کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

برای تو که فقط خودت میدانی چطور روحم را وسعت دادی...

من از تو سپاسگزارم؛ به خاطر تک تک روزهای این بیست و یک سال و چهار و ماه و دوازده روزی که در زندگی ام حضور داشتی و باعث شدی عمیق ترین لایه های درونم، در دوست داشتنی عمیق و بی قید و شرط، شکوفا شود... تو، آن موجود کوچک معصومی بودی که درست وسط اردیبهشت، زندگی مرا بهشتی کردی و به آن رنگی تازه پاشیدی. من همیشه برای بخشیدن عشقی بی پایان، به دنیای معصوم و مهربان تو، جنگیدم. من برای تو تمام هستی ام را وسط گذاشتم؛ من بی نهایت... بی نهایت... بی نهایت... دوستت داشتم و دارم و مطمئنم حتی اگر روزی عاشق شوم، هرگز با محبتی که به تو داشتم برابری نمیکند... پسر کوچولوی دوست داشتنی ام! در میان بستری از گلهای رز و نیلوفر، آرام و بی دغدغه بخواب و خیالت راحت باشد که خواهرت هنوز لبریز از تو است و برای آرامشت، از هیچ کاری دریغ نمیکند... آرام بخواب قشنگ دوست داشتنی ام! من هنوز کنار گهواره ات نشسته ام و طوری تکانش میدهم که خوابت را آشفته نکنم. برایت قشنگترین لالایی دنیا را میخوانم. آرام بخواب قلب زندگی ام! هرگز نمیگذارم دیوهای توی قصه ها، به اتاق کوچک تو راه پیدا کنند. خانه ات را پر از پریان مهربانی خواهم کرد که عاشق رنگین کمان نورانی قلب تو هستند. تو قشنگترین هدیه خدا به من بودی. اما زانوانم ضعیفتر از آن بود که بتوانی آسوده سر روی آن بگذاری. حالا در آغوش خدا بخواب پسر کوچولوی قشنگم! من جز این که دلم برایت تنگ میشود، نگران هیچ چیز نیستم. تو اما نگران دلتنگیهایم نباش. من دستهایت را، به دستهای یاس پیوند میزنم...

حامد سپهر
۱۹ آذر ۹۹ , ۱۶:۲۰

جاش بهشت باشه ایشالا

پاسخ :

زنده باشید
خودت باش
۱۷ آذر ۹۹ , ۲۳:۲۹

خیلی قشنگ نوشتی...

خدا رحمتش کنه.

پاسخ :

قشنگ خوندی.
ممنون عزیزم
مهربانو
۱۷ آذر ۹۹ , ۱۳:۴۸

شارمین جانم وقتی میخونم بیست و یکسال و چهار...(و یادم میفته مهردخت دقیقا" بیست و یکسال و پنج ماه و ... روزه ست )  بند دلم پاره میشه نه برای  برادر جان که بی شک اون درشرایط خیلی خیلی بهتری از تو قرار داره، جای امن و نورانی که اون در آغوش خدا تجربه میکنه با دنیای سرد و غمگین تو که بی ناز نگاهش روزها رو میگذرونی قابل قیاس نیست ... برای تو دلم آشوبه عزیزم .. چقدر دعا میکنم هر لحظه که یادت می افتم و از خدا برای دل غمگینت صبر و قرار می طلبم 

 

پاسخ :

خدا گل دخترت رو حفظ کنه برات مهربانو جان ❤
چقدر خوبه که این همه شبیه اسمت هستی 😘
یاسی ترین
۱۶ آذر ۹۹ , ۱۶:۳۶

🌷🌷🌷🌷🌷

پاسخ :

💐💐💐💐💐
نیره
۱۵ آذر ۹۹ , ۰۰:۲۴

سلام شارمین جان

من از خوانندگان خاموش هستم و‌این مدت با تمام وجودم برای شادی روح برادر بزرگوارتان و آرامش شما و خانواده دعا کردم... بهشت فردوس جایگاه فرشته ای نازنین مانند برادر شماست... 

پاسخ :

سلام عزیزم.
ممنون از شما. امیدوارم بهترینها رو تجربه کنید
بانوچـه ⠀
۱۴ آذر ۹۹ , ۲۱:۴۸

روحشون شاد و در آرامش باشه الهی.

پاسخ :

مرسی عزیزم
زهرا طلائی
۱۴ آذر ۹۹ , ۱۶:۵۵

شارمین عزیزم

امیدوارم هردوی شما در آرامش باشید.

پاسخ :

ممنون زهرا جان. امیدوارم خودت و همه عزیزانت شاد باشید
الی
۱۴ آذر ۹۹ , ۰۱:۳۳

قربون دلِ تنگت شارمین جان😭 پستت بوی گل میده بسکه پر از عشق و محبته...

پاسخ :

فدات شم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan