کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

ماه 😐

یعنی دیگه امشب کسی تو گروه یا دایرکت بگه "برید ماه رو ببینید خیلی قشنگه" جیغ میکشم! 🤬🤫🤭


بعداگذاشت! (به درخواست دوستان⚘)


+ یه نفر هم دایرکت داد: اگه بیداری برو ماه رو ببین! من فقط شگفت زده به پیامش که باز نکرده بودم نگاه کردم. خوشبختانه قبل از این که واکنشی نشون بدم خودش پاکش کرد! فکر کنم زیر نور ماه جوگیر شده بود 🤔

ربولی حسن کور
۰۸ دی ۹۹ , ۲۲:۴۸

اهه 

همراه اول به من هم همینو گفت

من فکر کردم شاید مال اینه که حاضر نیستم سیم کارتمو یوسیم کنم!

پاسخ :

نه این ماه همه یادشون بوده کد رو بفرستن، همراه اول کم آورده😊 
خودت باش
۰۸ دی ۹۹ , ۲۲:۱۸

منم. ندیدم!!!!

پاسخ :

به خاطر این که گروه "ما چار تا" در سکوت محض فرو رفته😶
نگار
۰۸ دی ۹۹ , ۱۸:۴۸

من روحمممم خبر نداره

پاسخ :

ویژه اصفانیاس😎
معلوم الحال
۰۸ دی ۹۹ , ۱۴:۲۱

چمیدونم. همشون گردن تو آسمون :))) مشتری، زحل، عطارد، نپتون یا شاید هم پلوتون بود د:

 

آره بابا. تا دلت بخواد از این اتفاقا میفته. همچین خاصم نیست. میخوان گولمون بزنن سرمون بره هوا بیان جیبمونو بزنن د:

پاسخ :

😂


این منطقی ترین دلیلی بود که تا حالا در این مورو شنیده م😁
یاقوت
۰۸ دی ۹۹ , ۱۴:۰۰

من ندیدم ولی پارسال پیرارسال (دقیق نمی دونم کدوم سال :d).. بعد زلزله که اومد رفتم خیاط دیدم ماه اینجور شده به یکی از دوستان گفتم ماه اینجور شده ..دوست ایشون که دستی بر نجوم داشتن گفتن بهش میگن هاله ی بیست و دو درجه (البته ربطی به زلزله نداره)

پاسخ :

هاله ۲۲ درجه 😊 چه اسمی... همون ماه لونه کرده شاعرانه تره😉
بندباز **
۰۸ دی ۹۹ , ۱۳:۲۰

:))))

وای چه ناز بوده!!! مرسی که عکسش رو اینجا گذاشتی. من بی خبر بودم. 

پاسخ :

😊
قابل شما رو نداره😘
میگن فقط اصفهان بوده
معلوم الحال
۰۸ دی ۹۹ , ۱۱:۳۷

والا وقتی موعدش گذشته بود ما با خبر شدیم. فرداش :))

عموم گفت دیروز پنج عصر ماه و اینا کنار هم بودن. نشد ببینیم. ایشالا همین جمع 400 سال دیگه د:

پاسخ :

خوشا به سعادتتون. من دیگه کم کم داشتم ادبم رو از دست میدادم😉

ماه و کیا؟!

البته این که میگن این اتفاق هر ۴۰۰ سال می افته درست نیست. چون مامان من ۴۰۰ سالش نیست ولی قبلا دیده اینو 😁
اقلیما ...
۰۸ دی ۹۹ , ۱۱:۰۷

سلام 

ما هم دیشب ترکیدیم از بس گفتن ماه رو دیدی؟ ندیدی؟ اگه دیدی چی دیدی؟ اگه ندیدی چه بد که ندیدی:)))

 

در ضمن فقط توی اصفهان اینجوری شده، بقیه حق دارن که نتونستن ببینن:) 

پاسخ :

سلام عزیزم.
وای دقیقا! 😂


اِ...؟! بگو چرا همه بی خبرن. :)
Reyhane R .
۰۸ دی ۹۹ , ۱۰:۱۹

عه چه قشنگ بوده.قدیمیا تو اینجور مواقع میگن ماه لونه درست کرده برای خودش (البته با لهجه ی ما یه جور دیگه میشه)

ما بدبخت بیچاره ها که کسی بهمون خبر نمیده این چیزا رو😏😁

شما خیلی دوربرتون شلوغه ماشالا😒🤣

پاسخ :

اوهوم.
اتفاقا مامانم و خاله م هم گفتن قدیمیا میگفتن ماه لونه کرده. با لهجه ش رو که بهت گفتم اینجوری قبول نیس 🤭

انگار فقط اصفهان قابل مشاهده بوده. 😎
من مجبورم. از قبل کرونا هم عمده ارتباطم با دوستان و فامیل تو فضای مجازی بود. دیگه گروههای کاری و... هم که هستن.😬
محسن رحمانی
۰۸ دی ۹۹ , ۱۰:۱۹

سلام 

جریان ماه چیه؟

چرا جیغ میکشبد؟

پاسخ :

سلام.
دیشب ماه این شکلی شده بود که تو عکس میبینید.
تو همه گروهها داشتن از ماه حرف میزدن و هی میگفتن برید ببینید خیلی قشنگه. دیگه حوصله م رو بردن!
ربولی حسن کور
۰۸ دی ۹۹ , ۰۹:۳۳

سلام

من و فامیلمون خیلی سر به زیر هستیم انگار

نه من دیدم و نه کسی بهم پیام داد!

پاسخ :

سلام.
شایدم فامیل ما خیلی سر به هوان🤭

الان یادم افتاد دوشنبه سوری همراه اول هم انقد دوست و فامیل ما همه جا پیام گذاشتن دوشنبه سوری همراه اول یادتون نره که وقتی من کد رو وارد کردم، همراه اول جواب داد به علت کثرت تقاضا، دیگه شارژ مفتی!نداریم بدیم به شما. ایشالا ماه بعد از خجالتت در بیایم! 😂
سین دال
۰۸ دی ۹۹ , ۰۹:۰۲

واااااای چه قشنگ بوده :))  :`(

 

تا شما باشین گله و شکایت نکنین 😁

لابد این همه آدم دوستتون داشتن و خواستن این منظره ی قشنگ رو ببینین دیگه! 

پاسخ :

خیلی :))

دیگه کم کم دلم میخواست در جواب برید ماه رو ببینید حرفهای ناشایست بزنم🤭


نه ۲_۳ نفر دایرکت دادن. اکثرا تو گروهها بود: گروه خانواده، گروه فامیل مامان، گروه فامیل بابا، گروه ایروبیک، گروه اساتید این دانشگاه، گروه اساتید اون دانشگاه، گروههای دانشجوها (هر کلاس یه گروه)، گروه دوستان دوران دبیرستان، گروه دوستان دوره لیسانس و...😶
سین دال
۰۸ دی ۹۹ , ۰۸:۳۸

کسی عکسش رو نداره به منم نشون بده؟ :/

دلم خواست ببینم

پاسخ :

ببین فاصله طبقاتی رو! یکی این همه پیام داشته ماه رو ببین یکی ام اصلا خبر نداشته😁
Reyhane R .
۰۸ دی ۹۹ , ۰۸:۲۲

یعنیچه خبر بوده دیشب؟ ماه کامل بوده؟

پاسخ :

یه دایره نقره ای بزرگ دورش بود. 
فکر نمیکردم کسی نبینه😁
سین دال
۰۸ دی ۹۹ , ۰۷:۵۶

من دیر دیدم این پست رو

حالا واقعا ماه قشنگ بود؟

 

:/

پاسخ :

واقعا قشنگ بود. ولی نباید ثانیه ای سه نفر پیام بدن که ماه رو ببینید 😬🤭
یاسی ترین
۰۸ دی ۹۹ , ۰۰:۵۶

😂😂😂😂

پاسخ :

😉😂
محمد حسین
۰۸ دی ۹۹ , ۰۰:۲۵

ولی فقط یه نفر به من گفت

گفت البته تو خونه ما پیدا نیست

من گفتم من از تو آینه میبینم

پاسخ :

حتما شما زیاد تو شبکه های مجازی نیستید
شارمین امیریان
۰۷ دی ۹۹ , ۲۳:۵۰

خودم هم از خودم انتظار نداشتم یه همچین پست حماسی یی بذارم! 😐😐😐

 

تنها انتظاری که ازتون دارم اینه که نیاید یکی یکی کامنت بذارید که: برو ماه رو ببین خیلی قشنگه." یعنی با این کارتون، یکی یکی موهای سرم رو میکَنم وسط بیان کپه میکنم! با هر کامنت یه مو! 🤫

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan