کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خواب (۱): خواب دیدم نیستی تعبیر آمد می‌رسی... هر چه من دیوانه بودم، ابن سیرین بیشتر!

نمی‌دانم خواب‌ها چقدر درست و قابل اعتماد هستند؛ اما نمی‌توانم انکار کنم که دنیای خوابها، دنیای عجیبی است. 

وقتی مامان، ته تغاریمان را باردار بود و من با ذوق فراوان، برای به دنیا آمدنش، ثانیه ها را می‌شمردم، یک شب، خوابش را دیدم. خواب یک پسر کوچولوی با نمک با چشمهای گرد درشت را دیدم که بلوز و شلوار سفید با شکلهای سبز کوچک پوشیده بود. صبح که بیدار شدم، مامان داشت همان بلوز و شلوار را می‌دوخت و وقتی ته تغاری قشنگمان به دنیا آمد، تا جایی که حافظه‌ام یاری می‌کرد، همان پسر کوچولوی توی خوابم بود!

در پنج- شش سال اخیر، بارها و بارها پیش آمد که وسط غصه‌هایمان، من یا مامان یا یکی از خواهرها خواب بچگی‌هایش را می‌دیدیم و هر بار با دیدن این طور خواب‌ها، اتفاق خوبی برایش می‌افتاد... و من چقدر به این خوابها دلخوش بودم...

دیشب، بعد از 37 روز که از رفتن همیشگی‌اش می‌گذشت، خواب دیدم یک گهواره چوبی، جلوی در اتاقم است و فرشته‌ای از فرشتگان الهی (که من او را به شکل انسان نورانی سفیدپوشی می‌دیدم که قدش آن قدر بلند بود که ما از شانه به بالایش را نمی‌دیدیم، نوزادی را که در بغل داشت داخل گهوار گذاشت و یادم نیست گفت او را به جای برادرم آورده است یا خود برادرم است که به ما برگردانده‌اند!

هر چه بود حس قشنگی داشت؛ اما کاش می‌دانستم معنای خاصی هم دارد این خوابها یا نه...

مهربانو
۰۶ آبان ۹۹ , ۱۳:۲۲

شارمین طفلک من ، عزیز نازنین دلشکسته ی من که وقتی میخونمت چشم هام رودخونه هایی میشن که انگار دنبال دریا می گردند ... چقدر این از دست دادن ها سخت و جانکاهه ، نوشتی دیگه شارمین سابق نمیشی و میدونم که نمیشی ، یه جای قلبت یه سوراخ بزرگ و و سرخ از داغ باز شده که حالا حالا ها مرهمی براش پیدا نمیکنی مگر زمان ، اونم به قد زمان زیاااد . 

عزیز دلم دنیای خواب ها از عجیب ترین چیزاییه که درموردش فکر کردم ، خوندم و کمتر فهمیدمش ولی گاهی انقدر حس خوب به ادم میده که ترجیح میدم ندونم اصلش چه معنی میده . 

امیدوارم مثل قبل ها که وقتی براش خواب میدیدی اتفاق های خوب می افتاد ، الان هم همینطور باشه و تو اون دنیای موازی بهترین ها نصیبش بشه . 

دعا میکنم یه راه ارتباطی باهاش پیدا کنی که بتونی حضورش رو حس کنی باهاش حرف بزنی و پاسخ بگیری و دیدن نشونه هاش کمکت کنه که کمتر دلتنگش بشی .

 

پاسخ :

ممنون عزیزم.
در مورد خصوصیت: یه نفر هست؛ کاملا هم قابل اطمینان؛ ولی من جرات نمیکنم 
یاقوت
۰۴ آبان ۹۹ , ۱۷:۳۷

بازم پیشنهاد میدم مستندهای« زندگی پس از زندگی» رو اگه ندیدی ببینی شاید کمک کننده باشه .. هوف واقعا از اینکه کمکی از دستم بر نمیاد ناراحتم :(((((...

پاسخ :

مرسی یاقوت. ناراحت نباش. همین همدلیهات کمکه
فاطمه
۰۴ آبان ۹۹ , ۱۵:۲۵

برا تون آرزوی صبر دارم... امیدوارم دل تون آروم بگیره.. من چند وقته وب تونو میخونم. ولی نتونستم کامنتی بزارم. اصلا نمیدونستم چی بگم. و بار ها با خوندن پست ها تون گریه کردم.

انشالله که این خواب نوید بخش آرامش باشه برا تون.

پاسخ :

ممنون فاطمه.
یاقوت
۰۴ آبان ۹۹ , ۱۳:۵۱

ایشالله که تعبیرش خوبه ... 

نمی دونم چی بگم . میام می خونمت ولی هیچ کاری از دستم بر نمیاد حکمت خدارو هم نمی فهمم ولی بازم ازش می خوام بهتون آرامش بده ..

پاسخ :

فدات
هـی وا
۰۳ آبان ۹۹ , ۰۸:۳۴

حتما همونطور که قبلا خوابش رو میدید و براش اتفاقای خوب میوفتاده ان شاءالله اون دنیا هم داره اتفاقات خوب براش میوفته...

پاسخ :

امیدوارم 😔

ممنون
هوپ ...
۰۲ آبان ۹۹ , ۲۱:۰۰

اینطور خواب های ارامش بخش حتما تعبیر خوبی دارن عزیزم. 

پاسخ :

حداقل یه دلخوشی ان.
صخره نورد
۰۲ آبان ۹۹ , ۲۰:۲۲

تعبیر خواب نمیدونم اما امیدوارم معنی خوابتون رو بفهمید و نتیجه اش هم آرامش دلتون باشه

پاسخ :

ممنون عزیزم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan