کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

سه دسته از پیامهای خصوصی را دوست ندارم:


۱. آن‌هایی که هیچ راه ارتباطی برای پاسخ دادن ندارند. اگر جواب نمی‌خواهید، چرا کامنت می‌گذارید؟! مثل این است که دهان بلاگر را ببندید و خودتان حرف بزنید!


۲. آن‌هایی که حاوی چیزی معمولی هستند که نیازی به تیک خصوصی ندارد. خب که چه؟ چرا باید به طور خصوصی حال بلاگری را بپرسید یا نظرتان را در مورد پستش بگویید؟! مگر به خودتان شک دارید؟!


۳. آن‌هایی که نویسنده‌اش چایی نخورده فامیل شده است!


سین دال
۱۱ فروردين ۰۰ , ۰۰:۵۹

وات؟؟؟

:///

پاسخ :

عه 😂😂😂
فکر کردم برا پست بعدی کامنت گذاشتی!🤦‍♀️
اتفاقا تو دلم گفتم به تو نمیاد این طوری باشیا.
سین دال
۱۱ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۲

مورد ۲ خیلی برای من پیش میاد :/

هیچ راهکاری هم براش سراغ ندارم :/

پاسخ :

یعنی این که مقصر نیستی ولی عذرخواهی می‌کنی؟

یاسی ترین
۱۰ فروردين ۰۰ , ۰۱:۵۰

من مورد دو رو خیلی داشتم تو وبم و همیشه برام سوال بود چرا این کارو میکنن 😂😂😂

پاسخ :

کاش خودشون بیان اعتراف کنن 😁
خودت باش
۰۹ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۴

سومیه بیشتر از همه رو مخت بود و هست...

پاسخ :

اوهوم 
گندم بانو
۰۹ فروردين ۰۰ , ۱۷:۰۱

من مورد ۲ رو گاهی انجام میدم!:)))

گاهی سرم شلوغه و نمیرسن وبلاگ همه رو بخونم یا برا همه کامنت بذارم. برای اون معدود بلاگرا کامنت خصوصی میدم.

میدونم واقغا برا کسی اهمیت نداره من براش کامنت بدم یا نه... اما خب ترجیح میدم خصوصی باشه که کسی نبینه و فکر کنه اونو دوست نداشتم:)

پاسخ :

اتفاقا یه نفر دیگه رو هم می‌شناسم که مث تو فکر می‌کنه. 
بی‌خیال گندم! مگه به کسی کامنت بدهکاری؟! برا هر کی دوست داری کامنت بذار به بقیه‌م فکر نکن 😅
-Narges -
۰۹ فروردين ۰۰ , ۱۵:۱۱

آخ این آخریه فقط...

پاسخ :

اون نوع آخر، کمش هم زیاده!
هانی هستم
۰۹ فروردين ۰۰ , ۱۳:۵۱

ای بابا چرا اینجا تیک خصوصی نداره؟ :))

پاسخ :

😂
بانوچـه ⠀
۰۹ فروردين ۰۰ , ۱۰:۴۱

قابلیت تبدیل شدن به جزوه داشت :دی

پاسخ :

کتاب حتی! 😅
AE
۰۸ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۶

دارم فکر میکنم چه احساس غریبی خواهد بود وقتی کسی که چایی نخورده باهاتون فامیل شده باشه و تو پیامش حال شما رو پرسیده باشه و بدون گذاشتن آدرس ایمیل تیک خصوصی رو هم زده باشه :D

پاسخ :

😂🤦‍♀️
x
۰۸ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۲

راجع به نظر خصوصی گذاشتن بدون راه ارتباطی : 

این به اون در که کامنت هاتون رو کلا می بندید راه واسه ارتباط با بلاگر نمیذارید:))

پاسخ :

من یه دوره‌هایی این کار رو کردم که حال روحی مساعدی نداشتم و دوست نداشتم کامنت کسی رو بخونم.
جانان
۰۸ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۷

سلام و درود شارمین خانوم عزیز 

 

نمیدونم در زمره‌ی این افراد قرار دارم یا نه ، چون گاهی چنین می‌کنم ! 

اما اگر چنین خبطی کردم و آدرس نذاشتم ب دلیل نداشتن وب هست ! 

 

شاد و سلامت باشی 

پاسخ :

سلام.
فقط یه بار از شما کامنت خصوصی داشتم که کاملا به‌جا و مناسب بود و باید بابتش ازتون تشکر کنم. 😊

زنده باشید.
م.ت
۰۸ فروردين ۰۰ , ۲۱:۳۱

چند وقتی حال و روزم مثل شش ماه پیش شما بود. 

البته درسته به روز رسانی نمیکردم . ولی اگه چک میکردید متوجه میشدید حداقل یک روز در میون وبلاگ شما و دوستان و چک میکردم.

جالب بود با اینکه به روز رسانی نمیکردم خیلی از دوستان بخاطر لطف زیادشون هر روز چک میکردن .

البته خیلی از شعرها رو هم مراعات میکردم نمیذاشتم.

 

پاسخ :

اتفاقی افتاده؟! 😧

من زیاد پیش نمی‌یاد امار بازدیدکننده‌ها رو چک کنم. فکر می‌کردم نیستید کلا.
م.ت
۰۸ فروردين ۰۰ , ۱۶:۰۴

درسته کمتر نظر میذارم 

 

ولی همیشه پستاتون و میخونم . تمامشو 

پاسخ :

مرسی.

یه مدت فکر می‌کردم کلا وبلاگ رو گذاشتید کنار. بعد دیدم گاهی به روز می‌کنید.
نیــ روانا
۰۸ فروردين ۰۰ , ۱۰:۳۶

سلام

خوب خدا رو شکر من خیلی وقته کامنت خصوصی از این مدلها نگرفتم

ولی قبلا داشتم و میدونم هرسه به شدت رو مخ هستند

اون مورد دو رو یک بار حتی ی پست در موردش نوشتم و گفتم بعضیا انگار کامنت گذاشتن کسر شأنشونه و خود خفن پنداری دارن و ...

 

در مورد کامنت هوپ عزیزم هم کاملا موافقم

ولی اینم قبول کنید که بستن کامنت های جذاب ترین و پرچالش ترین پست هم نامردیه 😂

 

و این که سعی میکنم این قانون رو رعایت کنم و خفه بمیرم ولی در مورد شارمین این قانون رو شکستم

ببخشید شارمین 🌹

پاسخ :

سلام.
تو از برگزیدگانی 😅

بله تو ذهنم که یه نفر دیگه‌م در این مورد پست گذاشته قبلا. فکر می‌کردم هوپ بوده.

آره راست می‌گی؛ هوپ یه وقتایی همین کار رو می‌کنه 😂

وا این چه حرفیه نیروانا؟! دور از جونت. 
ببین شاید باید یه تبصره هم اضافه کنم. همه اینها به میزان صمیمیت و نزدیکی و به تعداد دفعات هم بستگی داره.
مثلا در مورد کسی که یکی دو بار از این کامنتهای خصوصی ملعون می‌ذاره ادم می‌گه خب لابد دیگه خیلی تحت فشار بوده 😂 (شوخی می‌کنم. منظورم اینه که بالاخره ممکنه یه وقتی به یه دلیلی کسی این کار رو انجام بده و بعد که متوجه می‌شه طرف مقابل دوست نداره تکرار نمی‌کنه).
یکی‌ام میزان صمیمیته. مثلا من و تو با هم صمیمی هستیم. پس اگه تو برای من کامنتی بذاری و بعدش ببینم وبت رو جمع کردی، پیجت رو بستی، واتساپ رو پاک کردی و گوشیتم خاموشه واقعا به خونت تشنه می‌شم.
ولی اگه یه کامنت معمولی مثل احوالپرسی رو خصوصی بذاری ناراحت نمی‌شم. ولی خب تعجب می‌کنم که چرا نیومدی واتساپ یا اینستا بنویسیش.
اون مورد سوم هم که شامل حالت نمیشه کلا (چون چایی خوردیم و فامیل شدیم دیگه 😂)
کامنت گذاشتن برای پستی که کامنتهاش بسته س هم به نظرم وقتی با کسی صمیمی باشی و مث اون روز تو، هیجاناتت فوران کرده😅 یا به هر حال به یه دلیلی فکر می‌کنی بهتره کامنت بذاری ولی فقط یکی دو بار این کار رو می‌کنی، قابل قبوله. یادمه اون روز پیامت اصلا منو ناراحت نکرد و حتی حس خوبی بهم داد. اما کسی که زیاد صمیمی نیستیم و مخصوصا وقتی میاد در مورد یه پست با کامنتهای بسته، کامنت کنجکاوانه میذاره، خیلی کارش بده
Reyhane R .
۰۸ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۴

آخ آخ.چه نکته ی خوبی بود.من کلا حس خوبی به کامنت خصوصی دادن و گرفتن ندارم.مگه اینکه مجبور بشم...

پاسخ :

منم همین طور. به خاطر همین معمولا قابلیت کامنت خصوصی رو می‌بندم.
هوپ ...
۰۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۲

کاملا و دقیقا!! و همین طور اضافه کن کامنت خصوصی دادن در مورد پستی که کامنت هاش رو بستی.

پاسخ :

آی گفتی!  🤦‍♀️
‌‌ Mobina
۰۷ فروردين ۰۰ , ۲۳:۳۰

سلام 

به شخصه جرأت کامنت گذاشتن (عمومی/خصوصی) توی وبلاگ بعضی دوستان رو ندارم، به خاطر اخلاق یا شخصیت بلاگرها نیست هااا، نمیدونم چه مرضیه من دارم 🤦🏻‍♀️😂

این خیلی وقت بود تو دلم مونده بود، دیدم اینجا موقعیتش هست بگم 😁

پاسخ :

سلام.
😅 دور از جون.
خب خدا رو شکر این موقعیت فراهم شد حرف دلتو بگی 😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan