کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

قاب دلخواه خانه من (بازی وبلاگی)

راستش را بخواهید، برای آدمی به خاطره بازی من، همه جای خانه ای که از لحظه تولد تا الان در آن نفس کشیده و خاطرات تلخ و شیرین خردسالی، کودکی، نوجوانی و جوانی اش را در آن تجربه کرده، قاب دلخواه است. به خاطر همین، من عکس جدیدی که به قصد شرکت در این بازی وبلاگی باشد نینداختم. فقط عکسهای اخیر را زیر و رو و یکی را انتخاب کردم که واقعا برایم دلچسب است و دلخوشیهای کوچکم را نشان می دهد:

84wy_۲۰۱۹۱۱۰۵_۲۲۲۳۲۵.jpg


+ اگر عکس باز نشد، اینجا را ببینید.

++ منبع بازی وبلاگی: بلاگردون

+++ بانوچه مرا دعوت کرد و من از ریحانه :) ، نیروانا ، مشتاق الیه  دعوت میکنم در این بازی شرکت کنند.

شاهزاده شب
۱۰ شهریور ۹۹ , ۱۴:۵۵

چه باحال :)

پاسخ :

مرسی.
ولی قاب خونه شما واقعا باحالتره. اصلا آدم دلش میخواد صبح تا شب بشینه جلو تلویزیون. 😍
فرشته ...
۰۴ شهریور ۹۹ , ۱۱:۴۰

پس پت کو؟ :))

دلم انار خواست ولی :/

پاسخ :

زنش دادم رفت سر خونه و زندگیش 🤭
امروز یه جایی دیدم درختای کوچیک ولی پر از انار داشت؛ حیف که باید آبروداری میکردم وگرنه برات میچیدم 😉
سایه نوری
۰۳ شهریور ۹۹ , ۱۵:۳۲

چه قاب قشنگی با انار بی موقع و کتابهای روانشناسی جذابش😊

پاسخ :

مرسی که قشنگ میبینی سایه جان. 😊🌸
م.ت
۰۳ شهریور ۹۹ , ۰۴:۲۶

فقط اون انار تو تصویر چشم منو گرفت و بس 😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

😂😂😂
این عکس مال همون دوران انارخورونه
خودت باش
۰۲ شهریور ۹۹ , ۲۲:۳۰

بازم انااااااار!!!

پاسخ :

عاقا جو نده! همون پارسالیاس 😂
نیــ روانا
۰۲ شهریور ۹۹ , ۱۹:۳۹

خوب من مدل خارجی  یعنی همون فضای خارج از خانه رو شرکت کردم 

چون نتونستم از خیر مادی گرایی بگذرم و فضای عرفانی و معنوی خونه رو مد نظر قرار بدم 😂😂

پاسخ :

عاقا تو خییییییلی باکلاسی... عجب قابی گذاشتی... اصلا منم دیگه میخوام مادی گرا بشم 😂
نیــ روانا
۰۲ شهریور ۹۹ , ۱۷:۲۰

چه قاب قشنگی

میشه برای منم همین باشه؟ :دی

باید فکر کنم در موردش

حتما باید فضای داخلی باشه؟؟

اخه دلخواه داخلی من فقط تو رویاهامه و تا حدودی تو کودکان و بهش دسترسی ندارم

تازه مادی گرایانه هم هست:))

 

پاسخ :

قابل تو رو نداره اصلا بذار پایینش بزنم مشتر ک بین شارمین و نیروانا
(یاد دانشجوم افتادم با خودکار اسم دوستش رو روی تحقیق تایپ شده ش نوشته بود که بگه کار مشترکه😐🤭)

نه حتما لازم نیس فضای داخلی باشه. به سلیقه خودته. بعضیا رو دیدم قاب دلخواهشون خارج از خونه بود.


تو هم اول درجه عرفانت رو ببر بالا مادیگرا😈😉😂
حامد سپهر
۰۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۵۳

این فصل و انار!! زود نیست؟

 

روزتون مبارک خانم دکتر

پاسخ :

عکس مال پارساله 😊

ممنون ولی روز من حساب نمیشه.😊
فامس(مهسا)
۰۱ شهریور ۹۹ , ۱۱:۵۴

سلام

قابتون خیلی خوشگله و منظم و مرتب:)

کاکتوس😍

اون جامدادی  که جلو ی پای مت هست رو نمی دونم خریدید یا درست کردیدمنم یکی دقیقا همین مدلی با قوطی رب گوجه ایی ها مون درست کردم  زنعموم اومد خونمون از رو میزم برداشتش و بردش:(

 منم خیلی عروسک دارم پت و متم جفتن تا زه یه عروسک گاو دارم برا بچگیمه هر چی ما مانم میگه خراب شده بندازش دور می گم زندگی منو از م می خواید بگیرید میگه دختر بزرگ شدی می گم من همیشه هشت سالمه :))) میگه تو بزرگ نمیشی می گم نه:).

پاسخ :

سلام عزیزم.
چشمات خوشگل میبینه.
کاکتوسم رو از بس آب دادم کشتم! 😔😔😔
مال منم هنر آبجی کوچیکه س.

😂
صخره نورد
۳۱ مرداد ۹۹ , ۲۲:۵۴

قاب قشنگی بود، ممنون برای اشتراکش :)

انار تو قاب نشون میده عکس خیلی جدید نیست.

پاسخ :

مرسی از شما و نگاه قشنگت :)
بله مال پاییزه. تو پست و کامنتها اشاره کردم 😊
مشتاقٌ الیه
۳۱ مرداد ۹۹ , ۱۹:۰۹

این دقیقا راست کار منه :)

ممنون از دعوتتون استاد مهربان 

پاسخ :

دقیقا به محض دیدن چالش، یاد شما افتادم.
خواهش میکنم :)
پا ییز
۳۱ مرداد ۹۹ , ۰۶:۰۷

الان آخرش این خونه تونه یا کلینیک؟ با توجه به یکی از کامنتها

پاسخ :

کلینیک.
این عکس مال پاییز پارساله.
همراز دل
۳۰ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۹

سلام

چه قاب قشنگی

به خصوص اون دوتا عروسکا:))

پاسخ :

سلام.
نگاهت قشنگه.
:))
محسن رحمانی
۳۰ مرداد ۹۹ , ۲۰:۰۸

چطور دلتون اومده عروسکاتونو ببرید کلینیک؟

پاسخ :

اون اوایل جوگیر شدم بردم! یعنی همه چیزمو بردما! حتی یه زمانی شد دیگه تو خونه خودکار هم نداشتم 🤦‍♀️😁
محسن رحمانی
۳۰ مرداد ۹۹ , ۲۰:۰۶

سلام چقدر مرتبه .

به این زودی انار اومده؟

پاسخ :

اتفاقا داشتم میگشتم عکس پیدا کنم یه چند تا عکس از اتاقم به چشمم خورد که بازار شام رو روسفید کرده بود! ولی آبروداری کردم اونا رو نذاشتم 😉

نه عکس مال پارساله.
بانوچـه ⠀
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۹:۲۸

ممنون که شرکت کردی :)

پاسخ :

ممنون که دعوت کردی :)
عاطفه ـ
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۸:۲۶

نه! صرفا به این معنا نیست که وبلاگ دارم! قبلا داشتم حذفش کردم ولی هنوزم کاربر بیانم و با حسابم می یام کامنت می زارم (:

شما عزیزی (: بنده هر وقت وبلاگ زدم اطلاع می دم تشریف بیارید =)) . 

پاسخ :

آهاااا :) گفتم شاید اون عاطفه که من تو دنیای واقعی میشناسم هستی و به خاطر همین آدرس نمیذاری🙈😉

فدات... ان شالله به زودی شاهد آدرس وبت باشیم 😊
مریم بانو
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۸:۲۶

قاب دلخواهت سلامت:)

 

فقط اناره:)))

 

یاد اون پستت افتادم که ازعشق عظیمت درباره انارنوشته بودی و جعبه های

 

اناری که مستقیم میومدن اتاقت:)))

پاسخ :

قربونت 😊

اتفاقا این عکس یادگار همون روزاس😃


وای دیگه اصلا دلم انار نمیخواد (البته فعلا 😉)
اریانه
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۸:۰۲

از اون دفترچه طرح کاشیا اون پشت هست ،کنار پای مت،منم از اونا دارم،دقیقا همین مدل و طرح رو،همونیه که توش کلید اسرار مینویسم:-)))

عروسکتون خیلی خوشگله،الان شدیدا حسم نسبت به اینکه عروسک نگه میدارم بهتره:-))

پاسخ :

من خیلی دوستش دارم. البته اونقدر مادی ام که تو همچین دفتری، حساب کتاب مشاورهام رو یادداشت میکنم :))))


الان همه عروسکهام رو بردم کلینیک. :) فقط دو تا پلنگ صورتی بزرگ دارم اونا رو دلم نیومد ببرم. :))))  
خدا رو شکر حست بهتره... من وقتی بحث عروسک داشتن پیش میاد، به شدت معتقدم سن فقط یک عدده :))))
عاطفه ـ
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۷:۵۱

(: فعلا بی خانمانم! ان شاءالله وبلاگ که درست کردم آدرس می دم. 

پاسخ :

آخه کنار اسمت میاد کاربر بیان و کاربر بیان کسیه که وبلاگ داره دیگه!
البته هر کسی مختاره آدرسش رو به بقیه نده :) 
عاطفه ـ
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۷:۳۳

یادم باشه یه "پت" بگیرم(!) هر وقت دیدمش یادم بیفته "مت" پیش توعه (: .

به به انار ((= . 

پاسخ :

:))))
آدرس چرا نداری عاطفه؟
Reyhane R .
۳۰ مرداد ۹۹ , ۱۷:۰۴

ای جان (:

چه قاب رنگی رنگی قشنگی (:

ممنونم از دعوتت عزیزم.حتما شرکت میکنم.

(الکی مثلا من شرکت نکردم هنوز 😁)

پاسخ :

جانت سلامت :)
قشنگی از نگاهته عزیزم.
:)))
مرسی که دعوتم رو پذیرفتی :))))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan