کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

نه به آموزش مجازی!

۱. به مسوول IT دانشگاه پیام دادم: چطور میتونم فایل ضبط شده کلاس آنلاینم رو دانلود کنم؟ جواب داده بزنید رو دانلود. 😐😐😐واقعا پاسخ هوشمندانه ای بود. کمرم رگ به رگ شد از حجم اطلاعاتی که در اختیارم گذاشت!


۲. هفته پیش، سر کلاس آنلاین، به طور خودجوش و قبل از شروع چک و چانه زدن دانشجوهایم در مورد تعطیلی اخرین هفته قرن (تاکید میکنم: آخرین هفته قرن🤪)، خودم بهشان گفتم: "من هفته آینده کلاس برگزار نمیکنم. البته دانشگاه گفته قبل از عید باید چهار جلسه برگزار بشه و ما تا الان سه جلسه داشتیم. ولی با توجه به تقویم آموزشی، ما حتی اگر هفته آینده کلاس نداشته باشیم، میتوانیم به موقع ۱۶ جلسه مان را برگزار کنیم." خلاصه دانشحوهایم از حرکت خودجوش استاد عزیزتر از جانشان! کلی ذوق کردند. بعد از کلاس، لیست حاضران را باز کردم تا در برگه ام علامت بزنم و دیدم اقای مسوول آموزش از ب بسم ا... تا آخر کلاس، در کلاس حضور داشته ودرفشانیهای مرا شنیده است! 🙄😁 البته فکر کنم افکارش تنویر شده! چون چند روز بعد اعلام کرد کسانی که تا الان سه جلسه برگزار کرده اند، نیازی نیست قبل از عید جلسه دیگری بگذارند.


۳. یکشنبه ساعت ۷ شب در اسکای روم جلسه داشتیم (کل اساتید گروه). به منشی گفتم آن ساعت برایم مراجع نگذارد. برای مراجع ساعت ۶ هم مشکلی پیش آمد و کنسل کرد. تصمیم گرفتم این یک ساعت را از فرصت استفاده کنم و به مادربزرگ سر بزنم. وقتی رفتم، خاله ها و پسرداییها و... هم آنجا بودند و آن قدر سرگرم حرف زدن شدیم که همه چیز را فراموش کردم! 🤯 ساعت از ۲۰:۳۰گذشته بود که به خانه رفتم و همین که نت را روشن کردم با پیامی از مدیر گروه مواجه شدم که ساعت ۱۸:۵۵ ارسال کرده و گفته بود "چون در گروه واکنشی نشان ندادید، خواستم اطلاع رسانی کنم!" تازه یادم به جلسه افتاد🤪🤦‍♀️. دیگر مجبور شدم برایش توضیح بدهم که به خاطر حجم اتفاقات ناخوشایند اخیر چقدر حواسپرت و فراموشکار شده ام و او هم باهام همدلی کرد.

حامد سپهر
۲۶ اسفند ۹۹ , ۰۹:۰۴

یه سوال چرا همه میگن آخرین هفته یا آخرین چهارشنبه یا آخرین ماه قرن!! مگه سال بعد جزو قرن اخیر نیست؟

سال ۱۴۰۰ باید اینچیزا رو بگیم

پاسخ :

خب من میدونم از نظر علمی، ۱۴۰۱ شروع قرن جدیده. ولی از نظر غیرعلمی، شروع باید با صفر باشه نه پایان! اینه که ترجیح میدم ۱۴۰۰ رو شروع قرن جدید بدونم 🤦‍♀️😏😁
یاسی ترین
۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۹:۱۸

ممنونم خوبه نی‌نیمون😍😍 در حال بیس جاری خوردن و خوابیدن! شکر خدا :)

پاسخ :

خدا حفظشون کنه. هم نی نی کوچیکه رو هم نی نی بزرگه رو :)
پریسا ..
۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۸:۴۲

مورد دوم رو که خوندم چشمام گرد شد :) دوستان آموزش هم از امکانات مجازی استفاده میکنن میان فال گوش می ایستن

پاسخ :

:)
تازه تو اون یکی دانشگاه، که بزرگتره و دانشجوهای خیلی زیادی داره، کلاسها و گروههای دانشجویی رو بین کارمندها تقسیم کرده ن و من به عنوان استاد فقط میدونم تو هر گروه واتساپی که با دانشجوهام دارم یکی از کارمندهای دانشگاه هم حضور داره که موظفه صفر تا صد کلاسهای انلاینم در سامانه رو هم شرکت کنه و من حتی نمیدونم اون فرد کیه!🤦‍♀️
یاسی ترین
۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۳

آخییی 

کلا تدریس کار سختی هست چه مجازی چه حضوری.

حتمن پشتش کلی عشق هست که نیروی محرکه‌تونه 😊❤

پاسخ :

بله من به شددددددت عاشق تدریسم. تدریس غیرحضوری رو به امید رسیدن روزهای تدریس حضوری تحمل میکنم!

نی نی خوشگله چطوره؟😍
فامس (مهسا)
۲۵ اسفند ۹۹ , ۰۹:۲۲

اره همون دیشب  پرسیدم😉😁

خواهش می کنم  عزیز 😍

دقیقا ماهم  از همین لینک هاست  قسمت دانلود  فکر نکنم داشته باشه  باید  با ضبط کننده ی صحفه ی گوشی  یا بر نامه هایی که ضبط  می کنن   خودتون ضبط کنید   فیلم  ها  روکه طولانی  هست  لینکش رو بسازید  و در اختیار  دانشجو  قرار بدید  تنها را دانلود  اینجوریه. 

و  اونجور فیلم  دیدن  از طریق سامانه ام که دیگه بهای  کلاس های مجازیه  به هر حال هر کی بخواد  این بها  رو می پردازه  که نت  هستش و هزینه اش:(.

 

 بازم خواهش  عزیزم  کمکی  بود  که  بالاخره  می تونستم  انجام بدم.

بازم اگه  چیزی کشف  کردم  حتما  می گم. 💗

پاسخ :

مرسی مرسی 🙏🤗
فامس (مهسا)
۲۴ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۱

سلام دوباره

از استادم پرسیدم  و ایشون گفتند که:((

دقیقا بعد از  اتمام کلاس از سمیاد باید خارج شوند و‌ مجددا وارد شوند در قسمتی که کلاس را ایجاد کرده اند وارد دیدن جزئیات سرور کلاس در قسمت home روی لینک کلاس مورد نظر بزنند و در قسمت recording کلاسهای ضبط شده هستند باید به حالت public در بیایند و لینک کلاس ضبط شده در اختیار دانشجو قرار بگیرد.

این ترم چون کلاسها به طور خودکار ضبط میشوند فقط بعد از کلاس دسترسی به لینک امکان پذیر است به استادتون بگید که قبل از شروع کلاس بعدی لینک‌ضبط شده کلاس قبل را بردارند.))

چند نکته:1. ممکنه اسم سامانه شما سمیاد نباشه

2. کلاس هاتون با ادوب کانکت ضبط نشه البته اگه با اسکای روم هست خودتون باید ضبط کنید لینکش رو با سامانه  هایی که میشه لینک ساخت مثل پیکو فایل انجام بدید

3.سا مانه شما خودکار ضبط نکنه که گفتید 

4 . من شما رو دوستی که استاد هستید معرفی کردم اما استادم فکر کرده که شما استادم هستید  البته من از خدام بود*_*

 و  همین  امیدوارم کمک کننده باشه.

پاسخ :

سلام عزیزم.
وای واقعا این کار رو کردی؟! 😍😍😍 مرسی مهربون 🙏🌸

بله ما lms هستیم. و با اوب کانکت کار میکنیم. البته مال ما هم میشه لینک داد ولی در نهایت دانشجوها باید از طریق سامانه لینک رو ببینن. نمیتونن بدون مصرف نت این کار رو بکنن یا مثلا فیلم ضبط شده رو روی گوشیشون بریزن.


بازم ازت ممنونم فامس جان. خیلی خیلی لطف کردی 🙏🌻
فامس
۲۴ اسفند ۹۹ , ۱۵:۱۷

شماره ی یک.  اساتید منم  همین مشکل رو دارند  و الان  ما خودمون ضبط می کنیم کلاسامون رو  کسی  پاسخگو نیست  این ترم فایل  افلاین ها رو فقط استاد ریاضیمون میذاره  بقیه استاتید میگن که دسترسی ندارن  چون سامانه خودش ضبط میکنه:/

 

شماره دو.  چرا  اساتید ما مثل  شما  نیستند  چرا خداوند استادی چون شما به ما عطا نکرد  تا اخر این هفته کلاس دارم:/

 

شماره ی سه   هم  از این سوتی ها بسیار:)) 

پاسخ :

۱. حالا مال ما ضبط خودکار هم نیس. خودمون باید ضبط رو فعال کنیم. ولی هر چقدر از همکارام پرس و جو کردم کسی نمیدونس. 
خب از استاد ریاضیتون بپرس هم به من بگو هم به بقیه استادای خودت 😉

۲. امروز و دیروز رو برگزار کردم. ولی دیگه بقیه هفته رو تعطیل کردم. من وقتی استاد شدم روال دانشجوییم رو که تعطیل کردن جلسات اخر بود، حفظ کردم؛ مگر این که در طول ترم هی بهمون تعطیلی خورده باشه و برای سرفصلها وقت کم بیارم.

۳. 😉

خودت باش
۲۴ اسفند ۹۹ , ۰۶:۵۶

۱.بایست بهش میگفتی این گزینه کجاست؟چرا من ندیدمش؟

۲.خوب کردی...

۳.وای چه باحال!

پاسخ :

۱. توجهت رو به ادامه چتمون جلب میکنم:
من: سوالم اینه که از کدوم قسمت باید گزینه دانلود رو انتخاب کنم؟
دقیقا کدوم قسمت کلاس مجازی برم و گزینه دانلود کجاست؟
ایشون: نام شریف تان
من: امیریان هستم
ایشون: قبل از ورود زیر کلاس مجازی
من: خانم فلانی لطفا کامل توضیح بفرمایید. اینجا هیچ گزینه ای برای دانلود نیست
ایشون: (ارسال لیست بلندبالایی از لینک کلیپهای آموزشی در مورد استفاده از سامانه که از اسمهاشونم مشخصه هیچ کدوم پاسخ سوال من نیست)😐😐😐


بعدشم از یکی از همکارام که تو کار با سامانه نسبت به بقیه مسلط تره پرسیدم گفت تا جایی که من میدونم اصلا چنین امکانی نداریم 😐
الانم میخوام برم تو گروه اساتید بپرسم!

۲. بله پشیمون نیستم 😎

۳. 🤦‍♀️😁
لیالی ..
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۴:۰۳

مورد یک رو حتما یک جا یادداشت کن یادت نره این حجم از اطلاعات رو:))

پاسخ :

والا 😁
اخرشم فهمیدم خودشم بلد نیست ولی نمیخواست اعتراف کنه😐
مرجان
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۳:۱۰

سلام 

من الان از وبلاگ یکی از دوستان بهت رسیدم نمی دونم شوخی بود یا جدی ولی قرن سال دیگه تموم میشه !

پاسخ :

سلام.
بله میدونم. کامنتهای پست قبل رو بخونید متوجه میشید.
صـَ ـبا
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۵۹

سلام

بند سوم این پست، قابلیت این رو‌ داره که عنوان پست قبل رو تغییر بده به «یکی مونده به آخرین...»

🙃

پاسخ :

سلام عزیزم.
نه این قبل اون اتفاق افتاد! 😊 ولی دیرتر نوشتمش چون اون موقع حالم زیاد خوب نبود.
نیــ روانا
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۲۸

سلام

۱- چقدر اطلاعاتش مفید بود فکر کنم مشکلات چند نفر رو هم اینجا حل کرد 😂

۲- من یوقتایی تو کلاس درباره مسایل آموزشی و مدیریت دانشگاه حرفی میزنم و بعد میگم اگر از مسئولان هم کسی بینمون هست سلام و عرض ادب 😜

۳- این نشون میده به اون فرصت یک ساعته اندازه ۳-۴ ساعت نیاز داشتی

 

چرا نه به آموزش مجازی آخه؟

من دوسش دارم

حجم چانه زنی های داخل کلاس رو به شدت کاهش داده

میتونی از هفته اول کلاس رو جدی استارت بزنی

لزومی نداره ده بار تکالیف و روند کلاس و امتحان رو توضیح بدی و همه رو ارجاع میدی به فایل جلسه اول

کسی وسط کلاست نمیاد لامپ خاموش کنه و پنجره ببنده

 وی ماه ی عده ای رو ناچار نیستی ببینی

وسط دو تا کلاست میتونی دوش بگیری

فاصلخ ظهرها میتونی ورزشتو انجام بدی

مثل آدم تو جای درست درمون با لباس درست و با حوصله  نمازمیخونی

سر کلاست میتونی انواع نوشیدنیا رو بزاری دم دستت

هرچقدر لازم دونستی پرسش و پاسخ داری و کسی نیس هی بگه استااااد بسه دیگه 

تکالیف مستنده و کسی نمیتونه ادعای الکی کنه

بازخوردهای تو هم همین طور

و ... 

خداییش این کامنت قابلیت پست شدن رو  داشت 😂

پاسخ :

۱. والا :) دوباره براش پیام گذاشتم دیگه باز نکرد 😐
۲. 😁 منم میدونستم خیلی وقتها میان. ولی باز یه کم غافلگیر شدم و خنده م گرفت. البته حرف بدی ام نزده بودم.
۳. دقیقا. همون ۸:۳۰ هم که رفتم خونه، مامانم زنگ زد گفت دادا اینجاست. وگرنه میموندم همچنان!


همه اینا رو قبول دارم ولی بازم دوسش ندارم. من ادم بصری یی هستم و باید دانشجوهام رو ببینم. پشت سیستم حس ربات بودن دارم.
گندم بانو
۲۳ اسفند ۹۹ , ۱۲:۲۴

1. چقد عاشقش شدم :)))))))))))))

پاسخ :

من که مجنونشم 🤣
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan