کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

موقت برای چله نشینان (۲)

پاییز!
الف. جیم!
کژال!
غزل!
آتش!
مریم!
لبخند!
خودت باش!
هستی!
مهرنوش!
مخ سوخته!
یاقوت!
میترا!
طلوع!
هدهد!
مینا!
محدثه!

این حضور و غیاب چله نشینها بود! (از بس مسوول آموزش دانشگاه روی حضور و غیاب تاکید دارد عادتم شده است! 😂) و در این حضور و غیاب فقط جلوی اسم ۳_۴ نفر تیک حضور می خورد.
یک شرط مهم... خیلی مهم... خیلی خیلی مهم... اصلا یک شرط حیاتی چله گروهی اثربخش، مشارکت فعال است. وگرنه چه نیازی به گروهی کردن آن است؟! هر کس برای خودش چله بگیرد و تمام!
اگر دارید کارهای مربوط به چله را انجام می دهید، لطفا طبق قرار قبلی مان به مشارکت و فرستادن انرژی مثبت مقید باشید تا از اثرات گروهی بودن چله بهره بگیریم. در غیر این صورت بروید درستان را حذف.... ببخشید... من دوباره جوگیر شدم! همه اش تقصیر مسوول آموزش است! 😐
خلاصه این که خودم و شما را به تعهد به تمام شرایط چله، از جمله مشارکت در وب چله، دعوت می کنم... باشد که رستگار شویم!

اتشی برنگ اسمان
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۵۵

من هستم شارمین جان

این چن روز نت نبود الان هم با زور تونستم اوکی کنم صفحه رو

پاسخ :

مرسی که هستی عزیزم.
ان شالله زود نت رو وصل کنن راحت شیم.
هستی
۲۸ آبان ۹۸ , ۱۷:۰۲

ای جانم

خانم دکتر سوالات رو به دیده منت پاسخ میدم.ادرس ای میلم رو که داری در خدمتم بانو.اتفاقا دوست داشتم کلی راهنمایی بگیرم ازتون تو زمینه مشترک.

پاسخ :

جانت سلامت عزیزم.
زنده باشی. مشکل نت برطرف بشه حتما برات ایمیل می فرستم و هر سوالی هم داری، تا جایی که بدونم و بتونم، با کمال میل در خدمتت هستم. =)
هستی
۲۸ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۶

ممنونم مهربون

اتفاقا سر کلاس دیروز عصر و موقع حضور غیاب کلی یادتون بودم.ممنونم به خاطر دعاهای خوبت.تازه گوشت رو بیار یه چیزی درگوشی بهت بگم.

پاسخ :

عزیزمی.
هستی جان اون کامنت خصوصیت کلی سوال برام ایجاد کرد که =)
ولی در کل حس خوبی داره آدم کسایی با سلایق و علایق و زندگی شبیه خودش پیدا کنه =)
طلوع ماه
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۸:۵۷

شارمین من دو روزه بیمارستانم.

ببخش که رفیق نیمه راه شدم.

بعدشم مگه نت شما قطع نبوده این چند روز؟

من از نت همراه استفاده میکنم و از شنبه صبح تا امروز کلا قطع بود و اصلا علامتشم نمی اومد.

الان اتفاقی اومدم و دیدم مرورگرم باز میشه ولی پیام رسان ها همچنان قطعن.

خدا به راه راست هدایتشون کنه...

ملت رو روانی کردن با این کارهاشون.

والا!

پاسخ :

عزیزم. ان شالله حال مامان زودتر خوب میشه.
منم فقط وبلاگ رو داشتم و دارم. =(
واقعا خدا همه شون رو و همه مون رو به راه راست هدایت کنه و عاقبت به خیرمون کنه.

مینا
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۳

اره دقیقا میدونم

پدر گرام دبیره بیچاره کلی فحش میخوره

حالا دیگه شما که استادین فک کنم این لطف دانشجوها 10 برابر باشه واستون

ولی خداروشکر نفرین و لعن دانشجو و دانش اموز نمیگیره

وگرنه الان هیچ معلمی زنده و سالم نبود

البته بعضا خانواده ها رو هم مورد عنایت خودشون قرار میدن که خداروشکر تاثیری نمیذاره

وگرنه هممون نابود بودیم

پاسخ :

=)))))

والا!
اصلا خود خدا شخصا از ماها محافظت می کنه! وگرنه که تا الان به فنا رفته بودیم! =)
مینا
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۵:۵۶

من فدای شما بشم که اینقدر مهربونی دختر

اصلا بایید همین باشه گناه دارن دانشجوها

پاسخ :

خدا نکنه عزیز دلم.
مینا ما استادها هم گناه داریما! 😁
هستی
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۴:۳۴

سلام استاد

من به دانشجوهام خیلی سخت نمیگیرم لطفا شما هم هوای هم همکارتون رو داشته باشید

به روی چشم استاد ولی راستشو بخواید اینقدر داغونم که حتی سردردهام با هیچ مسکن خوراکی و تزریقی اروم نمیشه ودلم نمیخواد فضای چله رو منفی کنم.ولی چشم تلاشم رو میکنم

پاسخ :

سلام همکار گلم 😍
هستی چقد خوشحال میشم وقتی یکی از همکارهام رو اینجا پیدا می کنم. نمیدونی چقد به این پزشکای بیانی غبطه میخورم همه دور هم جمعن! 😉 ولی ما استادها اقلیتیم.😁

تو اصلا هر جوری دوس داری تو چله شرکت کن همکار جان 😍

از ته قلبم برات دعا می کنم که زودتر خوب خوب خوب بشی
ادمین
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۴:۳۱

واقعا من همه اینارو انجام میدم . 

فقط اون غیبته کار و خراب کرده... کارم جوری هست که همش باید بپرسم کی چیکار کرد و نکرد .

 

رمز و بدید شاید با کمک دوستان شدنی شد

پاسخ :

براتون می فرستم
ادمین
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۹

واقعا من همه اینارو انجام میدم . 

فقط اون غیبته کار و خراب کرده... کارم جوری هست که همش باید بپرسم کی چیکار کرد و نکرد .

پاسخ :

اون کاری که لازمه ش غیبته حرام اندر حرام اندر حرام است 😂😂😂
حراست نباشید یه وقت!😏
اگه یه چیز ضروریه که فکر نکنم غیبت محسوب بشه.
غ ز ل
۲۷ آبان ۹۸ , ۱۰:۲۸

تازه من روز دوم اونقدر بهم ریخته و شلوغ بودم که دیروز فهمیدم از چله خارج شدم اما از دیروز دوباره شروع کردم

حالم خیلی بهتره

و الان که برف میاد خوشحال ترینم

پاسخ :

منم روز دوم یه گندی زدم که... ولی اشکالی نداره. تازه اولاشه. هر روز بهتر از دیروز میشیم. =)

خدا رو شکر که بهتری.
اینجا هم دیشب چند ساعت برف اومد، ولی اون قدر ریز ریز که فقط یه کوچولو رو ماشینا نشسته بود. همینش هم البته غنیمته و ما راضی و خوشحال و شکرگزاریم. =)
مینا
۲۷ آبان ۹۸ , ۰۷:۲۴

من شرمنده ام استاد

تو رو خدا منو حذف نکنبد :(

من قول میدم درسمو بخونم

غیبتامون تا چند روز مجازه ؟؟

شما که واسه غیبت نمره کم نمیکنید؟؟میکنید؟؟

 

 

 

ولی به دور از شوخی واقعا معذرت میخوام قول میدم تمام شرایط رو رعایت کنم

این مدت خیلی درگیر درس بودم فقط میومدم که ببینم چیا رو باید انجام بدم و میرفتم

پاسخ :

من از اون استاد گوگولیام که برای غیبت نه حذف می کنم نه نمره کم می کنم. ولی به اونایی که میان سر کلاس نمره اضافه می کنم =)))


مرسی عزیزم. موفق باشی.
یاقوت
۲۶ آبان ۹۸ , ۲۳:۱۸

راست و درست می گی.. راستش من دیروز که دکتر رفتم فهمیدم دچار مشکل حادی هستم و دیشب بین امید و ناامیدی دست وپا می زدم .. ولی امروز دکتر یه ذره امیدواری داد.. نخواستم انرژی منفی بفرستم .. ایشالله اون امید به واقعیت برسه و من بیام بهتون بگم

پاسخ :

عزیزم. ان شالله امیدواریت زیاد و زیادتر بشه و هر چه زودتر به واقعیت برسه.
اگه دوست داشتی بیا پایین پستها کامنت بذار و به بچه ها بگو برات دعا کنن و انرژی مثبت بفرستن.
لبخند ماه
۲۶ آبان ۹۸ , ۲۳:۱۱

من حاضر.

من اومدم که

پاسخ :

حاضری شما رو زدم سه چهار تا مثبت هم جلوی اسمت گذاشتم =)
ادمین
۲۶ آبان ۹۸ , ۲۳:۰۲

سلام من نمیدونم داستان چله چی هست . حتی رمز پست ها رو نمیدونم. اگه امکانش هست راهنمایی کنید. یا بگید چجوری باید عضو بشم . 

خلاصه یه توضیح بدی بد نیست. 

ممنون که پنجاه صفحه شعر خوندی 

پاسخ :

سلام. کلیت چله اینه:

 زمان چله 

از ۱۷ ربیع الاول (۲۴ آبان)، میلاد پیامبر اسلام (ص) تا ۲۵ دسامبر (۴ دی) میلاد حضرت عیسی (ع)


موضوع چله با توجه به نظرات شما

۱. ذکر روزانه: هر روز خواندن یکی از این موارد به انتخاب خودتون (هر کدوم بیشتر حسش رو دارید رو انتخاب کنید و هر روز انجامش بدید)

الف) یک صفحه قرآن (هر روز یک صفحه جدید)

ب) یک سوره مشخص (که حداقل یک صفحه داشته باشه). مثلا سوره واقعه.

ج) ۱۰۰ صلوات

د) زیارت عاشورا 

۲. مراقبت زبانی: یا هر سه مورد رو انتخاب کنید یا فقط یکی یا دو تا رو:

الف) غیبت نکردن (با هیچ توجیهی، حتی این که جلو خودشم میگم یا همه می دونن)

ب) دروغ نگفتن (حتی دروغ بی ضرر، دروغ مصلحتی و دروغ شوخی)

ج) حرفهای منفی به زبون نیاوردن (چیزایی مثل نمیشه، نمی تونم، خراب میشه، شانس ندارم و...). 

۳. یک کار خیر کوچک ویژه (هر روز اعلام می کنم. خودتونم نظر بدید.)


نیت چله:

هر کس نیت کند بزرگترین آرزوی بقیه ی افراد مشارکت کننده در چله به زودی و با نهایت خیر و برکت و خوبی، برآورده شود! 


نکته ها

۱. نظرات تمام پستهای چله، بدون تایید نمایش داده میشه.

۲. ...

۳. کامنت بذاریم و به همدیگه انرژی مثبت بدیم. همدیگه رو شارژ کنیم. از روند کارهای مربوط به چله برای هم بگیم و این که چقدر تو انجامش موفق بودیم و چه نتایج خوبی برامون داشته.

۴. هر کسی برای خودش مشخص کنه، اگه کارهای چله رو انجام نداد چه جوری خودش رو جریمه کنه. زیاد سختگیرانه نباشه. ولی به هر حال یه چیزی باشه. چیزی که سخته ولی مفیده.


لینک وب چله رو هم توی پیوندها گذاشتم. امروز چهارمین روزشه. اگه خواستید بگید که رمز براتون بفرستم از همین امروز همراهمون بشید. بعد می تونید از اون طرف چهار روز بیشتر ادامه بدید که مال شما هم چهل روز بشه.

کژال ..
۲۶ آبان ۹۸ , ۲۱:۱۰

چجوری مشارکت فعال داشته‌باشیم؟ یعنی بیایم جملات انگیزشی بنویسیم مثلا؟ 

پاسخ :

اوهوم.
و بنویسید هر روز چقدر تو انجام کارهای چله موفق شدید.
چقد چله اثرگذار بود و بهتون انرژی مثبت داد.
برای کار ویژه روز بعد پیشنهاد بدید
و...
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan