کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

قبول کنید که ولنتاین روز عاشقهاست! 😉

ولی به نظر من اونایی که از دیشب دارن استوری میذارن که ولنتاین فقط روز عشاق نیست، همونایی ان که وقتی شکست عشقی میخورن یا کات میکنن، پروفایلشون میشه "و خدایی که به شدت کافی است" و " تنها عشق زندگی هر دختری باباشه " 😂

خودت باش
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۴:۰۶

منم گاهی پروفایلم "و خدایی که به شدت کافیست" هست، اما هنوز شکست عشقی نخوردم و کسی هم به من تو این روز کادو نداده... واقعا هم ب این جمله اعتقاد دارم!

پاسخ :

اتفاقا جمله قشنگیه؛ ولی شکست عشقی خورده ها خرابش کرده ن. مواظب باش قاطیشون نشی 🤪
هـی وا
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۰:۰۱

اصلا نمیتونم درک کنم اینایی که میان توو استوری قربون صدقه طرفشون میرن رو😑

که چی بشه آخه؟

تا حتی اینایی که تولدا رو استوری میکنن

از همه اینا بدتر اونایین که میان تبریکای تودلشونو استوری میکنم 

پاسخ :

یه استوری بود برای روز مادر نوشته بود مامانهاتون سلام رسوندن گفتن ما واتساپ نداریم تبریکهاتون رو نمیبینم. به جای استوری گذاشتن بیاین دو تا پتو برامون بشورید 🤦‍♀️

منم واقعا دوست ندارم این کارها رو و به نظرم خنده دارن 
هوپ ...
۲۶ بهمن ۹۹ , ۲۱:۰۵

تبریک ولنتاین گفتن به سینگلا درست مثل تبریک و کادو دادن روز دختر گفتن به پسراست که دلشون نسوزه فقط.

پاسخ :

اون چیزی که گفتی روانکاوت استوری کرده رو خیلی دوست داشتم... 😍
یاسی ترین
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۷:۳۸

 😂😂😂😂

پاسخ :

😂🤦‍♀️
زهرا طلائی
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۳:۵۲

جالب این جاست که ولنتاین توی ایران ممنوعه ولی این‌قدر با شور و سروصدا دنبال میشه.

 

پاسخ :

 والا... 🙂
حالا اگه دولت ترویجش کنه ملت تحریمش میکنن 😁
^_^ khakestari
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۳

خون آریایی توی رگ هات نیست اگه بجای سپندارمذگان، ولنتاین رو جشن بگیری!!! :)))

 

+این وسط ماها یک گوشه نشستیم، نون و ماستمون رو میخوریم و استوری ها رو با حالت چندش طوری رد میکنیم :)

اخه خدایی مرزهای شوآف و حماقت رو رد کردند یسری از دوستان، در جریان زندگی تخیلی و داغونش هستی اما چنان استوری های دشمن کور کن میزاره که فکر میکنی اونی که در استانه جدایی هست خودتی نه اون :|

پاسخ :

😂🤦‍♀️
اصل قضیه یه چیز دیگه س خاکستری! سپندارمذگان و ولنتاین بهانه س! 😉


+ دقیقا منم از همین بخش شوآفش بدم میاد. اصلا نمیفهمم چرا یه نفر باید کادوش رو استوری کنه یا تو استوری قربون صدقه کسی بری... این چیزا خیلی خصوصی و شخصی هستن... دیگه اونا که مشکل هم دارن که هیچی دیگه 😐
غ ز ل
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۲:۰۲

:)))

پاسخ :

😁😘
محسن رحمانی
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۵۹

من تفکر بی ربطی نسبت به شما ندارم وفقط شوخی کردم.

پاسخ :

گفتم که میدونم شوخی کردید.
محسن رحمانی
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۵۶

چرا؟

پاسخ :

چون یه همچین تفکر بی ربطی در مورد من دارید! :) البته میدونم دارید شوخی میکنید
گندم بانو
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۱:۲۱

تو روحت شارمین! :))))))))))) چقد خندیدم به این حرفت

ولی من از اینکه یه روز توی تقویمه که میشه به کسایی که دوسشون داریم تبریک بگیم خوشحالم.

هر چند دیروز اونقدر احوالاتم شخمی بود که کلا به هیچکی تبریک نگفتماااا ... ولی حس خوبی دارم به این روز :)

پاسخ :

😂
من کلا با این که یه روز رو به اسم یه چیزی یا یه کسی بذارن مشکل دارم یه کم! مخصوصا که همه ش فرمالیته   گاها زوری شده! 
ولی خب وقتی واسه ت یه مفهوم فردی و خاص پیدا کرده و جدا از قیل و قال جامعه و بدون تو چشم این و اون کردن، به کسایی که دوستشون داری تبریک میگی، قضیه فرق میکنه
محسن رحمانی
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۰:۳۷

همونایی که استوری میذارن:دی

پاسخ :

خب پس خدا به راه راست هدایتتون کنه! 
محسن رحمانی
۲۶ بهمن ۹۹ , ۱۰:۱۵

سلام حالا شما کدومشی؟:دی

پاسخ :

خودتون چی فکر میکنید؟؟!
نگار
۲۶ بهمن ۹۹ , ۰۹:۲۸

😂😂😂

پاسخ :

:)))
حامد سپهر
۲۶ بهمن ۹۹ , ۰۹:۲۵

روز اونا هم مبارک:)

پاسخ :

بدون خرس یعنی؟! :))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan