کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

وقتی سعدی می گوید "دگر به دست نیاید چو من وفاداری" از چه حرف می زند؟!

مرا یادتان هست؟! من همانم که فروردین همین امسال، برای دختر بچه سرتق نق نقوی بی تربیت لجباز درونم که فقط بلد است جیغ بکشد و تحمل نه شنیدن ندارد کلی خط و نشان کشیدم که تا وقتی کتابهایی را که پارسال از نمایشگاه خریدی نخوانده ای،از نمایشگاه امسال خبری نیست؛ اما همین که نمایشگاه شروع شد، چشم بستم روی همه ی کتابهای خوانده نشده، کودک سرتق نق نقوی بی تربیت لجباز درونم را زدم زیر بغل و راه افتادم رفتم تهران برای زیارت نمایشگاه کتاب!


مرا یادتان هست؟! من همانم که در نمایشگاه کتاب همین امسال، به خاطر شلوغی زیاد روز جمعه و مشکلی که در عابربانکم پیش آمده بود و مسوولین بانک شهر که پاسخگو نبودند و بی نظمی نمایشگاه و پیدا نکردن تعداد زیادی از غرفه های مورد نظرم، بغض کرده بودم و دلم می خواست همان جا بنشینم کف زمین و موهایم را دانه دانه بکنم و وسط نمایشگاه کپه کنم و تصمیم گرفتم دیگر پایم را به نمایشگاه کتاب نگذارم و دختربچه سرتق درونم هم خودش را در پستو قایم کرده بود و صدای نفسش در نمی آمد!


یادتان آمد؟! خب... حالا باید بگویم من... همان شارمین بند اول که هنوز تعدادی کتاب نخوانده در قفسه دارد و همان شارمین بند دوم که از نمایشگاه ۹۸ فقط یک کپه موی از دست رفته عایدش شده است، همین چند روز پیش، با شنیدن این خبر که نمایشگاه کتاب ۱۳۹۹، حدود ده روز زودتر از ۱۳۹۸ برگزار می شود، مثل چی (چی؟!) ذوق زده شده از الان دارد برای رسیدنش روزشماری می کند!

خودت باش
۱۷ آذر ۹۸ , ۲۰:۵۷

یخورده این دختر بچه درونتو کتک بزن تا اینقدر لجبازی نکنه!!

منم یه آرزوهام رفتن به نمایشگاه کتابه...

پاسخ :

دلم نمیاد وگرنه تا حالا زده بودم =)
ان شالله میرسی به آرزوت
*AZRA* gh
۱۷ آذر ۹۸ , ۱۵:۴۶

سلااااام 

واااااای چه وجه اشتراکی دارهههه کودک های سرتق لجباز درونمونD:

نه تنها نمایشگاه اصلا هر چند ماهی حالم که خراب می شه مامان بابام می دونن که اگه منو ببرن کتاب فروشی حالم خوب میشه اصلا همیشه میگم حتی اگرم چیزی نخرم اون حجم زیاد کتاب ها حالمو خوب می کنه ولی نمیتونم دست خالی بیام بیرون شده یک کتابو میخرم .درکتوووون میکنم ؛ )

پاسخ :

سلاااام عزیزم.
یعنی یه کامنتی نوشتی که انگار خودم نوشتم! دقیقا منم همین طوری ام (فقط من خودم میرم کتابفروشی😁)
غ ز ل
۱۷ آذر ۹۸ , ۱۵:۳۷

من هم یه عالم نخونده دارم

البته از من بیشترش الکترونیکیه چون ماه اک نمیزاره کتاب تو دستم بگیرم

هی میگم نمیخرم اما دیروز یه خیلی خوبشو خریدم ببینم تا چه اندازه موفقم واسه خوندنش🤗

پاسخ :

مال من یه عالم نیست. ولی خب همون چند تا هم باید خونده بشن از اون طرفم نمیشه به پای نخونده ها نشست و کتاب دیگه ای نخرید😁 امیدوارم خییییلللللی موفق باشی واسه خوندنش 🤩
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۷ آذر ۹۸ , ۱۰:۱۷

منم یه معتادم

معتاد خریدن کتاب. نه خوندنش :)

پاسخ :

خوشبختم 😁
نه من میخونم. ولی خب به هر حال یه چند تایی میمونه. از نمایشگاه پارسال دو تا و نصفی مونده فقط.
گندم بانو
۱۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۵۵

منم کلی ذوقتو کردم ^__^

برو به جای منم کلی کتاب بخر. 😊

پاسخ :

مهربونم 😍
میترسم امسال که بی تردید دارم میگم میرم یه جوری بشه نرم😐 ان شالله بتونم برم جای تو هم کللللی کتاب میخرم 😁
مخ سوخته
۱۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۱۵

سلااام

نمایشگاه کتاب رفتن خیلی زحمت داره. من نمیرم ولی به درجه ای از وفاداری رسیدم که نمیتونم صبر کنم یه سال یه بار یا حتی یه ماه یه بار به وصال این یاران مهربان برسم: فاذا اراد امره ان یقول کن فیکون

پاسخ :

سلام.
😁
خب من علاوه بر کن فیکون، نمایشگاه هم میرم.
اخه نمایشگاه، علاوه بر لذت کتاب خریدن، لذت حضور بین میلیونها کتاب و ناشر و علاقمند به مطالعه رو هم داره. اصلا یه فضای معنوی خاصیه که آدم رو به ملکوت اعلی میبره!😁


پا ییز
۱۷ آذر ۹۸ , ۰۷:۱۱

یعنی چه تاریخی? 

پاسخ :

۲۶ فروردین
صبا
۱۷ آذر ۹۸ , ۰۰:۵۰

سلام

من هم دقیقا همینطورم. با خودم عهد کرده بودم تا کتاب هام رو نخوندم نرم نمایشگاه. ولی نتونستم.

پاسخ :

سلام عزیزم.
من بیشتر کتابهایی که خریدم رو خوندم. دیگه م نمیگم تا نخوندم نمیرم نمایشگاه یا کتاب نمیخرم. چون میدونم که این کار رو می کنم!
__PARNIAN __
۱۷ آذر ۹۸ , ۰۰:۲۲

منم به جای تو ذوق کردم D:

آقا بیخیال ما معتادین رو هیچ عامل درون و بیرونی‌یی نمیتونه کنترل کنه پس پیش به سوی خریدن کتابهای جدید =)))

پاسخ :

عزیزم 🤩
واقعا هم نمی تونه. اصلا نصف لذت کتاب به خریدنشه نصف دیگه به خوندنش!😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan