کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

یادم باشه خود خودش بود که امروزم رو ساخت 😍


الی
۰۹ آذر ۹۹ , ۱۷:۰۹

عزیز دلم، تشکر برای چی!! کمترین کاری بود که میشد بکنم و تنها راهی بود که میتونستم ناراحتیم رو نشون بدم...

الهی هزاران بار شکر برای تغییر حالِت❤❤❤

پاسخ :

فدای دل مهربونت😍 پارسا چقدر خوش شانسه که تو دختر مهربون مامانشی 😘
نیــ روانا
۰۹ آذر ۹۹ , ۰۹:۰۶

من نوکرتم (با لحن نقی معمولی)

 

 

 

 

+الکی مثلا منظورت من بودم :دی

پاسخ :

حساس نشو... حساس نشو... 😉😁
فامس( مهسا)
۰۸ آذر ۹۹ , ۲۱:۵۴

خوشحالم دوباره رنگ آبی رو دیدم

دلت پر از نور *-*

 

پاسخ :

فدات
زندگیت نورانی و آروم😘
نگار
۰۸ آذر ۹۹ , ۰۱:۱۵

حرفی ندارم، کاش تو این کامنت دونی، میشد گل واقعی کاشت:🌺

 

پاسخ :

گل واقعی خود شماهایید :)
معلوم الحال
۰۷ آذر ۹۹ , ۱۱:۲۰

چه قالب خوش رنگ و زیبایی 💙 

پاسخ :

ممنون 🌷🌷🌷
الی
۰۷ آذر ۹۹ , ۰۱:۴۵

یه لحظه شک کردم، رفتم و دوباره وارد وب شدم، دیدم که درست اومدم...میدونم که همچنان حال خوبی نداری ولی خوشحالم برای همین تغییر کوچیک❤

پاسخ :

عزیزم.😍
الی جان من یه تشکر بهت بدهکارم بابت پستی که دو ماه پیش برام گذاشته بودی و من دیر متوجه شدم.

واقعا الان حالم خوبه و تغبیر بزرگی در من اتفاق افتاده. امیدوارم بمونه این حال.
غ ز ل
۰۷ آذر ۹۹ , ۰۰:۵۹

غمش که هست اما خوشحالم که داری تلاش میکنی دوباره سرپا بشی

پاسخ :

راستش رو بخوای غزل جون هیچ تلاشی نکردم... یه اتفاق خیلی خاص و جالب افتاد که منو از این رو به اون رو کرد... امیدوارم پایدار باشه این تغییر.
آریانه
۰۶ آذر ۹۹ , ۲۰:۲۴

اصلا آبی رنگ عشقه،خوشیتون زیاد:-)

پاسخ :

این تنها قالب آبیه که تا حالا به دلم نشسته 😊
فدات... مال شما هم زیااااااد 😍
یاسمن گلی:)
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۹:۲۶

زیبا :) 

پاسخ :

😘
محمد حسین
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۳:۲۳

خیلی خوشحالم که وبلاگتون روشنه

 

 

پاسخ :

مرسی 🌷🌷🌷
دخترمعمولی
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۳:۰۰

خوشحالم که حالت بهتر شده :).

پاسخ :

لطف داری 😘
زهرا طلائی
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۱:۵۲

از دیدن قالب جدید خوشحال شدم

امیدوارم خوب باشید.

پاسخ :

ممنون عزیزم 😘
یاقوت
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۱:۳۱

با خواندن عنوان و تغییر قالب 😍 

خوب باشی جانم

پاسخ :

عزیزمی 😘😍
ربولی حسن کور
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۱:۰۸

سلام

خوشحالم که بهترین

فراموش نکنین که خیلی ها برای این که حال روحی شونو بهتر کنن چشم امیدشون به شماست.

پس به امید دیدن یه شارمین قوی و با روحیه. گرچه میدونم نمیشه این غمو فراموش کرد اما زندگی ادامه داره

پاسخ :

سلام.
ممنون از محبتتون.🌷🌷🌷
بانوچـه ⠀
۰۶ آذر ۹۹ , ۱۰:۴۴

خدا رو شکر که اینجا روشن و رنگی شده دوباره

پاسخ :

😘
حامد سپهر
۰۶ آذر ۹۹ , ۰۹:۰۹

ایشالا هیچوقت قالب وبلاگتون به قبلی برنگرده و حال دلتون همیشه خوب باشه:)

پاسخ :

ممنون 😊🌷
هوپ ...
۰۵ آذر ۹۹ , ۲۲:۴۶

دلم روشن شد قالب قبلیتو دیدم

پاسخ :

فدای دل مهربونت 😘
صخره نورد
۰۵ آذر ۹۹ , ۲۲:۴۵

پاییز، آخرین حرف درخت نیست ... چقدر زیبا

پاسخ :

😘
آبان ...
۰۵ آذر ۹۹ , ۲۲:۳۱

خوب باشی شارمین جان 

پاسخ :

فدات عزیزم. تو هم همین طور
Reyhane R .
۰۵ آذر ۹۹ , ۲۱:۵۳

چه عکس قشنگی (:

پاسخ :

چشمات قشنگ میبینه 😍
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan