کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

آخرین 20 تیر قرن

یکی از آرزوهای کودکی ام که هنوز نمیدانم محقق می شود یا نه، این بود که آن قدر عمر کنم تا آن عیدی را که در آن، هم سال و هم قرن، نو می شود ببینم. 

با خودم حساب میکردم که آن موقع سی و فلان سالم است و خییییلی سنم زیاد شده ولی خب نه آن قدر که احتمال زنده نبودنم زیاد باشد! 

و باز فکر میکردم: ممکن در آن سن و سال، دیگر ذوق آغاز قرن جدید را نداشته باشم.

امروز رسیده ام به همان سنی که از کودکی انتظارش را میکشیدم و تا شروع قرن جدید فقط هشت ماه و یازده روز دیگر باقی مانده است؛ ولی من حتی برای تولدم هم خوشحال نیستم...

خودت باش
۲۹ تیر ۹۹ , ۲۱:۴۳

با کلی تأخیر اخرین بیست تیر قرن مبارک...

پاسخ :

مرررررسی 💚
ماهور بانو
۲۳ تیر ۹۹ , ۰۷:۳۰

روزهای غم میگذره...

دلت مملو از شادی

 

تولدت مبارک💙

پاسخ :

مرسی عزیزم
م.ت
۲۳ تیر ۹۹ , ۰۴:۰۰

سلام

 

 تسلیت میگم .

خدا رحمت کنه تمام گذشتگان و ، اللخصوص این عزیز تازه از دست رفته ی شمارو ، و به حق آل الله امروز که دوشنبه هست میهمان سفره ی پر برکت امام حسن (ع) باشند.

هرگز نبود باورم ای شاه پاک ها 

من روی خاک باشم و تو زیر خاک ها...

 

راستی تولدتونم مبارک .

به قول این دوستان مجازی.

 

منت سر تقویم گذاشتی.

 

تا کی میخواستی فرشته بمونی لامصب، سالروز زمینی شدنت مبارک.

 

تولد داریم،  اونم چه تولدی ، ابشار ناموس ، کوه ادب ،  پرچم دار  ،  از خوب های حلب تو  جنگ با داعش ، همه چی تموم . 

 

و .... کلی از اینجور تبریک ها خدمت شما 

 

 

 

 

 

پاسخ :

سلام.
ممنون. سلامت باشید. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه و به عزیزانتون طول عمر بده.


مرسی. چه تبریکهایی! دوستان مجازی جوگیرتون کردن :)
گلچین (خاموش)
۲۲ تیر ۹۹ , ۲۲:۰۶

تسلیت عرض میکنم بانو. ان شاالله خدا به شما[که تولدتانم هست]و خانواده طول عمر بده🖤

 

لازم به ذکر هست که بعضی کامنتها دل به درد میارن. نمیدانم چرا بعضی اصرار دارند بگند کسی که داغدار هست خودش را لوس کرده! ادم تاسف میخوره اما به دل نگیرید. مختارید تا هرزمان سوگواری کنید حتی اگر افرادی باشند که عقیده داشه باشند لوس بازیست! آدم داغدار حوصله خودش را هم نداره چه رسد تولدش.

شما خودتون روان شناس هستید قطعا بهتر میدونید که دوره سوگواری کردن خیلی مهم هست و نباید حذف بشه درست میگم؟

پاسخ :

ممنون سلامت باشید. ان شالله غم نبینید.


بله حق با شماست. البته شاید نویسنده اون کامنت، پست قبلش رو نخونده یا تو ذهنش نمونده. از طرف دیگه، تجربه این مدت بهم نشون داد کسی که اکثر کسایی که خودشون تجربه داغ سنگین نداشته ن، حتی اگه سعی کنن هم نمی تونن درک کنند و ممکنه کاملا بی منظور چیزی بگن و متوجه نباشن حرفشون ناراحت کننده س.
❣️White girl❣️
۲۲ تیر ۹۹ , ۱۷:۲۳

تولدتون مبارک:)

 

بابت فوت شدن داییتون تسلیت میگم امیدوارم بقیه زندگیتون به شادی بچرخه^-^

پاسخ :

ممنون عزیزم.

سلامت باشی‌. خدا به عزیزانت طول عمر بده
می نا
۲۲ تیر ۹۹ , ۱۱:۳۳

تولدت مبارک استاد خوشگلم

راستش منم موقع تولدم زیاد خوشحال نیستم نمیدونم دلیلش رو

شاید چون فکر میکنم یه سال بزرگتر شدم و به مرگ نزدیکتر ولی هیچکدوم از ارزوهام محقق نشد

به هر حال

برسی به آرزوهایی که واسه امسالت داری عزیزم

پاسخ :

مرسی می نا جان 😍

من فقط امسال به خاطر اتفاقی که افتاده بود، دل و دماغ نداشتم. وگرنه عاشق روز تولدمم و سن و سالم هم خیلی برام مهم نیس‌. 

ممنون عزیزم. تو هم به آرزوهای قشنگت برسی
x
۲۲ تیر ۹۹ , ۰۲:۲۰

همونجا که گفتی حتی برای تولدم خوشحال نیستم یعنی داری خودتو لوس می کنی -_-

پاسخ :

دلیلی نداره خودمو لوس کنم
خاموش*
۲۱ تیر ۹۹ , ۱۶:۴۴

سلام،وقت بخیر

بایت فوت دایی بزرگوارتون بهتون تسلیت میگم،ان شاءالله روحشون با خوبان ونیکان همنشین باشه وخدای مهربون به بازماندگانشون صبر و سلامتی بده.

اللهم اغفرللمومنین والمومنات والمسلمین والمسلمات........

پاسخ :

سلام. وقت شما هم به خیر.
ممنونم. سلامت باشید
x
۲۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۳۴

تولدت مبارک 

+ لطفا خودت رو لوس نکن ,مرسی أه :/ از طرف مالاک ِِ بی اعصاب :))

پاسخ :

ممنون
+ مگه خودمو لوس کردم؟! 🙄
ناشناس
۲۰ تیر ۹۹ , ۲۱:۳۰

جسارتا فکر میکنم آخرین 20 تیر قرن سال آینده باشه چون آخرین سال این قرن یا سده میشه 1400 و بغد از اون با 1401 اولینش آغاز میشه.

پاسخ :

نمیدونستم. رویای کودکی منو به هم ریختید که!
ولی به نظرم درست ترش همینه که ۱۴۰۰ شروع شه 🙄


+ این کامنت خصوصی بود ولی عمومیش کردم چون شاید خیلیهای دیگه م مث من ندونن.



yasna sadat
۲۰ تیر ۹۹ , ۲۰:۲۸

چرا ذوقی ندارم بهش

 

وحتی حس میکنم یک قرن دارم بزرگتر میشم بخاطر همین دوسش ندارم😶

 

تولدت مبارک هاا🤩🤩

پاسخ :

خب من سن برام مهم نیس.


مرسی عزیزم 😘
بانوچـه ⠀
۲۰ تیر ۹۹ , ۱۹:۰۴

روزت مبارک شارمین عزیزم.

امیدوارم به مبارکی این روز بالاخره روزهای غمگین و تلخمون رفع بشن و تموم بشن.

پاسخ :

ممنون ثریا جون 😘
ان شالله
گلی یاس
۲۰ تیر ۹۹ , ۱۵:۲۶

چقدر این اتفاق بدِ ... :(

پاسخ :

😔
Reyhane R .
۲۰ تیر ۹۹ , ۱۴:۱۲

سلام.

بهتر باشی عزیزم...

پاسخ :

مرسی ریحانه جون
رحیم فلاحتی
۲۰ تیر ۹۹ , ۱۱:۴۱

هیچ وقت یادم نمیاد ذوقی برای روز تولدم داشته باشم ! مگر از اطرافیان کتاب هدیه گرفته باشم و بابت آن هدیه ذوق کرده باشم . این بازی اعداد و ارقام و خیلی چیزهای دیگه هم بی معنی شده ! روزگار غریبی داریم !!!

پاسخ :

من همیشه از ذوق به رد بودم (در حد ذوق مرگ یعنی!). کادو زیاد برام مهم نبوده هیچ وقت. فقط دوست داشتم تولدم یادشون باشه. 
نیــ روانا
۲۰ تیر ۹۹ , ۱۰:۲۷

تولدت مبارک شارمین عزیز

ولی من خیلی هم خوشحالم که تولدت هست و به این دنیا آمده ای و من آن قدر خوشبخت بوده ام که با تو آشنا شوم

یادش به خیر پارسال این موقع صندلی داغ داشتی و فکر کنم تنها کسی که نپرسیده بود چرا ازدواج نکردی من بودم

راستی چرا ازدواج نکردی (خنده بدجنسانه) 

پاسخ :

ممنون نیروانا جانم. 
از بس مهربون و خوش قلبی. منم واقعا از آشنایی با دوست و همکار گلی مثل تو خوشحالم.

بله یادمه سوالای تو خاص بودن و دوستشون داشتم. 
اتفاقا امسالم برنامه داشتم صندلی داغ و میخواستم یه تیکه تر تمیزی به افرادی که هنوز این سوالو دارن بندازم ولی خب دیگه دل و دماغی برام نموند!

🤦‍♀️
بنده خدا
۲۰ تیر ۹۹ , ۱۰:۱۲

ولی همیشه فردایی هست ...

که میتونه متفاوت باشه ! 

 

راستی با سیاهی ، سفید معنا پیدا میکنه ... انشالله خیره !

پاسخ :

هر چقدرم متفاوت باشه، نبودن بعضی آدمها جبران نمیشه.

ممنون از شما
پا ییز
۲۰ تیر ۹۹ , ۰۸:۵۸

خوب باشی عزیزم 

پاسخ :

فدای تو
محمد حسین
۲۰ تیر ۹۹ , ۰۱:۳۱

سلام

تسلیت میگم

انشالله که سلامت باشید

پاسخ :

سلام.
ممنون. غم نبینید.
یاقوت
۲۰ تیر ۹۹ , ۰۰:۲۸

واقعا نمی دونم چی بگم عزیزم  :((((( 

پاسخ :

😘
اَسی ...
۲۰ تیر ۹۹ , ۰۰:۲۲

تولدت مبارک شارمین :)

الهی شادی تو دلت لبریز بشه و همیشه سلامت و خوشبخت باشی

پاسخ :

ممنون عزیزم
محسن رحمانی
۲۰ تیر ۹۹ , ۰۰:۰۱

سلام 

 

خوبید؟چرا خوشحال نیستید؟

پاسخ :

سلام.
ممنون.
پست قبل رو بخونید متوجه میشید
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan