کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

حال من دست خودم نیست دیگه آروم نمیگیرم دلم از کسی گرفته که میخوام براش بمیرم

میدونی داداشی؟! یکی از بدترین چیزهایی که بعد از رفتنت دارم تجربه میکنم اینه که دلم از کسایی گرفته که همه کسم بودند... اول از تو... که این قدر ناگهانی رفتی... بی خداحافظی... تو که همیشه همه حرفای دلت پیش من بود، به من نگفتی داری میری... خوابیدی و خوابیدی و خوابیدی... یه خواب تلخ به توان ابدیت... ازت دلگیرم داداشی... نباید منو که انقدر وابسته ت بودم رها میکردی... تو ته تغاریمون بودی... دیرتر از همه اومده بودی... نباید قبل از همه میرفتی... نمیدونم میبینی یا نه... میدونی یا نه... الان درست چهارده روزه که همه جنگلهای دلم در حال سوختنه و اشکهام هنوز نتونستن خاموشش کنن... داداشی دو هفته پیش این موقع، تو زنده بودی... اما مرگ مخفیانه دور و برت میپلکید... فردا صبح سومین چهارشنبه کریهی که تو چشمات رو باز نکردی از راه میرسه...نمیخوای حداقل به خوابم سر بزنی؟ تو دلت برای من تنگ نشده؟! میشه دلت برام تنگ نشده باشه؟! غیرممکنه... داداشی کجایی که هیچ سراغی ازم نمیگیری؟ من چی کار کردم که دیگه حواست بهم نیست؟! چرا این بازی لعنتی رو تموم نمیکنی؟ چرا برنمیگردی؟ چرا دلت برای اشکهام نمیسوزه؟ ازت دلخورم داداش کوچولوی قشنگم! ازت دلخورم و تو حتی تماشا هم نمیکنی... 

آخ... کاش این دنیای لعنتی تموم میشد... کاش دنیات به آخر میرسید خدا... خدا! تو هم همه کسم بودی و حالا با همه وجودم ازت دلگیرم... این منصفانه نبود! دلم رو شکوندی... من داداشم رو با همه وجودم ازت خواستم و تو اونو بهم پس ندادی... پس چرا میگی اگه دعا کنیم اجابت میکنی؟ چرا همه وجودم رو ازم گرفتی؟ اصلا چرا دادی اگه قرار بود ازم پس بگیریش؟! خدایا ازت دلگیرم... وسط همه دعاهایی که برای آرامش روح برادرم میکنم؛ وسط همه ختمهای گروهیمون... ازت دلگیرم و چه سخته که بازم کارم گیر توئه ولی نمیدونم دیگه چه خوابی برامون ببینی... راستش ازت میترسم... تو ارحم الراحمین زندگیم بودی ولی دیگه ازت میترسم... با خدایی که توی دلم پیدا کرده بودم خیلی فرق داری.... از دنیات متنفرم... از حکمتت ناامیدم... از بی تفاوتیت قلبم به درد میاد... و هیچ کدوم از اینها برای تو فرقی نمیکنه قادر متعال!😭

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan