کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دست از سر فامیل ما برنمی‌داره....😥

شاید کمی قدیمی‌ترها یادشان باشد یک روز از خاطرات کودکی‌ام نوشتم و گفتم یکی از بهترین اوقاتم روزهایی بود که در حالی که با پسر بنا در خاک و شن و... بازی می‌کردیم، خانه‌مان ساخته شد.
حالا آمده‌ام بنویسم مردی که آن روزها خانه‌ای را ساخت که گوشه گوشه‌اش برایم پر از خاطرات خردسالی تا به حال است، امروز به خاطره‌ها پیوست!
پسر دایی مامان و بابا است و من امروز صبحم را با خبر آرام شدنش بعد از یک دوره بیماری سخت و ناشناخته (پزشک‌ها نظر قطعی نداده بودند ولی گویا مشکوک به سرطان خون بوده است) و بستری چند ماهه در بیمارستان، شروع کردم.
می‌دانید؟ شاید اگر داغ‌دیده نبودیم، فقط متاسف و ناراحت می‌شدیم. اما حالا مامان گریه افتاد و من بغضم کرده‌ام و درباره‌ی رفتن کسی می‌نویسم که سال‌ها است او را حتی ندیده‌ام. و بغضم وقتی سنگین‌تر شد که استوری دخترعمو را دیدم. 
می‌دانم کمی پیچیده می‌شود، اما باید بگویم پسرداییِ مامان و بابا، برادرِ همسرِ دخترعمو است. دختر عمو خطاب به همسرش،فوت برادر را تسلیت گفته بود و من با فوت هر برادری، یک بار دیگر عزادار می‌شوم. همان طور که مهرداد، پسر دایی جان، با فوت هر پدری دوباره داغ‌دار می‌شود و این را از استوری‌هایی که خطاب به پسر مرحوم گذاشته بود فهمیدم.
فقط نمی‌دانم حالا مادربزرگ چه حالی دارد که بعد از فرزند و نوه و همسرش، پسرِ برادرِ مرحومش را هم از دست داده است.
تابستان که دایی جان رفت، یکی دو ماه بعدش، مراسم اولین سالگرد خاله‌ی مامان و بابا بود، خاله‌ای که خیلی دوستش داشتیم. آرمین که رفت، مراسم چهلمش هم‌زمان شد با مراسم ختم همسر یکی دیگر از خاله‌های مامان و بابا و حالا، مراسم چهلم بابابزرگ با مراسم هفتم پسردایی مامان و بابا همراه می‌شود.
و من به معنی واقعی کلمه، ظرفیتم برای شرکت در هر مراسم عزاداری تمام شده است. حتی یک هفته است که به مزار برادرم هم نرفته‌ام....
  • ادامه مطلب
خودت باش
۱۳ فروردين ۰۰ , ۰۹:۱۹

من به بابام گفتم خدا گیر داده به فامیل ما!!!از این تعبیر خوشش نیمد.

 

پاسخ :

برادرزاده‌ش هم همین‌طوره! 🙄
یاسی ترین
۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۹:۴۰

خدا رحمتشون کنه همه رفتگانتون رو 🖤

پاسخ :

ممنون عزیزم. خدا عزیزانت رو حفظ کنه
شارمین امیریان
۱۱ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۰

بعدتر فهمیدم که دایی بابابزرگ هم همین امروز فوت کرده! فکر کنم داریم منقرض می‌شویم😐

آبان ...
۱۱ فروردين ۰۰ , ۱۲:۵۵

خدا رحمتش کنه ..

زندگی عجیبه ...

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم.
خییییلی 🙁
Reyhane R .
۱۱ فروردين ۰۰ , ۱۰:۴۷

😕😕🤕

پاسخ :

😕😓😓😓
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan