کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

۲۱

۱. تعداد روزهایی که از رفتنت گذشته، به اندازه تعداد سالهایی هست که پیشمون بودی... ولی من خیلی بیشتر از این عدد و رقمها دلتنگتم داداش کوچولوی قشنگم... ته تغاری خونه... دردونه خونواده... 😭😭😭


۲. دیروز یه آدم فوق العاده مطمئن، به یه شکل خاص، یه خواب خیلی قشنگ در موردت دیده بود... ولی.... خدایی که توی این دنیا شناختم، اونی نبود که فکرش رو میکردم... تصورات و انتظاراتم از خدا و این دنیاش اشتباه بود... حالا از کجا بدونم تصوراتم از خدا و اون دنیاش درسته؟!


۳. فکر این که داری توی یه دنیای کاملا متفاوت و ناآشنا چیزهایی رو تجربه میکنی که در تصور هیچ کدوممون نمیگنجه و نه من اونجا کنارتم که بهت دلگرمی بدم و کمکت کنم نه تو میتونی بهم زنگ بزنی و برام تعریف کنی و ازم بخوای برات کاری رو انجام بدم، حالم رو بد میکنه... داداشی مگه من محرم اسرار تو نبودم؟ مگه هر جا کم می آوردی منو صدا نمیکردی؟ مگه زمانی بود که ازم کمک خواسته باشی و من بهت نه گفته باشم؟ مگه من به خاطر تو از همه چیز خودم نمیزدم؟! مگه نمیگفتی از بزرگترین دلخوشیای زندگیتم؟! پس چرا در مورد دنیای جدیدت چیزی بهم نمیگی؟!😭😭😭

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan