کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

سه لذت برتر دنیای من:

۱. دیدن آرمین در خواب

۲. گذراندن وقت با خانواده، فامیل و دوستان

۳. تدریس




سه لذت برتر دنیای شما؟😏

نجمه
۱۹ دی ۹۹ , ۱۴:۳۰

بله. خیلی خوب حدس زدین، من یک پسر حدودا سه سال دارم. 

 

پاسخ :

خدا حفظش کنه و بهتون صبوری بده 😉
هوپ ...
۱۸ دی ۹۹ , ۲۳:۰۸

سلام لذاتم مدام عوض میشن. ولی اینا به ذهنم رسید

١- خوردن صبحونه مورد طبعم!

٢- وقتی نت های بی معنی سه تار کنار هم ردیف میشن و صدای خوبی بلند میشه.

٣- وقت های که حس خوبی در بقیه ایجاد میکنم. خانواده، دوستان، بیماران و غیره

پاسخ :

سلام عزیزم.
لذت برتر که عوض شدنی نیست فرزندم! اونا لذتهای آنی و زودگذر دنیایی اند که عوض میشن 😉

۱. چه سوسول! 🤭
۲. چه باحال 😍
۳. چه قشنگ😘

لذات برترت پایدار🙌😎
نجمه
۱۸ دی ۹۹ , ۲۱:۳۰

سلام 

1-وقتی اهالی خونه خوابن و برای خودم چایی میریزم

2-وقتی کنار خانواده م هستیم و صدای خنده بچه ها میاد

3-وقتی پیامک واریز می بینم

پاسخ :

سلام.
۱ و ۲. از همون لذت اولت حدس زدم که احتمالا یکی دو تا بچه کوچیک پرسروصدا داری که باید وقت زیادی براشون بذاری. خدا حفظشون کنه برات و امیدوارم همیشه صدای خنده هاشون تو زندگیت بپیچه.

۳. اِ... راس میگیا... اینم لذت خیلی خوبیه 😉
آتنه
۱۸ دی ۹۹ , ۱۹:۵۳

۱.آشپزی

۲.همراه خانواده‌ام بودن

۳.خواب و استراحت،بعد از روزهای طولانی و خستگی زیاد

پاسخ :

تو مورد ۱ اصلا باهاتون تفاهم ندارم :)))
خدا خونوادتون رو براتون حفظ کنه
حامد سپهر
۱۸ دی ۹۹ , ۱۷:۱۸

دیدن بابام تو خواب

مادر همیشه سلامت باشه

موفقیتم تو کارم

 

البته هر لذتی میتونه برا زمان خودش باشه و بعد یه مدت از لیست حذف بشه ولی این لذتها تو صدر لیست من هستن

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه. میفهمم چی میگید. 
خدا براتون حفظشون کنه.
 ان شالله


بله درسته. فقط همین لذتهای برتر هستن که به احتمال خیلی زیاد، همیشه لذتن
ربولی حسن کور
۱۸ دی ۹۹ , ۱۵:۰۲

سلام

1. سفر

2. شادی بچه ها و البته مادر بچه ها!

3. این یکی دیگه شخصیه شرمنده :-)

پاسخ :

سلام.
اون اولی رو که همه خواننده های وبتون فهمیدن. 😁
ان شالله همیشه خودتون و خونوادتون شاد و سالم باشید.
اون مورد شخصیتونم امیدوارم مستدام باشه 😊
ناشناس
۱۸ دی ۹۹ , ۱۳:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میدونستید **** دوباره کامتهاش رو باز کرده؟ شما خیلی قدرت تحلیلتون خوبه. چرا براش نظر نمیذارید؟

پاسخ :

برام مهم نیست. قبلا هم کامنت نمیذاشتم.
دُردانه ‌‌
۱۸ دی ۹۹ , ۱۲:۵۱

عجبا! :))

بعد جالبه که من اصلاً دست به تنظیمات فیدم هم نمی‌زنم هیچ وقت.

قطع دنبال کردن هم جای دم دستی نیست بگم دستت خورده

 

الان دارم تو لیستم می‌بینمت. اگه یهو غیب شدی میام خبر می‌دم که بیفتی دنبالم. بعد من بدو، شارمین بدو :دی

پاسخ :

هر دم از این بیان بری میرسد!:)))

الان من برای چهارمین باره که دنبالت کردم. فکر کنم حالا که ۴ شد دیگه مشکلی پیش نیاد 😉
دُردانه ‌‌
۱۸ دی ۹۹ , ۱۲:۴۲

بلاک؟! من اصلاً نمی‌دونم بلاک کجای پنل وبلاگه!

اتفاقاً من قبلاً تو لیست دنبال‌کنندگان می‌دیدمت. یهو غیب شدی. گفتم شاید دورمون انداختی. ما رو دور ننداز :دی

پاسخ :

من تا حالا چند بار دنبالت کردم و فکر میکردم پست نمیذاری که ستاره ت برام روشن نمیشه. بعد میدیدم یکی تو وبلاگش به آخرین پست تو ارجاع میده می اومدم وبت میدیدم آره پست گذاشتی برای من ستاره روشن نشده. می اومدم وب خودم چک میکردم میدیدم تو لیستم نیستی. دوباره دنبالت میکردم ولی باز روز از نو روزی از نو. دقیقا سه بار این اتفاق افتاد :/ انگار بیان بهمون حسودی میکنه نمیخواد با هم دوست باشیم :))))
یاقوت
۱۸ دی ۹۹ , ۱۲:۰۶

مسافرت با خواهر کوچیکه فقط بدون خانواده :))

خواب 

دیدن یه فیلم خیلی خوب 

رستوران و کافه رفتن..خوراکی‌هام که کلا  برام لذت بخشن از کباب و کلپچ و دیزی بگیر تا یه املت مشت(حالا پنجاه کیلو بیشتر وزنمم نیست:d )

 

 

 

 

پاسخ :

اون اولی مقادیری از شیطنت پشتش پنهانه ها! :)))

با توجه به مورد آخر، از اون فرزندانی هستی که وقتی چیزی میخورن، باباشون حس میکنه دارن آتیش به مالش میزنن :)))

دنیات پر از لذت :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۸ دی ۹۹ , ۱۱:۰۵

خوشحالی خانواده‌م

وقت گذروندن با دوستام

دیدن نوتیفیکیشن دلخواه بالای گوشیم

 

پاسخ :

لذتهای زندگیت مستدام :)
دُردانه ‌‌
۱۸ دی ۹۹ , ۱۱:۰۲

با خانواده باشم، تو دانشگاه باشم، تو وبلاگم باشم.

هر کاری تو این سه فضا برام لذت‌بخشه

 

پاسخ :

چه باحال :)


+ دردانه چرا من همه ش فکر میکنم تو رو دنبال کردم ولی بعد میبینم تو لیستم نیستی؟ من توهم میزنم یا تو منو بلاک کردی؟ :)))))
هـی وا
۱۸ دی ۹۹ , ۰۱:۱۲

خواب

خواب

خواب 

:دی

پاسخ :

😂😂😂
خیلی خوب بود
رنگین کمان
۱۷ دی ۹۹ , ۲۳:۳۵

۱.کنار خانواده ام بودن

۲.دیدن کسی که دوستش دارم

۳.خداروشکر ندیدن فامیل بخاطر کرونا :))

پاسخ :

۱. خدا حفظشون کنه 
۲. عشقتون مستدام
۳. 😂 الان چه دعایی باید بکنم؟!🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan