کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

نشسته ام به در نگاه میکنم!🙄

با تشکر از راهنمایی دوستان! من هم بالاخره با استفاده از لپ تاپ موفق به خرید کتاب شدم. ولی لعنتیها چقدر گران هستند! آدم چهار تا کتاب می اندازد داخل سبد و بعد باید پول خون بابای ناشر و نویسنده و تصویرگر و برگزارکننده نمایشگاه و.... را پرداخت کند. کتابهای چاپ سالهای قبل را هم که ارزانتر است، صرفا به صورت دکوری در سایت گذاشته اند و اصلا قابلیت خرید ندارد 😐

به هر حال من کتابهایم را سفارش دادم و در مرحله دوم هستم: "نشسته ام به در نگاه میکنم" و در دلم، خطاب به کتابها میگویم: " تو از کدام راه میرسی؟" نکند کتابهای به دردبخوری نباشید... بعد "دریچه آه میکشد" و میگوید: " در این سرای بی کسی" انتخاب کتاب از روی فهرست و مقدمه همین است دیگر... بعدتر من یاد نمایشگاه کتاب پارسال و آن همه حرصی که بهم دادند می افتم ولی باز هم دلم با نمایشگاه حضوری است و بی اختیار زمزمه میکنم: "خیال دیدنت چه دلپذیر بود!" امیدوارم در بهمن ۱۴۰۰ نیایم خطاب به نمایشگاه بنویسم: "جوانی‌ام در این امید پیر شد/ نیامدی و دیر شد" 😐



+ از خرید آنلاین هر چیزی که فکرش را بکنید بدم می آید، حتی کتاب! نصف لذت خرید در گشتن در بازار/ نمایشگاه و دید زدن و زیر و رو و امتحان کردن اجناس مورد نظر و از فرد همراه و فروشنده و حاضران نظر پرسیدن و دل دل کردن و بالاخره دل را به دریا زدن و خریدن و بعد حس کردن سنگینی خریدها و حتی از کت و کول افتادن است!

مهربانو
۰۷ بهمن ۹۹ , ۰۹:۰۱

منم دوست دارم خریدم رو دستم بگیرم بررسی کنم فکر کنم و تصمیم بگیرم ولی خدایی تو این وقت کم و شلوغی ، بهترین راه همون آنلاینه 

پاسخ :

آخه آدم میخواد وقتی خریدش رو انجام داد بیاد خونه بشینه چیزایی که خریده رو زیر و رو کنه. من همیشه از نمایشگاه کتاب که برمیگشتم تا یه هفته کتابای جدیدمو میچیدم دورم هی ورق میزدم ذوق میکردم. حالا تا زمانی که کتابها به دستم نرسه حس فریبخوردگی دارم!🤦‍♀️
محمد حسین
۰۶ بهمن ۹۹ , ۰۹:۵۴

سلااام

من سوم گرفتم هنوز نرسیده بهم احتمالا امروز یا فردا میرسه (این قضیه ویرایش مال قبل بود)
برای این که بدونید در چه وضعیتیه میتونید توی همون پروفایل کاربری ببینید ارسال شده یا نه که هر ناشری یه روز یا دو روز بعد ارسال میکنه و اونجا کد رهگیری مرسوله پستی را میزنه که میشه توی سایت رهگیری پست وارد کنید و ببینید، پست هم دو یا سه روز بعد میاره. فقط ممکنه دو بار بشه چون دو ناشر جدا ارسال میکنند.

 

پاسخ :

سلام.
من کلا از سه تا ناشر خرید کردم. اون دو تا ناشری که از هر کدوم یه کتاب سفارش دادم، زده در حال ارسال. ولی اونی که ۴_۵ تا کتاب سفارش دادم هنوز هیچ علامت حیاتی از خودش نشون نداده.
مرسی از توضیحات


+ بعدا نوشت: الان رفتم چک کردم. قبلا گفته بودن ارسال کتابها رایگانه. ولی الان تو سایت پیگیری، هزینه پست زده 😕
خودت باش
۰۵ بهمن ۹۹ , ۲۲:۰۹

من هم از خرید آنلاین بدم میاد خصوصا از کتاب... لذت خرید کتاب رفتن ب نمایشگاه کتاب و کتابفروشیه!!!

پاسخ :

تو از خودمونی :)
آبان ...
۰۵ بهمن ۹۹ , ۱۷:۵۱

کلا از همه چیز انلاین بدم می اد ...اوج بد اومدن مشاوره انلاین است ...

دوست دارم همه چی را لمس کنم ..دست بزنم ..بعد بخرم ...

هنوز وقت نکردم حتی سایت نمایشگاه را چک کنم ..

نمایشگاه همیشه گرون بود ..یعنی تخفیف ها کلا تاثیری نداشت ..اما خب دانشجو لیسانس که بودم خیلی حال میداد ..حتی همون ساندویج های هایدا ...

پاسخ :

منم!
خودمم تا جایی که بشه مشاوره آنلاین نمیدم. میندازم گردن همکارام. مگر این که دیگه تو یه زمینه ای باشه که فقط تخصص خودم باشه. 

فردا روز آخرشه ها... البته اگه تمدید نکنن.

من از دوران لیسانس هررررر سال میخواستم برم و نمیشد. دیگه سه سال پیش که آخرای دکتریم بود با دوستم رفتم واسه اولین بار (با دانشگاه) و اون قدر بهم چسبید که سال بعدش هم تازه دفاع کرده بودم ولی هنوز تسویه نکرده بودم و با این که هیچ همراهی نداشتم، باز با دانشگاه رفتم و این بار بیشتر بهم چسبید. طوری که پارسال خودم تنهایی بلیط گرفتم و رفتم! امسالم خیلی دلم میخواست ولی خب دیگه چاره ای نیس
یاسی ترین
۰۵ بهمن ۹۹ , ۱۶:۵۱

مبارک باشه 😊 

واقعا لذتی که در گشت و گذار تو بازار هست تو خرید آنلاین نیست 

پاسخ :

مرسی عزیزم 😍
واقعا...واقعا...
محمد حسین
۰۵ بهمن ۹۹ , ۱۵:۳۷

سلااام

چه شعر مفیدی

واقعا خیلی بده، البته من قیمتش را با قیمت میوه و پفک و پیتزا که مقایسه میکنم آروم میگیرم.

یه کتابهای هیجان انگیزی گرفتم درباره تنظیم هیجان.

البته دوتاش را حالا فهمیدم که شبیه همند نه شبیه شبیه ولی دقیقا درباره یه مسأله.

خرید اینترنتی خیلی هم خوبه. نه این که هی بگرده آدم و فروشنده بگه داریم و نداریم داره و نه از کت و کول افتادن و اینا داره. ولی فقط برای چیزای استاندارد خوبه. اونا را حتی اگر خود سایت همین فهرست را هم نداشته باشه راه های اینترنتی زیادی هست برای بدست آوردن اطلاعاتشون و اصلا این خودش یه داستانیه که مثلا کتاب یا وسایل الکترونیکی را بگرده آدم درباره ویژگی هاش.

بدترین قسمت همین به در نگاه کردنه من تجربه پیر شدن در این به در نگاه کردن را هم داشته م اونم با بی صبری ای که دارم. اما واقعا سرعت هم ارسال و هم پست این سالها خیلی رفته بالا بزنم به تخته. و بعضا یه کارهای خیری یا اشتباهاتی هم میکنند سایتا که خیلی خوبه. مثلا اشتباهی با پست پیشتاز میفرستن یا اگر هزینه ارسال بیشتر بشه نمیگیرن. یا با قیمت ویرایش قبل ویرایش جدید را میفرستن. من این مورد آخر را هنوز هم منتظرم که زنگ بزنه بگه اشتباه شده. چون تفاوت قیمت خیلی زیادی دارن. منم بهش میگم دیگه تموم شد باید حواستونو جمع میکردید. شایدم دلش سوخته گفته این به خاطر قیمت کمتر میخواد ویرایش قبلو بگیره بزار ویرایش جدید را بهش بدیم. البته همیشه هم این طوری نیست اکثرا  مثل عقاب قیمت ها را رصد میکنند که تغییراتش را ثبت کنند اگر هم اشتباهی بشه زود حذفش میکنن.

پاسخ :

سلام.
من با هر چی ام مقایسه کنم آروم نمیگیگیرم!
یکیش رو به همکلاسیات قالب کن! 😉
من خود حضور در نمایشگاه کتاب رو دوس دارم؛ حتی اگه کتاب نخرم! در مورد چیزهای دیگه م که اصلا و ابدا نمیتونم از روی عکس بپسندم.

کتابهای نمایشگاه چقدر طول کشید به دستتون رسید؟
 اون قصیه ویرایش جدید خیلی خوب بود. اگه زنگ زدن اصلا زیر بار نرید😄 البته ان شالله که برعکسش واسه هیشکی اتفاق نیفته! 🤦‍♀️
محسن رحمانی
۰۵ بهمن ۹۹ , ۱۴:۴۷

خرید آنلاین خوبه منتهی که اگه فروشندش صادق باشه و کلکی نزنه.

پاسخ :

من دوس ندارم. حضوری ام که میرم خرید کلی زیر و رو میکنم تا چیزی رو بپسندم. چه برسه به آنلاین
نیــ روانا
۰۵ بهمن ۹۹ , ۱۴:۱۰

درود بیکران

مبااااارکهههههههههههه

من اتفاقا دقیقا به همون دلایلی که گفتی طرفدار خرید آنلاینم

معمولا کسی رو ندارم که باهام بیاد خرید که ازش نظر بپرسم و از این که فروشنده بیفته دنبالم و تعریف کنه و ... متنفررررم

در مورد کتاب که اصلا یادم نیس حتی آخرین بار خرید حضوری کتاب (به طور ویژه درسی) کی انجام دادم

تنها چیزی که همیشه دوست دارم حتما حضوری خرید کنم لوازم التحریر و گشت زدن بین قفسه های شهر کتاب هست

و جدیدا هم تصمیم گرفته ام دیگه هیچوقت مانتو آنلاین نخرم

چون خیلی کم پیش میاد جنس و رنگش همونی باشه که تو سایته

یک بار هم که همه اینا درست بود پوشیدم قشنگ جا برای تو هم توش هست :)))

 

پاسخ :

درود بر تو... 😍
مرسی عزیزم

خب من برعکس، همیشه کسی هست که باهام بیاد. یه چند وقتی ام هست گاهی تنهایی میرم خرید و اتفاقا راضی ام.

من اصلا نمیتونم ندیده بخرم. حتی کتاب رو هم آدم باید ببینه و بخره. من سالهای قبل، لیست تهیه میکردم ولی وقتی کتابا رو میدیدم خیلیهاش رو خوشم نمی اومد و نمیخریدم.


بذار هر وقت دیدمت با هم بپوشیم :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan