کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

نظرتان؟!

سلام.

پیامهایی که در ادامه میبینید، بدون کوچکترین تغییر، صرفا کپی پیست شده. لطفا بخوانید، آخر این پست کارتان دارم!


۲۶ اسفند ۱۳۹۹

سلام خانم دکتر‌،خوبید؟ممنون از فالوو عذرخواهی میکنم مزاحمتون میشم .قصد ایجاد مزاحمت ندارم میتونم جهت یک صحبت محترمانه و البته با ارزش چند لحظه وقت شریفتونو بگیرم دکتر ؟


۲۷ اسفند ۱۳۹۹

سلام خانم دکتر باور بفرمایید من هدف بدی ندارم.لطفا درک کنید و اجازه بدید با شما خانوم محترم گفتگو کنم.باور بفرمایید هدف من ایجاد مزاحمت یا شوخی و...نیست   فردی تحصیلکرده مثل خودتون هستم که مایلم با بیان مطلبی مثبت و با ارزش پیام آور شادی باشم....خواهش میکنم اجازه یک گفتگوی منطقی وسالم بهم بدید 🙏


۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (صبح)

👨‍⚕️حقیقت امر اینه 👈من با شیوه ای جدید در تلاش رقم زدن سرنوشتی بهتر و تلاشم اینه خودم با دست خودم سرنوشت خودمو به بهترین شکل ممکن بسازم😊واقعیتش من خودم یک دکتر جوان مجرد هستم که دارم تلاش میکنم یک دختر خانوم خوب و منطقی به قصد انتخاب همسر و ازدواج پیدا کنم بر اساس هدفی که تو زندگیم تعیین کردم. تا امروز هرکسی توسط دوستان و آشنایان و خانواده به هم معرفی شدیم یا از بعد ظاهری یا باطنی به دل هم ننشستیم دنبال کسی هستم که از هر دو جنبه بپسندیم همو و بخواهیم یکدیگر رو .خواستم بهتون پیشنهاد بدم .آیا شما خانوم تحصیلکرده اجازه میفرمایید با رعایت کلیه خطوط قرمز مربوطه به جهت کسب شناخت بیشتر به قصد ازدواج با هم آشنا شیم دکتر؟باور بفرمایید هدف من واقعا خیره و نیت من تشکیل خانواده و البته پس از شناخت مکفی از طرف مقابلم هستش 🙏ممنون میشم پاسخ منو منطقی بدید...این یک پیشنهاد صادقانه است و من با اراده ای که در خودم میبینم معتقدم میتونم با اینکار دو نفر رو خوشبخت کنم .فقط باید این دونفر همدیگر به شکل ظاهری و از جنبه باطنی و اخلاقی بپسندند همو و با شناخت همدیگرو پیدا کنند..منتظر پاسخ به پیشنهادم.....


۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (شب)

😡😡😡خسته شدم به خدا بس که تایپ کردم و متوجه نشدین ! 😔😔😒خانم دکتر.چرا به حرفام توجه نمیکنین ؟!والا ،بلا ،به دین به پیر به پیغمبر من مزاحم نیستم‌،عجب گیری کردیما !من واقعا هدفم خیره و نیتم آشنایی بیشتر با شما به منظور تشکیل خانواده و شناخت به قصد انتخاب یارو همراه زندگی و ازدواجه .چرا نمیتونید باور کنین نوشته و حرفهامو ؟!🤔قصد ازدواج ندارین ،یا گزینه ای تو زندگیتونه ....خب یک کلمه بفرمایید به فلان دلیل حاضر نیستم باهاتون آشنا شم.اینکه جواب فردی رو که بهتون پیام میده ،نمیدین ،فکر نمیکنین از یک خانم تحصیلکرده بعیده و به نوعی بی احترامی میتونه محسوب بشه به طرف مقابلتون ؟!!!😒


۲ فروردین ۱۳۹۹

متاسفم😔😔😔😔😔😯😯😯😯😯😒😒 ،علی رغم اینکه خیلی تلاش کردم بهتون بفهمونم که من یک جوان مجردم و دنبال یک گزینه مناسب تحصیلکرده ،صرفا هم با نیت و قصد تشکیل خانواده و ازدواج و انتخاب همسر ،متاسفانه متوجه نشدین!!!!!با وجود اینکه یک دکترین!!متاسفم که جامعه اینقد بد شده که چهارتا تحصیلکرده هم نمیتونند به هم اعتماد کنند!!!!حداقل میتونستین جواب پیامهای ممتد منو که خیلی هم زیاد بودند و الان پاکشون کردم!به طور منطقی جواب بدین و بفرمایید به فلان دلیل نمیتونم باهاتون صحبت کنم و یا آشنا شوم ویا چیزی از این قبیل....میدونید چیه دکتر ؟👈من میگم رفتارهای هر شخصی معرف شخصیتشه.....اوکی ،هرطور مایلین!!! ،بای





خب، گفتم آخر پست کارتان دارم:

دوست دارم نظر و تحلیلتان را در مورد این طور مزاحمتهای مجازی بدانم. البته شاید هم شما آن را مزاحمت ندانید. در کل میخواهم این پیامها را (که در اینستاگرام دریافت شده اند اما ممکن است در هر فضای دیگری، حتی همین بیان و به شکلهای مختلف انفاق بیفتد) به عنوان یک مثال برای این پدیده (خواستگاری یا درخواست دوستی یا آشنایی از فردی که صرفا پیجش را در یک فضای مجازی دنبال میکنند) در نظر بگیرید و نظر کلیتان را در این باره بنویسید (و البته میتوانید از تجربه های خودتان به عنوان ارسال کننده یا دریافت کننده چنین پیامهایی، به عنوان مثال، استفاده کنید). اگر به صورت ناشناس کامنت میگذارید یا اسمتان گویای جنسیتتان نیست، لطف به خانم یا آقا بودنتان هم اشاره کنید.

تشکر.




خودم هم در پست بعد یا در کامنتها نظرم را مینویسم.


  • ادامه مطلب
طیبه تی تی
۰۹ فروردين ۰۰ , ۱۶:۵۵

سلام شارمین جان 

سال خوبی داشته باشی

دیر رسیدم برای پستت اما نظرم رو میگم

به نظر من پیام آور شادی کلا دروغگوئه،من علیرغم بسیار خوش بین بودنم در دنیای واقعی و همچنین وبلاگ  ، در دنیای اینستاگرام و اینا خیلی بدبینم و اینم که داد می زنه دروغگو و مسخره ست ،کار خوبی کردی هیچ پاسخی بهش ندادی.آفرین

پاسخ :

سلام عزیزم.
ممنون. شما هم سال خوبی داشته باشی‌.
مرسی از کامنتت.
خودم هم با وجود استدلال‌های مخالف بعضی از دوستان، فکر می‌کنم کارم درست بوده. 
😘
AE
۰۸ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۳

با خوندن این پیام ها سه تا چیز به ذهنم اومد :

۱ - ایشون واقعا از روی تنهایی مجبور شدن به ارسال همچین پیام هایی رو بیارن 

۲ - ایشون یه آدم خطرناک هستن که دنبال طعمه میگردن 

۳ - سایر موارد که به ذهن من نرسید :)

 

+ من خودم پسرم ولی سنم به نسبت پایینه و تو خط ازدواج هم نیستم ، اما در هر حال نتونستم درکی ازین شیوه ابراز علاقه داشته باشم و به اصطلاح با کار این آقا حتی اگر از روی ناچاری و تنهایی بوده همدردی و همدلی نشون بدم 

پاسخ :

اجبار که نمی‌تونه باشه! تنهایی کسی رو "مجبور" به انجام کاری نمی‌کنه، فقط می‌تونه در کنار یه سری از عوامل دیگه، تو انتخاب اون کار موثر باشه.

م.ت
۰۸ فروردين ۰۰ , ۲۱:۳۷

منظورم این بود بیاد اونجا به یه بهونه ای بیشتر اشنا بشه با شما .

نکه بگه سلام من اومدم خاستگاری.  

 

پاسخ :

آهان
م.ت
۰۸ فروردين ۰۰ , ۱۴:۰۷

سلام عیدتون مبارک.

امیدوارم امسال سالی پر برکت و خالی از هر گونه حال بدی باشه براتون. 

(البته بعضی اوقات یسری از حال بدی ها از خیلی خوشحالی ها بهتره . البته بازم میگم بعضی اوقات )

و اما نظرم در مورد پیام ها

 

جای اینهمه نوشتن پا میشد یه توک پا میومد مطب. 

نوشته های ادم ها با شخصیت واقعی شون خیلی خیلی فرق داره . 

واقعا اگه برای ازدواج میخوان قدم بردان این کمترین کار هست حضوری هم شمارو بشناسن و چه بهتر که به صورت ناشناس باشه. چون با خود خود واقعی شما اشنا میشند. 

و اما باقیه حرفاشون ..... بود. 

والا 

پاسخ :

سلام. سال نو مبارک.
ممنون. ان شاا... شما هم سال خوب و پرخیری داشته باشید.


خب من از این که کسی بیاد تو محل کارم از این جور حرفها بزنه هم خوشم نمیاد. چون جلوی بقیه خیلی تابلوئه و من این رو دوست ندارم.
ناشناس
۰۷ فروردين ۰۰ , ۱۵:۰۶

سلام

من خانم هستم.

خوب من چون شما را در اینستا ندارم، نظرم رو بر اساس  وبلاگ تون می گم.

به نظر من، اگه کسی برای مدت حدود یک سال وبلاگ شما دنبال کرده باشه، می تونه سطح تحصیلات، درامد، شهر محل زندگی و سطح و طبقه اجتماعی تون رو با تقریب خوبی، حدس بزنه و چون توی وبلاگ افراد معمولا نظرات خودشون را در مورد مسائل مختلف بدون هیچ خودسانسوری بیان می کنند، تا حدی هم می تونه با عقاید و شخصیت شما اشنا بشه

مورد اخر که در بالا گفتم، خیلی وقت ها توی ملاقات های حضوری در محل کار با افراد مختلف به دلیل خودسانسوری به راحتی حاصل نمی شه.

 

 بر اساس نکات فوق، ممکن هست که کسی از شخصیت و هویت شما خوشش بیاد، و بخواد باهاتون بیشتر آشنا بشه. در این صورت، با توجه به اینکه مشخصات واقعی شما براش نامعلوم هست، به نظرتون چطوری باید درخواست آشنایی بده که مورد پسند شما هم باشه؟

 

حالا فرض کنید اون شخص، یه انسان موفق با وجه اجتماعی قابل قبولی هم باشه. چون آدرس تماس دیگه ای هم ازتون نداره، مجبور هست که توی وبلاگ تون به صورت خصوصی براتون پیام بذاره

در این صورت به دو شکل مختلف می تونه این کار رو بکنه

1- اول خودشون رو کامل معرفی بکنه  و بعدش درخواست اشنایی رو بده...

2- بدون اینکه خودش رو همون اول معرفی بکنه، درخواست اشنایی بده

خیلی وقت ها، ممکن هست که اقایون گزینه اول رو ترحیج بدن، چرا؟ دلیل اش واضح است، واسه اینکه اگه شما بهش حتی به درخواست ش پاسخ هم ندادین (مثل کاری که توی اینستا کردین)، اون وقت اون اقا به ممکنه حس بکنه که شخصیت اجتماعی ش خراب شده.

 

واسه همین، من اگه جای شما بودم، پیام اون اقا رو جواب میدادم و میگفتم که من تمایلی به آشنایی به صورت مجازی با افراد ناشناس ندارم. اگر درخواست شما جدی است، ابتدا مشخصات واقعی و کامل خودتون را، طوری که قابل تایید باشه، برام بفرستید اگه اینکار رو نمی کرد یا بهانه ای می اورد، من می فهمیدم که ریگی به کفش داره و بلافاصله بلاک ش می کردم.

 

 

درسته، که برخی از  پسرها در مورد دختر ها تصور احمق ویا ساده بودن رو دارند، اما از اون طرف دیگه هم برخی از اقایون، در مسائل اجتماعی، بخصوص در نحوه برقراری ارتباط با خانم ها به شدت خنگ هستند. یعنی ممکنه مردی باشه که پزشک موفق، استاد دانشگاه با حسن شهرت، یا یک کارآفرین الگو باشه، انسان شریف، زحمت کش و پاک دستی باشه، اما نتونه به خوبی ارتباط شخصی و صمیمی  با خانم ها بگیره (منظورم رابطه کاری نیست) یا خیلی از پیچیدگی های نحوه ارتباط گرفتن با خانم ها رو متوجه نشه.

برای اینکه منظور من رو بهتر متوجه بشین، بذارین خاطره ای براتون بگم، و شما نظرتون را در مورد اون آقا به من بگین.

 

 

من توی گروهی توی تلگرام عضو هستم که همه اعضاش همه دیگه رو به صورت شخصی می شناسن (بچه های ورودی لیسانس مون) و همه افرادش هم الان انسان های موفق و تحصیل کرده هستند. چند وقت پیش یکی از آقایونی که متاهل دارای دو فرزند، تحصیلات دکتری و هیات علمی دانشگاه و دارای کسب و کار بسیار موفق در خارج از دانشگاه هستند. ایشان مورد قبول همه بودند و  همیشه افراد گروه با ایشان در مورد مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری مشورت می کردند. اما همین ادم،  پیامی به صورت زیر در گروه به صورت کاملا  جدی ارسال کردند.

 

 

 

با سلام به همگی

خانمی 28 ساله، فوق لیسانس، متولد و ساکن تهران، بسیار زیبا، دارای کار رسمی با درآمد عالی همراه با  2سال سابقه بیمه، از اقوام بسیار نزدیک اینجانب می باشند و مایل به ازدواج هستند. در صورتی که شماهم مایل به ازدواج با ایشان هستید، به صورت خصوصی به اینجانب پیام دهید.

پاسخ :

سلام.
ممنون از کامنتتون.

من هم باهاتون موافقم هم مخالف.

از یه طرف اصلا درک نمی‌کنم چه‌طور یه پسر، در درجه اول، تو فضای مجازی، دنبال همسر می‌گرده. ولی خب می‌تونم این درک نکردن رو به دو تا ویژگی خودم نسبت بدم: ۱. این‌که پسر نیستم و ۲. این‌که ازدواج برام اولویت نیست.

از طرف دیگه فضای پیج من کاملا علمی و کاریه و تعداد فیلم‌ها و عکس‌هایی که از خودم گذاشته‌م خیلی کمه. یعنی برخلاف این‌جا، تو پیجم نه از زندگی شخصی‌م می‌نویسم نه از عقاید شخصی! بنابراین در اون حد خودابرازی شخصی ندارم که کسی رو به این نتیجه برسونه که می‌تونم کیس مناسبی براش باشم.
و البته حتی اگه چنین خودابرازی‌یی داشتم، باز دلیل موجهی برای اون فرد نبود. چرا؟ چون بین فالو شدنم توسط ایشون و دریافت پیام ازش، شاید کمتر یک ساعت فاصله بود. 
گذشته از همه‌ی این‌ها، به نظرم ادبیات اون اقا اصلا شبیه یه فرد تحصیلکرده نبود. درسته بعضی آقایون بلد نیستن تو ارتباط با خانمها چه‌طوری برخورد کنند که مناسب باشه. ولی این موضوع، با ادبیات کلی که یه آقا داره فرق می‌کنه. اون همه تاکید روی کلمه دکتر و تحصیلکرده به نظرم عادی نیومد.
و با توجه به همه این‌ها، ترجیح دادم مزاحم بدونمش و هیچ جوابی ندم.

اما گذشته از این‌ها، یه موضوع دیگه‌ای که من باهاش مشکل دارم همون چیزیه که نوشتید اگه جوابی نگیره وجهه‌ش خراب می‌شه. چون خود من اگه تو چنین موقعیتی قرار بگیرم که خودم رو به هر دلیل معرفی کنم ولی طرف مقابل جوابی نده، فکر می‌کنم یا یه دلیل شخصی داره برای این کارش یا از بی‌ادبی‌شه. اصلا به خود برنمی‌دارم و حس نمی‌کنم خودم رو کوچیک کردم. ولی خب بازم شاید موقعیت خواستگاری یا پیشنهاد آشنایی متفاوت باشه و من چون اقا نیستم درک نکنم! 

به هر حال من حتی اگه مطمئن بودم ایشون صادقانه حرف زده هم مث شما جواب نمی‌دادم. فقط می‌گفتم که "تمایلی به آشنایی ندارم." چون به قول دوستان، این یه مساله وابسته به فرهنگه و من بر اساس فرهنگ و شخصیت و طرز فکر و موقعیت خودم، هیچ تمایلی به اشنایی مجازی که هدفش ازدواج باشه ندارم.


در مورد خاطره‌تون ناگفته پیداست که کار اون آقا تا حد خیلی زیادی خلاف عرف معمول جامعه‌س و حقیقتا منم با توجه به فرهنگ جامعه تایید نمی‌کنم کارش رو. ولی بازم به نظرم به نسبت پیام‌هایی که من دریافت کردم، معقول‌تره.
گندم بانو
۰۷ فروردين ۰۰ , ۱۱:۰۴

آقاهه حدودای سی ساله بوده. خانمه رو نمیدونم

پاسخ :

پس کم‌سن هم نبوده.
ولی من همچنان فکر می‌کنم این جور موارد خیلی استثنا و شانسکی هستن 🙂
گندم بانو
۰۷ فروردين ۰۰ , ۱۰:۳۲

با آبان موافقم.

یکی از دوستای همسر، مجرد که بوده یه دختره اشتباهی بهش زنگ میزنه. اینم شیطنتش میگیره تا یه مدت هی به دختره پیام میداده... الان یه بچه سه چهار ساله دارن:)))

 

پاسخ :

کم سن و سال بودن؟
حامد سپهر
۰۵ فروردين ۰۰ , ۰۹:۳۸

یه طرف قضیه اینجاست که امکان داشت اگه شما همون اول بهشون میگفتین که اعتقادی به دوستیهای مجازی ندارین روشهای دیگه رو امتحان میکرد و با ادبیات دیگه ایی وارد میشد و طرف دیگه قضیه اینه که بعضیا هم هستن که فکر میکنن تو محیط مجازی هم میشه شریک واقعی زندگی رو پیدا کرد کما اینکه دوروبر خودمون نمونه‌هایی داریم که از همین طریق مجازی آشنا شدن و ازدواج کردن

ولی روی دیگه این قضیه اینه که اونقدر کلاهبردار مجازی اینروزا زیاد شده که نمیشه به این آدما اعتماد کرد

مثل خرید اینترنتی میمونه شما تیشرت آبی یقه دگمه خور ایکس لارج سفارش میدی برات تیشرت صورتی یقه گرد اسمول میاد:))

پاسخ :

طرف اول قضیه رو باهاتون موافقم.
در مورد طرف دوم (آشنایی و ازدواج مجازی) رو منکرش نیستم. ولی بعید میدونم یه دفعه از راه نرسیده پیشنهاد آشنایی به قصد ازدواج بدن. مثل دنیای واقعی، اول باید یه شناختی باشه بعد. وگرنه چیزی بیشتر از مزاحمت نیست. حتی با وجود شناخت هم گاهی مزاحمته نه واقعا به قصد تصمیم برای ازدواج. متاسفانه خیلی از پسرها (در دنیای واقعی و مجازی) با پیش کشیدن بحث ازدواج، سعی میکنن وارد رابطه صمیمی تر و عاطفی و ... با دختری بشن که بر اساس شناخت متوجه شدن اون دختر اهل این طور روابط نیست. من به کسایی که میشناسم و حتی تو دنیای واقعی هم زیاد اعتماد نمیکنم.
چه مثال خوبی :)))
نگار
۰۵ فروردين ۰۰ , ۰۳:۴۵

چقدر با کامنت خودتون، موافقم.🥰

 

یه عده هم هستن که روی حجاب و مذهبی بودنت تو حرفاشون تاکید میکنن، اونام یجوری ان. از اونا یجوری تر اونایی ان که میگن من تا حالا با خانمی حرف نزدم:/ بابا نکشیمون مرد نجیب.

پاسخ :

😘

آره اونام یجوری ان. انگار فکر میکنن میتونن با تاکید روی حجاب و مذهب خودشون رو موجه جلوه بدن و اعتمادت رو جلب کنن. :/
به اون دسته دوم باید گفت مگه مریضی یی چیزی داری که تا حالا با هیج خانمی حرف نزدی! 😏😅
نیــ روانا
۰۵ فروردين ۰۰ , ۰۱:۴۲

سلام مجدد

خوب اگر حدسم این بود که پاسخ محترمانه جواب نمیده همون اول کار میزدم بلاک میکردم

چون واقعا اعصاب این که هی ازش پیام بیلد حتی اگر تو آنباکس نباشه رو ندارم

و معمولا هم اینجور آدما بعد چند پیام احتمال بروز بی ادبی و نمایش شخصیت واقعی شون بالا میره 

و به نظرم پیشگیری بهتر از درمانه :/

پاسخ :

سلام.
حتی ممکنه محترمانه جواب بده ولی در راستای همون هدف شوم خودش!
من مث تو فکر نمیکنم. و این قابلیت رو دارم که بنشینم و پیامهای ممتد رو در سکوت مطلق تماشا کنم و هیچ اهمیتی برام نداشته باشه. :)))
شارمین امیریان
۰۵ فروردين ۰۰ , ۰۰:۳۲

از نظر من این پیامها فقط یک مشت نمونه خروارها مزاحمت است که در فضای مجازی وجود دارد و دوست داشتم تحلیل کلی شما را درباره اینگونه پیامها (و نه صرفا این پیامهایی که به عنوان نمونه گذاشتم) بدانم. 

چیزی که برای خودم بیش از همه موارد دیگر جالب است این است که چطور بعضی از پسرها دخترها را این قدر احمق فرض میکنند و پاسخ تلخی که به خودم میدهم این است: به خاطر این که با دخترهای احمق زیادی مواجه شده اند! حالا شاید لفظ احمق چندان مودبانه و منصفانه نباشد. شاید بهتر است بنویسم ساده لوح، ساده دل، نمیدانم... ولی هر چه هست، خوب نیست. احتمالا پسری که سعی کرد به این شیوه با من وارد رابطه شود، قبلا از آن استفاده کرده و موفق شده است. تاسف برانگیز است ولی متاسفانه اکثر ما، در این زمینه ها بیش از اندازه عاطفی و احساسی هستیم و آن قدری که باید منطقی نیستیم و متاسفانه تر این که اکثر آنها از این ویژگیمان تا جایی که بتوانند و تا جایی که اجازه بدهیم سوء استفاده میکنند. حتی گاهی (و نه همیشه) پیشنهادهایی که روال عادی را طی کرده است تا تبدیل به پیشنهاد شود و مبتنی بر شناخت  نسبی و وقت گذاشتنهای قبلی است، در اصل همان هدفی را دنبال میکند که این پیامهای مزاحم دارند! تفاوت اینجا است که دسته دوم (پیامهایی که بعد از کسب شناخت مطرح میشوند) نویسندگان هوشمندتری دارند و طی کردن مسیر منطقی هم بخشی از نقش بازی کردن آنها است تا سرانجام به همان هدفی برسند که گروه اول دنبالش هستند؛ ولی خیلی محترمانه تر و موجه تر.

 

موضوع دیگری که برایم عجیب است این که وقتی در دنیای امروز، هر فردی به راحتی میتواند وارد یک (بلکه بیشتر) رابطه شود و برای این کار نیازی به تلاش زیاد نیست، چه لزومی دارد که از این روشهای عجیب و غریب استفاده کنند و یا برای به دست آوردن کسانی تلاش کنند که اصلا توی باغ این طور رابطه ها نیستند و نسبت به بخش قابل توجهی از همجنسانشان، خطوط قرمزهای پررنگتری دارند. به نظرم برای بعضیها، شکستن خطوط قرمز دیگران لذتبخش است و لدتبخشتر این است که کاری کنند که خود آن افراد تصمیم بگیرند (یا مجبور شوند) از خط قرمزهایشان رد شوند.

 

و بالاخره این که در مورد همجنسانم این را نمیفهمم که چطور با غرور و افتخار از مزاحمهایشان حرف میزنند و حتی آنها را مزاحم نمیدانند و فکر میکنند از شدت جذابیت است که مدام توی کوچه و خیابان و تاکسی و فضای مجازی پیشنهاد دارند و این را برای خودشان امتیاز میدانند. من این جور پیشنهادها را «یک بی احترامی بی اهمیت» و حتی گاهی خنده دار میدانم. و فک میکنم «امتیاز» یعنی این که هر کسی به خودش اجازه ندهد به راحتی بهت پیشنهاد بدهد و بداند خواستن تو چیزی نیست که به این سادگی بتواند ابرازش کند یا حتی به آن فکر کند. 

سین دال
۰۴ فروردين ۰۰ , ۲۳:۴۹

میخواستم بگم من اگه بودم بعد از پیام ... یه جواب صریح می دادم و میگفتم مزاحم نشه

حالا خواستم جای خالی رو پر کنم

پیام اول که مسخره بود و بی جواب موندنش بهتر

پیام دوم مسخره تر!

ازاون به بعد هم کلا خنده دار بود ://

 

همون بهتر هیچی نگفتین! والا !

پاسخ :

تحلیل خوبی بود :)
درسته که رفتار بالغانه اینه که آدم به دیگران جواب صریح بده ولی نه همیشه. گاهی سکوت رفتار بالغانه تریه. :)
خودت باش
۰۴ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۴

بیا ببین کارادا، حالا که یکی هم پیدا شد که عاشق دکتر شدنت بگو چرا!!!

ملت شب ۳۰اسفند درگیر باقیمونده خونه تکونی ان، انوقت این خجسته دست و پا میزده برا ازدواج!!!!

پاسخ :

:)))))))))))))))))))))
آتنه
۰۴ فروردين ۰۰ , ۲۳:۰۹

سلام و اولش عیدتون مبارک:-)

راستش قبلا گارد در مورد مجازی و ارتباط هاش داشتم،ولی خب،نمیشه و درست نیست این گارد،مخصوصا یکسال اخر که ارتباطا زیادی مجازی شده و نمیشه این ارتباط ها رو نادیده گرفت،پس پیشنهاد مجازی به نظرم رواله!:-)

ولی خب،پیچ(محیط)کاری،بدون شناخت،تاکید شدید صرفا روی تحصیلات بیو! خودش و شما و قصد ازدواج داشتنش بدون هیچی!...این چیزا تو فضای حقیقی هم باشه،حتی فکر کردن هم نمیطلبه!:-)

و عکس العمل شما،من خیلی دقیق شما رو نمیشناسم،(میشناسم،ولی دقیق نه)،اما فکر میکنم با توجه به آروم بودنتون(خونسرد؟!)و اگاهی به اینکه تمام ویژگی های یک مزاحمت مجازی رو داشته طرف و حتی میگید خالی بسته و دروغ گفته واسه فالو و پاک کردن و اینا،درک میکنم بی جواب موندنش نسبت به جواب دادن و بعد بلاک کردن اولویت بیشتری داشته واستون...

در کل فکر کنم ایشون قصد مزاحمت داشته،و ایده‌اش واسه جواب گرفتن محترمانه مزاحم شدن بوده!،و چیزی که راستش خیلی بدم میاد،اینکه اولا رو لفظ دکتر و تحصیلات خیلی تاکید داشت،انگار بدون این لفظ ادم معنایی تو دید طرف مقابل نداره،دوما نمیدونم ملت کی میخوان بفهمن،اینکه بگن قصدشون ازدواجه باعث نمیشه همه دخترا خوشحال بشن و راه بدن به قولی!(انگار ازش به عنوان برگ اخر استفاده میکنن:-) 

پاسخ :

میشه بغلت کنم آریانه؟! :))) خیلی کامنتت خوب بود. حس میکنم ذهن منو خوندی قشنگ :)


به نظر منم پیشنهاد مجازی چیز بدی نیست اگر قبلش به اندازه کافی شناخت ایجاد شده باشه و فکر شده باشه و به طرز معقول و محترمانه ای مطرح بشه؛ درست مثل پیشنهادهای دنیای واقعی.
آبان ...
۰۴ فروردين ۰۰ , ۲۳:۰۵

ولی شارمین مرزهای فرهنگی اخلافی ادم ها فرق می کنه 

من کسی میشناسم که واقعا از نظر فرهنگی تحصیلی بالا بود) شغل و تحصیلات ) ولی از طریق همین رپلای استوری رابطه ایجاد شد ...هرچند در اخر به توافق نرسبدن ..ولی باید پذیرفت که فضای مجازی اگر بستری برای بیان نظر باشه می تونه بستر اشنایی هم بشه 

پاسخ :

بله ابان جان. حرفتو قبول دارم. ولی ببین خودتم داری میگی "اگر بستری برای بیان نظر باشه". یعنی مثلا من پست میذارم اون میاد نظرشو میگه اون پست میذاره من نظر میدم. استوری همدیگه رو ریپلای میکنیم. در مورد مسائل مختلف تبادل نظر میکنیم. بعد کم کم فکر میکنیم اِ چقدر این فرد آدم جالبیه... انگار شبیه معیارهای منه... انگار جذابه... شاید بد نباشه بیشتر آشنا بشیم. بعد پیشنهاد و آشنایی و این صحبتا. نه که طرف هنوز یک ساعت نشده پیج منو فالو کرده، بلافاصله دایرکت بده که بدو بیا من پیام آور شادی ام برات! خیلی فرق میکنه. 
ناشناس
۰۴ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۵

یعنی دخترها بهتون پیام میدادن برای دوستی و امر خیر!؟ :|

خدا برای ما زیاد کنه ازینا لطفا :)))

پاسخ :

😐
شنگول العلما
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۸:۴۹

من اگر دختر بودم که نیستم 

یه سیم کارت می خریدم و می گفتم این شماره پدرمه به ایشون زنگ بزنید و صحبت کنید. 

بعد دیگه پدر بلده چی کار کنه اگر مزاحم بود یا زنگ نمی زنه یا می خواد مزاحم بشه که ما هم سیم کارت رو می اندازیم دور یا مدتی خاموش می کنیم تا خواستگاری مجازی بعدی^_^ 

این سیم کارت رو می ذاریم برای خواستگاران مجازی دست پدر. 

حالا اون ها که پدر ندارند دست مادر. به محض احساس مزاحمت خاموش کردن سیم کارت. ^_^ 

پاسخ :

خیلی پیشنهادتون خلاقانه بود :))))))
احمد محمود
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۸:۴۰

سلام

ابتدا نظرم در مورد رفتار شما

به نظرم کار شما چندان شایسته نبود، یعنی می‌توانستید بگید که من از این نحوه برخورد خوشم نمیاد و به علت عدم آشنایی، علاقه به صحبت با شما ندارم و فضای مجاری برای من محل صحبت با دوستان نزدیک هست و بس. طبیعتا یا ایشان منصرف می‌شد یا باز هم ادامه می‌داد، در این صورت می‌توانستید با بی‌محلی کار را به پایان برسانید و شما علت این بی‌محلی را پیش از این به ایشان گفته بودید. فکر کنم خانم هوپیان هم چنین تجربه‌ای داشتند، البته به نظرم آن آقا به علت عدم شفافیت با مشکل مواجه بودند و همچون پیام‌های بالا صراحت لهجه نداشتند و خانم هوپاین هم مجبور به چنان رفتارهایی شدند که با توجه به رفتار آن آقا مناسب بود. در هر صورت بی‌محلی شما در همان ابتدا شایسته نبوده و نیست.

نظرم در مورد رفتار فرستنده پیام

به نظرم، شاید ایشان به طریقی با شما آشنا شده بودند و نیت خیر هم داشتند، شما همانطور که پیش از این گفته شد، می‌بایست پاسخ می‌دادید. ایشان ابراز علاقه کرده و آنچه که در دل و ذهن داشتند را به صورت مودبانه بیان کرده بودند و چه کاری بهتر از این ... حالا از طریق مجازی یا از طریق حضوری. البته شاید آدم اصلا در شرایط روحی مناسبی نباشد و این پیام هم در زمان نامناسب ارسال شده باشد ولی خوب ارسال کننده پیام که از این امر آگاه نیست.

در کل به نظرم بخشی اعظمی از این نحوه برخورد، به فرهنگ ما (علی‌الخصوص نهاد خانواده) برمی‌گردد یعنی خود بنده در خانواده‌ای هستم که در آن از ابتدا در مورد قبح ارتباط دختر و پسر صحبت شده و خودم چندین سال پیش با دریافت یک پیام آن هم با مضمون بسیار موجه از یک خانم، از آن فضا به سرعت خارج یا به عبارت دیگر فرار کردم ولی اگر خانواده نحوه برخورد صحیح را به من یاد میداد، چرا این نحوه برخورد را در پیش می‌گرفتم؟ بالاخره جامعه از زن و مرد تشکیل شده و هر کسی که بخواهد وارد جامعه بشود طبیعتا در ارتباط با دیگری خواهد بود و می‌بایست در برخورد با دیگران تعامل داشته باشد. فضای مجاری هم به عنوان بخشی از این جامعه بزرگتر از این امر مستثنا نیست.

البته در این شرایط که آدم‌ها خودشان نیستند، اعتماد خیلی سخته مثل همین اکانت‌های بیان، واقعا به یک تصویر و اسم مستعار اعتماد سخته. و از آن مهمتر جامعه پریشان حال ما قادر به دفاع از حقوق افراد نیست و هر کس باید با احتیاط حرکت کند تا مشکلی پیش نیاد.

پاسخ :

سلام. با حرفاتون موافق نیستم.
و به نظرم خیلی مشخصه که تجربه هوپ اصلا قابل مقایسه با این مورد نیست.
و کاملا مشخصه که اون فرد هیچ اشنایی با من نداره. بیش از حد مشخصه که فقط یه مزاحمه. حتی اگه این طور هم نبود، چطور یه نفر با اون ویژگیها که خودش توصیف کرده و قطعا کم سن و سال هم نیست، راه درست پیشنهاد دادن رو نمیدونه؟!
اصلا بحث اعتماد داشتن و نداشتن نیست. فضای مجازی بخشی از جامعه هست ولی با ویژگیهای کاملا متفاوت با دنیای واقعی و البته حتی در دنیای واقعی هم وقتی کسی پیشنهادش رو به شکل غیرمنطقی و غیرصادقانه و فریبکارانه ارائه میده نباید انتظار داشته باشه که باهاش همراهی کنن.
آبان ...
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۷:۵۵

اینستا که بلاک می کنم . 

وب نداشتم تا این حد رو پرو 

ولی واقعا قبول ندارم این سبک اشنایی را !

پاسخ :

من واکنش نشون نمیدم. میگم انقد پیام بده تا زیر پاش علف سبز بشه! :/   :))))

قطعا منظورش اونی که میگه نیست. فکر نمیکنم هیچ آدم عاقلی دنبال این طور اشنایی باشه
Reyhane R .
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۷:۱۱

برداشت من اینه که طرف فقط رو دکتر بودنت خیلی تمرکز داشته و برنامه چیده بوده🤦‍♀️🤪

سوالم اینه که این وسط آیا جوابی هم دریافت کرده از شما یا نه؟ یا نه همه رو بی جواب گذاشته بودی؟

 اگه کسی اینجوری اصرار بکنه برای آشنایی من باشم حسابی معذب میشم...

پاسخ :

آره دقیقا فقط عاشق دکتر بودنم شده :)))))

نه من هیچ واکنشی نشون ندادم. اصلا پیامهاش رو اکسپت هم نکردم و بنابراین هیچ نشونه ای وجود نداره که مطمئن بشه خوندمشون یا نه. حتی اون اولش که نوشته مرسی بابت فالو، من اصلا فالوش نکرده بودم و نکردم! 
من اصلا معذب نشدم چون میدونم الکیه.
گندم بانو
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۶:۳۸

من تا حالا برام اتفاق نیوفتاده.

فقط چیزی که خیلی نظرمو جلب کرد این تاکیدش به تحصیل کرده بودنشه. تجربه به من ثابت کرده هر کس به هر چیزی خیلی تاکید و ادعا داشت، اون گزینه رو نداره.

پاسخ :

آره منم از همون پیام اولش همینو حدس زدم. :)
نیــ روانا
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۶:۳۸

سلام

من یک بار محترمانه جواب میدم

مثلا در مورد این شخص جواب میدادم (اگر مجرد بودم) که تمایلی به آشنایی ندارم یا از لطف شما متشکرم ولی فعلا به ازدواج فکر نمی کنم 

بعد اگر ادامه پیدا میکرد بلاک میکردم و تمام

تو بیان مورد داشتم که شوخی +۱۸ تو کامنت خصوصی فرستاده بود

بار اول بهش تذکر دادم‌ که اهل این نوع شوخی ها نیستم

بار دوم تکرار شد و بلاکش کردم 

 

و برام جالبه که تو چند وبلاگ دیگه کامنتای این آدم رو می بینم که شوخ طبع هم هست و حتی تو همون کامنت عمومی هم به نظر من نگارشش گستاخانه س و اوایل تعجب میکردم که چرا بقیه نه تنها بلاکش نمیکنند که تحویلش هم میگیرند!!

بعد ی ذره بالغانه فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که خط قرمز آدما ممکنه خییییلی باهم متفاوت باشه و نمیشه اگر حرفی به من برمیخوره به همه بربخوره 

 

ولی کلا اون گزینه بلاک رو عاشقم

ی مدت هر دانشجویی بعد ۱۲ شب پیام میداد همونجا بلاکش میکردم😂

بعد دیدم نمیشه و موقع ارسال تکالیف دچار مشکل میشیم 🙄

پاسخ :

سلام عزیزم.
یعنی واقعا به کسی که با چنین ادبیاتی و تو فضای مجازی و بدون حداقل شناخت بهت چنین پیامی میده جواب محترمانه میدی؟! من که اصلا در حد جواب دادن نمیدونمش. هیچ دلیلی نمیبینم بهش جواب بدم و البته به قول اقای دکتر ربولی، بعید میدونم با جواب دادن، کوتاه بیاد. من میذارم به تلاش مذبوحانه ش! ادامه بده. :) چون به نظرم هر کسی خودش باید طوری رفتار کنه که لایق احترام باشه.


والا من که فکر نمیکنم شوخی مثبت 18 توجیهی داشته باشه و فکر میکنم اونی که بهش برنمیخوره دلایل دیگه ای داره. ولی خب اون گستاخانه بودن تعریفش برای آدما متفاوته. و حتی میشه گفت به نوع رابطه هم ربط داره. ممکنه یه نفر با من صمیمی باشه و حرفی رو بزنه که از نظرم گستاخانه نیست چون دوستمه ولی همون حرف رو یه نفر دیگه بزنه بهم بربخوره چون صنمی با هم نداریم.

من زیاد تا حالا از گزینه بلاک استفاده نکردم :)
ترم قبل هر دانشجویی بهم پیام میداد، تو واتساپ بیزینس، برچسب دانشجو رو براش فعال میکردم که بدونم این دانشجومه و پیامهاش رو زودتر باز کنم. دیگه ترم جدید از بس حوصله شون رو نداشتم گفتم این ترم هر دانشجویی بهم پیام داد بلاکش میکنم :))) البته نکردم این کار رو! میدونی که من لبریز از عشق به دانشجو م :))))
دُردانه ‌‌
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۵:۴۱

حیف که امکان ارسال کامنت خصوصی رو بستی وگرنه با جزئیات بیشتری تجربه‌هامو می‌گفتم

دوران کارشناسی از این مزاحم‌های وبلاگی زیاد داشتم. به‌نظر خودشون مزاحم نبودن و قصدشون هم کاملاً خیر بود. انقدرم سریش بودن که از در می‌نداختیشون بیرون از دیوار میومدن. دوستامو پیدا می‌کردن و می‌رفتن براشون پیام می‌ذاشتن که واسطه بشن تو این امر. یه بارم فیس بوک بابامو چک می‌کردم (خودش ازم خواست یه کاری بکنم. دقیق یادم نیست حالا چه کاری) دیدم برای بابام هم پیام گذاشته که تو رو خدا دخترتونو می‌خوام :|

مجبورم می‌کردن کامنتامو ببندم، یا رمزدار بنویسم و حتی به عوض کردن آدرس و تعطیل کردن وبلاگم فکر کنم. انقدرم بی‌‌شعور بودن که از خداشون بود شکایت کنم بلکه تو دادگاه و کلانتری دیدن منو :|

پاسخ :

یاخدا!!!!!!!!!!!
نگار
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۵:۳۸

یجوری بود:/

پاسخ :

خیلی :/
ربولی حسن کور
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۵:۱۱

سلام

به نظر من ایشون حرف بی ادبانه ای نزدن

اما این که یه نفر به صرف مدرک دکترای شما (اینو به خاطر تاکید و استفاده مداوم روی کلمه دکتر میگم) و بدون هیچ پیش زمینه ای از خصوصیات اخلاقی شما و خانواده تون و (احتمالا) حتی بدون دیدن چهره تون ازتون خواستگاری میکنه صرفا چون دکترا دارین چندان منطقی نیست

شک دارم اگه یک بار جوابشونو میدادین به این راحتی دست از سرتون برمیداشت

پاسخ :

سلام.
بله درست میگید. از جملات کاملا مودبانه استفاده کرده. ولی اصل کارش بی ادبانه س و به قول شما غیرمتطقی.
مگه میشه یه آدم تحصیلکرده (تو بیو زده دامپزشک) انقد دور و برش دختر نباشه که مجبور بشه تو اینستاگرام به کسی که هیچی ازش نمیدونه این همه پیام بده برای آشنایی و ازدواج؟ 
با جمله آخرتون هم خیلی موافقم.
هوپ ...
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۴:۱۴

این دو تا پیام اخری رو نفرستاده بودی برام :-)))

من که نظرم رو گفتم همونجا. این اقا فیکه و دکتر نیست اگه باشه هم بلد نیست چطور با کسی اشنا بشه که اگه بلد بود با هویت جعلی و عکس یک ٤ ام صورتش و عینک افتابی پیام نمیداد.

من هم اصلا جواب پیام های افرادی که فالورم نیستن و به پیجم که پرایوته پیام میدن رو نمیدم. پاک میکنم دیدم متوجه نمیشن بلاکشون میکنم. 

این بلاک فرق داره با بلاک افراد اشنا. این فرد مزاحمه و باید حذف بشه ولی بلاک فرد اشنا درست نیست و باید با صحبت بهش گفت تمایلی به ادامه ارتباط نداریم.

پاسخ :

دیگه حوصله م رفت ازش :)))

از اون همه تاکیدش روی کلمه دکتر و تحصیلکرده کاملا مشخصه که نیست. 
قصدش مطمئنا اونی که میگه نیست. مگر این که زیادی ساده لوح باشه :)
جالبه من برای پیج خصوصی و پرایوتم اصلا از این جور پیامها ندارم. ولی پیج کاریم تا حالا دو سه مورد بوده که دلشون دوست دختر دکتر میخواسته و با روشهای عجیب و غریب پیشنهادهای عجیب و غریب دادن؛ مث همین مورد.

من در مورد چنین فردی، هیچ واکنشی نشون ندادن رو به بلاک کردن ترجیح میدم.
محمد حسین
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۴:۰۰

سلااام

خب از اول بهش میگفتید نه من نمیخوام با شما آشنا بشم و مزاحم نشید.

و نظر خود من اینه که این شکل پیام ناشناسانه و یهویی و مجازی مثل اینه که یکی توی خیابون که رد میشه دیگری را ببینه بگه میشه با هم آشنا بشیم!! تازه عجیب تر هم هست.

مردم چقدر اعتماد به سقف و دل خجسته ای دارن کاش یه کمش را میدادن به امثال من.

پاسخ :

سلام.
وقتی یه پیشنهاد با یه روش و لحن معقول داده بشه، قطعا منم از روش معقولی برای جواب دادن استفاده میکنم. ولی چنین پیامهایی رو به هیچ وجه جواب نمیدم. 

بله واقعا عجیبتر از اونه.
والا :) میدادن به شما که باهاش چیکار میکردید اون وقت؟! &)
محمدحسین قربانی
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۳:۲۷

واقعا چقدر انسان داریم که میخوان پیام آور شادی باشن:) تا شب 30 اسفند هم درگیر بودن و میخواستن کار خیر به سال جدید موکول نشه.

من فکر میکنم به چند دلیل این اتفاق میوفته یک اینکه ما با مصداقهای آزار جنسی و مزاحمت زیاد آشنایی نداریم. دو آموزش مناسبی برای مطرح کردن چنین موضوعاتی هم هیچ کجا نمیبینیم. سه نه شنیدن مجازی برامون خیلی راحت‌تره به خاطر همین این روش را انتخاب میکنیم. چهار وقتی پای خودمون مطرح باشه موضوع را مصادره به مطلوب میکنیم. یعنی احتمالا من که الان دارم راجع به این کار نظر منفی میدهم در شرایطی این کار را انجام میدم و بهانه هایی هم برای کار در میاورم خیلی هم حق به جانب.

پاسخ :

واقعا اون «پیام آور شادی» نقطه اوج کامنتهاش بود! :)))) مثلا من نشستم عزا گرفتم که چرا کسی منو نمیگیره. ایشون با اسب سفیدشون تشریف آوردن پیام آور شادی باشن :)))))))

موافقم باهاتون.
یاسی ترین
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۳:۲۶

خوبه پیام بعدی رو نداد وگرنه داشت ادبیاتش تغییر میکرد 😁

چه تاکیدی روی تحصیلکرده و قصد ازدواج داشت!

 

من میگم شاید خیلی از روابط مجازی هم رابطه‌های خوبی از آب دربیان 

ولی اولا که دو طرف باید تمایل داشته باشن وقتی میبینه شما پیام اول رو نادیده گرفتی جالب نیست ادامه میده بعدم اصرار :/

بعدم من باشم ترجیح میدم یه جور قشنگ‌تری سر حرف باهام باز بشه تا اینکه اینجوری انگار یه متن از قبل آماده شده‌س که به هر کسی میتونه بفرسته 

پاسخ :

اتفاقا خودمم همینو گفتم :)))
البته بعید نیست ادامه بده. چون علیرغم حرفش، هیچ کدوم از پیامهای قبلیش رو پاک نکرده 0-0


ممکنه آدم یه ارتباط معمولی رو تو فضای مجازی شروع کنه و تا حد معقولی پیش بره و بعد پیشنهاد آشنایی به قصد ازدواج بده و در نهایت ازدواج موفقی هم اتفاق بیفته. ولی نه این که هنوز از راه نرسیده بگه به نام خدا بیا آشنا شیم به قصد ازدواج! خب کاملا مشخصه چنین پیشنهادی، کپی پیستی و برای چند نفر همزمان ارسال میشه و هدف پشتش چیه.
Amir .M
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۳:۲۵

پیام‌هاش خنده‌داره! جدی به‌نظر نمی‌رسه D:

این پیام‌ها و کلاََ فضای اینستاگرام رو نباید جدی گرفت...

پاسخ :

بیشتر احمقانه به نظر میاد تا جدی.

حتی تو دنیای واقعی هم حماقت بیشتر از جدیته.
☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۳:۲۲

نمیشه بهش گفت نظر،

اما وقتی یکیو از نزدیک ندیدن و یه بارم رو در رو توی واقعیت حرف نزدن چجوری این حرفارو میزنن؟._.

پاسخ :

من فکر میکنم همزمان برای چند نفر کپی پیست میکنن صرفا جهت سرگرمی و بر اساس شعار سنگ مفت، گنجشک مفت
x
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۲:۰۱

مدت هاست که احساس می کردم مزاحمت های لفظی خیابانی کمتر شده 

اینستای من از سال ۹۴-۹۹ غیر فعال بود تا. این که ۹۹اکانت ساختم مجددا 

و دیدم هر چی پیشنهاد دوستی و به ظاهر ازدواج و مزاحمت لفظی هست ریخته تو اینستاگرام :/ 

حتی کسی بود که ورزشکار بود و از قهرمان های بدنسازی و عکس بدون پوشش خودش تو پیج بود بعد چون من تو پیجم عکس نداشته بودم از من خوشش اومده بود که جنبه ی غیرتی خودش رو پوشش بدخ (!) به تباهی ماجرا پی ببر ...!

 

 

پاسخ :

من مدتهاست اونقدری بیرون نرفتم که متوجه این موضوع بشم :))))


عجب! جوکن واقعا اینا :)
sara
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۱:۵۷

سایت خیلی خوبی دارید

امیدوارم موقق باشید

 

پاسخ :

ممنون
پشمآلِ پشمآلو
۰۴ فروردين ۰۰ , ۱۱:۱۴

کلا اگه واقعا قصدشم ازدواج بود و داشت راست میگفت:

۱. ادم سطحی نگری بود 

۲. تصوری از احساسات یه خانوم نداش بنظرم

۳. نشونه ها رو درک نمکرد و نمدونس کجا باید ول کنه 

۴. کلا روش جالبیو انتخاب نکرده بود 

من در کل خودمم اگه بودم جوابشو نمیدادم

پاسخ :

به نظر من که هیچ آدم عاقلی تو فضای مجازی و بدون هیچ شناخت اولیه، نمیاد پیشنهاد جدی برای آشنایی به قصد ازدواج بده. مگر این که خیلی بچه باشه هنوز!

با هر چهار موردت موافقم.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan