کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

یک خواب دیگر! (۳)

بعد از یکی دو ساعت که از رفتنش گذشته بود، چشمهایش را باز کرده بود! همه خوشحال بودیم. هنوز دراز کشیده بود و نمیتوانست بلند شود. انگار بدنش ضعیف شده بود. میخواستم بهش بگویم چقدر از برگشتنش خوشحالم. میخواستم ازش بپرسم این یکی دو ساعت، چیزی از دنیای دیگر فهمیده است و به یاد می آورد یا نه. اما در عوض همه اینها، از ته ته قلبم گفتم: آرمین کاش دیگه نمیری... کاش دیگه نمیری... حالا که برگشتی کاشکی بمونی... آرمین فقط با لبخند نگاهم میکرد...😟

فرزانه
۲۰ دی ۹۹ , ۲۱:۵۱

سلام من مدتیه وبلاگتون را میخونم ولی خاموش

خواستم بگم کتاب سرنوشت روح نوشته ی مایکل نیوتن را بخونید ، مطمئنم خیلی برای ارامشتون کمک میکنه حتی شاید بتونید یه جورایی با برادرتون ارتباط برقرار کنید

لطفا حتما مطالعه ش کنید

من خودم از دیجی کالا خریدمش

پاسخ :

سلام. ممنون فرزانه خانم.
آتشی برنگ اسمان
۱۶ دی ۹۹ , ۲۱:۵۱

الهی.......

پاسخ :

😘
مریم
۱۶ دی ۹۹ , ۱۳:۴۲

سلام خیلی خیلی سخت هست من که یک غریبه هستم تا وبلاگ تان را باز میکنم نخوانده  اشک هایم جاری میشه اما یک چیز را مادرانه به شما میگم اول چشم امید مادر و پدرتان بعد از رفتن اون فرشته اسمانی به شماست در ثانی این فشاری که از نظر روحی به خودتون وارد می کنید از نظر جسمی خیلی خیلی بهتون ضربه میزنه من بعد از فوت عزیزم بر اثر فشار روحی افسردگی دیابت فشارخون و گلوکوم گرفتم دختر خوبم حواست به خودت باشد

پاسخ :

سلام. ممنون از کامنتتون.
بله من هم با مشکلات جسمی مواجه شدم. همین هفته پیش بود که به متخصص قلب مراجعه کردمو منتظر نتیجه ازمایشم هستم.
ولی واقعا به یه سوگواری طولانی مدت و عمیق نیاز دارم. وگرنه دیگه نمیتونم سر پا بشم
حامد سپهر
۱۶ دی ۹۹ , ۱۱:۴۱

اونا حضور دارن فقط ما نمیتونیم ببینیمشون یا لمسشون کنیم در اصل مرگ خیلی اتفاق پیچیده‌ایی نیست یه جور جابجاییه

روحش در آرامش باشه ایشالا

پاسخ :

بله حرفتون رو خیلی قبول دارم. فقط نمیدونم با دلتنگیام چی کار کنم. 😔
سلامت باشید.خدا رفتگانتون رو رحمت کنه.
یاسی ترین
۱۶ دی ۹۹ , ۱۰:۵۷

کاش میشد... 😔🌷

پاسخ :

🌷🖤🌷
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan