کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

مجسمه

با خودم فکر کردم اگر من یک تکه گل بردارم و با آن بهترین مجسمه ی دنیا را بسازم و این طور برنامه ریزی کنم که وقتی خشک شد، رنگش می زنم و آن را در اتاقم می گذارم تا به آن حال و هوای دیگری ببخشم و هی برای این و آن کلاس بگذارم که ببینید دارم چه می سازم و شما خبر ندارید قرار است از این تکه گل چه مجسمه محشری در آید و از این جور حرفها... ولی بعد که کارم تمام شد دیدم این آن چیزی نیست که من می خواستم و نه تنها اتاقم را قشنگ نمی کند که گند می زند به خودم و اتاقم و همه ی زندگی ام و دیگر اصلاً رویم نمی شود آن را به کسی نشان دهم... معطلش نمی کنم و آن مجسمه را که برایش هزار امید و آرزو داشتم برمی دارم و از پنجره می اندازم بیرون تا تکه تکه شود و اثری از آثارش باقی نماند یا آن را دوباره گل می کنم ولی باهاش هیچ چیز دیگری نمی سازم. در کل، نمی گذارم بیشتر از آن بماند و همه چیز را خراب کند و کم کم خودش را هم نابود کند.

با خودم فکر کردم:  پس چرا او گذاشته است من، مجسمه گلی اش، که در نهایت آن چیزی نشدم که می خواست، باقی بمانم و هی گند بزنم به خودم و دنیایش؟!

با خودم فکر کردم: من هم ممکن است آن مجسمه لعنتی را خراب نکنم و نگهش دارم ولی فقط در صورتی که یکی از این دو شرط را داشته باشد:یا چیزی در وجود آن باشد که باعث شود با وجود همه خرابکاریهایش دوستش داشته باشم یا امید داشته باشم که در آینده، چیزی در او تغییر کند و همانی بشود که من می خواستم!

با خودم فکر کردم: یعنی با کدام یک از این دلایل هنوز مرا نگه داشته و بهم امید دارد؟!

هنوز دارم با خودم فکر می کنم!
سپهر عابدی
۲۷ آذر ۹۸ , ۲۰:۳۴

شما به گل و اینجور چیزا دست نزنی بهتره چون گل از خودکار سنگین تره.برا سلامتی شما ضرر داره😂😂😂

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂😂
خاله آخر هفته من تو رو می بینما.😒🤪😉😅
حامد سپهر
۲۵ آذر ۹۸ , ۱۷:۳۵

یه روز حضرت سلیمان بعد چند صد سال زندگی از خدا میپرسه یه سوالی تو ذهنم هست چند صد ساله که میخوام بپرسم خدا میگه بپرس و سلیمان میگه این مورچه چه خاصیتی داشت که خلقش کردی خدا میگه تو بعد چندصد سال اولین باره این سوال رو میپرسی ولی این مورچه هر روز از من میپرسه خدایا هدفت از خلقت سلیمان چی بود:))

میخوام بگم حتما دلیلی داره که ماها بیخبریم

پاسخ :

😂😂😂
چقد این مورچه هه خوب بوده🤭

حتما همین طوره
مینا
۲۵ آذر ۹۸ , ۰۰:۴۳

سلام

می شه توی سه خط، توضیح بدین که دقیقا به نظر خودتون، هدف خدا از افرینش مجسمه ای به اسم شارمین امیریان چی بوده؟

پاسخ :

سلام.
به نظرم مجسمه ای به اسم مینا براش بهتره که دنبال هدف خلقت خودش باشه.
گندم بانو
۲۴ آذر ۹۸ , ۲۲:۲۲

یه روز یکی بهم گفت "من همیشه از خودم میپرسم دلیل خلقت من چی بوده"!! و من اون روز فهمیدم چقدر دارم راه اشتباه رو میرم! فهمیدم من نیومدم که صرفا زندگی کنم تا بمیرم!! از اون روز یه ذره سعی کردم دنبال یه دلیل برا زنده بودنم بگردم... و یه هدف... هر چند کوچولو...

پاسخ :

میدونی من همیشه هدف داشتم تو زندگیم و برای رسیدن بهش همه تلاشم رو کرده م و اکثرا موفق هم بوده م و کلا همیشه در حال حرکت و رفتن و شدن بوده م. ولی بازم فکر می کنم اونی نشدم که باید. فکر می کنم هدف خلقتم خیلی فراتر از این حرفها بوده و من هنوز خیلی دورم از اون هدف😔
پا ییز
۲۴ آذر ۹۸ , ۲۱:۳۹

نه من فکر نمی کنم این کار رو بکنم 

(فکر نمی کنم)

پاسخ :

فکر کنم کار درست رو تو میکنی
شنگول العلما
۲۴ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۰

سلام 

دستتون درد نکنه. 

چرا یا این یا اون هر دوش^_^ 

پاسخ :

سلام.
خواهش می کنم. امیدوارم براشون مفید باشه.

شایدم هر دوش. البته این خدایی که من دیدم ممکنه هزار و یک دلیل پنهانی دیگه م داشته باشه که به ذهن ما خطور نمیکنه. 😊
خودت باش
۲۴ آذر ۹۸ , ۲۰:۱۱

من همیشه به این فکر میکنم که اگه دنیا یه بوم نقاشی باشه و قرار بوده ما با نقاشی هامون قشنگترش کنیم، پس چرا اینقدر...؟

خودم شخصا فقط خط خطیش کردم و...

من فکر میکنم دلیلی برا نگه داشتنم نیست الا لطفش...چیزی که تو وجودم نیست، تغییر هم دیگه کی قراره صورت بگیره!!

پاسخ :

اینم تعبیر قشنگیه.
من علاوه بر خط خطی، یه جاهاییش رو هم پاره کردم فکر کنم!
کامنتت بغضناک بود!
لطفش 😔
یاقوت
۲۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۰۶

من خیلی بهش فکر می کنم .. کارش که عبث نیست ولی نمی فهمم چرا منو هنوز نگه داشته(فاز حکمتش لامصب خیلی بالاست)...

فرشته ها منو با انگشتاشون نشون میدن میگن این همونه که ما رو مجبور کردی واسه ش سجده بریم خدام میگه والا اینو درست کردم که شما یه روز بیاین سرکوفت اینو بزنین.. تو دلتون نمونه .. خلاصه خواستم بهتون یه حالی بدم با دیدن این یاقوت دوپا 

پاسخ :

همین دیگه... فقط همین که می دونیم کارش عبث نیست یه کم دلمون رو آروم می کنه =) اون فاز حکمت رو خیلی خوب اومدی. به دلم نشست =)))


خیلی کامنتت خوب بود یاقوت. =))))
پا ییز
۲۴ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۴

یا هم بگویم ولش کن از این بهتر بلد نبودم و به خاطر زحمتی که براش کشیدم نگهش دارم :/ 

پاسخ :

پاییز من اگه واسه یه چیز خیلی زحمت بکشم و اونی نشه که می خوام بیشتر امکان داره بندازمش دور که یادم نیاد چه قدر براش وقت گذاشتم و آخرش اونی نشد که باید می شد! =/
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan