کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

وقتی میگویم کودکانه هایم تمامی ندارد از چه حرف میزنم؟!

تا ساعت ۱۸ دیروز حالم به شدت بد بود و شما این را از پست قبلی متوجه شدید. ساعت ۱۸ اولین مراجعم رسید و بعد مراجعهای دیگر. و باید بگویم وقتی بعد از کار با سه کودکی که مراجع امروز بودند، کلینیک را ترک میکردم، دیگر اثری از آن حال خراب نبود. نه این که بگویم از یک موجود دلمرده سر تا پا سیاهپوش تبدیل شدم به کوه انرژی و شادی. ولی دست کم آن قدر عوض شدم که به محض خروج از کلینیک، به رفیق جان (که وقتی فهمیده بود خوب نیستم تماس گرفته بود و من بدون تعارف رد تماس کرده بودم) زنگ زدم و با شکست سکوت این یکی دو روز، نیم ساعت حرف زدیم. 

طیبه
۱۵ اسفند ۹۹ , ۲۳:۳۰

بچه ها همه شون معجزه و آیه هستند

پاسخ :

خدا حفظشون کنه ✔
آتنه
۱۵ اسفند ۹۹ , ۱۳:۰۸

خدا رِ شکر بچه های مامانا هستن:-)

مرسی:-)،کاملا در جریان یونیک بودن اسم آریانه هستم:دی،راستش از حال و هوای زمانی که آریانه رو انتخاب کردم فاصله گرفته بودم،و آتنه صرفا مودمو نشون میده،مشکل خاصی ندارم اگر با اسم قبلیم صدا زده بشم:-))

 

پاسخ :

خدا رو شکر 😊

مرسی که میتونم آریانه صدات بزنم. 😘
x
۱۴ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۲

امروز یکی از مراجع هامون دختر کوچولوش رو آورده بود 

آنقدر این بشر ناز و انرژی مثبت بود که برای اولین بار تو زندگیم دلم خواست بچه داشته باشم ....

پاسخ :

😊
پریسا ..
۱۴ اسفند ۹۹ , ۲۰:۲۸

فرصت کوتاه بود و سفر جانکاه بود

اما یگانه بود و هیچ کم نداشت 

بیا بغلم جونم :*

پاسخ :

😘😘😘
غ ز ل
۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۱

چقدر خوبه یک وقتایی که کاری داریم که نمی تونیم پشت گوش بندازیم و چه عالیه که تعهد کاری باعث بشه تمرکزت رو از موضوعات دیگه برداری و فقط به کارت توجه کنی

خدا رو شکر که بهتری

پاسخ :

عزیزمی 😘
صبا ..
۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۴:۵۰

خدا رو شکر که شغلت همونی هست که باید باشه.

 

امیدوارم روز به روز بهتر بشی🙏

پاسخ :

فدات 😘
هوپ ...
۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۴:۳۲

به این اصل باور دارم که کار کردن برای کسی که عاشق کار کردنه، میتونه یه نوع حواس پرتی باشه و وقتی حواست پرت بشه. اون حس بد میره حتی برای چند ساعت.

پاسخ :

منم باور دارم.
و خدا رو بابتش شکر میکنم
آتنه
۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۲:۵۷

پست دیروزتون رو که خوندم،ذهنمو درگیر کرد،که چقدر کارتون سخت خواهد بود که با وجود همه چیز،ماهیت شغلتون باعث میشه به بقیه حس های متناقضی با حس خودتون رو تزریق کنید و مشاوره بدید...و خوندن پست امروزتون به شدت خوشحالم کرد،امیدوارم هیچ وقت کودکانه‌ هاتون تموم نشه:-)

پاسخ :

زیاد حوصله مامانها رو ندارم! ولی وقتی نوبت بچه میشه که بیاد تو اتاق،خیلی خوبه 😊
مرسی عزیزم.


+ به اسم قبلیت عادت کرده بودم. خاص بود و فقط مال خودت 😉
Reyhane R .
۱۴ اسفند ۹۹ , ۰۹:۵۱

چه خوب (:

بچه ها واقعا نمیزارن حال بد آدم موندگار بشه🥰

پاسخ :

😘😘😘
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan