌کنم پیدایشان کنم.


اسم قصه شما چیست؟ 😊




+ تصمیم داشتم ۱۴۰۰ همه‌ی پست‌هام رو با سلام شروع کنم، یادم می‌ره🤦‍♀️ هم‌زمان هم حس مامان‌هایی رو دارم که به بچه‌شون گیر می‌دن که سلام کن سلام کن هم حس بچه‌هایی که مامان‌هاشون بهشون گیر می‌دن که سلام کن سلام کن! 😕😁

  • ادامه مطلب
طیبه
۲۰ فروردين ۰۰ , ۱۱:۲۲

سلام شارمین جان

با اینکه دیر آمدم ولی اگه اجازه بدی،من هم اسم انتخابیم رو بگم" مسافرنامه" 

پاسخ :

سلام عزیزم.
چه قشنگ :)
م.ت
۲۰ فروردين ۰۰ , ۰۴:۰۷

باور کنید نه اسمشو تا حالا شنیدم . نه تا به حال میدونستم چنین برنامه ای وجود داره و پخش میشه 

پاسخ :

اهان. چون معروف بود فکر کردم بر اساس اون گفتید. :)
م.ت
۱۶ فروردين ۰۰ , ۰۱:۰۸

تقلب ؟ 

از کجا ؟

پاسخ :

برنامه هزار راه نرفته :)
م.ت
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۲:۱۲

ارامش لازمم

پاسخ :

اسم جالبیه 
م.ت
۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۲:۰۰

هزار راه نرفته

پاسخ :

تقلب کردین :)
هوپ ...
۱۳ فروردين ۰۰ , ۱۶:۰۶

کرشمه

 ولی بیشتر میخواهم زنده بمانید ی که گفتی توی ذهن منم هست.

پاسخ :

کرشمه 😍
ان شالله زنده می‌مانند! 😥
خودت باش
۱۳ فروردين ۰۰ , ۰۹:۲۹

سلام

بر اساس چیزهایی که دوست دارم «شب های پر ستاره» ...

پاسخ :

سلام.
چه شاعرانه 😍
نگار
۱۲ فروردين ۰۰ , ۲۰:۳۷

اسمش رو میذارم: آمین.🍃

پاسخ :

عزیزم 😍
هانی هستم
۱۲ فروردين ۰۰ , ۲۰:۲۶

منظورم پوسا کلفتی بود :))

پاسخ :

آهان :)))

یاسی ترین
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۹:۲۰

باسلام 

جان سخت 😂😂😂😂

پاسخ :

سلام.
😅😅😅
ن. ..
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۵:۲۹

قصه ندارم که

پاسخ :

زندگی قصه‌س
مهربانو
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۵:۲۴

اوه چه چالش خفنی بذار ببینم 

قلبم پرنده، پوستم شیر

آهااان آره همین خوبه . با تشکر از ابی و در واقع ایرج جنتی عطایی بزرگ 

 

یا اسمش شبهای روشن باشه 

پاسخ :

اولی، چه اسم خفنیه! 😎
دومی می‌تونه رومانتیکم باشه! 😉

هانی هستم
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۴:۱۴

کرگدن گزینه‌ی خوبیه :))

پاسخ :

امیدوارم منظورتون کرگدن اوژن یونسکو نباشه! :)
دُردانه ‌‌
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۳:۴۷

شبارام

 

اگر از قصۀ امسالم فیلم می‌ساختم یا کتاب می‌نوشتم، دوست داشتم اسمش شبارام باشه.

پاسخ :

حس خوبی داره 😊
سین دال
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۳:۳۳

ام...

اسم...

خب...

بر اساس آرزوهامون یا پیش‌بینی‌هامون؟

ام...

می‌خواهم زنده بمانم خیلی خوبه :دی

یا می‌خواهم پرواز کنم؟

چگونه پرواز کردن را یاد گرفتم

انگیزشی و لوس شد این‌ها هم😅

سقوط در عمق آسمان؟ (اوه چه خفن شد!😂)

 

پاسخ :

سقوط در آسمان عالی بود 😎😁
نیــ روانا
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۱:۲۸

سلام

والا اسم قصه معمولا آخر سر بابد تعیین بشه نه اول!

ولی اگر قرار باشه بر اساس اون چیزی که دوست داریم اتفاق بیفته اسم بزاریم محبوب ترین اسامی من اینان خیلی هم هدفمند:

۱- برنده

۲- مهاجران

پاسخ :

سلام عزیزم.
همون بر اساس چیزی که دوس داری اتفاق بیفته یا فکر می‌کنی اتفاق می‌افته.

مهاجران 😀
شاید حق کپی رایت داشته باشه‌ها 😅
حامد سپهر
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۰:۰۰

امن اسمش رو میذرم " عصر آکواریوس"

فکر میکنم امسال و سالهای پیشرو اتفاقهای قافلگیر کننده تری قراره بیوفته که تا حالا نیوفتاده

راستی سلام یادم رفت:)

پاسخ :

امیدوارم که اتفاقهای غافلگیرکننده خوب باشه دیگه. 

:)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan