کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

الکی نوشت🤯

می دانم اعتراف به این خواسته قلبی، یک جور بی کلاسی و صداقتی بازی در آوردن و ضعف نشان دادن و خودخواهی کردن است! ولی در حال حاضر نیاز به یک همراه دارم صرفا جهت سوء استفاده! یک نفر فقط برای سرگرم شدنم، پرت کردن حواسم و یک عالم پرحرفی کردن و لوس بازی در آوردنم!

 

یک نفر بدون هیچ گونه وابستگی و دلبستگی ولی با حضوری پررنگ و طولانی که هر وقت دلم بخواهد بتوانم به او تلفن بزنم، چت کنم، بیرون بروم و تا نیمه های شب و یا حتی گاهی تا صبح هم برنگردم.

 

یک نفر همیشه در دسترس. همیشه سورپرایز کننده. همیشه هیجان آفرین. همیشه حوصله دار. همیشه بی خیال و رها. و البته که بدون هیچ انتظار و توقعی.

 

یک نفر فقط برای سپری کردن این روزهای تلخ تاریک. کسی که به محض رسیدن روزهای خوب، ناگهان حضورش تمام شود و نه هیچ ردی از خودش به جا بگذارد نه به خاطر سوء استفاده ی بی شرمانه ام، به دنبال انتقام باشد و نه در ازای بخشیدنم به خاطر استفاده ابزاری از او، خواسته ای را مطرح کند و نه به من که این همه خبیث شده ام عذاب وجدان بدهد.

 

معلوم است چه قدر یک جوری شده ام یا بیشتر توضیح بدهم؟! frown

 

 

+ البته که من آن قدر ابله نیستم که واقعا دنبال چنین کسی باشم و قطعا حتی اگر پیش بیاید هم خودم بدون لحظه ای تردید، دست رد به سینه اش می زنم... اما بالاخره فکر است دیگر! می آید و می رود... بی آنکه در عمل مورد توجه قرار بگیرد یا حتی در ذهن، برای مدتی طولانی پایدار بماند....

  • ادامه مطلب
غ ز ل
۲۹ مرداد ۹۸ , ۰۰:۴۵

یعنی هدفت تا این حد شومه؟

 

بیان خر است

تازگیا واسه کامنت اذیت میکنن

پاسخ :

آره دیگه 🤭🙄 

خیلی خر است!
یه تغییراتی ایحاد کردن که تازه بدتر شده.
خودت باش
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۰:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 ** *** ** **** **** *** ***** ** ****

پاسخ :

یعنی انتظارم داری این کامنت رو تایید کنم؟! 🤪😂😂😂
گندم بانو
۲۸ مرداد ۹۸ , ۰۸:۳۷

وقتی یکی بیاد که این همه خوب باشه، آدم خودش داوطلبانه هر کاری براش میکنه. بدون اینکه احساس کنه وقت یا انرژیش گرفته شده. پس بازم دعا میکنم همچین آدمی وارد زندگیت بشه عزیز دلم

پاسخ :

والا چی بگم گندم جان. ببین از سوء قصد من به کجا رسیدیم!
به هر حال مرسی مهربونم
فرزاد رفیعیان
۲۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۴۲

سلام

 

اتفاقا منم دلم میخواست ولی نه یه نفر!

حداقل سه نفر

پاسخ :

سلام.
حالا چرا سه تا؟!🙄
x
۲۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۳۴

همین دیروز بود که به عزیز دلم می گفتم که "بغل خیلی خوبه" خیلی از مریض هایی که میان اینجا اگر بغل میشدن خوب میشدن نیاز نبود بیان اینجا واسه درمان (واسه درمان فیزیکی)

پاسخ :

بغل خوب خیلی خوبه.
چه حرف خوبی. دقیقا همین طوره
Reyhane R
۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۷:۳۶

خوب همونطور که خودتم گفتی یه همچین آدمی وجودش دور از واقعیته.ولی اگه بود باحال بودا.

من فقط با میم راحتم و درددل های خیلی خیلی شخصی میکنم که اونم نصف این خصوصیات رو نداره.مثلا اینکه خیلی وقتا نیست و سرکاره و وقتی هم که هست خسته است!خیلی کم پیش میاد که حوصله دار و سوپرایز کننده و با پیشنهاد های هیجان انگیز باشه.😁

اصن خودمم خنده ام گرفت اپشن هاش رو نوشتم😅😅

پاسخ :

واقعا خوب بود اگه بود. مخصوصا اون آپشن بدون توقع بودنش 🤭

تا جایی که من خبر دارم اکثر مردها همین اپشنهای آقای میم رو دارن. اونایی ام که سورپرایز کننده و... هستند معمولا زن هاشون بی حوصله ن! 😁😉
البته بگما. با توجه به چیزهایی که تو وبت می نویسی، به نظر من همسر تو جزء مردهای خوب محسوب میشه. به هر حال هیچ کس ایده آل نیست.
هوپ ...
۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۱:۱۶

خدایی وقتی یکی انقدررررر خوبه واسه فقط رفیق روزهای بدت باشه بدجنس؟!

پاسخ :

آخه اون بنده خدا هم طبیعتا یه توقعاتی داره. من فقط قصدم سوء استفاده است!!! 😈
__PARNIAN __
۲۵ مرداد ۹۸ , ۰۸:۳۸

چقد خوب گفتیش :)))

منم گاهی دلم واقعا یه همچین ادمی میخواد‌‌‌...

پاسخ :

لطف داری عزیزم ^_^
اگه می شد فقط "گاهی" داشتش خوب بود... 
لبخند ماه
۲۵ مرداد ۹۸ , ۰۲:۱۲

همچین آدمی نیست... فقط در خیال

پاسخ :

منم همین طور فکر میکنم.
*AZRA* ghani
۲۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۷

منم گاهی دلم یه همچین آدمی رو می خواد ؛ )

پاسخ :

ای جااان... 
پس من اون قدرام یه جوری نشده م؛ تقریبا طبیعی ام. ^_^
مشتاقٌ الیه
۲۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۴

چقدر یک جوری شده اید! :)

سلام، خوبید شما؟ :)

پاسخ :

یه خورده فقط =)

سلام. مرسی. شما خوبید؟

اتشی برنگ اسمان
۲۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۱

چ ی نَفَر خوب و نایابی!

پاسخ :

ترغیبم نکنید برم جورش کنما 🙄   =)))
گندم بانو
۲۴ مرداد ۹۸ , ۱۹:۰۵

این نفری که توصیف کردی حتی تو روزای خوب هم خواستنیه! ان‌شاءالله یکی بیاد تو زندگیت که ابدی باشه، با همین ویژگیای خوب :***

زود خوب شو خانوم دکتر

پاسخ :

خب یه کم دور از واقعیته! یکی که همه ش آماده باشه حالت رو خوب کنه ولی در برابر، هیچ توقعی نداشته باشه! نمیشه که. ^_^

سعی می کنم خوب باشم گندم جان. 
مرسی بابت کامنت مهربونت 
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan