کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

ساده... کوچک... آتشین

آدم یک وقتهایی دلش برای چیزهایی تنگ میشود که تا پیش از آن، اتفاقات روزمره و معمولی زندگی اش بوده اند. مثلا همین دیشب، وقتی از جلوی شیرینی سرا رد میشدم، دلم رفت برای این که بروم داخل و یک جعبه شیرینی تر بخرم به نیت آرمین که خیلی دوست دارد. بعد فکر کردم: یا از سوپرمارکت سر خیابان، پفک و چیپس بخرم یا از کافه آن طرف، فالوده بستنی بگیرم.
گذشته از این که اینها خوراکیهای محبوب هر دو نفرمان بود، این که به خاطر این میخرم که خوشحال شود و این که دو نفری با هم میخوریم هم حس خوبی داشت. حتی خرید شیرینی تر هم که خودم چندان علاقه ای به آن نداشتم، لذت داشت.
با این فکرها رسیدم خانه. در را که باز کردم، دلم تنگ شد برای وقتهایی که به محض باز شدن در، چشم میدواندم که ببینم موتور آرمین در حیاط هست یا نه. و اگر بود همه خستگی ام در میرفت و توی دلم قربان صدقه اش میرفتم.
راستی گفته بودم من هنوز هم قربان صدقه اش میروم؟ وقتی بهش فکر میکنم یا وقتی عکسهایش را نگاه میکنم، توی دلم و گاهی بلند، میگویم: الهی من فدات شم داداشم. جمله ای که همیشه مستقیما به خودش میگفتم و واقعا منظورم این بود که فدایش شوم! اما حالا دیگر نمیدانم این عبارت میتواند معنایی داشته باشد یا نه....
داشتم میگفتم! دیشب دلم برای چیزهای ساده ای تنگ شده بود که هیچ کدام اتفاق خاصی نبودند ولی من با همه وجودم میخواستمشان. امروز مامان با چشمهای خیس گفت: دلم برای اون وقتایی که میگفت: "باشه مامان، چشم" تنگ شده. فهمیدم این دلتنگی برای چیزهای ساده روزمره، فقط مختص من نیست. فهمیدم این خاطرات کوچک ظاهرا غیرمهم، بیشتر از خاطرات خاص میتواند قلب آدم را به آتش بکشد...
 
 


مدت زمان: 29 ثانیه 
آتشی برنگ اسمان
۰۳ دی ۹۹ , ۱۳:۴۹

شارمین...... الهی بمیرم اخه....

خاطره ها آتیش میزنن قلب آدم رو

چه خواهر ماهی هستی برای ارمین، خدا حفظت کنه

پاسخ :

خدا نکنه عزیزم
ولی با این وجود خوبه که هستند😔
محبت داری. مرسی آتش جان
زهرا.سین
۰۳ دی ۹۹ , ۰۱:۰۷

شارمین جان سلام

شبت بخیر

اولین باره برات می‌نویسم همشهری

این نوشته هات به معنای حقیقی دل منو آتیش میزنه...از فکرت در نمیام

چقدر قشنگ احساساتت رو  میشناسی و به قلم میاری

خدا بهت صبرو ایمان قوی بده...

پاسخ :

سلام زهرا جان.
مرسی که روشن شدی 😍
متاسفم که نوشته هام باعث ناراحتی خواننده ها میشه. 
من دارم تلاش میکنم از دل این رنج بزرگ،دوباره متولد بشم و رشد کنم و بزرگ بشم. حالم خیلی بهتره. خیلی عوض شدم. با این که هنوز گاهی وقتها خییییلی دلم میسوزه یا دلتنگی خیلی بهم فشار میاره ولی در کل واقعا بهتر از قبلم و این، یه بخشش به خاطر دعاهای قشنگ شماست 🤗🙏⚘
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan