کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از این کارهای چیپ 😐😂 + ادامه مطلب

  خب دیگه چیپ بازی بسه 😁


چیپ ۱: 

۱. نچ نچ چیپ بازیم حدی داره D:

نه بابا! چیپ بازی هیچ حد و مرزی نداره! 😂


۲. من بگم سلام تو میفهمی من کی‌م خب :))) ناشناس نمیخواد که خانوم دکتر جونم :-""" تنت سلامت باشه همیشه :*

ولی نفهمیدم کی هستی 🙈 زنده باشی. 💖


۳. تو واقعا پسر نیستی:))))) نه اونکه شوخی بود ولی چرا اینقدر به بچه ها علاقه داری!! احتمالا تا حالا موقع غذا خوردن یا تماشای برنامه مورد علاقه ت که تکرار هم نداره بچه ت پی پیش نگرفته:)))

دیگه دارم به خودم شک می کنم 😂 چون بچه ها واقعا دوست داشتنی و بانمک و پاک و آرامبخشن! البته خودم بچه ندارم، ولی یه داداش دارم ۱۴ سال کوچیکتر از خودم (بیشتر بچه م به حساب میاد تا داداشم) و حتی شده رو خودمم پی پی کرده ولی چیزی از عشق و علاقه م کم نشده 🤣


۴. اسم وبلاگت اصلا جالب نیس...خیلی چیپِ

سلیقه ها فرق داره. خودم اون قدر این اسم رو دوس دارم که حتی وقتی خواستم وبلاگم رو عوض کنم و همه نشونه ها رو از بین ببرم تا کسی پیدام نکنه،باز دلم نیومد اسم دیگه ای بذارم. 


۵. شارمین این چیپ بازی ها چیه انجام میدی عزیزم؟😁😊😊

والا به قرآن! خجالتم نمیکشه دختره ی چیپ! 😂


۶. مطمئن باشیم ناشناسه؟ ما چیز بد میخایم بگیما!!

پس نگفتی حرفای بد بدتو! 😂


۷. اگه کمک بخوام کمکم میکنی ؟

اگه بتونم بله.


۸. خیلی باحالی و دوست دارم موفق و شاد باشی همیشه.

ممنون از لطفت. ان شالله خودتم همیشه شاد و موفق باشی.


۹. میشه بگید چجوری میشه ینفر رو فراموش کرد...

در موردش یه پست میذارم. فقط لطفا اینجا یا تو همون صفحه یه پیام بذارید و بگید اشکالی نداره کل کامنتتون رو بذارم تا بقیه هم نظر بدن؟

و این که درست متوجه شدم که شما آقا هستید؟


۱۰. اینکه تحلیل های اجتماعیت, به عنوان یه فرد تحصیلکرده, انقدر به ذهن و تحلیل های من نزدیکِ, حس خوبی بهم می ده.

😊❤



چیپ ۲:

بعضیهاتون واقعا ناامیدم کردید. در صدر همه هم حمیده خانوم که حدود ده ساله منو میشناسه اون وقت نمره ش شده این!😒 با این بعضیها حرفی ندارم؛ فقط ارجاعشون میدم به نمره و کامنتهای آقای م. ت. و خانم جویا و ازشون میخوام که برن خجالت بکشن! 

بعضیها منو کمتر میشناسن ولی بازم در کل نمراتتون واقعا پایین شده 😐 یعنی من انقد در پرده ابهامم؟! والا انقدر که من همه اطلاعات و علایقن این وسطه، فکر می کردم حداقل ۷_۸ تا ۲۰ داشته باشیم بقیه هم بالای ۱۵ باشن! شما چرا شارمین زمانه تون رو نمی شناسید آخه؟! 🤦‍♀️😂

اونایی که با اسمهای ناشناس تو نظر سنجی شرکت کردین! نمی شناسمتون؟ خاموشید؟ یا میخواستید اگه نمره تون کم شد کسی نفهمه شمایید؟😏

حامد سپهر
۰۲ بهمن ۹۸ , ۰۸:۵۵

من به خودم امیدوار شدم نمره م بد نبود

ولی خداییش هیتلر آخه!!!؟؟

پاسخ :

با این که شما هم مدت حضورتون زیاد نیست =)

هیتلر در عین حال که آدم داغونی بوده، شخصیت خیلی جالبی داشته. یادمه اولین بار که فهمیدم در آستانه سقوط، خودکشی کرده، تو عالم تینیجری، کلی از این کارش خوشم اومده بود =/  =))))
دخترمعمولی
۰۱ بهمن ۹۸ , ۱۸:۱۸

آقا اینایی که نمره شون بالا شده، از کجا معلوم تقلب نکرده باشن؟!

شاید یکی یه بار تستا رو زده، جوابا رو دیده، بعد رفته دوباره شرکت کرده!

لطفا راستی آزمایی کنین :)

حالا با مایی که تک گرفتیم میخوای چیکار کنی؟ :|!

پاسخ :

خانم جویا جزء اولین نفرات بود و قطعا تقلب نکرده. بقیه هم کلا ارتباطی با هم ندارن. احتمال تبانی و تقلب خیلی کمه. ولی به هر حال میتونیم درخواست ویدئو چک بدیم 😂

هیچی دیگه باید دو واحد شارمین شناسی بگذرونید شهریور دوباره آزمون بدید😂
لبخند ماه
۰۱ بهمن ۹۸ , ۱۵:۰۹

سلام

من نمره ام‌۵ شد

😁

اخه ادم هیتلر رو دوست داره🤔

مگه میشه کلاه قرمزی رو دوست نداشت

موندم سالاد رو چرا به قرمه سبزی ترجیح دادی 😉

فکر میکردم بهاری باشی

و اینکه حس میکردم ابی رو دوست بداری😉

پاسخ :

سلام.
برو خجالت بکش لبخند 😁

هیتلر رو دوست ندارم. ولی شخصیتش برام خیلی خیلی جالبه. مخصوصا اونجاش که در آستانه شکست، خودکشی میکنه!

کلاه قرمزی رو دوست دارم ولی بعد پلنگ صورتی و تام و جری.

سالاد رو چون به گیاهخواری علاقمندم به قورمه ترجیح میدم.

من که همیشه ذوق پاییز میکنم. از بهار عاشق اردیبهشتشم.

از ابی هم بدم نمیاد. ولی یگانه رو بیشتر دوس دارم. بیشتر از اون هم خواجه امیری. یادت باشه برا تست بعدی نگی نگفتیا 😂
هوپ ...
۰۱ بهمن ۹۸ , ۰۸:۲۹

چطوری یه سری انقد خوب نمره گرفتن! من که هر چی جواب میدادم هی ضایع و ضایع تر میشدم!!

پاسخ :

به خاطر ایمان، تقوا، عمل صالحشون بوده =/ =)))

تو هم جزء اونایی بودی که ناامیدم کردی دکتر =/


حمیده
۳۰ دی ۹۸ , ۲۳:۵۸

من خواستم این همه شناختی که ازت دارم رو چش نزنن ^_^

+ خدا وکیلی تو کدوم پستت نوشتی موی بلند دوس داری که من بدونم -_____- اینم که درست زدم از اعتبارم خرج کردم :))))))))

پاسخ :

بعععععله.... =/   =)))

+ بالاخره تو این ده سال، حتما یه بار گفتم =)
م.ت
۳۰ دی ۹۸ , ۲۲:۳۰

گفتم که تمام پست هارو میخونم 😊

بخاطر همین سه تا وبلاگ بیشتر سر نمیزنم و سه تا دوستم بیشتر ندارم 😂😂

منظورم از اینکه گفتم نمیدونم اون یکی چی بود یادمه  دوتا کارتون گفته بودید .

فکر کنم اشتباهی ایکیوسان انتخاب کردم .

پاسخ :

بله ولی مثلا همین حمیده خانومی که نمره ش تک رقمی شده، علاوه بر این که ده ساله تک تک پستهای منو میخونه، تقریبا هر روز با هم چت می کنیم. پیج اینستام رو هم دنبال میکنه... ولی دریغ از یه ارزن شناخت 🤦‍♀️😁

من به جز سندباد و پسرشجاع همه کارتونها رو دوس دارم😁 ولی رتبه اول پلنگ صورتیه دومی تام و جری.😊
خودت باش
۳۰ دی ۹۸ , ۲۰:۵۱

منم روشنا کن!!!!

پاسخ :

رو اون دو تا cheap کلیک کن
یاقوت
۳۰ دی ۹۸ , ۱۸:۵۷

من خودمم خوب نمی شناسم ینی بعصی وقتا حیران می شم اینقد که هی تغییر می کنه علایقم  ...ولی هنوز هنگم چرا مازرآتی نبود  ...

پاسخ :

من دیگه بعد یه عمر زندگی خودمو تا یه حدی میشناسم 😁
نیــ روانا
۳۰ دی ۹۸ , ۱۵:۰۹

اوه اوه پاس شدم ناپلئونی :))))

 

استاد برگه منو لطفا دربیارید ببینم کدوما رو غلط زدم

در باور من نمی گنجه این میزان اشتباه خو :)))

پاسخ :

خانوم دکتر نمره پاس شدن برای شما چهاردهه😂

نیروانا از اون چیزایی که دانشجوها پایین برگه هاشون می نویسن بنویس 😂
ترنج
۳۰ دی ۹۸ , ۱۰:۲۵

آخه چه معنی داره آدم تا کلاه قرمزی هست پلنگ صورتی ببینه یا با کشتی بخواد بره سفر؟🤣

پاسخ :

🤣
کلاه قرمزی رو هم دوس دارم. ولی پلنگ صورتی یه چیز دیگه س! 😁
جویا
۳۰ دی ۹۸ , ۰۸:۵۶

نه واقعا شانسکی نزدم برداشتم ازتون بود. 

پاسخ :

خیلی جالب بود برام. معلومه آدم ریزبین و تحلیلگری هستید.
م.ت
۲۹ دی ۹۸ , ۲۲:۲۰

یدونه کارتون بود . 

البته چون با گوشی وارد شدم ندیدم پنج تا گزینه هست . پلنگ صورتی هم اون پایین بود شانس من . و گرنه بی شک پلنگ صورتی رو انتخاب میکردم چون گفته بودید پلنگ صورتی رو دوست داشتید تو کارتون ها و هنوزم نگاه میکنید.

اون یکی یادم نیست چی بود 

پاسخ :

یکی رو فقط اشتباه زده بودید.
یعنی همینم اگه دیده بودید درست میزدید. 😊
واقعا جالب بود این نتیجه.
اونایی که خودشون میدونن برن خجالت بکشن 😂
م.ت
۲۹ دی ۹۸ , ۲۰:۱۹

سلام 

من کل پست های شما رو خوندم ،  هم این وبلاگ و هم اونیکی رو  حدودا با خصوصیات اخلاقی شما اشنا هستم . ولی چندتایی رو شانسی زدم .

پاسخ :

سلام.
نمره شما چقدررررر غیرمنتظره بود واقعا. 😳😉
حالا اونی که اشتباه زدید کدوم بود؟
گندم بانو
۲۹ دی ۹۸ , ۱۹:۴۰

خب من چمیدونم تو کدوم خواننده رو دوس داری! یا از کجا بدونم آبمیوه بیشتر از چایی دوست داری؟!:////

پاسخ :

از روحیات حساس و لطیفم =//////////
شارمین امیریان
۲۹ دی ۹۸ , ۱۹:۰۴

در مورد چیپ 1 یه نفر پیام گذاشته پرسیده مطمئن باشیم ناشناسیم. گویا می خواسته فحش بده =)

کاملا راحت باشید. هیچ راهی برای شناختنتون نیست مگر این که لحن تابلویی داشته باشید. تا حالا که من از روی لحن هم کسی رو نشناختم. =)

Reyhane R .
۲۹ دی ۹۸ , ۱۷:۲۵

من از آخر اول شدم😑

خسته نباشم.😁

پاسخ :

ریحاااانه =/
بدو برو وایسا اون گوشه دو تا دست و یه پات رو بالا بگیر =/

=))))
مخ سوخته
۲۹ دی ۹۸ , ۱۷:۰۸

سلام

چه خوب من پاس شدم

پاسخ :

سلام.
با این نمره آخه؟! =/
البته با توجه به این که یه سری دوستای نزدیکم نمرات شرم آوری آوردن شما قابل تحسینید =)
گندم بانو
۲۹ دی ۹۸ , ۰۹:۲۰

جالبه تو چالش خودشناسی حتی خودتم بیست نگرفتی! 🤦‍♀️😂

پاسخ :

گندم این توجیه خوبی برای اون نمره داغونت نیست 😂😉 اصلا اون کیه که با اسم من تو چالش شرکت کرده انقدرم منو میشناخته؟! باید پیداش کنم حتما 😏
جویا
۲۹ دی ۹۸ , ۰۵:۰۳

با این که مدت کمیه وبلاگتون را می خونم ظاهرا بهتر تونستم حدس بزنم.:d

پاسخ :

جالبه شما ۷۰ در صد سوالها رو درست جواب دادید 😊 شانسکی حدس زدید یا برداشتتون از من تو همین مدت کم درست بوده؟
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan