کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اخرین سوتی قرن (البته امیدوارم 🤣)

دیروز لیلی زیر پست اینستاگرامم کامنت گذاشت و من مثل همیشه پاسخ محبت آمیز دادم. امروز آمد و پاسخم را لایک کرد. نوتیفیکیشن لایکش را باز کردم و در کمال تعجب دیدم نه آن کامنتی که من به نیت لیلی جواب داده ام را لیلی نوشته نه الان لیلی پاسخم را لایک کرده است! کامنت متعلق به دوست دامادمان بود که چند ماهی در کلینیکش همکار بودیم! و تنها وجه اشتراکش با لیلی، رنگ پروفایل! 🤦‍♀️🙄😟

حدیث
۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۳:۳۷

لیلی خودش بهترین سوتی های بلاگستان رو میداد اما در نهایت خونسردی تعریف میکرد بعد من سوتی دادم حق رو داد به طرف مقابل و با خاک یکسانم کرد. سوتی من یه سمت جواب لیلی خدا بود😄😄😄

پاسخ :

😂😂😂
به منم حق نداد🤦‍♀️😉
یاسی ترین
۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۷:۲۹

ای وای 😂😂😂😂

منم معمولا موقع این سوتیا بیشتر خندم میگیره تا خجلت‌زده باشم 

پاسخ :

😂
خیلی خوبه این ویژگی! 😉😂
خودت باش
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۸

خیلی خوب بود...بیشتر عاشقت شدم...

پاسخ :

😂
نمیدونم چرا زیاد خجالت زده نشدم 🤦‍♀️
نیــ روانا
۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۵

توضیح جناب محمدحسین خیلی قانع کننده ستا ولی نمیدونم چرا من زورم میاد سالی رو که توش باید امضا میکنی تاریخ رو با سال کامل ۱۴۰۰ بزنی جزو همین قرن حسابش کنم

شاید باورتون نشه ولی بزرگترین چالشم برای ۱۴۰۰ تاریخ زدن کنار امضاست که بهش عادت دارم و اصلا بخشی از امضام محسوب میشه 😂

امسال رو باید بابت این تاریخ به من سختی کار تعلق بگیره 😁

 

پاسخ :

تو کاری به توضیحات کاملا درست و قانع کننده محمدحسین نداشته باش؛ ببین احساست چی میگه 🤪

جدی چطوری تاریخ بزنیم؟ چطوری بگیمش؟ بگیم سال دو صفر؟! 

نیروانا من هنوزم گاهی برای تاریخ زدن، اشتباهی میزنم ۷۸! سال تولد آرمین. نه که فکر کنی شش ماه اخیر این طور شدما. دقیقا از سال ۷۸ همین طور بودم! 🤦‍♀️ 
محمد حسین
۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۷:۰۶

موفع شمارش چی؟

اصلا صفر با همه فوایدش وجود نداره :)))

سالها جزء اعداد طبیعی اند. البته میشد این طور باشه که یک سال تمام را حساب کنند اما نیست. چون همون طور که از اسمش پیداست اون در مجموعه حسابیه و مثلا برای حساب کردن سن به کار میاد. پس اولین روز مبدا شمارش سال، جزء سال یک بوده نه سال صفر و وقتی اولین از 1 شروع بشه یک سده یا صده میشه تا سال صد و سال صد و یک میشه سده بعد پس سنه 14001 میشه اول سال سده 15

و اگر بپرسید پس چرا امسال کبیسه است که مشخصه که کبیسه ها به طور دقیق هر چهارسال نبوده و نیستند

یاد خواجه نصیرالدین طوسی و غیاث الدین جمشید کاشانی افتادم :))

پاسخ :

من که گفتم بحث علمیش رو قبول ندارم!😁
از نظر من امسال آخرین سال قرنه. والسلام!

(یاد اونایی افتادم که هی میگن ما حرف روانشناسا رو قبول نداریم؛ خودمون علامه دهریم😂)
هوپ ...
۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۵:۴۸

من حس میکنم بخاطر خندیدنت به من بوده حالا بازم خودت بیشتر فکر کن

پاسخ :

نه دیگه مجازات اونو قبلا کشیدم 🤪
نیــ روانا
۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۵:۳۵

امیدوارم سوتی خیلی فجیع و صمیمانه ای نداده باشی

من روت غیرت دارماااا :دی

پاسخ :

روم به دیوار، صمیمانه بود؛ ولی خوشبختانه چون اون موقع مودَم خیلی پایین بود حوصله قربون صدقه رفتن نداشتنم😂 بعد اسم لیلی رو هم تو جوابم گفته بودم ولی خب خود اسمش بار عاطفی داره 😂
البته رفتم پی وی آقاهه گفتم که اشتباه شده گفت خودم متوجه شدم 😁
محمد حسین
۲۲ اسفند ۹۹ , ۱۴:۵۲

سلااام

من یه سؤال مهم دارم

مگه 1400 سال آخر قرن 14 نیست؟

پاسخ :

سلااام.
بیاین یه بار برای همیشه این مساله رو روشن کنیم! 😏
درسته که منابع علمی ۱۴۰۰ رو آخرین سال قرن میدونن، ولی من تو این زمینه با منابع غیرعلمی موافقم! چون موقع شمارش، صفر اولین عدده نه آخرین عدد😉
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan