کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

هفت سین کتاب (ولی با تقلب 🙈)

وقتی چالش دردانه را خواندم، به نظرم جالب آمد. اما خیلی زود متوجه شدم که من فقط ۴ سین دارم: 

۱. سوگ و داغدیدگی در کودکان و نوجوانان

۲. سیر آراء تربیتی در غرب

۳. سیری در نهج البلاغه

۴. سلام بر ابراهیم

فورا به ذهنم رسید که تقلب کنم و کتابهای زیر را به زور در هفت سینم جا بدهم:

۵. هشت کتاب سهراب سپهری

۶. درمان گام به گام سوگ و تروما در کودکان

۷. سد و یک روش برای آموزش مهارتهای اجتماعی به کودکان (بابت این آخری بیشتر از آن دو تای دیگر شطرنجی ام!🤦‍♀️)


یادم افتاد به دوران بچگی که کمبود هفت سینمان را با چیزی مثل سفره یا ساعت یا سینی پر میکردیم! 😅



+ دعوت یادم رفت! 🤦‍♀️از این هفت نفر برای شرکت در چالش دعوت میکنم: نیروانا، غ ز ل، محمدحسین (اصلا هم قبول نیست که زیر همین پست جواب بدهی!)، Reyhaneh، حامد سپهر، یاسی ترین، پاییز


  • ادامه مطلب
Reyhane R .
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۷:۰۶

سلام شارمین جان.

منم دعوتت رو لبیک گفتم ولی کل قوانین چالش رو زدم ترکوندم و از نو ساختم 🥴😅

ببخشید خلاصه🙈

پاسخ :

سلام عزیزم.
بله دیدم :))))
عوضش با کلی کتاب خوب آشنا شدم.
x
۰۳ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۹

قالب جدیدت چه دلبره

پاسخ :

دلبری از نگاهته 😉
غ ز ل
۰۳ فروردين ۰۰ , ۱۶:۵۸

مرسی از دعوتت

فقط الان خونه نیستم که از کتابهام عکس بگیرم

ولی الکترونیکیامو چک میکنم عکس میزارم:))

پاسخ :

باشه عزیزم.
خوش بگذره 😘
یاسی ترین
۰۳ فروردين ۰۰ , ۱۶:۱۶

ای متقلب 😁😁😁

چه خوب کتاب‌های تخصصی هم قبولن😊

 

خیلی ممنون از دعوت 😍

در اولین فرصت اجابت مینوماییم 

لیست رو راحت میشه نوشت البته 

گرفتن عکس ممکنه زمانبر  بشه 

پاسخ :

🙈🙈🙈
منتظرم پس 🙂
مهربانو
۰۳ فروردين ۰۰ , ۱۵:۳۶

سلام عزیز دل . الهی خوب خوب خوووووب باشی . سال نو مبارک الهی غم ها جاشون رو به شادی بدن و عزیزانت درکنارت با تن درستی زندگی کنند 

پاسخ :

سلام مهربانو جان.
مرسی عزیزم.
هر چی ارزوی خوبه مال تو 😘😘😘
دُردانه ‌‌
۰۳ فروردين ۰۰ , ۰۰:۳۲

ممنونم ^-^

به تسنیم هم گفتم که از عنوان بعضی از کتابایی که داریم رشته و تخصصمون هم مشهوده.

ولی این سلام بر ابراهیمو همه‌مون داریم :))

البته من یکشو دارم تو دوشو

من خودم به‌زور هفت‌تا رو کامل کردم. یه جایی خیره می‌شدم به جلد کتابا می‌گفتم چی می‌شد اسمت فلان بود یا چی می‌شد فلان چیز رو به جای صاد با سین می‌نوشتیم :))

پاسخ :

من از تو ممنونم ^-^
سلام بر ابراهیم شده سین مشترک سفره هامون :)

من دیگه به خود کتابام چیزی نگفتم؛ خودم وارد عمل شدم🤦‍♀️🙈😂
محمد حسین
۰۳ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۴

سلااام

:)))

کتاب اول کتاب دکتر کلانتری و .. است؟ اون همکاراش را شما میشناسید، میدونید کجا کار میکنند؟

پاسخ :

سلام.
بله. 
نمیشناسم ولی گویا دکتر آقایی عضو هیات علمی دانشگاه شاهد تهرانه (البته  مطمئن نیستم. دکتر فتاحی هم فقط میدونم دانشگاه خودمون بوده. ولی نمیشناسمش.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan