کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بعضی چیزها را هم ترجیح دادم ننویسم.

۱. پسره رفته بود آرایشگاه روی صورتش ماسک گذاشته بود که پوستش خراب نشود و تا ماسک اثر کند آمد بیرون سیگاری کشید و برگشت 😳😐😂


۲. پسره توی پیاده رو، ماسکی را که به خاطر آلودگی هوا جلوی دهانش زده بود را کشیده بود پایین و داشت سیگار می کشید!😳😐😂

۳. در یک ویدئو کنفرانس شرکت کردم. استادش از اساتید مطرح رشته ما در امریکا بود. آخرهای قسمت پرسش و پاسخ، زدیم به جاده خاکی و نظرش در مورد ترامپ را پرسیدیم. گفت ترامپ برای من یک کابوس احمقانه است! گفت وقتی ترامپ رییس جمهور شد من شش ماه افسردگی گرفتم (و کاملا هم جدی میگفت). بهش گفتیم ولی برای اقتصادتان که کارهای خوبی کرده است. گفت همه این کارها را اوباما کرده و ترامپ فقط رویش اسم گذاشته! 


۴. همکاری دارم که سه ویژگی اش را به شدت دوست دارم: ۱. باسواد است ۲. فروتن است و اصلا اهل نمایش دادن نیست ۳. یک جور خارجکی بلد است به فرهنگ و اعتقادات همه احترام بگذارد و نه آدمها را بر اساس این چیزها دسته بندی کند نه کسی را به خاطر تفاوتهایش کنار میگذارد.‌  به خاطر همین، با این که از نظر اعتقادی و فرهنگی دقیقا نقطه مقابل من است، در عالم همکاری رابطه خوبی داریم و یک سری کار مشترک هم انجام داده ایم. خیلی دلم میخواست تعداد آدمهای شبیه به او زیاد بود؛ ولی متاسفانه نیست.


۵.@پاییز! چند میگیری رمزت را عوض کنی؟🧐😂

  • ادامه مطلب
غ ز ل
۲۱ بهمن ۹۸ , ۱۰:۰۷

یعنی عاشق خوذمونم با این مراقبت هامون از پوست. من که کلا تعطیلم از همه اینا بچه نمیزاره ماسک یزاری که :))

 

ببین ویدئو کنفرانس رو ول کن دوره آنلاین بزار :)

 

ای ول اون آقای خارجکی

پاسخ :

من اهل این سوسول بازیا نیستم. واسه مراقبت از پوست، سعی میکنم هله هوله و چیزهای آسیب زا نخورم و از صابون خوب استفاده کنم. واسه ماسک و این قر و قنببلها نه وقت دارم نه حوصله 😊

چشششششم  

واقعا ایول داره
مخ سوخته
۲۰ بهمن ۹۸ , ۱۹:۳۳

سلاام

پس دخترایی که سیگار میکشن را نمیبینید؟

اوباما یه آدم مارموزی بود.ماموزی های بیل گیتس را میدونید؟ اوباما هم یه ورژن دولتیش بود.اینا سر اقشار ضعیف آمریکا و جهان را با پنبه میخوان ببرن.

چرا یه جور خارجکی؟ چرا یه جور وطنی نه؟ این خارجکیا اینقدر متعصب و نژادپرست و قضاوت کن اند، من میدونم!

{کلا میخواستم مخالفت کنم}

اون کارتون اگر هنوز حل نشده من برنامش را هم دیدم ساعت راهنمایی دانشجو و اینا نداشت فقط کلاسا را نوشته بود.

یه سؤال: من یه کتابی از کتابخونه دانشگاه گرفته بودم به نام "کودک متکی به نفس" خیلی عتیقه بود و خیلی غلط تایپی و ترجمه ای داشت ولی کتاب خوبی بود خیلی مفید بود. اما تو بازار نیست. شما که این کاره عالم هستید کتاب جدید کاربردی اما متین تو این موضوع سراغ ندارید. برا معرفی به یکی دو تا خانواده میخوام.

پاسخ :

سلام. 
دختری که ماسک روی صورتش باشه و سیگار بکشه ندیدم.(حالا چه همشونم غیرتی شده ن!!! =/ )  =)))

اصلش اینه که سِگی زرد برادری شاغالس!

نه این سبکش از اون اپن مایند خارجکیاس.

{خدا قبول کنه}

نه حل نشده. جوابم نمیده که. شما اگه دیدیش بگید تلفنهاش رو جواب بده شاید یکی کار واجب داشته باشه! هفته ای یه بارم خبر سلامتی و حیاتش رو به من بدید نگران نشم!

کلیدهای پرورش عزت نفس (ترجمه آزادمنش، نشر صابرین) هست. ولی نمی دونم چه قدر به موضوع مد نظر شما نزدیکه. یا کتاب 101 بازی برای افزایش اعتماد به نفس (ترجمه مصطفی تبریزی)
بانوچـه ⠀
۱۹ بهمن ۹۸ , ۱۲:۰۰

مورد یک و دو: :|:|:|

 

آدم‌های خوب ِ اینطوری واقعا خیلی کم هستند. کسی که تفاوت‌ها رو ببینه، درک کنه و احترام بذاره.

پاسخ :

:/

خدا زیادشون کنه :)
میرزا مهدی
۱۹ بهمن ۹۸ , ۰۸:۴۷

پاییز؟:)))

واقعا درک نمیکنم چرا برای یه مرد انقدر مهمه که بره آرایشگاه ماسک بزنه.

چند وقت پیش ها رفته بودم برای یه مراسم، آقا اصرار داشتند باید از سلمونیِ من فیلم بگیری. قریب به دو ساعت اون تو بخار و ماسک و بند ابرو و یه چیزای دیگه روش اجرا کردن که وقتی بلند شد انتظار داشتم تام کروزی، جنسن اکلسی، جانی دپی چیزی بزنه بیرون اما همون قُزمیتی اومد بیرون که رفته بود تو.....

پاسخ :

پاییز قانعم کرد :)))

داداش من برای عروسیش کلی مقاومت کرده بود که این کارها رو براش انجام ندن ولی ارایشگر گفته بود نمیشه کار من زیر سوال میره! دیگه در نهایت فقط موفق شده بود نذاره ابروهاش رو مدل بدن!همین قدر بگم که رژ دوماد قشنگتر از رژ عروس بود!
رحیم فلاحتی
۱۸ بهمن ۹۸ , ۲۳:۲۷

نه خیر ! لطفن بذارید با همون دود و دم شون خوش باشن :))

پاسخ :

مساله اینجاست که چندان خوش هم نیستن :))
مریم بانو
۱۸ بهمن ۹۸ , ۲۳:۲۱

شارمین؟؟؟ ( دست راستش را به کمر زده و بادست چپ کله اش رامیخاراند)

 

تصوراتم بهم ریخت ازت:)))

پاسخ :

نهههههه🙄
یه وقتایی فقط 😢
خیلی کم پیش میاد 😰
اصلا نزدیک به صفره 🤥🤥🤥
😂
مریم بانو
۱۸ بهمن ۹۸ , ۲۲:۳۷

داداش منم مسواک میزنه شب ،بعدش میره سروقت یخچال شیرینی 

 

ومیوه میخوره!

 

استدلالشم اینه رفتم اب بخورم شیرینیه چشمک زد گفت بیامنوبخور!!
 

کلا موجودات عجیبی ان :))

پاسخ :

ولی مریم منم این کار رو می کنم 😂😂😂
رحیم فلاحتی
۱۸ بهمن ۹۸ , ۲۲:۱۵

+ یاد روزهایی افتادم که از جلوی باشگاه بدن سازی محل می گذرم . طرف دور بازوش اندازه کمر منه . ولی از باشگاه که می زنه بیرون سرکوچه ی اول سیگار روشن می کنه . و یا تو قهوه خونه می بینی شون گوش تاگوش نشسته ان قلیون می کشن .

 

+ زمان افسردگی و به فنا رفتن مون با حضور ترامپ از جناب استاد خیلی خیلی بیشتر بوده :(

پاسخ :

+ نکنه ماهایی که اهل دود و دم نیستیم داریم اشتباه میکنیم؟!🤔😏


+😔😔😔
yasna sadat
۱۸ بهمن ۹۸ , ۲۲:۱۰

1و2جلل الخالق!😳

:))

پاسخ :

😉
حامد سپهر
۱۸ بهمن ۹۸ , ۱۷:۳۳

۲. مورد داشتیم یارو میره کوه نوردی از هوای آلوده تهران فرار کنه با خودش سیگار و قلیون میبره:))

۳. نمیدونم چرا از ترامپ بدم نمیاد!

۴.کاش میشد خودمونو شبیه اونا بکنیم

پاسخ :

۲. مردمان عجیبی هستیم در کل 😆
۳. سلیقه ها فرق میکنه ولی قبول کنید که اوباما خوش تیپ تره 😏
۴. واقعا
خودت باش
۱۸ بهمن ۹۸ , ۱۶:۵۰

راستی دعاهامون اثری داشت یا نه؟

پاسخ :

ان شالله خواهد داشت. در درازمدت معلوم میشه
خودت باش
۱۸ بهمن ۹۸ , ۱۶:۴۹

1و2.پسرن دیگه!! کاریشون نمیشه کرد...

3. چه جالب!

4. عاقا مشترک فقط برا زندگی هست نه کار!!!

پاسخ :

😏
😉
😳

جوابت رو گرفتی؟؟؟😂😂😂
آقای خوش شانس
۱۸ بهمن ۹۸ , ۰۹:۳۹

شما چرا همش مطالب ضد پسر میزارین؟؟

پاسخ :

🙄
من فقط کارهاشون رو توصیف کردم 😏
حمیده
۱۸ بهمن ۹۸ , ۰۸:۲۳

اومدم فقط "زیاد پیدا" باشم :-""" آخه کدوم از خود گذشته‌ای جمعه ساعت ۸ صبح میاد کامنت بذاره که من میذارم؟ ^_^

پاسخ :

کامنت قبلی رو ببین تا بدونی کی میاد 😆
مهدی
۱۸ بهمن ۹۸ , ۰۸:۱۳

1.مرد زندگی ;-)

2. دوستانی داریم که میان فوتبال و بین 2نیمه و قبل و بعد بازی سیگار میکشن!!!

3. والا راجع به ترامپ, اینو من به همه میگم ولی طرفداران و سینه چاکان , آمریکا هیچ کدوم قبول نمیکنن!!!

4. یه همکار هم من دارم که زبان انگلیسی رو بهتر از فارسی مسلط هست. خط فکر سیاسی و اجتماعی و  دینی ش هم کاملا مخالف من است. ولی انقدر که اطلاعات داره و منطقی بحث میکنه که واقعا از بحث کردن باهاش لذت میبرم.

پاسخ :

۱. 😆 من وقتی دیدم روی در نوشته ماسک صورت، به خودم گفتم کی میره بذاره؟! بعد دیدم میذارن و سیگار میکشن! 😉

۲. 😐🙁

۳. آدمی که تعصب داره هیچی قبول نمیکنه.
برام خیلی جالب بود یه استاد بزرگ و باتجربه امریکایی این حرفها رو میزد.
و در کل برام جذاب بود که ما و اون به عنوان انسان حرف می زدیم نه به عنوان یه امریکایی و چند تا ایرانی.

۴. خیلی خوبن آدمای اینجوری😍
لبخند ماه
۱۸ بهمن ۹۸ , ۰۰:۱۷

تهران خانم‌دکتر همراهمون نداریم‌که😢

پاسخ :

 خانم دکتر رو برات پست میکنم😂
لبخند ماه
۱۸ بهمن ۹۸ , ۰۰:۱۲

ایول استاد خیلی باهوشین.. درست حدس زدین😊😄😉

من رو هم ببر اینجور کنفرانسها

پاسخ :

😄😄😄
تهران که بیشتر کارگاههای خوب برگزار میشه. شما باید ما رو ببری 😉
لبخند ماه
۱۷ بهمن ۹۸ , ۲۳:۵۳

مورد ۴ منظورم بود . ۳ نوشتم فکر کنم😁

پاسخ :

آره سه نوشته بودی.
منطورت اونیه که اسمش با ل شروع میشه با ه تموم میشه؟😏
لبخند ماه
۱۷ بهمن ۹۸ , ۲۳:۵۳

مورد ۳ رو بیشتر بگردی پیدا میکنی ها. همین نزدیکی هاست😁

میگم ویدیو کنفرانس انگلیسی بود یا فارسی؟

پاسخ :

انگلیسی بود ولی چون سطح شرکت کننده ها خیلی خیلی فرق داشت با همدیگه، مترجم هم داشتیم.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan