کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

من باید اینو محکم بغل کنم!!! =/

muddy toddler

وقتی یک بچه ی این جوری کثیف می بینم، حسابی کیفور می شوم! همان قدر که دیدن یک بچه ی عصا قورت داده ی شسته رفته حالم را بد می کند، بچه کثیف، در پایان یک روز پر از بازی و شیطنت را عاشقم! بگذارید بچه هایتان تا جایی که ممکن است گند بزنند به سر و وضع خودشان، قبل از این که ببینید گند زده اید به زندگی و اعصاب و روانشان! پا در دهان

خودت باش
۳۰ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۲

می خوای رضا بچه فاطمه رو بیارم خدمتت?

پاسخ :

😂 تو اوج گل بیارش
حمیده
۲۹ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۶

شات گرفتم بعدها به بچه‌ت نشون بدم، بگم اگه مامانت نذاشت کثیف کاری کنی تو خیالت نباشه چون سند محکم داریم خاله :)))))))

پاسخ :

من قصد ادامه تحصیل دارم 😖
محبوب حبیب
۲۹ مرداد ۹۸ , ۱۲:۱۱

این از چشماش خوشحالی میباره

ای جاان

چه گندی زده به خودش :)

پاسخ :

وای من هر بار نگاش می کنم نمی تونم جلوی لبخندمو بگیرم. دلم براش میره. =)
بانوچـ ـه
۲۹ مرداد ۹۸ , ۱۲:۰۳

چقد دلم برا بچگیام تنگ شد با این عکس

پاسخ :

پس تو هم از این بچه های چلوندنی بودی ^_^
مینا
۲۹ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۸

به نظرم ادم هایی که بچه های اینطوری دارن، باید اون ها رو با 2 دست لباس بیرون ببرن. 

یه دست لباس مهمونی و یه دست لباس بازی. 

پاسخ :

اوهوم. اینم راه خوبیه.
غ ز ل
۲۹ مرداد ۹۸ , ۰۰:۳۹
خدا یاری کنه چنین شرایطی براش ایجاد کنیم :)))

پاسخ :

ان شالله ^_^
مخ سوخته
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۹

اون که بوده ولی دلیل سؤالم این بود که خودم اهل اصفهانم استاداش را هم دورادور میشناسم

پاسخ :

اهان. بله اون استاد همشهری خودمونه. ولی ترجیح میدم بعد اون همه نخودچی خورونی که پشت سرش راه انداختم نشناسیدش!
🍁 غزاله زند
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۲

بچگی‌های من همیشه همینجور بود! الهی دور مامان و بابام بگردم :))

پاسخ :

برای همینه که انقد پرآرامش و انرژی مثبتی عزیزم. خدا مامان و بابای عاقل و مهربونت رو برات حفظ کنه. ^_^
مخ سوخته
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۴۶

هوممم بتلهایم هم همینو میگفت

احتمالا هفته آینده

یه سؤال میشه بپرسم: اون استاده بود که توی اون خاطرات وحشتناک بود.  مال اصفهان بود؟

پاسخ :

وای باورتون میشه یه لحظه فکر کردم بتلهایم غلط تایپیه. 🙄😂 مغزم پردازش نکرد کیو دارید میگید!
به سلامتی. ان شالله خیر باشه براتون.
خاطرات وحشتناک ^_^ چطور؟ اصفهان جزء انتخابهاتون بوده؟!

مخ سوخته
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۱:۵۶

اگر به سر و وضعشان گند بزنند که مشکلی نداره بعضی بچه ها گند میزنن به اعصاب و روان اطرافیان که اونم قابل تحمله بعضی دیگه گند میزنن به محیط اطراف و حان و مال و آبروی مردم 

پاسخ :

خب خیلی وقتها این مواردی که شما میگید به خاطر این پیش میاد که بهشون اجازه ندادن به سر و وضع خودشون گند بزنند (البته این فقط یه عامله و باید به مجموعه عوامل رو دید.). یه وقتایی کثیف کاری کردن یه بخشی از درمان این بچه هاست.

+ نتایج کنکور کی میاد؟
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan