کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بگیر دست مرا آشنای درد! بگیر، نگو چنین و چنان، دیر میشود گاهی

وقتی بدون آنکه خواسته باشی، در حاشیه باریک کنار پرتگاه ایستاده ای، به هیچ وجه تصمیم نداری خودت را پرت کنی پایین؛ اما میدانی کوچکترین حرکت اشتباهت ممکن است باعث افتادنت شود و آن پایین حوادث ناگواری در انتظارت باشد. پس باید بیش از حد مراقب حرکاتت باشی تا نیفتی. 

خودت باش
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۲:۱۱

بیام یه تکونت بدم پرت بشی؟

پاسخ :

دس به من بزنی جیغ میکشم 😱
نسرین
۲۲ اسفند ۹۹ , ۰۰:۳۸

مشاور را دریابید. ما آدما اونقدر که بفکر سلامتی جسممون هستیم، به فکر سلامتی و راحتی روح و روانمون نیستیم. و این بزرگترین اشتباهمونه. 

پاسخ :

مشاور دارم ولی خب مشاور که معجزه نمیکنه! هیچ کس به اندازه خودم نمیتونه به من کمک کنه. 
آبان ...
۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۰

می دونی گاهی ادم ترجیح میده بپره تا این ترس تمام شه 

پاسخ :

من نمیپرم اما به خاطر این که نمیدونم بعدا چی میشه اعصابم خط خطی میشه
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan