کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

آیا شما توانستید از سایت مجازی نمایشگاه کتاب تهران خرید کنید؟!

من بعد از انتخاب کتاب، وقتی میخوام تایید نهایی و پرداخت رو انجام بدم، سایت مثل خنگها زل میزنه تو چشمام و هیچ کاری نمیکنه! نمیفهمه میخوام براش پول🤑 بریزم!!!!

رنگین کمان
۰۵ بهمن ۹۹ , ۰۰:۲۲

من با لب تاپ و مرورگر کروم خرید کردم

پاسخ :

منم بالاخره موفق شدم. مرسی از کمکت😘
دُردانه ‌‌
۰۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۴۲

نه هنوز هستی. تندتند چک می‌کنم که یه وقت غیبِت نزده باشه :))

ولی جالبه برای چند نفر دیگه و چند وبلاگ دیگه هم این‌طوری شده بود.

پاسخ :

😂 خب خدا رو شکر...
چه جالب! بیان هم دیگه پیر شده 👵👴
غ ز ل
۰۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۳۷

با کروم از لپ تاپ خرید کردم

پاسخ :

خب پس مشکل من اینه که با گوشی رفتم 
محمد حسین
۰۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۲۷

درست شد؟

با کروم با لپتاپ

پاسخ :

منم با کروم رفتم ولی گوشی.
با لپ تاب هنوز امتحان نکردم
سین دال
۰۴ بهمن ۹۹ , ۲۰:۲۱

به نام خدا

خیر

:/

پاسخ :

نتوانستید؟ 😔
غ ز ل
۰۴ بهمن ۹۹ , ۲۰:۰۷

من عصری خرید کردم

مشکلی نداشت :)

پاسخ :

خوشا تو 😅
از چه مرورگری استفاده کردی؟ با گوشی خرید کردی؟
من سبد خریدمم خود به خود خالی شده.
مث اینه که بری فروشگاه کلی بگردی چیز میز پیدا کنی بذاری تو سبد. وقتی میرسی اون قسمتی که باید حساب کنی ببینی سبدت خالیه هیچ فروشنده ای ام نیس😕
رنگین کمان
۰۴ بهمن ۹۹ , ۱۹:۳۲

چه جالب!

منم دقیقا همین امروز خرید کردم،نه مشکلی نداشت

من خودم یه سوتی وحشتناک داشتم

میگه برای خرید فیلد اسم و مشخصات پروفایل رو تکمیل کنید من میرفتم رو فیلد اسم میدیدم نمیشه پر کرد دوساعت فکر میکردم ایراد از سایتشه بعد دیدم باید کدملی رو بزنی خودش اسم و فامیلی و جنسیت رو پر میکنه

خداوکیلی توقع نداشتم لینک باشه با ثبت احوال😁

پاسخ :

😉

با چه مرورگری رفتی؟ با گوشی بودی؟
دُردانه ‌‌
۰۴ بهمن ۹۹ , ۱۸:۱۸

https://aghagol.me/راهنمای-خرید-از-نمایشگاه-کتاب-تهران/

پاسخ :

مرسی عزیزم.😍

برم ببینم هنوز دارم دنبالت میکنم یا باز بیان حسودی کرده 😅
نیــ روانا
۰۴ بهمن ۹۹ , ۱۷:۳۴

به نام خدا

خیر

 

 

 

 

مشکل مشابه

پاسخ :

چی کار کنیم پس 😭😭😭
محمد حسین
۰۴ بهمن ۹۹ , ۱۷:۱۹

سلااام

:)) تعارف میکنه

با مرورگر دیگه امتحان کردید؟

شایدم تیکایی که باید بزنید رو نزدید

از من این طوری نشد

پاسخ :

سلام.
😅
نه همه چی درسته. فکر کنم باید با یه مرورگر دیگه برم.
شما با چه مرورگری وارد شدید؟
با گوشی یا لپتاپ؟
ویرا بانو
۰۴ بهمن ۹۹ , ۱۵:۰۵

سلام گاهی اوقات با بعضی مرورگرها این اتفاق میفته شاید مرورگرتون رو عوض کنید درست بشه ولی خب من از این سایت استفاده نکردم نمیدونم شاید مشکل از سایت باشه شاید مرورگر و شایدم درگاه بانک

پاسخ :

سلام.
اصلا کار به درگاه بانک نمیرسه. وقتی کتاب رو انتخاب میکنی باید کلیک کنی روی تایید و پرداخت؛ بعد این گزینه ش هست ولی غیرفعاله. باید با یه مرورگر دیگه امتحان کنم.
ممنون ویرا بانو 😘
محسن رحمانی
۰۴ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۱

سلام 

حتما سایت مشکل داره یا مشکل از مرور گره با یه مرور گر دیگه امتحان کنید.

پاسخ :

سلام.
فکر کنم هر دو.
امتحان میکنم. مرسی
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan