کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بازی وبلاگی: نامه ای برای... پلنگ صورتی

پلنگ صورتی عزیزم!

سلام.

شاید ذوق کنی اگر بگویم حتی قبل از این که دست چپ و راستم را از هم تشخیص بدهم، مجذوب تو و آن رنگ صورتی جیغت و آن معصومیت چهره و نگاهت و آن همه شیطنتها و خرابکاریهایت بوده ام و هنوز هم هستم! شاید هم مثل آن وقتهایی رفتار کنی که همه چیز را به هم میریزی و بعد شانه بالا می اندازی و طوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده میروی پی کارت... نمیدانم... 


به هر حال که من خیلی دوستت دارم و لپتابم پر از انیمیشنهای تو است. حتی در این سن و سال هم، وقتی تلویزیون تو را نشان میدهد، میخکوبت میشوم و با تماشای صحنه هایی که باره و بارها دیده ام، جوری قهقهه میزنم که گاهی اعضای خانواده دو متر بالا میپرند! تازه دو تا عروسک بزرگ از تو هم دارم! حالا تو شانه بالا بینداز و محل نگذار! 😒 از علاقه من چیزی کم نمیشود.


اما نمیدانی نامه نوشتن برای تو، که یک کلمه هم حرف نمیزنی، چه قدر سخت است. راستش را بخواهی من همیشه مجذوب کسانی می شوم که زبان به دندان نمی گیرند و یک سره حرف می زنند. اما نمیدانم چرا تو را (و بعد از تو تام و جری را) به کلاه قرمزی، جودی آبوت و آن شرلی ترجیح میدهم!


پلنگ صورتی عزیزم!

تو چه طور میتوانی در سکوت محض زندگی کنی و نترکی؟! چه طور میتوانی بدون این که حتی یک کلمه حرف بار کسی کنی، آنها را از شدت خشم به مرز انفجار برسانی؟ راستی تو کلا حرف نمیزنی یا فیلمت است؟! صدایت چه طوری است؟! بم و مردانه یا صورتی و ظریف؟! فقط حرف نمیزنی یا نامه هم نمینویسی؟! دست کم نامه که میخوانی؟! لطفا ناامیدم نکن و وقتی نامه ام را خواندی، یه اثر پنجه صورتی خوشرنگ پایین آن بگذار تا بدانم که خوانده ای! همین برایم کافی است!😍


+ بازی وبلاگی آقا گل

+ مرسی از دعوت دوستان نازنینم: دکتر هوپ و سمیرا شیری

  • ادامه مطلب
[ آدینه ]
۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۲:۲۲

سلام شارمین خانوم (: حالت چطوره؟!. پلنگ صورتی لعنتی ترین و باحال ترین شخصیت کارتونیه، لعنتی! (البته میگ میگ، کایوت و رودرانر هم لعنتی و جذآبن!) :| ^_^ ولی خداییش پلنگمون یه چیزه دیگست! حالا که فکر می کنم می بینم تام و جری هم جذآبن :/ ولی می دونی چیه؟! :) پلنگ صورتیه تو به یاد ماندنی تر و خاص تره چون یه آهنگ خیلی معروف و دبش و جیگر و حال خوش کن داره!!! D; .

سال 1399 پیشاپیش مبارکت باشه عزیزم (: امیدوارم پر از خوبی باشه.

پاسخ :

سلام آدینه جان.
ممنون.
هیسششششکی پلنگ صورتی خودمون نمیشه. 😉
سال جدید برای تو هم پر از خیر و برکت و شادی باشه. عیدت مبارک
یاقوت
۲۸ اسفند ۹۸ , ۱۴:۲۴

اینا رو یادم رفت بگم .. خب یه ذره باهات اختلاف سلیقه دارم .. من کتی رو دوس داشتم و روم به دیوار عاشق کاکرو و تسوکه و داداش کایکو بودم .. اون زمبه رو کجای دلم بذارم اخه[قهقه] . ولی مرحوم حمیده خیرآبادی رو خیلی دوس دارم...

ولی با اختلاف زیاد عاشق کارتون رابین هودم ..طحال و قلوه و سایر اجزام با اخلاص تقدیم به ایشون

پاسخ :

اتفاقا من الان بتی رو دوس ندارم دیگه. ولی اولین باری که زنان کوچک رو میذاشت یه شباهتهایی بهش داشتم و بتی خونواده مون بودم. میخواستم براش بنویسم که الان چقدر عوض شدم و دیگه مثلش نیستم😄

کاکرو 😒 من خود خود سوباسا ازارا بودم. باهاش گریه میکردم و میخندیدم 🤦‍♀️
زمبه 😂 من کوچولو بودم سفرهای کومون میدیدیم هر کسی یه نقشی برداشت گفت این منم. برا من هیشکی نموند گفتن تو زمبه باش! خیلی بامزه س! باورت میشه ذوق کردم؟! 😂😂😂😂 من ساده 🤦‍♀️😂

عاشق حمیده خیرآبادی ام. تا آخر عمرش خوشگل و جذاب بود لعنتی! بازیش هم دلنشین بود! ولی هر چی خودش رو دوس دارم از دختر نخواستنیش (ثریا قاسمی) بیزارم! میخواستم تو نامه برا حمیده بنویسم چرا دخترت رو مث خودت بزرگ نکردی؟ فکر کنم به عمه هاش کشیده باشه! انقد بدم میاد ازش وقتی مث قدیسه ها حرف میزنه 😒😄

رابین هود 😍 منم دوسش دارم. ولی ته تهش هیششششکی صورتی خودم نمیشه😂
خودت باش
۲۷ اسفند ۹۸ , ۰۸:۵۵

منم تا کلی وقت نمی دونستم چرا بهش میگن پلنگ صورتی!هر وقت هم اعتراف کردم همه بهم خندیدن. همین از جذابیتش برا من کم کرد...

پاسخ :

😂
وقتی میذاری اون آخرا به دنیا بیای، میشی اسباب تفریح و خنده خواهر و برادرهای بزرگتر 😍😄😂
رحیم فلاحتی
۲۶ اسفند ۹۸ , ۲۲:۰۸

عاشق موسیقی متن اش بودم  و اون پلنگی که تو تیتراژ با عشوه سیگار رو لبش می ذاشت .

پاسخ :

موسیقیش 😍 منم موسیقیش رو خییییلی دوست دارم. کلا جذابیتهای پلنگ صورتی زیاده 😄
پا ییز
۲۶ اسفند ۹۸ , ۲۰:۰۲

خوب 

بازم فرقی نکرد 

تلویزیون رنگیمون نتیجه دسترنج انگشتان هنرمند مامان بود 

پاسخ :

عزیزم مامان هنرمندت زنده باشن 😍
یاقوت
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۸

اتفاقا چن وقت پیشا یه قسمت از پلنگ صورتی رو دیدم به نظرم نسبت به تام و جری که باز صامت هستن موقعیت هایی که تو پلنگ صورتی هست خلاقانه تر و هوشمندانه تر هستش و مسلما بچه هایی که یه خرده هوش بیشتری هستن متوجه ش میشن و باهاش همراه میشن(نمی دونم منظورمو رسوندم یا نه؟!!! )

پاسخ :

بله متوجه منظورت شدم. نکته هوشمندانه ای بود 😎😄
پا ییز
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۲

من در کودکی هرررررگز نمی دونستم پلنگ صورتی واقعا صورتی هست 

افتاد؟ 

مرفه بی درد :/ خخخ

پاسخ :

😂

آهااااا... نه... منم از اول اولش نمیدونستم. فکر کنم چهارم_پنجم دبستان بودم که برای اولین بار صورتیش رو دیدم 😄
یاقوت
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۷:۵۵

بیا بابا جان اون پنجولتو بیار بزن تو جوهر صورتی بزن پا نامه ..

شانه هاشو بالا انداخت رفت که..

آقا شخصیت قحط بود دل به این پلنگ صورتی پوش دادی ..یه بارپاپایی سرندی پیتی ای  .. نگم از رابین هودم یا اون پرنس جان که با انگشت گوششو می گرفت و شصتشو مک می زد و مارشو گره می زد...

ولی خارج از شوخی نشون می ده که از همون بچگی ادم باهوشی بودی..

 

پاسخ :

هر چی اون به در بی خیالی میزنه من بیشتر شیفته ش میشم! اصن یه وضی!😄

میدونی من جز صورتی به کیا فکر کردم:
پسر شجاع (یه نامه طلبکارانه البته!)
پسر خاله
زمبه/ ضمبه/ذمبه (سگه تو میتی کومون)🤦‍♀️
سوباسا
بتی زنان کوچک
حمیده خیرآبادی!!!!


چی نشون میده باهوش بودم؟
هوپ ...
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۷:۳۱

مرسی که نوشتی و اعتراف کردی عروسکشو داری :-))

این جمله ات مشکل داره فکر کنم: 

راستش را بخواهی من همیشه مجذوب کسانی می شوم که زبان به دندان نمی گیرند و یک سره حرف نمی زنند

برگرفته از: behappy.blog.ir (شارمین امیریان)

پاسخ :

من تا سه چهار سال پیش عشق عروسک بودم و کلی عروسک داشتم 🤦‍♀️🙄

"زبان به دندان گرفتن" رو میگی؟ خودم رو این شک داشتم.
زهرا طلائی
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۷:۱۷

چقدر قشنگ بود

تاحالا به پلنگ صورتی دقت نکرده بودم. دوست دارم الان برم سراغش

پاسخ :

قشنگی از نگاهته عزیزم.
😊
پا ییز
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۶:۲۱

بچه پولدار :/ 

دقیقا بابت یک عبارت در خط دوم 

بقیه متن رو هم نخوندم 

اول باید این صفت رو بهت اعلام می کردم 

پاسخ :

بابت کدوم؟! 🙄😄
yasna sadat
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۳:۴۰

چه حس خوبی داشت نامت🥰

پاسخ :

عزیزی😘
بی نام
۲۶ اسفند ۹۸ , ۱۳:۲۸

:)) فک کنم سواد خوندن نوشتن داشته باشه... چون معمولا نوشته ها رو میخوند توی کارتون :)

پنجه صورتی :)

پاسخ :

پلنگم باسواده 😍😄
🐾
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan