کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

کنار تو درگیر آرامشم؟

گفت چقدر آرامش داری. گفت تا حالا کسی رو به آرومی شما ندیدم. گفتم من شخصیتم این طوریه. آدم شلوغی نیستم. ولی به هر حال یه وقتهایی عصبانی میشم. گفت نه نمیتونه شخصیتت باشه؛ حتما تلاش کردی تا به این آرامش رسیدی. چند بار به زبونم اومد بگم که الان اوج تلاطم منه! از آرامشی که داشتم هیچی برام نمونده. نتونستم بگم. 

الان دارم به این فکر میکنم اون آرامشه، شخصیتم نیست. من تو هر مرحله زندگیم که خدا پررنگ بوده آرامش داشتم. اون آرامشه خداست. خدا بود... یا شاید هم نه خود خدا... که عمق ایمانم بهش. چیزی که هنوزم دلم میخوادش ولی دیگه در اون حد نیستم...

نگار
۲۳ آذر ۹۹ , ۱۴:۴۵

آن چنان شجاع و ساکتی ، که فراموشم شد رنج می کشی...


ارنست همینگوی

پاسخ :

چقدر زیبا 😍
حامد سپهر
۲۳ آذر ۹۹ , ۰۱:۳۳

چه آرامشی بالاتر از ایمان به تکیه گاه و دستگیر بودن خدا هست!

پاسخ :

باید این ایمان رو تو خودم تقویت کنم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan