کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

به طاقتی که ندارم کدام بار کشم؟! 😭

وقتی طی هشت ماه سه بار داغ ببینی، دیگر چیزی برایت نمیماند...
امروز که پدربزرگ را به خاک سپردیم، انگار یک بار دیگر دایی جان و آرمین را هم با او دفن کردیم...
میدانید؟ معمولا کم پیش می آید آدم گریه مردی را ببیند. اما من در طی هشت ماه گذشته، سه بار صدای گریه های بلند و طولانی عزیزترین مردهای زندگی ام را شنیده ام...
در هشت ماه گذشته، سه بار با جمعی ضجه زده ام که تا پیش از این، همیشه صدای خنده هایمان در هم گره میخورده است...
هشت ماه است که رخت این عزایمان را درنیاورده، داغدار عزیز دیگری شده ایم...
همین که می آیم کمی سر پا شوم، ضربه ای دیگر مرا فرو میریزد و هر ضربه، درد ضربه های پیشین را هم در خودش دارد...
حس میکنم یک باغچه در من پژمرده است...

جانان
۱۰ اسفند ۹۹ , ۱۵:۳۹

 

:( 

پروردگارا !

آرامش و صبری بزرگتر و بیشتر از غم‌هاش بهش عطا کن ! 

آمین

 

پاسخ :

🙏🥀🥀🥀
یاسی
۰۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۷

سوز قلمت نشون میده چقدر دلت داغ دیده و داره. از همون خدای جدیدت برات دلی دریایی میخوام و میدونم هواتو داره. ان‌شاءالله که دیگه سختیات تموم بشه و تو شادیات قد کشیدناتو ببینیم.

اومدم ببینم گفته بودی از خدای جدیدت مینویسی، نوشتی یا نه ولی دیدم دلت غمگین داغ جدیدیه.

پاسخ :

ممنونم.
شاد باشی همیشه
دخترمعمولی
۰۹ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۴

 سلام عزیزم،

من حرفای قشنگ و دلداری بد نیستم واقعا، نمیدونم چی میشه گفت. فقط میتونم بگم تسلیت میگم.

خدا بهتون خیلی صبر بده روح درگذشتگانتونو غرق رحمت کنه.

پاسخ :

سلام معمولی جان.
حسی که پشت کلمات هر کامنته کاملا محسوسه، حتی اگه به قول خودت با حرفای قشنگ نباشه. 
ممنونم. ان شالله خدا خانواده ت رو برات نگه داره و همیشه شاد باشی
غ ز ل
۰۹ اسفند ۹۹ , ۱۴:۴۲

آخ خدای من

شارمین از صمیم قلبم برای خودت و تک تک عزیزانت آرامش و صبر از خدا طلب دارم

اصلا انتظار خوندن چنین چیزی رو اینجا نداشتم

خیلی چیزها دلم میخواد بگم اما همشون محو اند و نگفتنی

فقط بدون در غمت شریکم

پاسخ :

فدای تو عزیزم.
مرسی از همدردیت...
مرسی از بودنت...
🖤🖤🖤
مریم
۰۹ اسفند ۹۹ , ۱۲:۳۸

سلام واقعا خیلی سخت هست درد رفتن هر کس یکجور ازار دهنده هست جوان یکطور مسن بکطور همه عزیز هستند و با رفتن شان یک تیکه از وجود ادم هم میره تسلیت میگم و صبوری را برای شما و بازماندگان را خواهانم 

پاسخ :

سلام.
بله واقعا همین طوره.
ممنون از همدردیتون. خدا عزیزانتون رو حفظ کنه
نیــ روانا
۰۹ اسفند ۹۹ , ۱۰:۵۳

عزیز دلم

خیلی تسلیت میگم

دقیقا رفتن هر کسی از فامیل باعث میشه داغ رفتگان قبلی هم تازه تر و عمیق تر بشه

کلمه ای پیدا نمیکنم که آرومت کنه

و میدونم لازم نیس بگم ولی فقط جهت یادآوری لطفا هر کاری هرررر کاری از من برمیاد که یک سر سوزن حالت رو بهتر کنه بهم بگو

خودت میدونی نه اهل تعارف الکی ام و نه منتی سرت هست

اگرکاری باشه که یک ذره حال تو رو بهتر کنه حال خودم ده برابر بهتر میشه

پس در واقع این تویی که داری در حق من لطف میکنی

پاسخ :

فدای مهربونیات رفیق جان.
روح مادرت در آرامش.
ممنون که هستی🖤😘
AliReza ‌ ‌
۰۹ اسفند ۹۹ , ۰۸:۲۱

تسلیت میگم بهتون روح هرسه شاد :'(

پاسخ :

ممنون. دلتون شاد
سمانه
۰۹ اسفند ۹۹ , ۰۸:۱۱

بهت تسلیت می گم عزیزم 

نمی دونم می شه چیزی گفت که از حجم غمتون کم کنه یا نه

انشالله خدا به شما و خانواده خوبت صبر بده

پاسخ :

مرسی سمانه جان.
خدا به خودت و خانواده ت طول عمر و سلامتی بده
دُردانه ‌‌
۰۹ اسفند ۹۹ , ۰۶:۰۷

روح هر سه‌شون شاد. فاتحه خوندم :)

پاسخ :

ممنون. غم نبینی عزیزم
صبا ..
۰۹ اسفند ۹۹ , ۰۳:۴۱

هیچ واژه و جمله ای پیدا نمیکنم برای ابراز غم و همدردی ام :(( 

 

کاش میشد حس و انرژی رو ریخت تو کامنت نه برای همدردی برای اینکه نگذاری اون باغچه پژمرده بمونه! و خیلی کاش های دیگر. 

پاسخ :

یادم نمیره که اینجا چقدر آدمهای مهربون باهام همدلی کردن و کمکم کردن بهتر بشم.
ان شالله همیشه دلت مر از شادی باشی صبا جان
هـی وا
۰۹ اسفند ۹۹ , ۰۱:۵۵

تسلیت میگم...

از خداوند براتون طلب صبر میکنم🖤

پاسخ :

ممنون.
خدا عزیزانتون رو حفظ کنه
پشمآلِ پشمآلو
۰۸ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۶

روحشون شاد و در ارامش باشه

پاسخ :

مرسی عزیزم. غم نبینی
اَسی ...
۰۸ اسفند ۹۹ , ۲۲:۴۹

ای وای شارمین نمیدونم چی بگم :((((

 

خدا روح هر سه شون رو شاد کنه و به قلب شما و خانواده آرامش بده ....

پاسخ :

ممنون اسی جان... خدا خانواده ت رو برات حفظ کنه
هوپ ...
۰۸ اسفند ۹۹ , ۲۲:۱۷

مونده بودم چی شد که وسط چت رفتی و پیدات نشد. الان فهمیدم و باز رفتم توی سکوتی که نمیدونه چی بگه که داغ دوستش سبک تر بشه. 

پاسخ :

شرمنده عزیز دلم... 
امسال همه ش این طوری گذشت!
تو بلدی حتی با سکوتت همدلی کنی 🖤
آبان ...
۰۸ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۹

برای دلت دعا می کنم ..که ارام بگیرد...

کلمه ای ندارم که بتونم بگم دلت را اروم کنم ...الهی خدا پناه ات باشه

پاسخ :

ممنون ابان جان. دلت شاد باشه همیشه
Reyhane R .
۰۸ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۱

الهی بگردم...عزیزدلم...😭😭😭

پاسخ :

فدات شم🖤
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan