کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بدون شرح

بعضیها هم مرا یاد «با فاصله ای امن که آسیب نبینی/ بنشین و فقط شاهد ویرانی من باش» می‌اندازند.

خودت باش
۲۱ آذر ۹۹ , ۲۲:۰۲

نفهمیدم چی گفتی...

پاسخ :

بعضی از آدمها که ظاهرا رفیق و نزدیکند (یا این طوری ادعا میکنند یا من این طوری برداشت کردم)، تو این مدت، بدون هیچ صحبت و حرکتی، فقط نظاره گر بودن. (یا حداقل صحبت و حرکتشون در حد ادعای رفاقت و نزدیکیشون نبود). در واقع فقط از دور، غمم رو تماشا کردند. البته مامانم معتقده من چون داغ دیده م، زیادی حساس شده م! ولی من در کنار دلخوری از اون آدمها، قدردان افرادی مثل تو هم هستم. از طرف دیگه از خیلیها واقعا هیییییچ انتظاری نداشتم (با توجه به نوع روابطمون) ولی بدون این که رفاقت، صمیمیت و نزدیکی خاصی داشته باشیم، باهام همدلی کردن و سعی کردن بهم آرامش بدن
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan