کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تحمل غم تو منو دیوونه کرده (۲)

هندزفری در گوشم بود که حس کردم صدای زنگ در را شنیدم. هندزفری را بیرون آوردم و گوش دادم. صدایی نبود. میدانید اولین فکری که به ذهنم رسید چه بود؟ این که بروم گوشی ام را چک کنم شاید آرمین پشت در است و مثل همه وقتهای دیگری که کلیدش را جا گذاشته بود و شب میرسید، زنگ زده باشد به گوشی من که بگوید: آجی نخوابیده بودی که! بیا در رو وا کن من پشت درم. زنگ نزدم گفتم یه وقت مامان و بابا زود خوابیده باشن اذیت نشن." و بعد بابت این که آرمین نبود، بغض کردم...


+ میدانی داداش جان؟ مشکل من با رفتن نیست؛ با نبودنت است...رفتن را میشود با برگشتن درست کرد اما نبودنت چاره ای ندارد جز دلتنگی و اشک که آن هم عین بیچارگی است... میبینی؟ من هنوز منتظر برگشتنت هستم و تو هنوز روی نبودنت اصرار داری... چقدر دلم میخواهد بغلت کنم...
*AZRA* gh
۰۸ بهمن ۹۹ , ۱۲:۳۳

سلااام🥺🥺

+اشکام ریخت با بند آخر 😭🥺

پاسخ :

سلام عزیزم.
+ 😔😔😔
جانان
۰۷ بهمن ۹۹ , ۲۳:۱۵

سلام و درود شارمین خانوم عزیز 

 

(اگر حافظه‌ی زنگ‌زده‌ام اشتباه نکنه) دکتر چارلز اِسپیلبِرگِر (Charles Spielberger) از روانشناسان صاحب نام درمورد از دست دادن عزیز یک فرد گفته (نقل ب مضمون) 

اکثر انسان‌ها بعداز فوت عزیزی ، ۴ مرحله رو  پشت سر میذارند تا ب پذیرش برسند .

مرحله‌ی اول ک همراه با شوک هست ـ انکار میکنی ک عزیزت از دست رفته 

سپس خشم ب سراغت میاد و میدانی ک عزیزت رفته اما نسبت ب رفتن‌اش و همه چیز درجهان خشم داری 

سپس غم تمام وجودت رو میگیره و ذره ذره تو رو آب میکنه

و اگر طی این مراحل گیر نکنی ، در آخر ب پذیرش و سازش میرسی

 

خیلی‌ها هم هستند ب پذیرش نمیرسند و مدام بین این مراحل شاید بالا و پایین شوند و یا در یک مرحله چادر بزنند و بمانند 

روانشناس نیستم ولی با خوندن پست‌ها در این مدت شاهدم و خوشحالم ک میبینم شارمین خانوم عزیز دارند مرحله‌ی چهارم رو طی میکنن و امیدوارم ک هر چ زودتر ب آرامش برسی !

 
سلامتی و آرامش برات آرزومندم 

پاسخ :

سلام.
ممنونم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan